Vizitator stress_L&P Postat Septembrie 21, 2003 Share Postat Septembrie 21, 2003 Mai zicea cineva (i-am uitat nick-ul) care vinde un nipru modificatnegru cu galben ca stie sa puna viteza a 5-a la cele cu marche-arriere (scoate inapoiu' shi pune inainte...) poate se incumeta sa ne spuna shi noua cum se face chestia asta... ar fi ceva... P.S. se incumeta frunul la o modificare de nepr sau ural (macar pe hartie) incat sa-l facem sa ajunga la 200 km/h? in jur de 160 viteza de croaziera? shi cand spun modificat nu spun numai de motor...ci de toata motocicleta...sa reducem dracu' vibratiile alea de cacao... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Septembrie 22, 2003 Autor Share Postat Septembrie 22, 2003 e super costisitor cu injectoare. Mai ieftin de 1000 de ori iesim cu niste carburatoare scula. Stiti ce insteamna injectie dpdv automatic? Va zic io ... control in impulsuri injectoare, detonare controlata electronic ... o gramada. Dar sunt rezolvabile. Acum nu stiu pretul la injectoare. Stie cineva sigur vreun pret de magazin? Injectoarele astea sunt in functie de KW. Trebuie ales foarte bine tipul injectorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siscrew Postat Septembrie 22, 2003 Share Postat Septembrie 22, 2003 Mai zicea cineva (i-am uitat nick-ul) care vinde un nipru modificatnegru cu galben ca stie sa puna viteza a 5-a la cele cu marche-arriere (scoate inapoiu' shi pune inainte...) poate se incumeta sa ne spuna shi noua cum se face chestia asta... ar fi ceva... P.S. se incumeta frunul la o modificare de nepr sau ural (macar pe hartie) incat sa-l facem sa ajunga la 200 km/h? in jur de 160 viteza de croaziera? shi cand spun modificat nu spun numai de motor...ci de toata motocicleta...sa reducem dracu' vibratiile alea de cacao... eu am un Dnepr MT 11 din '92 pe care il bag la chopperit in curand. am in plan sa ii lungesc bascula si sa-i pun furca + ghidoane noi, si daca pe langa asta as putea sa-i mai dau si un pic de putere sa nu treaca pe langa mine orice amarat cu supernova, nu m-as supara. asa ca orice idei sunt binevenite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bhairava Postat Septembrie 22, 2003 Share Postat Septembrie 22, 2003 EXISTA un ural (M77 parca) care prinde 180/h. beleaua e ca e prototip. problema la ele e cu grupu conic, care are prostul obicei de a se face bucati daca depasesti o anumita viteza. in masura in care poti sa ti-l confectionezi si tratezi, poate prinde si 200 la ora.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MensSana Postat Septembrie 25, 2003 Share Postat Septembrie 25, 2003 Practic, limitarea vitezei pe la max. 140 Km/h o face motorul compus din piese de proasta calitate ... Ca daca il turezi mai mult se rupe, da-l draq. Apoi cutia de viteze careia i-ar mai trebui inca 1-2 viteze in plus ... Asa ca daca punem piese de calitate foarte buna si inca (macar) o viteza in plus, io zic ca nipra noastra se duce pe la 180 max sau 150 croaziera, nu ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Septembrie 29, 2003 Share Postat Septembrie 29, 2003 Mai nu mai raspunde nimeni pe aici? de injectoare o sa intreb eu azi ca am treaba pe la magazinele auto-moto pentru harbul meu shi nu mi-e greu sa intreb....acu intrebare: care stie de vreun bmw din al doilea razbel (ma refer la model) in stare perfecta (sau foarte buna de functionare)? chiar shi fara acte...merg schimbate piesele intre el shi nepra...piese nemtesti...alta viata...shi care stie cum trebiue modificata cutia de viteze sa scoti marche-arriere-ul shi sa pui a 5-a? haideti ca ma intereseaza! cred ca o sa-mi iau o dnepr daca reusim sa facem ceva.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
demostene Postat Septembrie 29, 2003 Share Postat Septembrie 29, 2003 si eu imi iau nepra iar in primavara o bag la modificari.. Ma intereseaza un sist de racire a uleiului. Am inteles ca nu merge pus chiar asa un radiator fiindca nu suporta pompa de nepra. Deci este ceva mai complicat.. Stie careva care sunt toti pasii pt ca sa se adapteze asa ceva?! De injectie nici nu se pune problema, prefer sa-i iau 2 carbu-uri mai scumpe decat sa ma chiunui cu asa ceva! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Septembrie 29, 2003 Autor Share Postat Septembrie 29, 2003 si eu imi iau nepra iar in primavara o bag la modificari.. Ma intereseaza un sist de racire a uleiului. Am inteles ca nu merge pus chiar asa un radiator fiindca nu suporta pompa de nepra. Deci este ceva mai complicat.. Stie careva care sunt toti pasii pt ca sa se adapteze asa ceva?! De injectie nici nu se pune problema, prefer sa-i iau 2 carbu-uri mai scumpe decat sa ma chiunui cu asa ceva! 1. Montat radiator mare pe baia de ulei ... prins cu suruburi si pasta transfer termic 2. Coolere metalice ball bearing pe cilintri (montate in fata). Ceva la 4000 rpm ca sa nu fie influentate de vant la 120 kmph. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mig Postat Septembrie 29, 2003 Share Postat Septembrie 29, 2003 Parerea mea: Daca vrei sa faci o nipra sa mearga cu 200 kmh si nu in cadere libera (pe hirtie) ai nevoie repet, parerea mea de: Faza 1: 1.Axa cu came modificata, aici eventual te poti documenta de la un motor vestic de acelasi alezaj/cursa cu nipra, sau ma rog, de la alte motoare tapene, ca sa ginesti profilul si temporizarea la came 2.Chilasa modificata, dupa cite vad eu cam asa: Raport de compresie, unghiuri la supape si dimensiunile supapelor, pt fluidizarea traficului.. 3.Niste carburatoare performante 4. Un sistem de evacuare bun La toate astea se aduga modificari pt racire, ungere, raport de transmisie, eventual finalul, + fiabilitatea piselor, de ciclistica nu-mi dau cu parerea, pina la urma pe o linie dreapta cu asfalt bun nu cred ca se dezintegreaza nici asa cum e in fond au prins si cu bicicleta atita, dar frine, amortizoare sint importante daca vrei performanta in viraje, hopuri, etc.. Faza 2: Turbo, dar aici trebe sa gasesti de la o masina ceva adecvat (trebe sa sufle macar 1 bar), aici iara sint probleme de recire si ungere plus etansari Faza 3: Faza 1 + Faza 2 (daca nici asta nu e de ajuns inseamna ca trebe sa reconsideri bugetul si iei o japoneza rapida).. Asta e, pe hirtie pare simplu, in realitate treaba e cam asa: Te duci la un nene sa-ti faca o piesa la strung, ii explici de 10 ori cu desenu in fata, vi dupa 3 saptamini (ca in rest nu e gata) si constati ca sublerul lui nu masoara ca al tau si piesa a iesit alfel, pt ca ia facut el o imbunatatire (astia mai si gindesc citeodata), si poti sa te ...in ea de piesa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
v8. Postat Octombrie 2, 2003 Share Postat Octombrie 2, 2003 Salut! E foarte interesant topicul vostru. Treaba cu injectia mi se pare si scumpa si dificila, plus ca nu veti rezolva problemele de fiabilitate. Cred ca e mai bine sa incercati sa faceti motorul din nou folosind piese mai rezistente. 0722552177 - Marcel - are un service in Militari unde rectifica chiulase, arbori (cromare dura si dupa aia rectificare). Poate sa faca si camasi de cilindru si are fonta foarte buna. Lucreaza excelent, am facut la el chiulasele si arborii pentru doua Triumphuri Spitfire, un Jaguar E-Type si Un VW 1200 si au iesit super. PIsoane si segmenti incercati sa gasiti la Mahle dupa ce faceti arborele si cilindrii, dati-le cotele ca daca ii lasati sa caute in catalog... Daca nu gasiti acolo, incercati la 0722566425. Este un turc care are magazin in Constanta si aduce piese din Turcia la comanda. Ii dati cotele si in 2-3 zile aveti piesele. Am luat de la el set de segmetisi cuzineti plus set complet de garnituri pentru VW 1200 si m-au costat aproape 2 milioane. Primul set de segmenti nu a fost bun (motorul mai fusese reparat si largisera canalele pentru segmenti). I-am trimis inapoi segmentii, el i-a trimis in Turcia si mi-a adus altii, fara sa platesc nimic in plus. Segmentii si cuzinetii erau nemtesti. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
v8. Postat Octombrie 3, 2003 Share Postat Octombrie 3, 2003 Uite ce modificari faceau altii mai demult Scuze pentru calitatea proasta, dar altfel nu intra. Cititi cu atentie finalul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vali M Postat Octombrie 3, 2003 Share Postat Octombrie 3, 2003 Ai doua solutzii pentru racire: Unu, legi radiator de oltcit sau japoneza (dupa posibilitatzi ) la pompa de Dnepr cu o supapa bypass pe intrarea in radiator (sa fie circuitul amorsat tot timpul) sau cautzi o pompa pe care sa o antrenezi pe axul alternatorului si care sa-ti circule uleiul prin radiator separat de circuitul motorului. Pentru a doua solutie ai nevoie de doua supape bypass. Pentru cei interesatzi de treapta a 5-a va spun ca este o modificare relativ simpla. Trebuie facute doua pinioane cu raport 1/1, corijata dantura pe trenul fix, taiat boltul de la pinionul mic de marsarier, facut frezaj pentru furca de marsarier intre treapta a 3-a si a 4-a pe selector sau, alternativ, un sistem de schimbare exterior (pe rezervor sau cadru); partea cea mai urata este ca trebuie facuta o raza (o degajare) in furca, ca sa treaca pe langa pinionul de pe trenul fix. Cum ziceam, relativ simplu... Spunea cineva mai sus ca ar vrea sa facem o Dnepra care sa mearga cu 200 km/h. O solutie ar fi o cutie de distributie (cred ca asa se numeste) de la ARO 244. Pentru cine stie, este distribuitorul pentru tractiunea 4x4 (am un lapsus!). Din cate stiu eu, are 2 trepte, una cu raport de 1/1 si una la care raportul este subunitar. Teoretic, s-ar obtine o Dnepra cu 8 sau chiar 10 trepte , cu o viteza maxima (tot teoretica) de peste 230 km/h... Una din probleme ar fi rezerva de putere a motorului, apoi fiabilitatea pieselor, in special a grupului, si ciclistica... Ar mai fi multe de spus - ii las si pe altii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucur Postat Octombrie 6, 2003 Share Postat Octombrie 6, 2003 stress - se pare ca ai primit deja raspunsul pentru vit 5-a Daca vrei sa mearga nepra tare in primul rand tre schimbate suspensiile si franele (vrei sa se si opreasca, nu?). Alea originale sunt de 2 bani. Vorbiti aici de piese de calitate. Una din solutii (relativ ieftina) e Mother Russia. Adicalea piese de Ural, fabricate in Rusia. Piesele de Dnepr facute in Ucraina sunt fantastic de proaste, am inteles ca se fabrica pe la tot felul de cooperative mici... vine taranu de la sapa si mai face un alternator....si noi ne miram de ce se fuck de la vibratii. Se gasesc si in R Moldova, prin targuri...vezi piesele de ural langa cele de Dnepr... si se observa cu ochiul liber diferenta (si la pret dar oricum nu se compara cu BMW de ex) Dnepristi fiti antene: Am un prieten care mi-a facut o oferta tentanta: un motor complet de BMW 500cmc, boxer, vreo 60 cai, in stare foarte buna (desfacut bucati asa ca se poate vedea ce e in el) + tot ce e necesar sa functioneze (carburatoare, filtre aer, bobine inductie) la pretul de 300 euro cu inca vreo 300 se schimba suspensiile, rotile si grupul si uite asa ai un BMW 500 pe cadru de Dnepr (cu acrele se rezolva, remotorizare cu BMW - 100 Euro spaga la comisia de omologare - sa scutiti umblatura) iar toata afacerea costa sub 1000 EUR. Daca va intereseaza treaba va bag pe fir... Asa ceva merita facut... Motorul MT oricat l-am imbunatati nu il putem face la fel de fiabil ca un bmw. In plus investitia ar fi prea mare. Mai ieftin e sa iei un motor de bmw cu cutie, cardan grup bascula roata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
conu Postat Octombrie 8, 2003 Share Postat Octombrie 8, 2003 Conasilor am ramas uimit...dar hai sa va dau si eu un pont...in Olanda exista kituri pentru MT nu stiu la ce pret,dar cu acel kit faci fierul sa prinda viata...inh felul urmator...viteza de croaziera:175 km/h,viteza maxima 210-230 km/h pe distante scurte,ceva de genul 2-3 km!Deci,iata ca se poate!Si acum ce se poate face cu posibilitatile noastre de oameni ai muncii(eu asta intentionez sa fac in iarna asta):lustruite toate piesele(care se pot lustrui)pentru o mai buna circulatie a uleiului si implicit o mai buna racire(treaba cu radiatorul merge,dar cu supapa de sens) si apoi umblat la chiulase pentru comprimare...mai vorbim! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucur Postat Octombrie 9, 2003 Share Postat Octombrie 9, 2003 Daca meri tu cu un Dnepr cu suspensiile si franele originale cu 200km/h si mai esti intreg dupa aia eu imi scot 2 coaste si imi sug singur p**a. Se vede ca n-ai mers pe Dnepr mai tare de 120 sa vezi cum face... cea mai mica denivelare inseamna balans etc. Vad ca ai si cauciucuri rusesti pe el... bafta in curbe mai ales pe ploaie (Cauciucurile rusesti nu sunt deloc prietene cu asfaltul ud din curbe... nu stiu de ce s-or fi certat da magareata pica pe capul nefericitului care le impreuneaza la peste 50km/h ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orestte Postat Octombrie 10, 2003 Share Postat Octombrie 10, 2003 salut nepristilor! pt a merge cu nepra la solo este obligatoriu grup de solo roti pe 19 radiator ulei pistoane "bombate" pt a creste raportul de compresie ax cu came pt DNEPR SOLO volanta usurata viteza a-4a modificata suspensia fata+spate modificata cu toate aceste modificari garantez viteza max max175km/h eu cu a mea prind max 160 dar nu am viteza a-4a modificata si pistoane bombate.....baetii din IASI pot comfirma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi80 Postat Octombrie 20, 2003 Share Postat Octombrie 20, 2003 viteza a 4a modificata????cum mama dracu se face asta?poti sa-mi dai detalii??raman dator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Octombrie 21, 2003 Autor Share Postat Octombrie 21, 2003 viteza a 4a modificata????cum mama dracu se face asta?poti sa-mi dai detalii??raman dator. schimbi pinionul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Octombrie 21, 2003 Share Postat Octombrie 21, 2003 pinioanele! bah! sal baiazid! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Octombrie 21, 2003 Autor Share Postat Octombrie 21, 2003 pinioanele! bah! sal baiazid! sal omule ... ce iti face motoru? Ajungi maine la arc daca nu ploua? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Octombrie 25, 2003 Share Postat Octombrie 25, 2003 eu le am pe toate... grup de solo...care e la altcineva pe motocicleta roti pe 19...da una ii cam izbita ==> un leganat frumos de pe la 40 km/h radiator ulei.....de asta nu am nevoie ca se raceste uleiul in aer cand curge pe la toate semeringurile pistoane "bombate" pt a creste raportul de compresie.....astea chiar le am ...sau poate le-a sterpelit si pe astea nea' iulica ax cu came pt DNEPR SOLO......sigur il am ..aruncat prin garaj volanta usurata...posibil...da nu cred sa o mai am avand in vedere ca a trecut prin maini de meserias autohton viteza a-4a modificata.......daca din cauza asta imi sare din a 3-a si a4-a...atunci cred ca am si chestia asta suspensia fata+spate modificata.......nu ma pot lauda cu asa ceva "cu toate aceste modificari garantez viteza max max175km/h eu cu a mea prind max 160 dar nu am viteza a-4a modificata si pistoane bombate.....baetii din IASI pot comfirma " ......bre "ori este ori nu este" (orestte).....cam cat crezi tu ca pot prinde eu cu cazanu meu...ca eu nu am reusit sa bag in ea mai mult de 9 litri de benzina ....la 60 km...deci.....prind 60 km/h???.... in cei 100km cat pot face cu ea(asta pana mi se termina bateria...ca incarcare ...ioc...+ ca rezervorul e doar de 20 litri )..... baietzii din iasi pot comfirma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motomaniac Postat Octombrie 29, 2003 Share Postat Octombrie 29, 2003 Sergiule ce mai faci?Aici Vlad din Bt.Ce mai e prin Iasi.Din pacate eu nu am mai ajuns cu Marius pe acolo.S-a dus ambielajul l-a motor.Numa ghinioane cu minskul asta ce sa-i faci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amolea Postat Octombrie 31, 2003 Share Postat Octombrie 31, 2003 Salut ! imi place ca mai e cineva care incearca sa "faca din cacao bici si sa si pocneasca". Daca stau bine sa ma gandesc singura solutie de a adapta un motor de BMW pe un dnepr e sa apelati la cele cateva sfaturi pe care le gasiti aici http://www.dnepr.at/e/tech_31.htm dar nu va asteptati la prea mult!!! Eu am vorbit in austria si raspunsul a fost "Hi Alex, this is very expensive. We ran out of the parts which you need to change the gear box for the bmw conversion. " Deci daca vreti sa faceti o schimbare ganditi-va ca aveti nevoie de : 1. motor de BMW (de preferat R-80) 2. cutie de viteze de BMW 3. cardan+bascula de BMW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
i666a Postat Noiembrie 3, 2003 Share Postat Noiembrie 3, 2003 Azi dimineaza, ies cu nipra pe poarta ca sa ma duc la servici.Pe la dorobanti ma ia un frig pe maini ... nu am manusi. Noroc ca am nipra. La stop am apropiat mainile de cilindri si ... voila ... mi-a parut rau ca nu aveam niste carne de mici, ceva costitza... beton. M-am incalzit pe loc. Ce ma faceam daca nu aveam nipra? FRIGUL si eu ma bucur ca ai nepra dar cand ma plimb si eu cu ea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
i666a Postat Noiembrie 3, 2003 Share Postat Noiembrie 3, 2003 Stati asa fratilor, sa ma bag si io in seama ... Pai voi parcati foarte aproape de mine. Eu stau in Bucurestii Noi, ceea ce inseamna ca in drum spre munca trec uneori pe la CasaPresei, alteori pe langa ICI ... Hehehe, ce mica-i lumea !?!Baiazide, acum imi dau seama ca noi luptam de aceeasi parte a baricadei, adica "asamblam" cod dar si nepre ... ia zi, care-i balaurul in care infigi sabia zilnic, cpp-ul, assembler-ul, delphi ?? HEHHEHE, CPP in Win si Linux iar ASM pt microcontrolere. Prefer ASM. Te tine mai aproape de hardware si in plus intzelegi functionabilitatea calculatorului perfect (ma refer la nivel de magistrala, irq ,...). mey stiu si eu ceva despre calculatoare dar tu vorbesti uneori in chineza....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.