Sari la conținut

Detinatori De Husaberg


Enduro Braesti
 Share

Postări Recomandate

Cam asa stau lucrurile, cu o mica paranteza...42 la enduro este cacamaca. Majoritatea enduristilor folosesc de la 48 in sus. Eu personal merg cu 52 ca si multi altii de pe aici. Este clar ca nu se poate folosi acelasi lant, dar lantul in sine n-ar fi o problema, gandeste-te ca roata spate are alt disc, pe ala teoretic ar trebui sa vina alte placute.In fata iarasi teoretic la SM trebuie un disc mai mare, deci trebuie schimbat si adaptorul pt etrier(de fiecare data)ceea ce include demontatul etrierului etc etc.....

Binenteles ca acestea nu sunt obligatorii, poti merge SM si cu disc mic si cu foaie mare etc., dar pe termen lung nu va tine manevra asta.

 

PS, Stilgar la husa cred ca ai roata pe 18.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 433
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Ar mai fi o solutie relativa ... inca un set de roti 21 cu 18, dar cu cioace mixte, mai de strada. Acelasi pinion pe spate ca pe janta cu crampoane, ca sa nu schimbi lantul de fiecare data. Nu va fi un supermoto, dar poti sa te mai dai si pe strada/oras fara sa distrugi rotile de enduro; si nici nu vizitezi vulcanizarile de cate ori vrei sa treci de pe gume enduro pe gume strada.

Editat de MensSana
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar mai fi o solutie relativa ... inca un set de roti 21 cu 18, dar cu cioace mixte, mai de strada. Acelasi pinion pe spate ca pe janta cu crampoane, ca sa nu schimbi lantul de fiecare data. Nu va fi un supermoto, dar poti sa te mai dai si pe strada/oras fara sa distrugi rotile de enduro; si nici nu vizitezi vulcanizarile de cate ori vrei sa treci de pe gume enduro pe gume strada.

Da, asta ar fi o solutie... Cand vine momentul, merg la Mototech sa fac treba asta si sunt sigur ca gasesc oamenii aia o varianata decenta. Multumesc de info, trebuie sa aprofundez un pic de mecanica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
marturisesc ca nu inteleg de ce?!

sau la ce ajuta??... nu se destinde prea mult la acceleratie.....su cum o decuplezi dupa?

 

Chestia aia te ajut ala start la motocross. Se comprima furca chestia aia face un un TZAC si astfel furca va sta comprimata incat sa nu te mai ridici usor pe o roata cand iei startul in forta. Totusi roata fata se va ridica putin iar cand ai atins solul iar TZAC si furca va lucra normal.

Editat de ketemeu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

De unde vine linistea astea domnilor, doar nu de la motoare... :kiss: Hai, trezirea somnorosilor ca bate soarele in geam!

Trebe s-o aduca acasa de la tara si asta inseamna 70km, oare sa-i skimb uleiul? Desi peste iarna a stat in sufragerie la tata si nu a tremurat, totusi e posibil sa fi facut condens si sa am apa in ulei. Sau sa-l skimb cand ajung aici?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-au respins la RAR, daca poti sa crezi...

1) Pt ca rotile de SM nu sunt trecute in carte

2) Pt ca nu am lampa alba la numar :kali:

 

Mi-au pus baietii de la Husa rapid o codita cu lampa "legala" (multumesc MULT si pe aceasta cale, superoameni frate, megamultumiri lui Laur si lui Adi!!!), mi-au skimbat si rotile cu cele din carte :angryfire: ... si gata, am trecut ITP-ul. Evident ca dupa ce m-am intors bulangiul ala de inginer nici nu s-a mai uitat sa vada, sa pipaie, sa strambe din nas. M-a vazut, mi-a cerut cartea si m-a triis sa platesc revenirea, cica "gata!" .. -Pai nu mai verificati? ... zice "Nu te intorceai tu daca nu erai in regula acu'!" :angry: :lol: :baldy:

Sa-mi fie invatatura de minte sa ma mai duc sa fac ITP la RAR!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare fratilor husaberg-isti.Nu am avut niciodata husaberg si nici o tangenta cu aceasta motocicleta,insa am o intrebare si aici,normal,e locul potrivit sa o pun!Enduro-u de 650(nu stiu cum ii zice fe sau fs) este intradevar atat de usor (109 kg) sau e numai mit???Mi se pare ciudat deoarece alte modele si marci,de 450 sunt mai grele(114-115).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Salutare fratilor husaberg-isti.Nu am avut niciodata husaberg si nici o tangenta cu aceasta motocicleta,insa am o intrebare si aici,normal,e locul potrivit sa o pun!Enduro-u de 650(nu stiu cum ii zice fe sau fs) este intradevar atat de usor (109 kg) sau e numai mit???Mi se pare ciudat deoarece alte modele si marci,de 450 sunt mai grele(114-115).

 

 

112 Kg - uscata

 

îi zice FE

 

ca fapt divers, nu te baga la ea ca-ti întinde mâinile, daca vrei de enduro ...

 

ptr. Supermoto (FS) este N° One ... dar tot cu mâinile lungite  :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SUPER usoara!Ma gandesc ca,compromisurile adoptate ca sa iasa asa de usoara sunt vibratiile mega puternice si incomoditatea la turing.Da' in ce sens iti lungeste mainile,smaceste??

pai vorbeam de Enduro (sau Supermoto) si nu de Touring ...

te-ai dat cu-n Husaberg sau alta marca (pentru Enduro sau Supermoto), de vorbesti de vibratiile alea "mega puternice"?

iar ce priveste lungitu' mâinilor ... de când te dai pe doua roti? ... lungirea lor se face contrar sensului de mers :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
intrebati-l pe maclaude ce stie sa faca noul HUSABERG FE450 2009, marele katemizd mai are putin si cedeaza into the darkside :wink:

asa e. merge mai bine cu Husaberg-ul decat cu KTM-ul lui. pot sa si dovedesc asta cu imagini :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

voi ceda partii alb-albastre-galbene (si cu putin de negru) cand o sa faca motoare in 2 T :wink:

cat despre mers, noua husa e un cotet dar in mainile unui pilot de valoare se misca bine :wink:

Editat de MacLeod
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...