Sari la conținut

Detinatori De Husaberg


Enduro Braesti
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 433
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

din ce am citit pe net si ce am mai vorbit cu alte persoane Husele pana in 2003 (sa ma corecteze cineva daca gresesc) erau pe carburator delorto, care daca nu era bine reglat te rugai de mobra sa plece asta in cel mai fericit caz. Greu nu cred sa fie ca motor pentru incepator numai ca, fiind motor de hard enduro nu o sa fie asa permisiv cu tine si o sa cam dea cu tine de pamant in prima faza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din ce am citit pe net si ce am mai vorbit cu alte persoane Husele pana in 2003 (sa ma corecteze cineva daca gresesc) erau pe carburator delorto, care daca nu era bine reglat te rugai de mobra sa plece asta in cel mai fericit caz. Greu nu cred sa fie ca motor pentru incepator numai ca, fiind motor de hard enduro nu o sa fie asa permisiv cu tine si o sa cam dea cu tine de pamant in prima faza.

 

stie baiatu asta cum merge HUSABERG-ul, pacat ca el se da cu alte cotetze colorate necorespunzator :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci nu pot sa cred ca masochistii aia de ingineri suedezi au pus bateria intr-un spatiu atat de ermetic si greu accesibil... M-am chinuit s-o scot desfacand toate matzele posibile, eram pe cale sa scot amortizorul spate sau carburatorul (ca nu iese altfel furtunul de la aer). Cu greu am bunghit-o si a iesit cu tot cu cutie. SHIT!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare din nou, pana la urma mi-am luat Husaberg 501 din 2002, nu este peste 2003, dar de atat am avut bani...

Are cateva chichite care trebuie rezolvate, dar motorul merge super bine, are reparatie de 1700e.

In schimb imi pierde ulei pe la kickstarter(nu stiu care e cauza si cum se rezolva)

O intrebare: are pneuri cu profil de strada pe spate 140/80/18. Merg schimbate cu pneuri cross 130/90/18?

Ms

post-2296-1240685231_thumb.jpg

post-2296-1240685248_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merg schimbate is cu 120 si cu 110 si cu 130/18. ca sa fiu in ton cu baietii de mai sus, eu as ramane pe gumele de strada, macar la sosea mai iei o ocazie, mai gasesti un om sa te ajute, dar in padure te uiti la fier cand nu porneste. pierdutul de ulei este alta „calitate„ a generatiei pe care ai cumparat-o.

bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ms, am inteles, am schimbat cu 130.

Nu vreau sa ies pe strada cu el, am altceva de strada si deocamdata nu ies singur. Oricum, am inceput sa mi-o pornesc singur la kick. :)

Azi am mers 100 km numai offroad, a fost super super.

Mai am doua intrebari: de unde gasesc si eu piese prin Bucuresti sau service Husa si cum se regleaza suspensia fata caci este foarte tare?

Ms inca o data

post-2296-1240775495_thumb.jpg

Editat de Sher
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ms, am inteles, am schimbat cu 130.

Nu vreau sa ies pe strada cu el, am altceva de strada si deocamdata nu ies singur. Oricum, am inceput sa mi-o pornesc singur la kick. :)

Azi am mers 100 km numai offroad, a fost super super.

Mai am doua intrebari: de unde gasesc si eu piese prin Bucuresti sau service Husa si cum se regleaza suspensia fata caci este foarte tare?

Ms inca o data

 

 

 

0722456946 laurentiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o curiozitate legata de pretul Husaberg-urilor SH, fatza de alea ale KTM-urilor cu "capabilitati" similare.

 

Vad, spre exemplu, Husaberg-uri 400 - 500 din 2001-2003 in jurul valorii de 2000 EU, in timp ce un EXC din aceiasi ani costa cu aproape 1000 de euro mai mult (vorbim de stari tehnice ok in ambele cazuri).

 

Care sa fie smecheria? Am primit o oarece explicatie conform careia "asa erau preturile si cand erau noi, si de-asta diferenta". Sa fie chiar asa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Am si eu o curiozitate legata de pretul Husaberg-urilor SH, fatza de alea ale KTM-urilor cu "capabilitati" similare.

 

Vad, spre exemplu, Husaberg-uri 400 - 500 din 2001-2003 in jurul valorii de 2000 EU, in timp ce un EXC din aceiasi ani costa cu aproape 1000 de euro mai mult (vorbim de stari tehnice ok in ambele cazuri).

 

Care sa fie smecheria? Am primit o oarece explicatie conform careia "asa erau preturile si cand erau noi, si de-asta diferenta". Sa fie chiar asa?

 

Husabergurile cat de cat recente raman genul de motociclete cu performante exceptionale, radicale. Atunci cand functioneaza.

Sistem de ungere fara pompe, prin barbotaj :D si o electrica de legenda.

Prin cumparare, salvati de KTM de la un faliment demn de ziare regionale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Husabergurile cat de cat recente raman genul de motociclete cu performante exceptionale, radicale. Atunci cand functioneaza.

Sistem de ungere fara pompe, prin barbotaj :D si o electrica de legenda.

Prin cumparare, salvati de KTM de la un faliment demn de ziare regionale.

 

Crezi ca KTM, virgula, a cumparat Husaberg din spirit crestinesc, ca sa-i salveze de la faliment? Eu cred ca au intrevazut diverse posibilitati de a dezvolta propria tehnologie. In final ambele firme au de castigat. La fel cum, se pare, ca vrea sa faca si BMW cu Husqvarna.

 

PS Pt theBD: am un post si pe topicul Husaberg

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca au intrevazut diverse posibilitati de a dezvolta propria tehnologie. In final ambele firme au de castigat.

 

corect

ktm au cumparat husaberg (pe bani marunti la vremea aia) pentru motorul in 4 timpi pe care l-au construit mai bine (mai fiabil) si l-au pus pe exc. Pana sa cumpere husaberg KTM nu a avut motoare racing in 4t ci doar bunicul lui LC4.

Si acuma fac teste pe piele lu' alde BD :D

O sa vedeti ca daca asta noua merge bine in max 2 ani o sa aveti injectie si motor "culcat" pe ktm-uri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Husabergurile cat de cat recente raman genul de motociclete cu performante exceptionale, radicale. Atunci cand functioneaza.

Sistem de ungere fara pompe, prin barbotaj :D si o electrica de legenda.

Prin cumparare, salvati de KTM de la un faliment demn de ziare regionale.

 

Te inseli si sunt sigur ca nu ai citit nici macar putin despre Husaberg.

1. Au pompe de ulei. Orice motor care are filtru de ulei are si pompa. Barbotajul nu este suficient pentru a trece uleiul prin filtru. :D

2. Adevarat ca erau in faliment. Bravo KTM-ului ca a stiut sa miroasa o afacere. Bravo inginerilor de la Husaberg ca au avut incredere in KTM. Le urez "casatorie" placuta.

Editat de ketemeu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...