andreiganea Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 Costa 2000 euro sau ron? Ca daca-i euro ... nu merita nici cum. Mai cauta un pic ron, da cred ca mai lasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Februarie 1, 2011 Share Postat Februarie 1, 2011 (editat) Pt ce vrei sa-ti iasa, mai recomandat ti-ar fi un Suzuki ls650 Savage . Cred ca are mai mult cmc si tot un cilindru ca Triumph -ul postat de tine . Eu gasisem in toamna pe la 800 de euro unul pe bikeshop , si ai avantajul ca poti pastra rotiile spitate pt proiect . Editat Februarie 1, 2011 de darkflames Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
el_nynios Postat Februarie 2, 2011 Share Postat Februarie 2, 2011 ok, am gasit un candidat... plusul e ca costa 2000, minusul e ca are 100000 km. honda vt 500 e , modelu din 85before si cam asta vreau sa iasa, cu minimul de cheltuiala. pareri careva? imi cer scuze daca intervin asa fara sa am legatura cu subiectul dar mobra din imagine am vrut sa o cumpar eu .. iar ultimul pret a fost de 18 mil ,,km are destuii oricum dar la 18 mil sa o iei pt modificat cred ca sar merita ca estetic are mai multe defecte eu am poze detaliate cu ea mi-a trimis omul .stima .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Februarie 2, 2011 Share Postat Februarie 2, 2011 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Februarie 2, 2011 Share Postat Februarie 2, 2011 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Philip_HD Postat Februarie 2, 2011 Share Postat Februarie 2, 2011 Lordule, in titlu scrie "Fabricate in Romania"... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Februarie 2, 2011 Share Postat Februarie 2, 2011 Lordule, in titlu scrie "Fabricate in Romania"... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Februarie 2, 2011 Share Postat Februarie 2, 2011 Sorry My Bad! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chipvar Postat Februarie 3, 2011 Share Postat Februarie 3, 2011 Deci, daca tot scrie in titlu fabricate in Romania, cine stie despre NICOLLUCI? Drept exemplu, cateva poze: Mai multe detalii gasiti intr-un articol complet la unul din linkurile urmatoare: http://www.mychopper.ro/ http://www.mychopper.ro/romania-projects-events/nicolluci http://www.facebook.com/pages/Choppere-MyC...108042952570419 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Februarie 4, 2011 Share Postat Februarie 4, 2011 culmea e ca in 2008 la DEVELS SHOW admiram saua invelita in material de jeans a cz-ului nestiind ca e facuta de un SatMarean,sa nu mai vorbesc de shadow. cum zicea si Basty la un motor cel mai de remarcat lucru care sa aiba priza irisului este saua!, desi pentru unui ar fi rezervorul pentru altii motorul...... frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Februarie 4, 2011 Share Postat Februarie 4, 2011 Deci, daca tot scrie in titlu fabricate in Romania, cine stie despre NICOLLUCI?Drept exemplu, cateva poze: Mai multe detalii gasiti intr-un articol complet la unul din linkurile urmatoare: http://www.mychopper.ro/ http://www.mychopper.ro/romania-projects-events/nicolluci http://www.facebook.com/pages/Choppere-MyC...108042952570419 De mult timp stiam de Shadow dar nu stiam ca ei lo facut....oricum e fain ce au facut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Februarie 4, 2011 Share Postat Februarie 4, 2011 Ahoi!Azi m-am apucat de facut ceva la dragstar.... 1. Vreau sa fac ceva ca sa imi stea bine seaua din fata si asta-i rezultatul: a. b. 2. Maine vreau sa fac suport pentru coburi...ca idee vreau sa-l prind de asta ce am facut azi si de cadru! 3. Vreau sa fac un numar lateral in felul urmator: a. b. Bagati pareri ca vreau sa vad ce sugestii ar mai fii! Multumesc Anticipat! nu gasesti o solutie sa intaresti cumva aripa aia si sa o prinzi de partea fixa a cadrului? pe urma poti sa prinzi saua direct de aripa ca asa cum ai facut parca sunt prea multe fiare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zacopilu Postat Februarie 4, 2011 Share Postat Februarie 4, 2011 Rezultatul este grozav,dar esti constient ca inseamna bani....rezervorul,evacuarea,saua,etc,desi...merita daca ai finante.M-am gandit si eu la un asemenea proiect,dar totusi o virago sau un shadow sunt mult mai usor de bobber-it... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Februarie 4, 2011 Share Postat Februarie 4, 2011 nu gasesti o solutie sa intaresti cumva aripa aia si sa o prinzi de partea fixa a cadrului? pe urma poti sa prinzi saua direct de aripa ca asa cum ai facut parca sunt prea multe fiare O sa ucrez la treaba asta de indata ce da un pic caldura, pentru ca acuma motorul e in garaj acoperit si nu pot sa-l scot ca e zapada si nu pot sa o duc la atelier Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chipvar Postat Februarie 5, 2011 Share Postat Februarie 5, 2011 culmea e ca in 2008 la DEVELS SHOW admiram saua invelita in material de jeans a cz-ului nestiind ca e facuta de un SatMarean,sa nu mai vorbesc de shadow.cum zicea si Basty la un motor cel mai de remarcat lucru care sa aiba priza irisului este saua!, desi pentru unui ar fi rezervorul pentru altii motorul...... frumos! tocmai asta e treaba ca e lucratura faina si la noi nu ai unde sa il vezi, a trebuit sa mergi la Devils show la Budapesta...tare mi-e frica ca sigur or mai fi prin tara asta oameni care stiu ce fac si de care nu stie nimeni. cum ziceam, nu ma refer numai la munca de atelier da si aia de curte, garaj, sura, sopron, ograda etc. Asta ar fi si scopul blogului astuia mychopper.ro sa adune cat mai multe exemple si cat mai multi pasionati de custom de la noi sa-i facem cunoscuti si de ce nu sa initiem colaborari, pentru ca sunt convins ca in ceva vreme am putea depasi granitele tarii cu niste creatii, fie ele si low budget, care sa se descurce singure printre motoarele unor constructori de renume. (vezi exemplu lui Basty - Padova). Apropos, Mas chiar vroiam sa iau legatura cu tine poate adunam esenta tuturor posturilor tale de pe aici cu modificarile facute de tine si incropim o prezentare a ceea ce ai facut. In rest, numai bine si hai vara hai, P.S. Daca mai stie cumva cineva pe careva care chiar face lucraturi custom si nu doar vorbeste despre asta dati-mi va rog un semnal si eventual niste date de contact sa facem niste posturi complete cu poze si de ce nu eventual niste interviuri cu oamenii sculele si rezultatele lor. Sunt convins ca exista mai multi decat ne inchipuim. Mesaj completat Rezultatul este grozav,dar esti constient ca inseamna bani....rezervorul,evacuarea,saua,etc,desi...merita daca ai finante.M-am gandit si eu la un asemenea proiect,dar totusi o virago sau un shadow sunt mult mai usor de bobber-it... e clar ca in cele mai multe cazuri se ajunge si la bani sau mai bine zis la lipsa lor. Dar poate nu atat de stringent atunci cand le faci tu cum le-a facut si Lucian la Shadow. Si nu cred ca e atat de relevant cat de usor sau greu de bobberit e un motor sau altul, pe cat e rezultatul; pentru ca pana la urma si ceva usor se poate dovedi foarte greu si produsul final s-ar putea sa fie nu tocmai pe masura asteptarilor Oricum, problema banilor e una care trebuie luata in considerare ceva mai mult in Romania, unde desi sunt foarte multi pasionati de custom, adecatelea piata ar fi,dar nu sunt finante adica intra in categoria ce bani bagi slabe sanse sa ii mai scoti la o eventuala vanzare care sa iti intretina fluxul de productie. Asta pana se mai liberalizeaza iar politica creditelor bancare (eu si-acum platesc pentru al meu ). Su ca o alternativa...motoare placute ochiului frumos lucrate si fiabile care sa-ti creeze expunere in afara unde sumele necesare cumpararii unui astfel de motor (si nu ma refer aici la HD kiturile de 30000 + de euro) nu reprezinta un impediment asa major ca la noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Februarie 5, 2011 Share Postat Februarie 5, 2011 chiar te rog! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chipvar Postat Februarie 7, 2011 Share Postat Februarie 7, 2011 chiar te rog! Salut. ti-am dat PM despre ce si cum. In alta ordine de idei, daca nu deranjez pe nimeni, daca nu sunt off topic (rog administratorii sa ma atentioneze) mai zic de un nou post pe www.mychopper.ro continuare la cel despre nicolluci din Satu Mare, cu mai multe detalii cu privire la Shadow-ul modificat de acesta: http://www.mychopper.ro/romania-projects-e...lanca-nicolluci si un altul despre Custombike 2010 din germania daca tot nu se aude nimic de SMAEB 2011 desi nu stiu daca incape comparatie: http://www.mychopper.ro/chopperlink/articl...0-bad-salzuflen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black widow Postat Februarie 10, 2011 Share Postat Februarie 10, 2011 (editat) IJ planeta 5 - 360 autor 100% - Dragos Editat Februarie 10, 2011 de black widow Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Februarie 10, 2011 Share Postat Februarie 10, 2011 Interesanta lucrare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chipvar Postat Februarie 13, 2011 Share Postat Februarie 13, 2011 IJ planeta 5 - 360 autor 100% - Dragos dragos are vreo adresa de e-mail? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black widow Postat Februarie 13, 2011 Share Postat Februarie 13, 2011 dragos are vreo adresa de e-mail? PM rulz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Februarie 18, 2011 Share Postat Februarie 18, 2011 Salutare! Ma tot gandesc sa fac un pas catre motocicleta mult visata, iar pentru asta trebuie sa vand motorul curent. Nu prea sunt familiar cu preturi actuale de pe piata, de aceea cer ajutorul vostru. Deci motorul meu: /index.php?...t&p=2412006 A fost modificat de mine, dau toate accesoriile originale, pentru a readuce in starea originala, in afara ghidonului (aripi, sea sofer si pasager, suporti genti, sissybar, genti, esapament original si toate piesele marunte) Motorul este Kawasaki Vulcan 1500 Classic din 2002, model din america (dar metric). Are cam 12000 mile. Merge perfect, are filtru K&N, esapament Vance&Hines. Ce sa mai zic.... am bagat tot banii si sufletul in acest motor. Intrebarea mare ar fi: Cu cat asi putea sa-l vand? Mersi! Daca am gresit topicul atunci cer scuze... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kvs Postat Iunie 13, 2011 Share Postat Iunie 13, 2011 CAt te costa sa faci dintr-un virago un bober? Cam de ce schimbari ai avea nevoie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Iunie 13, 2011 Share Postat Iunie 13, 2011 CAt te costa sa faci dintr-un virago un bober? Cam de ce schimbari ai avea nevoie? Ahoi! Asta depinde de ce buget ai si ce ai vrea sa faci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Iunie 14, 2011 Share Postat Iunie 14, 2011 CAt te costa sa faci dintr-un virago un bober? Cam de ce schimbari ai avea nevoie? depinde cum arata in viziunea ta. se pot schimba putine cu rezultate bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.