Sari la conținut

CHOPPER,CUSTOM,RAT SI BOBBER-fabricate in RO


Klaus
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Pt ce vrei sa-ti iasa, mai recomandat ti-ar fi un Suzuki ls650 Savage . Cred ca are mai mult cmc si tot un cilindru ca Triumph -ul postat de tine . Eu gasisem in toamna pe la 800 de euro unul pe bikeshop , si ai avantajul ca poti pastra rotiile spitate pt proiect .

Editat de darkflames
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok, am gasit un candidat... plusul e ca costa 2000, minusul e ca are 100000 km. honda vt 500 e , modelu din 85

before

post-23561-1295905247_thumb.jpg

post-23561-1295905220_thumb.jpg

post-23561-1295905198_thumb.jpg

si cam asta vreau sa iasa, cu minimul de cheltuiala. pareri careva?

imi cer scuze daca intervin asa fara sa am legatura cu subiectul dar mobra din imagine am vrut sa o cumpar eu .. iar ultimul pret a fost de 18 mil ,,km are destuii oricum dar la 18 mil sa o iei pt modificat cred ca sar merita ca estetic are mai multe defecte eu am poze detaliate cu ea mi-a trimis omul .stima ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci, daca tot scrie in titlu fabricate in Romania, cine stie despre NICOLLUCI?

Drept exemplu, cateva poze:

post-16157-1296721696_thumb.jpgpost-16157-1296721701_thumb.jpg

 

Mai multe detalii gasiti intr-un articol complet la unul din linkurile urmatoare:

 

http://www.mychopper.ro/

 

http://www.mychopper.ro/romania-projects-events/nicolluci

 

http://www.facebook.com/pages/Choppere-MyC...108042952570419

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

culmea e ca in 2008 la DEVELS SHOW admiram saua invelita in material de jeans a cz-ului nestiind ca e facuta de un SatMarean,sa nu mai vorbesc de shadow.

cum zicea si Basty la un motor cel mai de remarcat lucru care sa aiba priza irisului este saua!, desi pentru unui ar fi rezervorul pentru altii motorul......

frumos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci, daca tot scrie in titlu fabricate in Romania, cine stie despre NICOLLUCI?

Drept exemplu, cateva poze:

post-16157-1296721696_thumb.jpgpost-16157-1296721701_thumb.jpg

 

Mai multe detalii gasiti intr-un articol complet la unul din linkurile urmatoare:

 

http://www.mychopper.ro/

 

http://www.mychopper.ro/romania-projects-events/nicolluci

 

http://www.facebook.com/pages/Choppere-MyC...108042952570419

De mult timp stiam de Shadow dar nu stiam ca ei lo facut....oricum e fain ce au facut!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

Azi m-am apucat de facut ceva la dragstar....

1. Vreau sa fac ceva ca sa imi stea bine seaua din fata si asta-i rezultatul:

 

a. post-25613-1287082531_thumb.jpg

b. post-25613-1287082543_thumb.jpg

 

2. Maine vreau sa fac suport pentru coburi...ca idee vreau sa-l prind de asta ce am facut azi si de cadru!

3. Vreau sa fac un numar lateral in felul urmator:

a. post-25613-1287082630_thumb.jpg

b. post-25613-1287082640_thumb.jpg

 

Bagati pareri ca vreau sa vad ce sugestii ar mai fii!

Multumesc Anticipat!

 

nu gasesti o solutie sa intaresti cumva aripa aia si sa o prinzi de partea fixa a cadrului? pe urma poti sa prinzi saua direct de aripa ca asa cum ai facut parca sunt prea multe fiare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rezultatul este grozav,dar esti constient ca inseamna bani....rezervorul,evacuarea,saua,etc,desi...merita daca ai finante.M-am gandit si eu la un asemenea proiect,dar totusi o virago sau un shadow sunt mult mai usor de bobber-it...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu gasesti o solutie sa intaresti cumva aripa aia si sa o prinzi de partea fixa a cadrului? pe urma poti sa prinzi saua direct de aripa ca asa cum ai facut parca sunt prea multe fiare

O sa ucrez la treaba asta de indata ce da un pic caldura, pentru ca acuma motorul e in garaj acoperit si nu pot sa-l scot ca e zapada si nu pot sa o duc la atelier :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

culmea e ca in 2008 la DEVELS SHOW admiram saua invelita in material de jeans a cz-ului nestiind ca e facuta de un SatMarean,sa nu mai vorbesc de shadow.

cum zicea si Basty la un motor cel mai de remarcat lucru care sa aiba priza irisului este saua!, desi pentru unui ar fi rezervorul pentru altii motorul......

frumos!

 

tocmai asta e treaba ca e lucratura faina si la noi nu ai unde sa il vezi, a trebuit sa mergi la Devils show la Budapesta...tare mi-e frica ca sigur or mai fi prin tara asta oameni care stiu ce fac si de care nu stie nimeni. cum ziceam, nu ma refer numai la munca de atelier da si aia de curte, garaj, sura, sopron, ograda etc. Asta ar fi si scopul blogului astuia mychopper.ro sa adune cat mai multe exemple si cat mai multi pasionati de custom de la noi sa-i facem cunoscuti si de ce nu sa initiem colaborari, pentru ca sunt convins ca in ceva vreme am putea depasi granitele tarii cu niste creatii, fie ele si low budget, care sa se descurce singure printre motoarele unor constructori de renume. (vezi exemplu lui Basty - Padova). Apropos, Mas chiar vroiam sa iau legatura cu tine poate adunam esenta tuturor posturilor tale de pe aici cu modificarile facute de tine si incropim o prezentare a ceea ce ai facut.

 

In rest, numai bine si hai vara hai,

 

P.S. Daca mai stie cumva cineva pe careva care chiar face lucraturi custom si nu doar vorbeste despre asta dati-mi va rog un semnal si eventual niste date de contact sa facem niste posturi complete cu poze si de ce nu eventual niste interviuri cu oamenii sculele si rezultatele lor. Sunt convins ca exista mai multi decat ne inchipuim.

Mesaj completat

Rezultatul este grozav,dar esti constient ca inseamna bani....rezervorul,evacuarea,saua,etc,desi...merita daca ai finante.M-am gandit si eu la un asemenea proiect,dar totusi o virago sau un shadow sunt mult mai usor de bobber-it...

 

e clar ca in cele mai multe cazuri se ajunge si la bani sau mai bine zis la lipsa lor. Dar poate nu atat de stringent atunci cand le faci tu cum le-a facut si Lucian la Shadow. Si nu cred ca e atat de relevant cat de usor sau greu de bobberit e un motor sau altul, pe cat e rezultatul; pentru ca pana la urma si ceva usor se poate dovedi foarte greu si produsul final s-ar putea sa fie nu tocmai pe masura asteptarilor Oricum, problema banilor e una care trebuie luata in considerare ceva mai mult in Romania, unde desi sunt foarte multi pasionati de custom, adecatelea piata ar fi,dar nu sunt finante adica intra in categoria ce bani bagi slabe sanse sa ii mai scoti la o eventuala vanzare care sa iti intretina fluxul de productie. Asta pana se mai liberalizeaza iar politica creditelor bancare :D (eu si-acum platesc pentru al meu :D). Su ca o alternativa...motoare placute ochiului frumos lucrate si fiabile care sa-ti creeze expunere in afara unde sumele necesare cumpararii unui astfel de motor (si nu ma refer aici la HD kiturile de 30000 + de euro) nu reprezinta un impediment asa major ca la noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chiar te rog!

Salut.

ti-am dat PM despre ce si cum.

 

In alta ordine de idei, daca nu deranjez pe nimeni, daca nu sunt off topic (rog administratorii sa ma atentioneze) mai zic de un nou post pe www.mychopper.ro continuare la cel despre nicolluci din Satu Mare, cu mai multe detalii cu privire la Shadow-ul modificat de acesta:

 

http://www.mychopper.ro/romania-projects-e...lanca-nicolluci

 

si un altul despre Custombike 2010 din germania daca tot nu se aude nimic de SMAEB 2011 :) desi nu stiu daca incape comparatie:

 

http://www.mychopper.ro/chopperlink/articl...0-bad-salzuflen

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Ma tot gandesc sa fac un pas catre motocicleta mult visata, iar pentru asta trebuie sa vand motorul curent. Nu prea sunt familiar cu preturi actuale de pe piata, de aceea cer ajutorul vostru. Deci motorul meu: /index.php?...t&p=2412006

 

A fost modificat de mine, dau toate accesoriile originale, pentru a readuce in starea originala, in afara ghidonului (aripi, sea sofer si pasager, suporti genti, sissybar, genti, esapament original si toate piesele marunte)

 

Motorul este Kawasaki Vulcan 1500 Classic din 2002, model din america (dar metric). Are cam 12000 mile. Merge perfect, are filtru K&N, esapament Vance&Hines. Ce sa mai zic.... am bagat tot banii si sufletul in acest motor.

 

Intrebarea mare ar fi: Cu cat asi putea sa-l vand?

 

Mersi!

 

Daca am gresit topicul atunci cer scuze...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

CAt te costa sa faci dintr-un virago un bober?

Cam de ce schimbari ai avea nevoie?

Ahoi! Asta depinde de ce buget ai si ce ai vrea sa faci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...