Sari la conținut

CHOPPER,CUSTOM,RAT SI BOBBER-fabricate in RO


Klaus
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Superb, elegant...imi aduce aminte de asta....

:D

 

 

Intreadevar acest model a fost, care m-a pus sa modific motorul. Aveam in gand demult sa apuc, dar Vulcanul de 1500 nu este cea mai buna alegere pentru bobbereala. Am mai studiat si alte modele, si in final am decis. Daca ei pot ma bag si eu.

 

Asfalt uscat baieti! Mai revin daca apuc sa lucrez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si mai e de lucru. reinstalare kit curea, vopsire, bagat cabluri prin ghidon, facut alt suport de sha. dar asta cand voi avea timp, ca de asta duc lipsa. :)

post-8536-1274703335_thumb.jpg

post-8536-1274703351_thumb.jpg

post-8536-1274703366_thumb.jpg

post-8536-1274703380_thumb.jpg

post-8536-1274703412_thumb.jpg

post-8536-1274703443_thumb.jpg

Editat de foxdesert
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravo domnule! Frumoasa bestie. :)

 

Spor la lucru si astepam noutatile! Incearca sa dezbraci suspensia fata. Eu zic ca arata muuult mai bine. Vezi rezultatul la al meu:

 

/index.php?...t&id=595827

/index.php?...t&id=595471

/index.php?...t&id=595467

 

Bafta!

 

PS. Si stai linistit, ca te obisnuiesti repede cu noroiul pe casca :crack:

Editat de phoenix27
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bravo foxu-le,alta treaba acum...

auzi,saua aia am mai vazut-o undeva...

multam musiu, cat despre sha, probabil pe un site din State. e La Rosa ca marcă :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mama ce bine arata rezervorul imbracat in piele... tu ai croit faza?

No, Bagster doing. Daca eram atat de bun deschideam pravalie :)

 

In schimb aripa spate e imbracata in material similar cu aportul lui Darian

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Atentie la ghidoanele inalte! Mai nou ITP-ul se face doar la RAR, unde am patit-o eu astazi...te respinge daca ghidonul depaseste inaltimea trecuta in cartea tehnica :cheers: . Mi-au dat o alternativa...sa-mi omologhez ghidonul, treaba care costa 3,5 mil, mai mult decat ghidonul in sine . M-au respins si pt suportul de nr lateral , care este omologat TUV si iluminat..dar ce conteaza! M-au respins pentru tobe , si astea omologate, tobe cu care am facut Rar-ula cum 2 ani..acum dupa doi ani numai sunt bune in opinia lor ... :(

Deci naspa cu chopper-itul pana cand nu isi cumpa service-urile stand de testat frane, si asa sa-si redobandesca licentele de ITP . Chestia asta este in vigoare de la 1 iunie...de as fi stiut si eu acum cateva zile..bine ar fi fost ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atentie la ghidoanele inalte! Mai nou ITP-ul se face doar la RAR, unde am patit-o eu astazi...te respinge daca ghidonul depaseste inaltimea trecuta in cartea tehnica :cheers: . Mi-au dat o alternativa...sa-mi omologhez ghidonul, treaba care costa 3,5 mil, mai mult decat ghidonul in sine . M-au respins si pt suportul de nr lateral , care este omologat TUV si iluminat..dar ce conteaza! M-au respins pentru tobe , si astea omologate, tobe cu care am facut Rar-ula cum 2 ani..acum dupa doi ani numai sunt bune in opinia lor ... :(

Deci naspa cu chopper-itul pana cand nu isi cumpa service-urile stand de testat frane, si asa sa-si redobandesca licentele de ITP . Chestia asta este in vigoare de la 1 iunie...de as fi stiut si eu acum cateva zile..bine ar fi fost ;)

Ahoi! Ceva tipic romanesc (birocratie crunta si contradictii intre institutii)! Iti doresc noroc in a-ti rezolva problema, eventual incearca la un ITP care are stand de testat frane! Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi! Ceva tipic romanesc (birocratie crunta si contradictii intre institutii)! Iti doresc noroc in a-ti rezolva problema, eventual incearca la un ITP care are stand de testat frane! Bafta!

Pai tocmai asta este problema...Momentan singurii dotati cu asfel de standuri este Rar-ul din sos. Grivitei si Voluntari. Urmeaza sa fie dotate si cele din tara...Service-uri inca nici unul, cel putin in Bucuresti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai tocmai asta este problema...Momentan singurii dotati cu asfel de standuri este Rar-ul din sos. Grivitei si Voluntari. Urmeaza sa fie dotate si cele din tara...Service-uri inca nici unul, cel putin in Bucuresti.

 

Naspa domnule, dar sincer eu am vazut la o gramada de topicuri ca Atentie la modificari ITP din 1 iunie....

 

Tara e in colaps si tampitii sunt ocupati cu modificarea verificarii motoarelor.

In final, montezi piesele originale, faci itp-ul si desfaci iara. Cam asta a ramas. Nu merita sa astepti.

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Naspa domnule, dar sincer eu am vazut la o gramada de topicuri ca Atentie la modificari ITP din 1 iunie....

 

Tara e in colaps si tampitii sunt ocupati cu modificarea verificarii motoarelor.

In final, montezi piesele originale, faci itp-ul si desfaci iara. Cam asta a ramas. Nu merita sa astepti.

 

Bafta!

Ahoi! Alta solutie nu vad nici eu, oricum mult o freaca astia (si asa se motiveaza si coruptia)!

Mesaj completat

Pai tocmai asta este problema...Momentan singurii dotati cu asfel de standuri este Rar-ul din sos. Grivitei si Voluntari. Urmeaza sa fie dotate si cele din tara...Service-uri inca nici unul, cel putin in Bucuresti.

Poate prin tara ai noroc...!

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi! Alta solutie nu vad nici eu, oricum mult o freaca astia (si asa se motiveaza si coruptia)!

Mesaj completat

 

Poate prin tara ai noroc...!

cred ca baietii de la thunderbikes timisoara au asa ceva!daca vrei ma pot interesa!multa bafta! :what:

:lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai tocmai asta este problema...Momentan singurii dotati cu asfel de standuri este Rar-ul din sos. Grivitei si Voluntari. Urmeaza sa fie dotate si cele din tara...Service-uri inca nici unul, cel putin in Bucuresti.

Vino intr-o zi lucratoare pina in ora 18.00 in Gorj (ai sub 300km, plus peisaje si drumuri bune, deci o excursie placuta), si-ti garantez ca vei trece ITP-ul fara probleme, cu tarif facturat de 50 lei. Daca te hotarasti, nu modifica nimic la capra si anunta-ma prin P.M.! :what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

Azi ma curentea ideea de bobber:

1.post-25613-1275680844_thumb.jpg

2.post-25613-1275680866_thumb.jpg

3.post-25613-1275680891_thumb.jpg

4.post-25613-1275680927_thumb.jpg

5.post-25613-1275680966_thumb.jpg

Asa uitandu-ma la ea dezbracata imi curenta prin minte ideea de bobber!

Dar in final cred-ca asta o sa fie un proiect mai pe viitor, ca momentan so dus banu' aici!

Oricum ii sta bine la virago bobber zic eu!

Maine daca totul merge bine o asamblez ca azi nu era bine uscat lacul!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai o aripa spate chiar sub cadru spate care sa iasa afara numai cativa cm, o sha solo, rezervorul e la fix... si esti bobberit.

Ahoi! Apoi sea solo aia vreau; baiul cu aripile e ca imi plac sa fie lungi (cat mai lungi), iar rezervorul daca ar fii mai mare cu 2-4 litrii ar fii perfecta dupa mine! Deci concluzia e ca nu prea are sanse de bobber (poate daca imi i-au un al doilea moto si asta ramane exclusiv sa fac bobber din el, dar si asta cine stie cand o sa fie)! Asa ca faza eu sunt fan motoare Indian, ma omoara aripile de genu asta (Kawa Vulcan Drifter/Classic, Yamaha Dragstar Classic/Royal Star/Wild Star) oricum urmatorul asa ceva o sa fie! :what:

Mesaj completat

Back cu ceva poze cu rezultatul final.....

1.post-25613-1275758090_thumb.jpg 2. post-25613-1275758120_thumb.jpg

3.post-25613-1275758138_thumb.jpg 4. post-25613-1275758165_thumb.jpg

5.post-25613-1275758187_thumb.jpg 6. post-25613-1275758203_thumb.jpg

....dati cu parerea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa-l pun si eu pe al meu.

 

An: 2009

Capacitate: 49cc

Viteza maxima: 60 km/h (suficient in oras)

Lungime: 1.76 intre axe

Garda la sol: 16 cm

 

Construit de la zero.

Cea mai placuta parte a fost sa-i construiesc rezervorul manual, doar cu ciocanul si clestele, fara roata engleza si fara ciocan pneumatic :what: .

post-46617-1275775347_thumb.jpg

post-46617-1275775356_thumb.jpg

post-46617-1275775365_thumb.jpg

post-46617-1275775374_thumb.jpg

post-46617-1275775383_thumb.jpg

post-46617-1275775393_thumb.jpg

post-46617-1275775402_thumb.jpg

Editat de tudyyy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Shobolanu' Fix asa! Mare dreptate ai dom'le!

Mesaj completat

Vino intr-o zi lucratoare pina in ora 18.00 in Gorj (ai sub 300km, plus peisaje si drumuri bune, deci o excursie placuta), si-ti garantez ca vei trece ITP-ul fara probleme, cu tarif facturat de 50 lei. Daca te hotarasti, nu modifica nimic la capra si anunta-ma prin P.M.! :what:

 

asta da informatie. ea vedeti cei care aveti chef de plimbare, drumul e foarte frumos. eu am preten la Horezu la care merg si imi place tare mult drumul. bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...