chetzemiah Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 fabricat in Romania in regie proprie. mai urmeaza ultimile detalii (aripa spate sau suport nr lateral. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 tre sa recunosc ca arata tare bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zacopilu Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 (editat) CAt te costa sa faci dintr-un virago un bober? Cam de ce schimbari ai avea nevoie? Cum a spus si mas oyama,putine schimbari dar de efect.In exemplul din poza drag bar,a renuntat la aripi,sea simpla,acoperit rezervorul si bateria de sub sea,tobe schimbate(desi nu este un "must have",arata bine si cu cele de serie).Chiar nu a facut mare lucru dar arata tare bine.Eu as fi optat pt o aripa spate la 1,5-2 cm de roata. Aveti idee cum se cheama "chestia" aia alba(nu ma refer la vopsea,desi stiu ca se practica),care se pune pe cauciuc ca un "guler"?Ma bate gandul la o mica bobber-eala si ma intereseaza sa pun pe jante.Se vede in poza pe roata spate. Editat Iunie 22, 2011 de Zacopilu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 Pana la dimensiunea de 170/80 e chiar cauciuc in care nu se pune negru de fum. Pesyte aceasta dimensiune nu se mai fabrica "white-walls" si trebuie gasite alte metode, desi nici o masina/motocicleta clasica nu a avut vreodata pneuri mai mari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zacopilu Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 Am vazut pe un vw transporter de prin '75 asa ceva.Erau ca niste gulere care se puneau intre janta si cauciuc.Procedura foarte usoara la orice vulcanizare,se dezumfla roata,se pune gulerul alb,se umfla cauciucul.Simplu.Ma gandeam ca pe motoare este aceeasi chestiune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yonick Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 (editat) Da, este exact asa. Am vazut undeva pe e-bay, dar nu mai tin minte unde si nici cum le spunea acolo... Si parca mai era un site din state care avea asa ceva pentru motociclete. Erau mai multe culori, nu doar alb. Cre'ca daca-i dai un goagal cu "white walls" sau ceva de genu' o sa gasesti. Ete ce am gasit acum: asta-i una; Si asta-i de pe e-bay. Cautarea am facut-o dupa "white wall tires insert set for motorcycles" Bafta, Nick. Editat Iunie 22, 2011 de yonick Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 Am vazut pe un vw transporter de prin '75 asa ceva.Erau ca niste gulere care se puneau intre janta si cauciuc.Procedura foarte usoara la orice vulcanizare,se dezumfla roata,se pune gulerul alb,se umfla cauciucul.Simplu.Ma gandeam ca pe motoare este aceeasi chestiune. este! numa tre cautat. fabricat in Romania in regie proprie. mai urmeaza ultimile detalii (aripa spate sau suport nr lateral. minunata! Cum a spus si mas oyama,putine schimbari dar de efect.In exemplul din poza drag bar,a renuntat la aripi,sea simpla,acoperit rezervorul si bateria de sub sea,tobe schimbate(desi nu este un "must have",arata bine si cu cele de serie).Chiar nu a facut mare lucru dar arata tare bine.Eu as fi optat pt o aripa spate la 1,5-2 cm de roata. Aveti idee cum se cheama "chestia" aia alba(nu ma refer la vopsea,desi stiu ca se practica),care se pune pe cauciuc ca un "guler"?Ma bate gandul la o mica bobber-eala si ma intereseaza sa pun pe jante.Se vede in poza pe roata spate. cind ma lovit si pe mine dezbracatul mobrei,m-am convins rapid dupa prima ploaie ca e cazul s-o imbrac la loc. nu tine figura cu bobbereala in Romania oricit de cool am incerca sa aratam. desigur o aripa sa dea 1 cm 2 peste marginea roatei o face sa arata si mai bine si esti si protejat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 Mda, Indianul parca e facut anume pentru RO... Am mers cu un Dragstar fara aripa fata pe ploaie, imi arunca apa fix in viziera.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 (editat) Cjetzemiah, foarte frumos motorasul facut! Incearca sa montezi aripa in asa fel incat sa o poti scoate repede, pt ca asa simplu arata nebunie si e pacat sa nul calaresti asa vara, acolo iti poti permite... hahahah... singurul mod de a merge fara aripa pe fata e un custom prevazut cu bunoaca: http://www.mychopper.ro/photo-of-the-day-22-06-2011.htm Si gagicuta nu pare foarte multumita sa ia in freza baltile si ceva pietre...hahahahahha Editat Iunie 22, 2011 de Shobolanu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chipvar Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 Pana la dimensiunea de 170/80 e chiar cauciuc in care nu se pune negru de fum. Pesyte aceasta dimensiune nu se mai fabrica "white-walls" si trebuie gasite alte metode, desi nici o masina/motocicleta clasica nu a avut vreodata pneuri mai mari. O solutie de compromis ar fi asta: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Atlas-16-PORT-A-WALL-WhiteWall-Tire-Insert-Set-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem415b048398QQitemZ280699896728QQptZVintageQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories#ht_500wt_1182 functie de dimensiunea jantelor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cretzu_Dej Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 (editat) Da, este exact asa. Am vazut undeva pe e-bay, dar nu mai tin minte unde si nici cum le spunea acolo... Si parca mai era un site din state care avea asa ceva pentru motociclete. Erau mai multe culori, nu doar alb. Cre'ca daca-i dai un goagal cu "white walls" sau ceva de genu' o sa gasesti. Ete ce am gasit acum: asta-i una; Si asta-i de pe e-bay. Cautarea am facut-o dupa "white wall tires insert set for motorcycles" Bafta, Nick. Eu mi-am facut dunga alba cu sigmaron..vopsea de piele de la magazinul de chimicale. 3 lei o sticla, am dat vreo 6-7 straturi si a iesit destul de bine, doar rabdare sa fie. Se pare ca tine destul de bine. Editat Iunie 23, 2011 de Cretzu_Dej Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zacopilu Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 Am gasit vopsea speciala pt vopsit cauciucuri aici http://www.therustshop.com/shop/index.php?act=viewProd&productId=99 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 (editat) O solutie de compromis ar fi asta: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Atlas-16-PORT-A-WALL-WhiteWall-Tire-Insert-Set-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem415b048398QQitemZ280699896728QQptZVintageQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories#ht_500wt_1182 functie de dimensiunea jantelor asta e! vopsele minuni, nu tin! doar temporar si pina la urma,urmei veti ajunge la concluzia ca mai bine negru si rat totul. crapi de draci cind incerci s-o menti curata, o mai si speli si imediat cum iesi cu ea da sa ploua si ploua si iti bagi nervi sub roata cu insertie alba... keep it practic! Editat Iunie 23, 2011 de mas oyama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Iunie 25, 2011 Share Postat Iunie 25, 2011 Cum a spus si mas oyama,putine schimbari dar de efect.In exemplul din poza drag bar,a renuntat la aripi,sea simpla,acoperit rezervorul si bateria de sub sea,tobe schimbate(desi nu este un "must have",arata bine si cu cele de serie).Chiar nu a facut mare lucru dar arata tare bine.Eu as fi optat pt o aripa spate la 1,5-2 cm de roata. Aveti idee cum se cheama "chestia" aia alba(nu ma refer la vopsea,desi stiu ca se practica),care se pune pe cauciuc ca un "guler"?Ma bate gandul la o mica bobber-eala si ma intereseaza sa pun pe jante.Se vede in poza pe roata spate. Se numeste whitewall ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Iunie 30, 2011 Share Postat Iunie 30, 2011 Eu mi-am facut dunga alba cu sigmaron..vopsea de piele de la magazinul de chimicale. 3 lei o sticla, am dat vreo 6-7 straturi si a iesit destul de bine, doar rabdare sa fie. Se pare ca tine destul de bine. vezi ca " ai uitat " sa ridici coletul si am platit dus/intors transportul . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pannoniachopper Postat Iulie 19, 2011 Share Postat Iulie 19, 2011 (editat) Salut! Iarasi am modificat motorul, nu pot sa stau pe c.u.r. :-) Deci: H-D 883 R, kit de 1200, carb S&S, 2003. Aripi modificate, ghidon dragbar, rezervor de IJ Planeta, sea fata LePera, spate home-made, sissy-bar si esapament facut din inox, de un maestru batran in garaj, airbrush vopsit de catre mine: candy orange flames si o mutra evil pe rezervorul slefuit. Rugina sub lacul mat da un aspect chiar original motoretei, un aer de rat-bike, are un contrast frumusel cu cromul, si da un efect foarte frumos la lumina soarelui. Stil: mix intre bobberele anilor '60 si chopperele anilor '70. Inca nu este gata, dar linia si conturul va ramane aceeasi. Editat Iulie 19, 2011 de Pannoniachopper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kustom Postat Iulie 19, 2011 Share Postat Iulie 19, 2011 BEETON MOTORUL MAN.... chiar imi place la nebunie aerul 60'.... L&R Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Iulie 20, 2011 Share Postat Iulie 20, 2011 Super bombardierul! cool de tot. Chiar ma intrebam unde ai disparut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Iulie 20, 2011 Share Postat Iulie 20, 2011 tie chiar iti plac la nebunie rezervoarele de Ij!! daca ma picai cu ceara nu-mi dade-am seama ca e rugina sub lac, super fain contrastul! cum zicea un drag prieten-rat civilizat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Iulie 20, 2011 Share Postat Iulie 20, 2011 Salut! Iarasi am modificat motorul, nu pot sa stau pe c.u.r. :-) Deci: H-D 883 R, kit de 1200, carb S&S, 2003. Aripi modificate, ghidon dragbar, rezervor de IJ Planeta, sea fata LePera, spate home-made, sissy-bar si esapament facut din inox, de un maestru batran in garaj, airbrush vopsit de catre mine: candy orange flames si o mutra evil pe rezervorul slefuit. Rugina sub lacul mat da un aspect chiar original motoretei, un aer de rat-bike, are un contrast frumusel cu cromul, si da un efect foarte frumos la lumina soarelui. Stil: mix intre bobberele anilor '60 si chopperele anilor '70. Inca nu este gata, dar linia si conturul va ramane aceeasi. foarte misto a iesit, am vrut sa-mi fac nipru tot asa da nu-mi imaginam ca tine lacul pe rugina! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pannoniachopper Postat Iulie 20, 2011 Share Postat Iulie 20, 2011 Sunt bucuros, ca va place motoreta! :-) @Bach: Din pacate nu tine lacul prea mult. Am dat 5 straturi de lac mat si incepe sa se simta rugina daca ating rezervorul. Cred ca o sa tina cativa ani, dupa care trebuie facut iarasi procedura de slefuit, lacuit, etc. Merita facut, daca nu vopsesti imagini airbrush pe el, cum am facut eu, dar asta e... :-) In rest totul merge perfect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Iulie 20, 2011 Share Postat Iulie 20, 2011 Sunt bucuros, ca va place motoreta! :-) @Bach: Din pacate nu tine lacul prea mult. Am dat 5 straturi de lac mat si incepe sa se simta rugina daca ating rezervorul. Cred ca o sa tina cativa ani, dupa care trebuie facut iarasi procedura de slefuit, lacuit, etc. Merita facut, daca nu vopsesti imagini airbrush pe el, cum am facut eu, dar asta e... :-) In rest totul merge perfect. Ce lac ai folosit si cum ai ruginit rezervorul(ai folosit ceva acizi sau e naturala treaba de la umezeala)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Iulie 20, 2011 Share Postat Iulie 20, 2011 (editat) Ce lac ai folosit si cum ai ruginit rezervorul(ai folosit ceva acizi sau e naturala treaba de la umezeala)? Orice rezervor din tabla ruseasca rugineste asa in max 48 ore. @Pannoiachopper A iesit super fain contrastul asa cum zicea si @mas. Apogeul (din perspectiva mea) ar fi un springer, un ape hanger sau Z-bar si roti clasice cu spite... Felicitari pentru fieratanie si sa te poarte mii de km fara incidente. Numai bine. Ps. Originala treaba cu un singur cob Editat Iulie 20, 2011 de magic4ce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 pentru iarna mi-am planuit sa scot motorul intr-o stare apropiata cu a astuia din poza si in principiu am nevoie de sfaturi pentru rezervor: de pe la ce motor ar semana cu asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 pentru iarna mi-am planuit sa scot motorul intr-o stare apropiata cu a astuia din poza si in principiu am nevoie de sfaturi pentru rezervor: de pe la ce motor ar semana cu asta? rezervor de moped Carpati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.