Sari la conținut

CHOPPER,CUSTOM,RAT SI BOBBER-fabricate in RO


Klaus
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

CAt te costa sa faci dintr-un virago un bober?

Cam de ce schimbari ai avea nevoie?

 

Cum a spus si mas oyama,putine schimbari dar de efect.In exemplul din poza drag bar,a renuntat la aripi,sea simpla,acoperit rezervorul si bateria de sub sea,tobe schimbate(desi nu este un "must have",arata bine si cu cele de serie).Chiar nu a facut mare lucru dar arata tare bine.Eu as fi optat pt o aripa spate la 1,5-2 cm de roata.

 

Aveti idee cum se cheama "chestia" aia alba(nu ma refer la vopsea,desi stiu ca se practica),care se pune pe cauciuc ca un "guler"?Ma bate gandul la o mica bobber-eala si ma intereseaza sa pun pe jante.Se vede in poza pe roata spate.

post-60281-0-79605200-1308755051_thumb.jpg

Editat de Zacopilu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la dimensiunea de 170/80 e chiar cauciuc in care nu se pune negru de fum. Pesyte aceasta dimensiune nu se mai fabrica "white-walls" si trebuie gasite alte metode, desi nici o masina/motocicleta clasica nu a avut vreodata pneuri mai mari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut pe un vw transporter de prin '75 asa ceva.Erau ca niste gulere care se puneau intre janta si cauciuc.Procedura foarte usoara la orice vulcanizare,se dezumfla roata,se pune gulerul alb,se umfla cauciucul.Simplu.Ma gandeam ca pe motoare este aceeasi chestiune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, este exact asa. Am vazut undeva pe e-bay, dar nu mai tin minte unde si nici cum le spunea acolo... Si parca mai era un site din state care avea asa ceva pentru motociclete. Erau mai multe culori, nu doar alb. Cre'ca daca-i dai un goagal cu "white walls" sau ceva de genu' o sa gasesti.

 

Ete ce am gasit acum: asta-i una;

Si asta-i de pe e-bay.

Cautarea am facut-o dupa "white wall tires insert set for motorcycles"

Bafta, Nick.

Editat de yonick
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut pe un vw transporter de prin '75 asa ceva.Erau ca niste gulere care se puneau intre janta si cauciuc.Procedura foarte usoara la orice vulcanizare,se dezumfla roata,se pune gulerul alb,se umfla cauciucul.Simplu.Ma gandeam ca pe motoare este aceeasi chestiune.

este! numa tre cautat.

 

post-8551-0-42858300-1308747463_thumb.jpg post-8551-0-61162100-1308747478_thumb.jpg post-8551-0-40516400-1308747492_thumb.jpg post-8551-0-41616600-1308747561_thumb.jpg

 

 

 

fabricat in Romania in regie proprie.

 

mai urmeaza ultimile detalii (aripa spate sau suport nr lateral.

minunata!

 

Cum a spus si mas oyama,putine schimbari dar de efect.In exemplul din poza drag bar,a renuntat la aripi,sea simpla,acoperit rezervorul si bateria de sub sea,tobe schimbate(desi nu este un "must have",arata bine si cu cele de serie).Chiar nu a facut mare lucru dar arata tare bine.Eu as fi optat pt o aripa spate la 1,5-2 cm de roata.

 

Aveti idee cum se cheama "chestia" aia alba(nu ma refer la vopsea,desi stiu ca se practica),care se pune pe cauciuc ca un "guler"?Ma bate gandul la o mica bobber-eala si ma intereseaza sa pun pe jante.Se vede in poza pe roata spate.

cind ma lovit si pe mine dezbracatul mobrei,m-am convins rapid dupa prima ploaie ca e cazul s-o imbrac la loc. nu tine figura cu bobbereala in Romania oricit de cool am incerca sa aratam.

desigur o aripa sa dea 1 cm 2 peste marginea roatei o face sa arata si mai bine si esti si protejat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, Indianul parca e facut anume pentru RO...:lol: Am mers cu un Dragstar fara aripa fata pe ploaie, imi arunca apa fix in viziera....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cjetzemiah, foarte frumos motorasul facut! Incearca sa montezi aripa in asa fel incat sa o poti scoate repede, pt ca asa simplu arata nebunie si e pacat sa nul calaresti asa vara, acolo iti poti permite...

 

hahahah... singurul mod de a merge fara aripa pe fata e un custom prevazut cu bunoaca:

http://www.mychopper.ro/photo-of-the-day-22-06-2011.htm

Si gagicuta nu pare foarte multumita sa ia in freza baltile si ceva pietre...hahahahahha

Editat de Shobolanu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la dimensiunea de 170/80 e chiar cauciuc in care nu se pune negru de fum. Pesyte aceasta dimensiune nu se mai fabrica "white-walls" si trebuie gasite alte metode, desi nici o masina/motocicleta clasica nu a avut vreodata pneuri mai mari.

O solutie de compromis ar fi asta:

 

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Atlas-16-PORT-A-WALL-WhiteWall-Tire-Insert-Set-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem415b048398QQitemZ280699896728QQptZVintageQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories#ht_500wt_1182

 

 

functie de dimensiunea jantelor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, este exact asa. Am vazut undeva pe e-bay, dar nu mai tin minte unde si nici cum le spunea acolo... Si parca mai era un site din state care avea asa ceva pentru motociclete. Erau mai multe culori, nu doar alb. Cre'ca daca-i dai un goagal cu "white walls" sau ceva de genu' o sa gasesti.

 

Ete ce am gasit acum: asta-i una;

Si asta-i de pe e-bay.

Cautarea am facut-o dupa "white wall tires insert set for motorcycles"

Bafta, Nick.

 

 

Eu mi-am facut dunga alba cu sigmaron..vopsea de piele de la magazinul de chimicale. 3 lei o sticla, am dat vreo 6-7 straturi si a iesit destul de bine, doar rabdare sa fie. Se pare ca tine destul de bine.

Editat de Cretzu_Dej
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta e!

vopsele minuni, nu tin! doar temporar

si pina la urma,urmei veti ajunge la concluzia ca mai bine negru si rat totul.

crapi de draci cind incerci s-o menti curata, o mai si speli si imediat cum iesi cu ea da sa ploua si ploua si iti bagi nervi sub roata cu insertie alba...

keep it practic!

Editat de mas oyama
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum a spus si mas oyama,putine schimbari dar de efect.In exemplul din poza drag bar,a renuntat la aripi,sea simpla,acoperit rezervorul si bateria de sub sea,tobe schimbate(desi nu este un "must have",arata bine si cu cele de serie).Chiar nu a facut mare lucru dar arata tare bine.Eu as fi optat pt o aripa spate la 1,5-2 cm de roata.

 

Aveti idee cum se cheama "chestia" aia alba(nu ma refer la vopsea,desi stiu ca se practica),care se pune pe cauciuc ca un "guler"?Ma bate gandul la o mica bobber-eala si ma intereseaza sa pun pe jante.Se vede in poza pe roata spate.

Se numeste whitewall ;) !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mi-am facut dunga alba cu sigmaron..vopsea de piele de la magazinul de chimicale. 3 lei o sticla, am dat vreo 6-7 straturi si a iesit destul de bine, doar rabdare sa fie. Se pare ca tine destul de bine.

 

vezi ca " ai uitat " sa ridici coletul si am platit dus/intors transportul . :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salut! Iarasi am modificat motorul, nu pot sa stau pe c.u.r. :-) Deci: H-D 883 R, kit de 1200, carb S&S, 2003. Aripi modificate, ghidon dragbar, rezervor de IJ Planeta, sea fata LePera, spate home-made, sissy-bar si esapament facut din inox, de un maestru batran in garaj, airbrush vopsit de catre mine: candy orange flames si o mutra evil pe rezervorul slefuit. Rugina sub lacul mat da un aspect chiar original motoretei, un aer de rat-bike, are un contrast frumusel cu cromul, si da un efect foarte frumos la lumina soarelui. Stil: mix intre bobberele anilor '60 si chopperele anilor '70. Inca nu este gata, dar linia si conturul va ramane aceeasi.

post-1539-0-91108900-1311080051_thumb.jpg

post-1539-0-74925000-1311080063_thumb.jpg

post-1539-0-59881700-1311080074_thumb.jpg

post-1539-0-53530600-1311080095_thumb.jpg

post-1539-0-15349400-1311080105_thumb.jpg

post-1539-0-29676800-1311080123_thumb.jpg

post-1539-0-69986800-1311080143_thumb.jpg

post-1539-0-69823700-1311080159_thumb.jpg

post-1539-0-37495100-1311080181_thumb.jpg

Editat de Pannoniachopper
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Iarasi am modificat motorul, nu pot sa stau pe c.u.r. :-) Deci: H-D 883 R, kit de 1200, carb S&S, 2003. Aripi modificate, ghidon dragbar, rezervor de IJ Planeta, sea fata LePera, spate home-made, sissy-bar si esapament facut din inox, de un maestru batran in garaj, airbrush vopsit de catre mine: candy orange flames si o mutra evil pe rezervorul slefuit. Rugina sub lacul mat da un aspect chiar original motoretei, un aer de rat-bike, are un contrast frumusel cu cromul, si da un efect foarte frumos la lumina soarelui. Stil: mix intre bobberele anilor '60 si chopperele anilor '70. Inca nu este gata, dar linia si conturul va ramane aceeasi.

 

 

 

foarte misto a iesit, am vrut sa-mi fac nipru tot asa da nu-mi imaginam ca tine lacul pe rugina!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt bucuros, ca va place motoreta! :-) @Bach: Din pacate nu tine lacul prea mult. Am dat 5 straturi de lac mat si incepe sa se simta rugina daca ating rezervorul. Cred ca o sa tina cativa ani, dupa care trebuie facut iarasi procedura de slefuit, lacuit, etc. Merita facut, daca nu vopsesti imagini airbrush pe el, cum am facut eu, dar asta e... :-) In rest totul merge perfect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt bucuros, ca va place motoreta! :-) @Bach: Din pacate nu tine lacul prea mult. Am dat 5 straturi de lac mat si incepe sa se simta rugina daca ating rezervorul. Cred ca o sa tina cativa ani, dupa care trebuie facut iarasi procedura de slefuit, lacuit, etc. Merita facut, daca nu vopsesti imagini airbrush pe el, cum am facut eu, dar asta e... :-) In rest totul merge perfect.

 

 

Ce lac ai folosit si cum ai ruginit rezervorul(ai folosit ceva acizi sau e naturala treaba de la umezeala)?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce lac ai folosit si cum ai ruginit rezervorul(ai folosit ceva acizi sau e naturala treaba de la umezeala)?

 

Orice rezervor din tabla ruseasca rugineste asa in max 48 ore.

 

@Pannoiachopper

A iesit super fain contrastul asa cum zicea si @mas. Apogeul (din perspectiva mea) ar fi un springer, un ape hanger sau Z-bar si roti clasice cu spite... :rolleyes:

Felicitari pentru fieratanie si sa te poarte mii de km fara incidente.

Numai bine.

 

Ps. Originala treaba cu un singur cob :laugh:

Editat de magic4ce
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

pentru iarna mi-am planuit sa scot motorul intr-o stare apropiata cu a astuia din poza

si in principiu am nevoie de sfaturi pentru rezervor:

de pe la ce motor ar semana cu asta?

 

rezervor de moped Carpati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...