->Bullet<- Postat Iulie 15, 2013 Share Postat Iulie 15, 2013 (editat) bought not built. ghidonul si vitezometrul sunt cumparate. ghidonul e luat de prin Franta...parca. ceva lista de ''luate'' si ''facute'''pe dW in articol Editat Iulie 15, 2013 de ->Bullet<- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Iulie 15, 2013 Share Postat Iulie 15, 2013 Frantzai departe si in Romaniiiia se poate! una peste alta ,mobra asta eclipseaza tot ce sa vazut pina in prezent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Iulie 15, 2013 Share Postat Iulie 15, 2013 *ghidonul e facut la comanda....ma bad ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian ionescu Postat Iulie 15, 2013 Share Postat Iulie 15, 2013 niste poze din timpul constructiei Foarte frumos, felicitari!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dequiallo Postat Iulie 15, 2013 Share Postat Iulie 15, 2013 foxule,vitezometru ala se gaseste si pe louis cod 60180018 .. si pe custom chrome ..si pe multe alte siteuri ..de cand cu moda asta vintage ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Iulie 16, 2013 Share Postat Iulie 16, 2013 dap...e relativ ''des'' intalnit la customurile-chopperele nemtesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
soro Postat August 11, 2013 Share Postat August 11, 2013 In sfarsit am terminat si eu cu modificatul si pun si eu vreo doua poze cu ce a iesit.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pannoniachopper Postat August 14, 2013 Share Postat August 14, 2013 Interesant! Design-ul nu imi place (de gustibus non est disputandum), dar se vede munca si rezultatul este 100% unic. Eu as arunca gumele alea horide si as taia din/schimba furca si telescoapele ca burta sa fie la 10 cm de asfalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sick Boy Postat August 15, 2013 Share Postat August 15, 2013 Am si eu una de de pus sper sa se icadreze Kawasaki Vulcan 2000, Modificarii: Cadru modificat,Bascula construita de la 0,Juguri,rezervor ,ghidon,elemente laterale,radiator,instalatie electrica,motorul fiind pe injectie acum e pe carburator,si in mare cam asta ar fii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
joshua Postat August 17, 2013 Share Postat August 17, 2013 pun si eu kazanul realizat in colaborare cu ANARCHY CUSTOM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sick Boy Postat August 17, 2013 Share Postat August 17, 2013 Am reusit sa ies la o tura si cu ocazia asta am facut ceva poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat August 17, 2013 Share Postat August 17, 2013 frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat August 18, 2013 Share Postat August 18, 2013 Cred-ca suna foarte fain asa bestie mica de 2000!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat August 18, 2013 Share Postat August 18, 2013 Cum sta pe drum pe la 120-140kmh? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 Am reusit sa ies la o tura si cu ocazia asta am facut ceva poze 2000? mama este mai mare ca masina mea, cred ca suna demential. frumos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 pun si eu kazanul realizat in colaborare cu ANARCHY CUSTOM Am reusit sa ies la o tura si cu ocazia asta am facut ceva poze dinozaur ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sick Boy Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 MOtorul este inca in stadiul de teste,nu am rulat inca cu viteza mai mare de 100,problema este la viteza mica si la plecarea de pe loc acolo sunt fortele cele mai mari pt roata spate si curea, in mers merge din inertie ca un bolovan, cit despre stabilitate nu este cel mai confortabil motor datorita roti spate si suspensiei eu sunt foarte usor am 65 kg si ma cam scutura dar se conduce bine.Impresionanta este insa plecare si cuplul care il dezvolta in momentu de fata avind carburator fata de injectie.Dar motorul este facut pe comanda proprietarul de drept al motorului este masiv dar el nu sa carat inca cu el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat August 20, 2013 Share Postat August 20, 2013 MOtorul este inca in stadiul de teste,nu am rulat inca cu viteza mai mare de 100,problema este la viteza mica si la plecarea de pe loc acolo sunt fortele cele mai mari pt roata spate si curea, in mers merge din inertie ca un bolovan, cit despre stabilitate nu este cel mai confortabil motor datorita roti spate si suspensiei eu sunt foarte usor am 65 kg si ma cam scutura dar se conduce bine.Impresionanta este insa plecare si cuplul care il dezvolta in momentu de fata avind carburator fata de injectie.Dar motorul este facut pe comanda proprietarul de drept al motorului este masiv dar el nu sa carat inca cu el. salut, este cel la care au lucrat baietii de la Thunderbikes? proiectul acela mai vechi care a fost si pe la Bono de la Cluj? arata bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sick Boy Postat August 20, 2013 Share Postat August 20, 2013 Nu este,acela era un vulcan de 800,acesta e de 2000,dar este preluat de la Thunderbikes eu am lucrat sef service la ei o perioada,si da acolo a fost inceput,in urma unui proiect mai vechi,A fost proiectat ca un motor ne functional la inceput cu modificari radicale,pt a pune in valoare munca si felul in care se poate prelucra materialul(tabla) mentionez ca motorul nu are nici o piesa din plastic totul este metal construit manual mai putin rotile si carcasa de la filtrul de aer.Dupa care am hotarat sa il punem pe strada si atunci a inceput adevarata munca, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat August 28, 2013 Share Postat August 28, 2013 Nu este,acela era un vulcan de 800,acesta e de 2000,dar este preluat de la Thunderbikes eu am lucrat sef service la ei o perioada,si da acolo a fost inceput,in urma unui proiect mai vechi,A fost proiectat ca un motor ne functional la inceput cu modificari radicale,pt a pune in valoare munca si felul in care se poate prelucra materialul(tabla) mentionez ca motorul nu are nici o piesa din plastic totul este metal construit manual mai putin rotile si carcasa de la filtrul de aer.Dupa care am hotarat sa il punem pe strada si atunci a inceput adevarata munca, La o aripa bobber style te bagi?Drag star 1100... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Septembrie 11, 2013 Share Postat Septembrie 11, 2013 Ii las pe baietii de la Zdob si Zdub sa va faca invitatia: HAI LA FESTIVAL! Detalii aici: http://choppertruckfestival.com/informatii/ Zi buna sa aveti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tabarlesh Postat Septembrie 14, 2013 Share Postat Septembrie 14, 2013 Campania Truck&Chopper sustinuta de Moto TGM continua in fiecare zi in Targu Mures. Detalii aici sau aici https://www.facebook.com/groups/154575061380804/ http://choppertruckfestival.com/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Septembrie 15, 2013 Share Postat Septembrie 15, 2013 Stie careva unde sau daca face cineva furtune de frana moto cu manta otelita,la comanda?Pentru o Dragstar de 1100 un furtun frana fata de 66 cm(cap-coada.Adica cu tot cu banjo-uri) Stie careva unde sau daca face cineva furtune de frana moto cu manta otelita,la comanda?Pentru o Dragstar de 1100 un furtun frana fata de 66 cm(cap-coada.Adica cu tot cu banjo-uri) Rectific 61 cm.Un capat drept iar celalalt indoit l vreo 20 de grade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLAGA_OCTAVIAN_84 Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 Stie careva unde sau daca face cineva furtune de frana moto cu manta otelita,la comanda?Pentru o Dragstar de 1100 un furtun frana fata de 66 cm(cap-coada.Adica cu tot cu banjo-uri) Rectific 61 cm.Un capat drept iar celalalt indoit l vreo 20 de grade. cauta la www.motonetro.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 Aha!!!Merci fain!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.