Csaky Postat Noiembrie 21, 2013 Share Postat Noiembrie 21, 2013 Scz. de off topic dar asta va pati sporsterul meu verde! Multumim Basty,meritele mari sunt ale CNL-ui,dar tinem aproape,sper ca intr-o zi sa ne vedem cativa oameni!bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iceflo Postat Noiembrie 25, 2013 Share Postat Noiembrie 25, 2013 Salut pe toata lumea... am si eu nevoie de cateva informatii / poze legate de transformarea unei virago 250 in bobber , fara a face foarte multe modificari si fara a avea probleme cu itp-ul...care ar fi cel mai lat cauciuc pt spate care permite furca...ati schimbat careva ceva pinioane pe fata / spate pt a creste viteza fara a suprasolicita motorul , sau ce altceva ati facut pt asta ? cum se poate vopsi motorul negru fara a avea probleme cu incalzirea excesiva si decojirea vopselei ? multumesc mult , astept vesti pe PM. numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Noiembrie 25, 2013 Share Postat Noiembrie 25, 2013 Salut pe toata lumea... am si eu nevoie de cateva informatii / poze legate de transformarea unei virago 250 in bobber , fara a face foarte multe modificari si fara a avea probleme cu itp-ul...care ar fi cel mai lat cauciuc pt spate care permite furca...ati schimbat careva ceva pinioane pe fata / spate pt a creste viteza fara a suprasolicita motorul , sau ce altceva ati facut pt asta ? cum se poate vopsi motorul negru fara a avea probleme cu incalzirea excesiva si decojirea vopselei ? multumesc mult , astept vesti pe PM. numai bine daca vrei poze gasesti pe net... cu gramada sau imi dai email-ul pe PM si iti trimit eu, pentru restul gasesit in celalalt topic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cardan Postat Decembrie 10, 2013 Share Postat Decembrie 10, 2013 Intrebare: 150/16" sau 90/23" ? Nu ma pot decide,imi plac ambele variante. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Decembrie 10, 2013 Share Postat Decembrie 10, 2013 cu rezervorul ala mi se pare ca merge mult mai bine 16-le Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kustom Postat Decembrie 10, 2013 Share Postat Decembrie 10, 2013 iti dau eu un peanut frumos, sa mearga cu roata pe 23 si il si fac negru mat in banii aia p.s. cu 23 si rezervor mic e mai hardcore! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Decembrie 10, 2013 Share Postat Decembrie 10, 2013 Ahoi! Din punctul meu de vedere clar cu ape si roata de 23. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zacopilu Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 Eu as merge cu 16. Arata mai " exile " Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 Fatter is better! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Csaky Postat Decembrie 12, 2013 Share Postat Decembrie 12, 2013 De ceva am venit de la garajul lui CNL si cam asa sta treaba: Distractia e maxima iar motorul de sporty e al dracu de greu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Decembrie 12, 2013 Share Postat Decembrie 12, 2013 (editat) Ahoi! @Csaky spor la treaba sa aveti, in primavara ne intalnim sa admiram ceeace ai facut fiecare dintre noi! Editat Decembrie 12, 2013 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudy55 Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 De ceva am venit de la garajul lui CNL si cam asa sta treaba: Distractia e maxima iar motorul de sporty e al dracu de greu! sudezi tevile cap in cap? sau pui ceva in interior un fi alezat ,etc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Csaky Postat Decembrie 14, 2013 Share Postat Decembrie 14, 2013 sudezi tevile cap in cap? sau pui ceva in interior un fi alezat ,etc?O sa intre una in alta,gauri din lateral si prins,sudat si peste va fi refolosita placa aia care se vede! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Decembrie 18, 2013 Share Postat Decembrie 18, 2013 Ahoi! Usor o dezbrac si eu - A aparut o problema la demontarea esapamentului, la cilindrul din fata, mi so rupt in capul prezonului piulita - ce imi recomandati ca sa-l remediez? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Decembrie 19, 2013 Share Postat Decembrie 19, 2013 (editat) Il scoti si pui altul fie OEM fie facut la strung.Filetu care intra in cilindru tre sa aiba rotatie inversa fata de filetul rupt.Cel mai greu e scosul.Si pe viitor pune vaselina cuprata de calitate.Sau da cu degripant bun si lasa sa actioneze o noapte. Editat Decembrie 19, 2013 de transilvania72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Decembrie 19, 2013 Share Postat Decembrie 19, 2013 Il scoti si pui altul fie OEM fie facut la strung.Filetu care intra in cilindru tre sa aiba rotatie inversa fata de filetul rupt.Cel mai greu e scosul.Si pe viitor pune vaselina cuprata de calitate.Sau da cu degripant bun si lasa sa actioneze o noapte. Ahoi! Deja am muncit un pic ca sa-l scot si n-am reusit am dat cu degripant si l-am si incalzit, maine dau jos blocul motor si asa o sa-mi fie mai usor. Sper sa gasesc vaselina de cupru de care vorbesti tu, ca sigur mi-ar fii de folos. Multumesc mult de informatie! Cu respect IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Decembrie 19, 2013 Share Postat Decembrie 19, 2013 Dece sa dai jos motorul?Foloseste o cheie franceza buna sau sudeaza bine o piulita,ceva...Daca incalzesti prezonul,acesta se dilata si mai rau faci.Daca sudezi,deconecteaza CDI si bateria.Cat despre cardan,vezi manualul.Ti l-as da eu dar e prea mare pentru mail...cred. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Decembrie 19, 2013 Share Postat Decembrie 19, 2013 Am sa studiez manualul asta e clar, si dau jos blocul motor ca sa il vopsesc, sa curat carburatoarele si sa ma uit la supape. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iceflo Postat Ianuarie 14, 2014 Share Postat Ianuarie 14, 2014 Salut , vreau sa fac bobber o yamaha virago 250 , dar sa pastrez piesele originale , cine are de vanzare piese gata lucrate la preturi ok pt virago 250 , rog sa ma contacteze pe PM. Sunt binevenite si sfaturi sau pareri . Multumesc , numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zacopilu Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 Salut , vreau sa fac bobber o yamaha virago 250 , dar sa pastrez piesele originale , cine are de vanzare piese gata lucrate la preturi ok pt virago 250 , rog sa ma contacteze pe PM. Sunt binevenite si sfaturi sau pareri . Multumesc , numai bine Salut Parerea mea este sa frunzaresti net-ul dupa modele bobberite,alege cateva variante(asta in cazul in care nu ti-ai facut tu o idee mai precisa), studiaza-le atent si fa-ti singur bobber-ul. Nu este greu,iar satisfactia....maxima! Eventual unde nu te descurci sau iti da cu virgula, ceri ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C.N.L. Postat Ianuarie 23, 2014 Share Postat Ianuarie 23, 2014 inca un motor made by C.N.L. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Ianuarie 23, 2014 Share Postat Ianuarie 23, 2014 . ghidonul e fain insa capacul de la filtru de aer e vopsit aiurea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctoru Postat Ianuarie 23, 2014 Share Postat Ianuarie 23, 2014 inca un motor made by C.N.L. Fain! Spor la treaba! Am si eu o provocare/intrebare pentru tine. Cand ai timp, desigur, si ma suna Csaky sa ne vedem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Ianuarie 23, 2014 Share Postat Ianuarie 23, 2014 inca un motor made by C.N.L. Ahoi! Ba bilute ne vedem Sambata la Bran si barfim despre noua jucarie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florindoctoru Postat Ianuarie 25, 2014 Share Postat Ianuarie 25, 2014 filmuletul nu stiu cum sa l pun .pun linkul de fb https://www.facebook.com/photo.php?v=371637696290425&set=vb.100003325929107&type=2&theater multumesc salut super motorul,felicitarii salut am in,constructie un chopper,de ceva vreme ma omoara facutul rezervorului . Cine poate sa ma ajute si pe mine cu ceva idei? simson oooau super motorul. Chopperit in Timisoara frumos foarte frumos bravo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.