MOTORIOUS Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 Vezi la garajuluoctav.ro.Mie mi-a facut aripa spate la o DS1100(vezi poza mai sus).A iesit excelent si facuta profi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 ”The GUN” un Virago 250 custom by mas Oyama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 Ahoi! Aripa spate, esapamentul si culoarea sunt beton armat. Per general chiar e spectaculos pentru o jucarie asa mica!!! Sper ca nu te deranjeaza criticile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 mie mi-se par aripile prea mari...disproportionate....dar nah,daca asa vrea omu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 Ahoi! Aripa spate, esapamentul si culoarea sunt beton armat. Per general chiar e spectaculos pentru o jucarie asa mica!!! Sper ca nu te deranjeaza criticile. Multumesc de aprecieri. Orice critica este constructiva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emil.gabor88 Postat Iunie 13, 2014 Share Postat Iunie 13, 2014 Cu actele cum se procedeaza ? vreau si eu sa imi contruiesc un bobber, ce zice politia cand te opreste si cei de la ITP ? sau daca cumperi unul modificat poti merge la RAR cu el ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrazyHorse Postat Iunie 28, 2014 Share Postat Iunie 28, 2014 Cu actele cum se procedeaza ? vreau si eu sa imi contruiesc un bobber, ce zice politia cand te opreste si cei de la ITP ? sau daca cumperi unul modificat poti merge la RAR cu el ? Subscriu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emil.gabor88 Postat Iunie 28, 2014 Share Postat Iunie 28, 2014 Cu actele cum se procedeaza ? vreau si eu sa imi contruiesc un bobber, ce zice politia cand te opreste si cei de la ITP ? sau daca cumperi unul modificat poti merge la RAR cu el ? Subscriu Probabil ii ceva secret de stat , de nimeni nu zice nimica... HHAALLLOOO Baieti cu motociclete modificate, cum le-ati cumparat? sau cum ati trecut la ITP ???? Doara nu v-a picat motocicleta din cer sau nu aveti itp la ea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nos66 Postat Iunie 28, 2014 Share Postat Iunie 28, 2014 La RAR orice modificare esti respins , la ITP merge la intelegere , asa ca modificale dupa controlul RAR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdyys Postat Iunie 28, 2014 Share Postat Iunie 28, 2014 Probabil ii ceva secret de stat , de nimeni nu zice nimica... HHAALLLOOO Baieti cu motociclete modificate, cum le-ati cumparat? sau cum ati trecut la ITP ???? Doara nu v-a picat motocicleta din cer sau nu aveti itp la ea... Cumparat moto, rar + itp in regula, modificat moto dupa dorinta (multumesc Octav!), oprit de politie pentru: depasire viteza (platit contraventie...) - provincie control de rutina axat pe moto (control documente fara inspectori rar) - Bucuresti comentarii politisti: vai dar ce frumos motor aveti...si altele in linie cu modificarile moto (modificari care nu sunt in numar mic....) Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emil.gabor88 Postat Iunie 29, 2014 Share Postat Iunie 29, 2014 La RAR orice modificare esti respins , la ITP merge la intelegere , asa ca modificale dupa controlul RAR Si daca o cumperi modificata ce faci ? Nu poti sa o treci pe tine ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Iunie 29, 2014 Share Postat Iunie 29, 2014 (editat) poti sa treci orice "custom" pe tine, atata timp cat are ITP-ul valabil . Editat Iunie 29, 2014 de Robyb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emil.gabor88 Postat Iunie 29, 2014 Share Postat Iunie 29, 2014 poti sa treci orice "custom" pe tine, atata timp cat are ITP-ul valabil . Cum poti sa il treci pe tine, daca nu trece la rar??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrazyHorse Postat Iunie 29, 2014 Share Postat Iunie 29, 2014 O solutie ar mai fi un prieten la rar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Iunie 29, 2014 Share Postat Iunie 29, 2014 Cum poti sa il treci pe tine, daca nu trece la rar??? Daca e inmatriculat in RO si ai ITP valabil la RAR faci doar identificarea . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emil.gabor88 Postat Iunie 30, 2014 Share Postat Iunie 30, 2014 Daca e inmatriculat in RO si ai ITP valabil la RAR faci doar identificarea . da, dar nu stiu daca ii chiar asa.... daca mergi numai cu un cadru , motor , si 2 roti el poate face identificarea, crezi ca nu zic nimica ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claude307 Postat Iunie 30, 2014 Share Postat Iunie 30, 2014 eu am fost cu motoreta un pic modificata, doar pentru identificare cat sa o trec pe numele meu...fara itp..si nu au vrut sa imi faca nimic..vroiau sa imi opreasca cartea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Iunie 30, 2014 Share Postat Iunie 30, 2014 da, dar nu stiu daca ii chiar asa.... daca mergi numai cu un cadru , motor , si 2 roti el poate face identificarea, crezi ca nu zic nimica ?? esti din AR?ia legatura cu Gim. eu am fost cu motoreta un pic modificata, doar pentru identificare cat sa o trec pe numele meu...fara itp..si nu au vrut sa imi faca nimic..vroiau sa imi opreasca cartea... esti din BT?ia legatura cu Catalin. succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Iulie 1, 2014 Share Postat Iulie 1, 2014 (editat) kawasaki vulcan 900 cioplit aripa spate executata de de la o, suport din ol forjat la mina vopsite mai apoi toate,scarite- modificat unghiul de pozitie, saua pasager(nu se vede, identica cu ceea a pilotului) geanta laterala pe bascula,borseta de scule, din piele naturala executate , cusute, manual.toate sunt facute in the HOUZE! restul e imaginatia si executia proprietarului, o contributie importanta in aspectul final. Editat Iulie 1, 2014 de mas oyama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrazyHorse Postat Iulie 1, 2014 Share Postat Iulie 1, 2014 Felicitari. Sa te pregatesti de intruder Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Iulie 1, 2014 Share Postat Iulie 1, 2014 Fain cioplit!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Iulie 2, 2014 Share Postat Iulie 2, 2014 Felicitari. Sa te pregatesti de intruder pinzele sunt ridicate, astept sa adie vintul....catre vest » Post actualizat in 02 Jul 2014 15:58 Fain cioplit!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorinSg Postat Septembrie 7, 2014 Share Postat Septembrie 7, 2014 salut...am sa pun si eu poze cu transformarea care am adus-o motorului meu...o honda ntv 650....vara asta am mers cu ea in forma asta ....la iarna am sa mai bibilesc la ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Septembrie 10, 2014 Share Postat Septembrie 10, 2014 mega transformare...si cu mult bun gust (mai rar asa) BETON Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Proxi Postat Septembrie 11, 2014 Share Postat Septembrie 11, 2014 Frumoase Mas si Florin! La ambele eu le-as pune farul mult mai mare (de aproape doua ori diametrul), ar sugera mai multa forta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.