gabii Postat Noiembrie 30, 2004 Share Postat Noiembrie 30, 2004 Salutare! Am nevoie de niste sfaturi... La anul am de gand sa fac un upgrade, sa trec de la ETZ la ceva mai performant... Acum io stau in dilema, am ales cele oua modele din titlu. Vreau si eu niste pareri ale celor care conduc sau au condus una sau ambele modele, stiu ca au acelasi motor dar nu stiu prea multe date cu privire la fiabilitate, confort etc. As dori mai multe detalii cu privire la intretinere, fiabilitate, consumabile, confort etc. Diferenta de pret dintre cele doua e destul de mare (800-1500 E) si nu stiu daca se justifica. Merci, gabii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
floricel Postat Noiembrie 30, 2004 Share Postat Noiembrie 30, 2004 e-adevarat ca BMW-ul este mai scump, dar face. Daca ai banii, cumpara BMW-ul. S-au ia-tzi un KTM-u SH. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Noiembrie 30, 2004 Share Postat Noiembrie 30, 2004 Daca-ti iei una noua ia-ti BMW: face diferenta Daca-ti iei una fabricata pana in 2000, ia-ti Aprilia - diferenta de pret nu se mai justifica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Noiembrie 30, 2004 Share Postat Noiembrie 30, 2004 (editat) Un posesor de BMW te va sfatui sa iei BMW iar unul de Aprilia cu siguranta te va orienta cxatre Aprilia. Si pt ca eu am o Aprilia Pegaso din 1999 pot sa-ti spun cate ceva despre ea. Consuma 5-5.6 l/100 km la viteze 90-140 km/h si cam 6.5 l/100 km in oras Motorul vibreaza nitel dar nu este deranjant. Motocicleta este Italiana dar foarte multe componente sunt facute de marci de prestigiu (rulmenti SKF,frane Brembo,aprinderea Nippon Denso,bordul Veglia,amortizor spate Sachs ,carburatoare Mikuni) iar motorul este ruda cu cel de pe BMW (difera chiulasa ,aprinderea si racirea) Puncte slabe ar fi garnitura de chiulasa si amortizoarele (eu nu am avut probleme dar un prieten da) La drum lung cateodata cei 49 de cai par cam putini. Avantaj al BMW-ului ar fi reglarea amortizorului de spate (optional pt Aprilia) Mai multe despre BMW poate sa-ti spuna un posesor.Personal am stat de vorba cu unul si mi-a zis ca nici nu suporta comparatie BMW-ul cu Aprilia; si din cauza asta am plecat cam cu frica din Germania spre casa cand am cumparat-o. Acum pot sa-ti spun ca ma gandesc sa fac turul Europei cu ea pt ca sunt convins ca poate. Motocicleta nu este mai slaba decat ma asteptam. In speranta ca intelegi cate ceva din Italiana recomand un site cu intretinerea unui Pegaso 650 pe parcursul 100000 km http://www.apriliaontheroad.com/index.php?...le=MenĂš&meid=16 Editat Noiembrie 30, 2004 de edi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabii Postat Decembrie 1, 2004 Autor Share Postat Decembrie 1, 2004 Edi, multumesc pentru sfaturi! Din ceea ce am citit eu pe un forum german despre F650, cica multe din generatia 94- 95 ar avea probleme cu racirea, cu ambreiajul (patinari etc) si unele probleme la cutie. De aceea sunt in dilema, ar trebui sa imi spuna parerea si un posesor de F650. Ionut, din pacate nu am bani de una noua, asa ca o sa incerc un SH. Stiu ca din 2000 pe F650 s-a renuntat la carburator in favoarea injectiei- da cele pe injectie sunt prea scumpe (pe mobile.de). Stiu ca la F650, din 96 s-a montat si catalizator, deci de la 1 ianuarie voi mai putea aduce. Nu stiu daca Aprilia are catalizator... sau din ce an i-au pus catalizator... Daca nu are catalizator, in cazul asta va ramane o singura optiune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
akm Postat Decembrie 17, 2004 Share Postat Decembrie 17, 2004 Intre F650 si Pegaso singura diferenta este de nume. Motocicletele sunt produse impreuna de BMW si Aprilia, diferente fiind putin la design si bineinteles sigla. Motorizare comuna si anume motor Rotax 650 centimetri. La design, parerea mea este ca Aprilia e mai frumoasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raduuuuuuuuuu Postat Decembrie 21, 2004 Share Postat Decembrie 21, 2004 eu am un BMW f650 ST din 97 si pot sa-ti spun ca e foarte fiabila; ce am avut de reparat (schimbat) la ea au fost lucruri destul de simple - rulmenti roata spate, kit lant, sonda de temperatura a ventilatorului, cabluri de acceleratie respectiv ambreiaj, simeringuri la furca (cu exceptia sondei, lucruri care se uzeaza in timp) - eu mi le-am schimbat; mai stiu cel putin 3 baieti care au numai cuvinte bune despre f650 Cu ea am mers si pe la munte, si pe la mare (merge si pe plaja cu cauciucuri de strada), nu e pretentioasa, stie sa urce si sa coboare scarile de parca s-ar fi nascut la bloc...; la drum lung cu timpul capeti un tic nervos - iti vine sa-i dai o viteza superioara fiind intr-a 5-a... asta e! ...si o mica diferenta intre ST si GS : ST-ul e ceva mai stabil in curbe dar GS-ul se ridica mai usor pe-o roata (GS-ul are roata fata un pic mai mare si e ceva mai inalta). Te-am convins? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brigandul Postat Aprilie 4, 2005 Share Postat Aprilie 4, 2005 Intre F650 si Pegaso singura diferenta este de nume. Motocicletele sunt produse impreuna de BMW si Aprilia, diferente fiind putin la design si bineinteles sigla. Motorizare comuna si anume motor Rotax 650 centimetri. La design, parerea mea este ca Aprilia e mai frumoasa. Mai studiaza, baietasi ! Numai daca luam in seama diferenta la numarul de supape si sistemul de rulare plus calitatea germana... parca nu mai sunt la fel. Asta daca te intereseaza "amanuntele"... Ar fi de bun-simt sa tragi concluzii dupa ceva studii si cel putin 1.000 - 2.000 km in saua fiecareia... Asta nu inseamna ca Pegaso nu e buna. La multi kilometrii frumosi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
akm Postat Aprilie 18, 2005 Share Postat Aprilie 18, 2005 Vorbesti de "amanunte"! Pune una linga alta un F650 si un Pegaso de aceasi generatie si fa diferenta intre "numarul de supape si sistemul de rulare". Iar la capitolul "calitate germana" sa stii ca pina si nemtii au o gramada de chestii produse oriunde dar nu in Deutschland, dar pe care pun stampila Made in Germany. Drum bun si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brigandul Postat Aprilie 19, 2005 Share Postat Aprilie 19, 2005 Din 1999 productia seriei F de la BMW s-a mutat la Berlin. Spre deosebire de cei care vorbesc "din auzite" sunt meseriasi care au mers mii de km atat pe F cat si pe Pegaso. Diferentele sunt net in favoarea modelului german (in special Dakar). De unde si diferenta de pret. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabii Postat Mai 18, 2005 Autor Share Postat Mai 18, 2005 Am mers ieri prima data pe un F650... un prieten si-a luat... E betooon! Pe bune, merge de rupe asfaltul! Interesant e ca desi suspensia e data la "normal", deci nu e lasata jos, io ajung perfect cu talpile pe jos. La etz nu ajung pefect... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Loris Postat Mai 18, 2005 Share Postat Mai 18, 2005 Intre F650 si Pegaso singura diferenta este de nume. Motocicletele sunt produse impreuna de BMW si Aprilia, diferente fiind putin la design si bineinteles sigla. Motorizare comuna si anume motor Rotax 650 centimetri. La design, parerea mea este ca Aprilia e mai frumoasa. Sunt de acord cu tine dar numai daca e vorba de pegaso 2 fabr. pana in anul 1997 ca dupa 97 au inceput sa faca Pegaso Cube 3 motorarele montate pe F650 si la Pegaso 2 sunt motoare austriace ROTAX...... iar cica sunt cateva piese care sunt la fel intre ele pe motocicleta.........si cei care poseda F650 prefera sa cumpere de Aprilia pt ca coasta mai putin. Vibratiile pe drum lung apar la aceasi viteza, consum la fel, kg etc....... Prin cate stiu eu probleme cu injectie au Pegaso 650i (nu porneste, relantin) ............... si eu am vrut sa iau una sau alta dar am ales pana la urma ceva mai usor,mai rezistent si cu mai multi PS Bafta la cumparare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hellbiz Postat Iunie 14, 2006 Share Postat Iunie 14, 2006 dupa o luna de cautari pe forumuri si site-uri pt cel putin 2005 / 2006 am ajuns la concluzia ca motoarele sunt cam la fel ( parerea mea - invit pe altii sa ma contrazica sau sa ma corecteze ). doua diferente majore as putea nota : 1) aprilia are 5 supape in loc de 4 ( dar sa fim seriosi ... chiar conteaza asta pt mine ca motociclist ? ) 2) look ( parerea mea e ca pegaso strada arata mult mai bine ) am vorbit si cu un neamt, care mi-a dat un articol sa-l citesc. daca cineva e FOARTE interesat o sa caut linkul, dar pot da aici concluzia : ~~~ So which bike is better? That depends on your needs and preferences (and where the nearest dealers are). If you are short of leg, the BMW is your steed. The Aprilia looks and feels a little bit sportier and comes with a five-valve head. If you like the styling, color or accessories of one or the other, go with it. Hey, either way, you’re still getting the same basic bike! ~~~ have fun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Iunie 14, 2006 Share Postat Iunie 14, 2006 Doode, ai vazut din ce data e postul original ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Postat Iunie 14, 2006 Share Postat Iunie 14, 2006 (editat) Cred ca tipul a schimbat 3 motoare de atunci! ! Eu am avut un Pegoaso din 1993 iar acum am un BMW ST din 98! A spus cineva calitate germana , de unde atat , F650 este fabricat pana in 2000 in uzinele Aprilia, dupa specificatii BMW! Aprox. la tot pasul vezi pe motor "Made in Italy" asa ca varinata asta cade! GS-ul este un model 100% german! Nu vreau sa jignesc, dar Pegaso 2 are o aprindere de kakat! Dupa 45-50 de mii cade si garnitura de chiuloasa,depinde si de stilul de mers! BMW e mai frumoasa, ca are 2 bujii si porneste imediat!!! Aprilia ma scotea din sarite ! Sau altfel spus "cel mai bun si cel mai frumos motor este cel pe care-l ai!" Editat Iunie 14, 2006 de Madalin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabii Postat Iunie 19, 2006 Autor Share Postat Iunie 19, 2006 "Cred ca tipul a schimbat 3 motoare de atunci! !" Salutare! Din pacate nu am schimbat trei motoare... Acum am Dominator, da tot duc tratative sa mai iau si un F650. La Aprilia am renuntat complet! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Postat Iunie 19, 2006 Share Postat Iunie 19, 2006 Daca ai Dominator atunci nu cred ca o sa-ti placa F650 ! Honda ta are mai mult nerv! Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Iunie 19, 2006 Share Postat Iunie 19, 2006 Depinde care model de F650 este luat in considerare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Postat Iunie 20, 2006 Share Postat Iunie 20, 2006 (editat) Din cate stiu Honda NX 650 Dominator are 43 de CP, si 163 kg , sper sa nu ma insel. BMW este mai greu dar are 48 CP. Stiu ca BMW are si cuplul mai mare decat Dominator. Daca e vorba de BMW GS, stiu ca este mare diferenta intre modelul de dupa 2000 si cel intre 94-00. Si asta tot din auzite, nu am condus. Poate este doar o impresie. Si asta din cauza ca este mai usor Dominatorul! A fost o remarca de amator! Editat Iunie 20, 2006 de Madalin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hellbiz Postat Octombrie 5, 2006 Share Postat Octombrie 5, 2006 Doode, ai vazut din ce data e postul original ? nu iknteleg care este problema? daca a trecut timpul inseamna ca si "problema" a disparut in timp? can am postat aia aveam si eu aceeasi problema. ce sa aleg? bmw sau aprillia ? singura diferenta fata de intrebarea lui e ca eu ma refeream la modele 2005/2006. am leas in final pegaso pt ca arata mult mai bine. parerea mea. si ma refer la modelul Strada. pt ca asa cum si numele sugereaza, pe mine ma interesa un model de strada. daca totusi cineva vrea enduro, si vrea aprilia pegaso, atunci are optinuea "Trail" in loc de "Strada" arata bine si ala. parerea mea. dar din nou, mie imi place mia mult Strada acum, ca fapt divers, DUPA CE AM LUAT-O, surpriza : motor rotax din canci, daca se poate spune asa. ca din 2006 aprilia pegaso foloseste motoare Yamaha nu am putea spune o surpriza neplacuta, dar totusi surpriza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoMax Postat Octombrie 5, 2006 Share Postat Octombrie 5, 2006 Sfatul meu este sa ramai linistit la HONDA(cunoscatorii stiu bine de ce). Eu am avut Pegaso 2...am mers si putin si pe F 650 si calitatea este aceeasi la ambele(ma refer la plasticaraie, carene..etc).Cat despre motor...suna de parca ar avea pietre in el.Cu Honda alfel stau lucrurile... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nazdravanul Postat Octombrie 6, 2006 Share Postat Octombrie 6, 2006 Incearca sa cauti un F650 cu ABS. Un Scarver sau Dakar, daca ai bani. Nu-i sta nimic din clasa pe aproape. Si Aprilia si Honda sint glume. Ergonomia, fiabilitatea si frinele BMW sint mai greu de batut decit pare (: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
werewolf Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 Incearca sa cauti un F650 cu ABS. Un Scarver sau Dakar, daca ai bani. Nu-i sta nimic din clasa pe aproape. Si Aprilia si Honda sint glume. Ergonomia, fiabilitatea si frinele BMW sint mai greu de batut decit pare (: Ce spui tu se aplica la r1200 da nu la f650, Dakar-ul da, e o motoreta interesanta dar e pe injectie, si eu, ca multi amici ai mei nu sunt fanul injectiei pt ca, daca te lasa bateria, sa pleci impins e un fapt imposibil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.