Sari la conținut

Detinatori de Suzuki Hayabusa


emylyo

Postări Recomandate

n-am umblat la suruburile acelea de la ambreiaj... chestii de genul asta le las in seama ta... am desfacut capacul de la ambreiaj pentru ca vreau sa m-apuc de-asa ceva....

 

mds17r.th.jpg

 

Frumos,ma gindeam si eu la un moment dat.

Parca sunt unele si cu lumina... :moron:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

vezi ca ti-am dat "tarpfele zilei". Enjoy si mai lasa vrajeala :D

Tre' sa intru si eu pe mail sa vad ce-ai trimis :moron:

Ce drac' cauti acilea la noi, bre?

Cumva n-ai topic separat pentru cazanu' tau :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tre' sa intru si eu pe mail sa vad ce-ai trimis :moron:

Ce drac' cauti acilea la noi, bre?

Cumva n-ai topic separat pentru cazanu' tau :D

 

Pai la mine la topic sunt singurul, dreq. Ca in afara de Tytus, care cred ca si-a bagat motoreta la insectar, ca nu i-a mai vazut-o cineva functionand, nu activeaza nimeni pa topic. Asa e la unicate, putini, dar buni :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai la mine la topic sunt singurul, dreq. Ca in afara de Tytus, care cred ca si-a bagat motoreta la insectar, ca nu i-a mai vazut-o cineva functionand, nu activeaza nimeni pa topic. Asa e la unicate, putini, dar buni :D

Hahahahah!

Numai in Timisoara sunt doua cazane d-alea :moron:

La naiba, fata, ca nu mai esti unikata! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreau simplu, si daca tot veni vb, poate are careva idee ce material sa folosesc, sa reziste la cel putin 200 grade...?!

 

POLICARBONAT COMPACT

 

 

@NASU.. baga un ochi aici... http://wotid.com/gsxr/content/view/16/31/

(desi sunt convins ca ai ajuns si pe-aici... ) :cheers:

Mesaj completat

asa as vrea s-ajungem..

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc pentru schema

pe aceasta chiar nu o stiam dar aveam ceva asemanator in cap

am renuntat la aceasta idee pentru ca nu vad rostul

am preferat ideea cu comutator on-off

pentru oras off iar pentru afara on

si se simte chiar bine de tot

de ex la drumuri lungi cand vreau sa merg pe pilot automat si sa admir peisajul sau ma odihnesc

trag socul la maxim si cu treapta 6 cu tre on , am o viteza constanta de 100-110 km/h la un consum de sub 5

inainte de sa montez tre-ui in aceleasi conditii nu puteam mai mult de 85km/h

 

 

din pacate cele mai multe busa la un loc in bucuresti au fost parca 7 sau 8

suntem prea ocupatii( joburi, neveste, copii etc.) ca sa ne putem starnge mai multi

anul asta am reusit sa fac o tura in componenta a inca 2 buse si a fost super

poate sa confirme tng

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal all, citesc topicul asta cat mi se usuca amorsa si ma apuca toti dracii din lume, javra aia de mobra blesteama de zor de sub scara invelita in husa lu' TNG, (nici nu i-am spus ca o scot la vanzare) si ma puca dracii si mai rau si ma duc sa dau la tavan o mana de alb.

 

Fucking shit! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci.. ma mananca rau....

 

n-am gasit policarbonat compact, am gasit de-ala din care se fac solariile, cu striatii pe interior..

 

@ Nasu...

 

iata cum am procedat eu..

 

in bucla se gaseste o rezistenta de 6,8 k, de care am lipit 2 fire sa-mi fie usor sa prind acei conectori...

 

snc00042f.th.jpg

 

iar la final arata asa.... capatul acela ramas liber a fost izolat si nu a mai fost introdus in mufa...

 

snc00046q.th.jpg

 

 

chiar n-am inteles de ce s-a chinuit ala sa scoata firul din cealalata mufa, sa fie nevoit sa mai puna un papuc pe el... cre' ca am ales varianta cea mai simpla si cel mai usor de adus la starea initiala...

toata tarasenia costa pana in 10.000 de lei... 1 RON

nu i-am facut proba inca, pentru ca sunt pe dreapta cu ea.. am pana.. :cheers: mi-au iesit sarmele.. (8000 km) si tre' sa-i schimb uleiul... va tin la curent!

 

 

 

@ TNG... cre' ca difera ambreiajul de la mine cu cel de la Razvan...

 

 

 

Mesaj completat

snc00034vo.th.jpg

Editat de BOA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc pentru schema

pe aceasta chiar nu o stiam dar aveam ceva asemanator in cap

am renuntat la aceasta idee pentru ca nu vad rostul

am preferat ideea cu comutator on-off

pentru oras off iar pentru afara on

si se simte chiar bine de tot

de ex la drumuri lungi cand vreau sa merg pe pilot automat si sa admir peisajul sau ma odihnesc

trag socul la maxim si cu treapta 6 cu tre on , am o viteza constanta de 100-110 km/h la un consum de sub 5

inainte de sa montez tre-ui in aceleasi conditii nu puteam mai mult de 85km/h

 

 

din pacate cele mai multe busa la un loc in bucuresti au fost parca 7 sau 8

suntem prea ocupatii( joburi, neveste, copii etc.) ca sa ne putem starnge mai multi

anul asta am reusit sa fac o tura in componenta a inca 2 buse si a fost super

poate sa confirme tng

 

Confirm! :cheers:

 

Mesaj completat

Ambreiajul este identic si la fel cu toate k8,k9,k10

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai, nici la tine nu merge indicatorul de treapta din bord cat timp esti pe tre...

nici mie nu-mi place varianta aleasa, insa este provizorie, pana da drumu' TNG la treaba si pana pun mana pe un PC5, pachetul complet...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu la modelul meu din 2000 nu am indicator de treapta

la modelel voastre daca montezi tre ca la mine o sa va anuleze indicatorul de dreapta

nu am avut pe mana un mode noul , ca sa pot sa-mi bag nasul in instalatia electrica si sa montez tre fara sa anulez indicatorul de treapta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:P o las la tine peste iarna, ca stam relativ aproape unul de celalalt, iti pun schema in mana si... te descurci.. :laugh:

dar, din ce-am mai citit vis-a-vis de tre-ul care nu afecteaza indicatorul de treapta, X-TRE-ul, e controlat de un microprocesor... daca punem mana pe schema aceea, ar fi super! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine functioneaza si indicatorul de treapta si arata toate treptele de viteza.Eu am luat toate semnalele de spedometru si alimentare de 12v din bord si de 2 ani merge ok.

Editat de emylyo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@emylyo...

 

pai, baga tata, sa vedem si noi schema... cum ai facut legaturile astfel incat sa nu influenteze indicatorul de treapta... asta e motivul pentru care nici eu n-am vrut sa scot limitarea, dar m-am gandit ca daca tot pune TNG-ul mana pe treaba, pana la sezonul urmator nu mor daca nu vad in ce treapta sunt....

si, daca tot veni vb, Mr. George! Ce ulei bagam la 18.000 km?! pun vreun aditiv, ceva?! :-?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@emylyo...

 

pai, baga tata, sa vedem si noi schema... cum ai facut legaturile astfel incat sa nu influenteze indicatorul de treapta... asta e motivul pentru care nici eu n-am vrut sa scot limitarea, dar m-am gandit ca daca tot pune TNG-ul mana pe treaba, pana la sezonul urmator nu mor daca nu vad in ce treapta sunt....

si, daca tot veni vb, Mr. George! Ce ulei bagam la 18.000 km?! pun vreun aditiv, ceva?! :-?

Aici nu pot recomanda nimic..

Spun doar ce folosesc eu daca ajuta.

Asa ca: La ulei merg pe castrol power 1,as mai pune si motul 7100, cat despre aditive ,nu m-a convins nici unul dintre ele.

 

Sau poate sunt eu mai dificit de convins :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea am ce schema sa fac.AM un Tre de la capitan -Ivan tre si un indicator de treapta DGI cu 4 fire-plus rosu,minus negru,galben programare la masa si mari speedometru.Toate acestea le-am luat din bord-spedometrul stiam ca are in jur de 6-8 volti.Si merge ca uns.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bogdan padure parca dar nu stiu nr lui

ce problema ai?

 

Salut.Multumesc de raspuns si scuze ca revin abia acum.Am aflat intre timp locatia service-ului lui Bogdan (porecla Padure) si am sa-i fac o vizita cat de curand.Ideal ar fi fost cu un telefon in prealabil, ca am inteles ca e plin la el tot timpul.

Probleme nu ar fi f grave.Vroiam doar sa se uite la ea cineva specialist in Busa.Am apelat la cineva de pe forum pt semeringuri si a iesit un mare rahat.Imi curg in continuare, desi omul chiar le-a schimbat.Probabil au fost prost puse,alta idee nu imi vine.Tijele sunt ok, nu sunt strambe sau zgariate.In afara de asta, nu stiu, parca nu mai "trage" ca acum 2-3 luni si vreau sa aflu exact cauza.

Multumesc.O zi buna in continuare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti, problema .... Azi dimineata cand sa plec la munci am pornit motorul, normal, cu soc si l-am lasat sa se incalzeasca putin.

Am observat dupa ce am plecat ca acul de la benzina era jos de tot si mi se tot aprindea pe bord becul de Fi. Stiam ca aveam aproape plin rezervorul, ceea ce mi s-a parut foarte ciudat. Am mai bagat de 10 lei, ca sa fie ochi, si la fel facea... N-a mai facut dupa vreo 5 minute de mers...cand s-a ridicat si acul de la benzina si s-a stins si Fi-ul .

Care sa fie problema? Sa-mi fac griji ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.Multumesc de raspuns si scuze ca revin abia acum.Am aflat intre timp locatia service-ului lui Bogdan (porecla Padure) si am sa-i fac o vizita cat de curand.Ideal ar fi fost cu un telefon in prealabil, ca am inteles ca e plin la el tot timpul.

Probleme nu ar fi f grave.Vroiam doar sa se uite la ea cineva specialist in Busa.Am apelat la cineva de pe forum pt semeringuri si a iesit un mare rahat.Imi curg in continuare, desi omul chiar le-a schimbat.Probabil au fost prost puse,alta idee nu imi vine.Tijele sunt ok, nu sunt strambe sau zgariate.In afara de asta, nu stiu, parca nu mai "trage" ca acum 2-3 luni si vreau sa aflu exact cauza.

Multumesc.O zi buna in continuare.

pai trebuie vazut

la tine ce are de nu mai trage

poate sa fie benzina nu ajunge cata trebuie(furtune, filtru de benzina sau injectoare infundate)

ori pompa de benzina este pe duca

orcum greu de vazut dupa simtome

trebuie studiat ce si cum

 

@pantera

verifica mufe sa nu fie oxidate ceva

si pentru f1 fa contac intre mufele de diagnoza si vezi ce cod da

Editat de NASU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@pantera

verifica mufe sa nu fie oxidate ceva

si pentru f1 fa contac intre mufele de diagnoza si vezi ce cod da

Ieri am mers pe-o ploaia d-aia nasoala si n-am vazut un gropan..pe care l-am cam luat din plin in bot...E posibil ca atunci sa fi sarit vreo mufa, ceva ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...