Sari la conținut

Detinatori de Suzuki Hayabusa


emylyo

Postări Recomandate

Cateva de la mine, in asteptarea video-ului ce va fi facut dupa ce primesc toate materialele foto/video de la participanti.
Triiteti materialele pe adresa sorin[@]hayabusa.ro, sau utilizand weetransfer.com ptr fisiere/arhive mari.
PS: inlocuiti [@] cu @ din email-ul de mai sus.
Va mai astept pana Joi.
Multumesc

 

0.jpg

1.jpg

2.jpg

2b.jpg

3.jpg

4.jpg

6.jpg

7.jpg

Editat de Kosh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Orice far se reglează pe cele 2 direcții, sus-jos și stg-dr. Doar că, dacă fasciculul e asimetric și farul destinat circulației pe stg, nu ai ce să reglezi, trebuie să schimbi farul! Dacă e simetric e ok și pt lhd și pt rhd.

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cele asimetrice bat mai sus pe partea acostamentului, nu mai într-o parte sau alta! O pui cu fața spre un perete, la 5-19m distanță, și vezi ce formă are pata de lumină a fazei scurte, ce atâta tura-vura!

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut un Rar recent.Nu stiu cum este la voi,dar la noi cu masina am fost respins ca aveam leduri in faruri pe pozitie si cuciucurile (noi toate)aveau indice de viteza mai mare decat in talon :).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, emylyo a spus:

cauciucurile (noi toate)aveau indice de viteza mai mare decat in talon :).

Poate mai mic?!? E aberant să te respingă pt un indice de viteză mai mare. Dar nu imposibil cu nguyenii de la rar...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In talon am H si in realitate aveam 2 H si 2 V.Toate noi cu cateva zeci de km,montate in service omologat RAR si cu documente pt montaj si geometrie roti 3D.Tragea de frana de mana 1 scat si zicea ca nu tine...i-am zis ca aia e pozitia de decapotare si frana e 3 scaturi mai sus :) .Pe urma a inceput ca nu ies noxele,dar senzorul lui de temperatura indica 999grade...l-a calibrat si eu iesit mai bine decat de fabrica pt ca benzina este euro 6,motorul euro 4.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 25.06.2019 la 17:43, the mentalist a spus:

Generatia 2 are ceva posibilitate de reglaj a fasciculului luminos al farurilor stanga-deeapta, sus-jos?

Acu' am cosmaruri ca n-o sa trec RAR-ul din cauza farurilor :(

A mai fost careva cu model de Anglia la RAR?

Am făcut eu rar la busa de Anglia......nu am modificat si schimbat nimic.....si nici șpagă nu am dat.....a trecut cu brio

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Niko, te-ai programat deja la RAR? Mai e nebunie?

Daca nu, poti incerca sa iti faci programare la Giurgiu sau Dambovita, ai termene mai scurte decat in Bucuresti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Metal Heart a spus:

Niko, te-ai programat deja la RAR? Mai e nebunie?

Daca nu, poti incerca sa iti faci programare la Giurgiu sau Dambovita, ai termene mai scurte decat in Bucuresti.

Inca nu, trebuie sa traduc acte, o nebunie intreaga pana fac programarea la RAR.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce nebunie? Traducerea dureaza 5 min,restul actelor inca 15 minute. Sau doar ardelenii se misca repede la birourile de facut acte in vederea inmatricularii/radierii/etc? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vaiii di miniiii, am dat vreo 450km de curbe cu Busa, sunt la orizontala! M-a cam muncit animala! Merge bine peste tot in afara de acele de par. Alea nu.i plac, plus nush daca e din cauza cauciucului dar doar pe acele de par mi.a fugit fundu de 2 ori, mi.a cam dat emotii.

In rest sta bine pe sosea.

Pozitia in schimb, zici ca nici nu am schimbat ZX10-le, ba chiar ala ca geometrie parca era mai confortabil, desi avea scarite racing!

Nu am atins cu scaritele cum ma asteptam.

Una peste alta interesanta, sa vedem cum progresam :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Niko, are 60 kg peste miarul modern(2004+) si cativa cm in plus la lungime. Adevarata fata si-o arata pe autostrada unde sta rigla la 200 kmh si inghide km cum putine mobre sunt in stare.

 

Eu vad un avantaj major in caracteristica motorului gen Dr Jekyll/MrHide. Nu balbaie, nu se incinge exagerat, te plimbi, si apoi dai o inferioara si treci pe o roata printre doi adormiti...

 

Dezavantaje? Evacuarea e scumpa iar in oras consuma cat un camion incarcat cu piatra. 

 

E normal sa plece spatele de sub tine. Asfaltul la noi e oribil, ai cuplu urias iar mobra are zero dadace electronice. :)

 

Alternativa mai comfy si mai rea e ZZR-ul.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...