Sari la conținut

Detinatori de Suzuki Hayabusa


emylyo

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

nu o lua in nume de rau dar am intrebat pentru ca conduc de 5 ani motoare si in octombrie imi iau hayabusa si cam la multa lume cand aude de hayabusa parca aude de satana :) si eram curios dupa cat timp si-or luat unele persoane hayabusa :D

 

 

Deci tre sa stii foarte bine ce vrei, daca vrei busa iti iei busa si cel mai important sa stii sa faci diferenta intre momentele cand sa stai linistit si sa conduci preventiv si CAND SA-I DAI SA-I RUPI CURU' si NU AI TREABA CU JOEANA!

 

stai linistit

cucu calareste busa fara probleme si este primul lui motor

 

ms nasule pt laude, am destule motive sa traiesc si vreau sa ma bucur cat mai mult timp de ea! aaaa si la 260 mai avea gloaba pedala......!

 

nu ai cum sa "stai linistit" pe busa.. :P

de fapt nici nu e indicat

 

sunt fel si fel de cazuri.......mai tre sa stai si linistit ca altfel......o sa stai linistit fara voia ta si o sa ranjesti la aia care zumzaie pe linga tine! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu placere Reapere. Daca mai ai nevoie de altceva si nu numai tu, te/ va ajut cu cea mai mare placere.

Mesaj completat

Baieti, am si eu o nelamurire, poate stie cineva care e problema...am schimbat anul trecut prin octombrie lichidul de la frane si de la ambreiaj. Am observat saptamana trecuta ca lichidul din rezervorul de la ambreiaj si-a schimbat foarte mult nuanta fata de cel din rezervorul de la frana, in sensul ca, lichidul de la ambreiaj e un maro inchis, iar cel de la frana e inca transparent, foarte putin galbui. A mai patit cineva acest lucru? Aveti idee care este motivul de lichidul de la ambreiaj s-a inchis la culoare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu placere Reapere. Daca mai ai nevoie de altceva si nu numai tu, te/ va ajut cu cea mai mare placere.

Mesaj completat

Baieti, am si eu o nelamurire, poate stie cineva care e problema...am schimbat anul trecut prin octombrie lichidul de la frane si de la ambreiaj. Am observat saptamana trecuta ca lichidul din rezervorul de la ambreiaj si-a schimbat foarte mult nuanta fata de cel din rezervorul de la frana, in sensul ca, lichidul de la ambreiaj e un maro inchis, iar cel de la frana e inca transparent, foarte putin galbui. A mai patit cineva acest lucru? Aveti idee care este motivul de lichidul de la ambreiaj s-a inchis la culoare?

 

probabil cel de la frana este solicitat(termic) adica se incalzeste....

 

si cel de la ambreiaj nu se incalzeste.... adica poate la temperaturi inalte isi modifica culoarea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa este, ai inteles bine. Ideea e ca lichidul de la frana de fata are o culoare aproape identica ca atunci cand l-am turnat din bidonul sigilat, iar cel de l-a ambreiaj s-a inchis foarte mult la culoare.

Editat de danutu_m
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fenomenul cu schimbul culorii este mai des intalnit la Aprilia intrebati-l pe Smoke si o sa va zica el ce si cum.

Se pare ca daca scoateti cilindrul receptor de la ambreaj acesta are un burduf de cauciuc (un fel de burduf de praf si / sau mizerie) curatati zona, verificati integritatea burdufului, gresati un pic zona... mizeria adunata pe partea culisanta a pistonului trece de semeringul care etanseaza si separa partea interioara a cilindrului de cea exterioara care se umple de praf si mizerie. Aceste impuritati de pe partea culisanta ajunge sa intre in contact cu DOT4-ul din cilindru receptor. Se dizolva in timp si ajunge sa schimbe culoarea lichidului.

Cam asta se intampla... in timp datorita acestor impuritati depuse pe piston... se buseste semeringul si se ajunge la pierderi de lichid.

 

Cele Bune.

 

God Speed.

Editat de CaptainBusa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Scuze ca ma bag aiurea in topic insa un prieten are nevoie de tobe originale de Busa (prima generatie) fie ambele fie doar stanga: are careva dintre voi la vanzare ramase dupa ce si-a pus tobe sport?

 

Merci.

 

Se gaseste si la mine din cap in coada... tot esapamentul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Primul venit primul servit Emile :)) pentru tine te las pe tine sa faci pretul... e in Boxa impachetat intr-o cutie... sta bine acolo...

Cat despre vandut de Busa... eu nu caut cumparatori... mi-a satisfacut asteptarile si sunt ok cu ea... ma bate gandul sa cumpar si un MT 01 for fun... asta undeva la anul.

 

God speed.

 

Ps: Vezi ca maine trec iar prin Fetesti, cand merg catre Bucuresti... poate ne vedem la o Cafenea undeva... ca la Pertom mi se pare prea seaca cafeaua :))

Editat de CaptainBusa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Primul venit primul servit Emile :D ) pentru tine te las pe tine sa faci pretul... e in Boxa impachetat intr-o cutie... sta bine acolo...

Cat despre vandut de Busa... eu nu caut cumparatori... mi-a satisfacut asteptarile si sunt ok cu ea... ma bate gandul sa cumpar si un MT 01 for fun... asta undeva la anul.

 

God speed.

 

Ps: Vezi ca maine trec iar prin Fetesti, cand merg catre Bucuresti... poate ne vedem la o Cafenea undeva... ca la Pertom mi se pare prea seaca cafeaua :P )

 

si mai e si 5 roni.........Emil ai inceput sa faci sondaje despre tobe?

:) :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare baieti. Da Capitane, intr-adevar, burduful acela de cauciuc e problema. Multumesc de sfat.

 

 

Ma bag si eu in seama sory:

 

Lichidul de la ambreiaj isi schimba mai repede si mai mult culoarea din cauza cursei lungi si complete al pistonului fata de cea de frina

Cursa face ca,garnitura sa frece pe peretii de aluminium al pompei si de aici vine schimbarea la culoare.

Este adevarat ca si acel burduf are rolul de protectie la impuritatile de afara, dar ca sa treaca in lichid mai trebuie sa treaca de o garnitura asa ca...

Ex:Am schimbat lichidul la a mea acum o luna si deja culoarea celui de la ambreiaj este mai inchisa si burduful este nou si intact! :)

 

Cu stima si respect!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da' bre... dar datorita pozitiei aproape de pinionul de transmisie, ajunge acolo o gramada de ulei de lant si praf... daca ajunge pe piston acesta il lubrifiaza si ramane pe el in cantitati mici...

se aduna in timp si ajunge sa cureti din zona aia o roaba de "Mehlem"... ca sa-i zic asa. Datorita cursei pistonului trece de semering datorita lubrifierii (uleiul de lant are in compozitie aditivi care imbunatatesc priza acestuia pe supratetele expuse) "imbunatatite" de acel ciudat mehlem... de obicei de culoare inchisa chiar neagra...

Si uite asa ajunge in interiorul pistonului receptor... si de acolo la schimbul culorii.

La frana... in schimb culisajul este mai mic, aproape inexistent, retragerea pistoanelor in etrier fiind de ordinul jumatatii de milimetru, pe cand la ambreaj arcul din interiorul pistonului face cursa sa fie mai mare.

 

God Speed.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da' bre... dar datorita pozitiei aproape de pinionul de transmisie, ajunge acolo o gramada de ulei de lant si praf... daca ajunge pe piston acesta il lubrifiaza si ramane pe el in cantitati mici...

se aduna in timp si ajunge sa cureti din zona aia o roaba de "Mehlem"... ca sa-i zic asa. Datorita cursei pistonului trece de semering datorita lubrifierii (uleiul de lant are in compozitie aditivi care imbunatatesc priza acestuia pe supratetele expuse) "imbunatatite" de acel ciudat mehlem... de obicei de culoare inchisa chiar neagra...

Si uite asa ajunge in interiorul pistonului receptor... si de acolo la schimbul culorii.

La frana... in schimb culisajul este mai mic, aproape inexistent, retragerea pistoanelor in etrier fiind de ordinul jumatatii de milimetru, pe cand la ambreaj arcul din interiorul pistonului face cursa sa fie mai mare.

 

God Speed.

 

Pai noi nu vorbeam de culoarea lichidului din rezervoare?

Poate am inteles eu gresit!

Am inteles ce ai spus tu cu pistonul de la ambreiaj DAR ca sa ajunga si acolo murdaria din afara trebuie sa treaca acum de 2 garnituri,in plus sa se coloreza lichidul din pahar va trebui ca cel murdar sa urce in sus

Iar daca acest lucru se intimpla, sigur acel piston nu este etans,asa ca va curge si nu lucreaza.

Ca sa fiu mai explicit incearca sa freci o cirpa uda alba pe o bucata curata de aluminium si o sa vezi ca se inegreste...

Zic si eu sa ma aflu in treaba...... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...