Sari la conținut

Detinatori de Suzuki Hayabusa


emylyo

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dragilor, asa cum v-am promis:

 

http://riders.drivemag.com/ww/news/suzuki-hayabusa-japan-s-mechanical-falcon

 

Nu am avut niciodata ocazia sa pun mana pe o Hayabusa deci totul a fost scris din research-ul personal.

 

Va salut!

 

P.S. - Criticile si sugestiile sunt binevenite.

:10: la plagiat...

» Post actualizat in 06 Jan 2017 08:26

Scuze! E in americaneasca si nu se pune...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu văd ce critici ar putea să apară

cam putin despre GenII

si Soimul meu nu a aparut in articol :mexicanwave:

 

astea ca si o paranteza si just for fun, bineinteles! :peace:

 

PS: nu-i bai, da Octav berile!

Editat de apriliacluj
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dau de baut la vara cand face micutza 18 ani!

 

da da!

asteptam cu nerabdare!

 

Vezi ca cine are cea mai frumoasa Busa trebuie sa dea dublu in bere :)))

deci Octav, ai auzit?

trebuie sa dai dublu colegule!!!!

 

 

PS: chiar nu a fost nici un deranj, ne-a facut placere sa te(ne) ajutam!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@goodkat

 

Captivant si bine organizat articolul, chiar iti recomand sa profesezi in continuare pentru ca ai 'skills' in comunicare si vad ca faci lucrul cu pasiune. De asemenea, are logica in prezentare si este corect si din toate punctele de vedere. Acum daca tot ai amintit de disputa dintre zx12 si hayabusa, poate iti propui si un articol cu zx 12r?!. Daca o sa ai o decizie in acest sens, pot sa iti ofer multe detalii.

 

Succes in continuare :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@GoodKat, vorbeste si la Madras in Iasi. Au facut o motoreta Yamaha care a iesit pe locul II (parca) la concursul international de custom, din 2016. E vorba de Yamaha XV950R, ca a mea (nu puteam sa nu spun asta 😀 )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara colegi, tinand cont de vremea nu prea prielnica pt. motorit, a sosit momentul sa incep o operatiune mai ampla la "soimul" proaspat achizitionat in toamna ( are ~30.000km ), caruia ii voi face in curand si un topic de prezentare. Pana acum am pus la punct mare parte din "problemele" mecanice : inlocuit discuri fata ( unul din ele fusese inlocuit de un "binevoitor" cu unul foarte uzat ) , furtune frana metalice , placute CL XBK 5, rulmenti roata spate, incarcat cu ulei amortizor antivoblaj, anvelopa fata, ulei, filtre, bujii si evacuarile, urmand ca in primavara sa il vizitez pe colegul TNG pt "fine tuning".

 

La momentul actual motoreta este in starea din poze, urmand sa duc toate carenajele la revopsit ( o voi face alb perlat, cu stickere-le rosu-gri de pe gen II de busa), iar restul motocicletei v-a fi curatata/lustruita etc etc; in afara de partea estetica, am achizitionat si un kit de reparatie pt pompa si cilindrul de ambreiaj pe care urmeaza sa il montez, cel vechi imi pare ca are ceva pierderi pe la garnitura de la "cilindrul receptor"

 

post-7960-0-87874200-1483805998_thumb.jpg

 

post-7960-0-56068300-1483806007_thumb.jpg

 

 

La motocicleta anterioara ( K2 750 ) ii montasem un cooler pe releul de incarcare, pt ca umbla vorba " in targ" ca nu se raceste prea bine si exista riscul sa se arda; la hayabusa apar probleme cu releul din cauza supraincalzirii? are sens sa ii montez si ei un cooler similar? ( costurile sunt neglijabile ).

 

post-7960-0-47769300-1483805970_thumb.jpg

 

A doua intrebare ar fi referitoare la pompa de benzina, fiind modelul 2001, stiu ca nu mai sunt probleme ca si la pompele externe din anii 99-2000 , insa vazusem undeva ca si pompele acestea au un sorb/sita ce se poate curata sau inlocui, ma poate cineva indruma in sensul acesta?

 

post-7960-0-22781500-1483806130_thumb.jpg

 

La final doresc sa ii intreb pe cei care au mai facut astfel de operatiuni daca imi pot recomanda , cat este demontata, diverse operatiuni de verificare/intretinere/reparatii ce sunt facilitate de faptul ca motocicleta este "dezbracata", poate am omis eu ceva.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La pompa trebuie sa o demontezi si sa inlocuiesti filtru de la intrare.Din pacate mai este un filtru in interiorul corpului, pe care nu-l poti schimba de cat cu tot cu corp. Corp care vine cu tot cu regulator, si are un pret "dragut.

In schimb poti baga solutii de curatare in el,il lasi sa se inmoaie, si-l sufli cu aer sub presiune.

Acum ca tot este demontata,scoate radiatorul si elimina total pair-valve.Taie acele tevi mici de metal,pastreaza flansele astupi cu sudura gaura si le montezi la loc.

Daca vrei detalii ne auzim la tel.

 

Bafta la reconditionare!

» Post actualizat in 07 Jan 2017 19:14

Am uitat,important!!!

Demonteaza airbox-ul,accelereaza si verifica daca pe supapele de adimisie sunt depuneri. Daca da,trebuie sa te gandesti la un schimb de simeringuri supape.Din pacate operatia presupune demontarea chiulasei de pe motor,si demontarea tuturor supapelor.

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eee, pe tine te-am vazut Geo :) Mersi!

Acolo, unde sunt drumuri inchise imi fac probleme, Dan, Doru, Emy, Gino

nu stiu ce conditii sunt prin Pitest, Craiova

ma gandesc ca prin Capitala nu-i catastrofa..., ca nici pe aici inca nu-i capat de tara (MS, BH, CJ)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De la Pitesti pana la RM. Valcea este totul in regula. Azi doar doua masini sarite in santuri in locuri diferite, fara a fi implicate alte autovehicule.

Drumul este curat, au aparut cateva gropi dar se pot evita la timp. Acum ninge in Pitesti, este frig destul de rau. In Valcea erau -6 grade la ora 13.30, iar in Pitesti -8 la ora 16.00. Acum nu stiu cate grade sunt, dar s-a pus pe vanticel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ DYc...

nu i-a murit nimanui pana acum releul de incarcare!

daca esti priceput ...poti mesteri singur...dar trebuie sa tii seama ca te bagi intr-o instalatie care merge cu 300 ...si orice greseala e grava!

eu incerc sa tin mobrele cat mai aproape de original...asa ca ...n-as schimba culoarea!

dar....e mobra ta!

la Pitesti....e ok....se circula....frig nu prea e...doar -8...maxim -12 noaptea!

in rest...bautura se gaseste, focul arde...si cainele doarme cu capul pe pusca :crack: !

have fun....si sa ne vedem cu bine la vara!

post-11437-0-55793800-1483981313_thumb.jpg

post-11437-0-86285400-1483981320_thumb.jpg

Editat de 0ctav
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@TNG: am desfacut si am curatat sorbul de la pompa de benzina, foarte putina mizerie stransa acolo;

-referitor la depunerile de pe supapele de admisie, exista insa in limite normale din pct meu de vedere, nu am observat sa consume vreun pic de ulei cat am apucat sa merg cu ea ( ~2000 de km );

-am studiat putin problema cu sistemul de "pair valve", si parca nu m-as apuca sa anulez din "dotarile" motocicletei atat timp cat nu imi creaza vreun disconfort; in afara de reducerea rateurilor din evacuari, anularea lui aduce vreun alt beneficiu? chiar daca am schimbat evacuarile originale cu unele "sport", nu am observat detonatii puternice in evacuari pe decelerare sau la schimbarea treptelor de viteza.

 

@Octav: am inteles, in cazul asta nu oi fi eu atat de norocos, nu o sa mai montez racire suplimentara pt releul de incarcare. Si mie imi pare oarecum rau ca renunt la vopseaua originala pt. o "viziune proprie", insa tinand cont de job-ul meu ( am un garaj de detailing auto-moto ) si motocicleta este ca o carte de vizita; in plus, tin si la o potrivire de culori cu echipamentele pe care le am deja ( cumparate in ton cu fostele motociclete ).

 

Va multumesc frumos pt sfaturi, astazi am dus carenajele la vopsitor, pana la sfarsitul lunii ar trebui sa fie gata toata treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...