apriliacluj Postat Mai 23, 2019 Share Postat Mai 23, 2019 Acum 5 ore, emylyo a spus: .............Singura problema este ca pretul meu este fix............. te de fapt nici nu vrei sa-ti vinzi Soimul.... oricum cu cabrio o sa vii la intruniri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Mai 23, 2019 Share Postat Mai 23, 2019 Dupa ce am cautat cateva saptamani motor, o perioada ma calmez. In concluzie MrG zboara in concediu cu avionul si isi inchiriaza masina. Ca sfat, pentru cei ce Inca mai cred in zana maseluta, am fost sa vad un ZZR 1400, al doilea prop, neamt, casa mare, masina noua, scumpa,garaj... Motorul statea la 500rpm ralanti si murea, fusese clar lovita, blocul motor era ciobit. A urmat un Fireblade, de data asta de la prim prop, tot neamt 100%. Motorul pocnit tot, carene sparte, harjaite, furca cursa. Nimic din toate astea la telefon sau in descriere. Ochii mari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Mai 23, 2019 Share Postat Mai 23, 2019 Neamt, neamt, da' s-a balcanizat....., de la nevasta, de la migranti, dracu stie...., dar nici neantu' nu mai e ce a fost... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Mai 23, 2019 Autor Share Postat Mai 23, 2019 Spune-i asta lui l.u.v care crede ca in Germania sunt covrigei in fiecare coada de catel.Eu m-am rasuflat de cateva ori pe acolo... .Lorant nu cred ca voi mai veni la intalniri daca nu o sa mai am motoreta.O sa schimb clubul...trec in cel al motoretelor cu frane ...bmw de exemplu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Mai 24, 2019 Share Postat Mai 24, 2019 si tu ai mancat ciuperci Emile..... dar la mine oricum te astept intotdeauna cu portile deschise! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Mai 24, 2019 Share Postat Mai 24, 2019 Azi am avut in sfarsit timp sa o aduc acasa :)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pitesti2010 Postat Mai 24, 2019 Share Postat Mai 24, 2019 Frumusica rau de tot. Sa o stapanesti sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Mai 24, 2019 Share Postat Mai 24, 2019 (editat) Multumesc! Am avut nevoie de cativa km ca sa ma adun si sa o pot struni. Noroc ca din Passau pana in Nürnberg nu sunt "decat" 230 km. Dupa portiunea de legatura pana la autostrada ne cunosteam cat de cat. Imi place cum transforma 180-200 kmh in viteza relaxata ,de croaziera. Parca e nascuta la marginea unei autostrazi nemtesti. Surprinzator, un cvasi 160-180 intrerupt ocazional de cate un santier(90kmh) sau de cate un puseu de 240 kmh s-a lasat cu 13.5 litri de benzina pentru 235 km. Ma asteptam sa consume mult mai mult. Cutia merge mult mai bine, iar Modul C si-a aratat utilitatea in portiunile lentede santier si prin oras. O pereche de tobe sunt un musai, motorul e periculos de silentios. Editat Mai 24, 2019 de Gixu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scamosu_gl Postat Mai 25, 2019 Share Postat Mai 25, 2019 Niciodată nu am fost curios sa văd dacă modul C e pt oraș sau e pt “fustița” Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pitesti2010 Postat Mai 25, 2019 Share Postat Mai 25, 2019 Repede sa strici tu bucuria omului... Te costa o sticla de miere la urmatoarea intalnire. Nu ai inteles ca abia a luat-o si ii verifica buna functionare a tuturor sistemelor? E normal sa stie pe ce a dat banii. Si da, modul C trebuie folosit, ca altfel oxideaza butonul ala acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scamosu_gl Postat Mai 25, 2019 Share Postat Mai 25, 2019 No atunci când o sa folosească B-ul ca de are 3pozitii ....si acuma îmi ziceri si me ca nu e de decor butonu ăla si Trebe folosit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pitesti2010 Postat Mai 25, 2019 Share Postat Mai 25, 2019 Mah, tie iti este frica sa stai la butoane? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Mai 25, 2019 Share Postat Mai 25, 2019 Modurile sunt o noutate pentru mine. Dupa morala facuta de catre Dealer( ai grija cu modurile,nu schimba harta pe A in mers,ai grija ca e bruta...), am zis sa vad care-i baiul. Norocul si ghinionul meu in acelasi timp e ca desi am permis de 15 ani si am trecut de mult peste 100000 km facuti, Inca am o mutra de copil batut in cap. A fost fun in ideea ca am trecut de santier si am uitat sa o trec din nou pe A , iar pret de cativa km un nene cu un Audi a fost convins sa se poate tine dupa mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 25, 2019 Admin Share Postat Mai 25, 2019 Stiu ca supăr posesorii. Motor de autostrada, în rest la fel de util ca a treia țâță. Te vei plictisi repede de el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pitesti2010 Postat Mai 25, 2019 Share Postat Mai 25, 2019 Acum 2 minute, l.u.v a spus: Te vei plictisi repede de el. Pai asta e bine, ca o sa il cumparam noi, ieftin. Si cu istoric de km si service. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dragos12 Postat Mai 25, 2019 Share Postat Mai 25, 2019 Sunt oameni care se plictisesc înainte de a se bucura. Când o motocicletă devine plictisitoare, clar trebuie schimbată, nu este clasa care trebuie. Mie personal mi se pare plictisitoare pe autostradă și nu cred că am cumulat 2000 km din peste 50000 parcursi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosh Postat Mai 25, 2019 Share Postat Mai 25, 2019 LUV incearca un troll ieftin. Nu conteaza cu ce motocicleta mergi atat timp cat iti place sa mergi cu ea. Nu exista motocicleta perfecta pentru ca fiecare suntem diferiti. Eu sunt ahtiat dupa busa mea. Am tot zis ca p'asta o tin pana crapa in asa hal incat nu mai poate fi reprata. Fiecare cu damblaua lui. Pana acum insa, nici o buba, doar mentenante obligatorii. A sarit de 66.000 lejer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Mai 25, 2019 Share Postat Mai 25, 2019 Acum 2 ore, l.u.v a spus: Stiu ca supăr posesorii. Motor de autostrada, în rest la fel de util ca a treia țâță. Te vei plictisi repede de el. Azi am scos animalul la tura obligatorie de sambata dimineata...Cafeneaua. Clar nu e scuter, motorul insa e foarte elastic, cutia schimba precis,nu se incinge...Tura de ieri a fost presarata la inceput si la final si cu cateva drumuri nationale,virajate bine. Motorul e stabil, pastreaza linia... In privinta observatiei domnului Scamosu, de obicei imi place sa vad ce fac "jucariile" unui motor nou. Nu toata lumea s-a nascut busist adevarat :)) Facand o paralela cu fosta "99", ma bucur ca i-am urmat sfatul lui TNG si am luat 2008+. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Mai 25, 2019 Share Postat Mai 25, 2019 La 23.05.2019 la 10:11, emylyo a spus: Motocicleta mea este una corecta.Singura problema este ca pretul meu este fix si oricum este mic in comparatie cu ce se vinde pe la noi.Motocicleta de la vanzare luata de la Aeronautica daca este cea pe care o stiu eu a fost accidentata bine de noua si "facuta" pe Casco.De aici si nr de km mic in primii ani. :)) Pai pretul e fix sau tocmai a urcat la 8100? Voiam sa iti fac o vizita sa vad si eu motocicleta dar nu am mai mult de 7000E, plus ca si asa mi se pare ca m.am intins cu banii pentru o motocicleta de 11ani. Daca Busa tine pretul chiar asa de bine se pare ca nu voi avea Busa pana la urma. Am vazut ceva anunt de vanzare valize laterale si suporti,in poza motorul parea sa aiba niste tobe aftermarket (two brothers sau ceva). Pana la urma are tobele stock sau altceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Mai 25, 2019 Autor Share Postat Mai 25, 2019 Sa o folosesti cu placere!Frumoasa combinatia.Eu am folosit toate modurile.Pe ploaie chiar e recomandat sa folosesti C mode.Daca generatia 1 am folosit-o mai mult pe autostrada si la viteze mari,cu ghidonul touring o folosesc pentru plimbari pe dn la viteze "normale".Este o mare diferenta intre stoc si touring.Rezerva ei de putere o folosesc pt depasiri.In rest este o moto de care nu te plictisesti asa usor.L.u.v ai avut vreodata hayabusa sau ai mers vreodata cu vreuna cateva sute de km?Te invit la un schimb de experienta. Acum 9 minute, the mentalist a spus: :)) Pai pretul e fix sau tocmai a urcat la 8100? Voiam sa iti fac o vizita sa vad si eu motocicleta dar nu am mai mult de 7000E, plus ca si asa mi se pare ca m.am intins cu banii pentru o motocicleta de 11ani. Daca Busa tine pretul chiar asa de bine se pare ca nu voi avea Busa pana la urma. Am vazut ceva anunt de vanzare valize laterale si suporti,in poza motorul parea sa aiba niste tobe aftermarket (two brothers sau ceva). Pana la urma are tobele stock sau altceva? Pentru ca romanul face alergie la pret fix am pus un pret care sa se poata negocia ca aa aiba cumparatorul satisfactie si implinire.In rest motocicleta este exact asa cum scrie in anunt si cum este in foto.De ce as vinde o moto in stare excelenta si cu km putini sub pretul la care altii vand niste tigai accidentate si reparate sau cu km "operati"? Asa cum scrie in anunt rog si ofer seriozitate.Cu prima busa am stat ani de zile la vanzare si nu s-a deplasat nimeni sa o vada.Primul care a venit a luat-o cu 1000e sub pretul initial.Si dupa 3 ani de zile mi-a spus ca "a cam bagat bani in ea":bec in far si unul de pozitie,baterie si kitul de lant(pe care i l-am dat tot eu bonus la vanzare pt ca originalul era intins).Nici macar uleiul nu l-a schimbat in 2-3 ani... . Si a vandut-o tot cu 3500e...si s-a mai revandut cu aceiasi suma de 2 ori.Si moto merge in continuare pt ca are 50000km reali . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Mai 25, 2019 Share Postat Mai 25, 2019 (editat) Pai, uleiul nu trebuie schimbat doar atunci cand o cumperi? :)))))))) Am avut un Fireblade cu care am venit in concediu iar la final, scarbit de drum, am zburat cu avionul si am lasat mobra in Bucuresti,la vanzare. Dupa jumatate de an de "bosuleli", mi-a adus un prieten motorul in Germania, inapoi. Masina BMW-ul si motorul sport sunt obiecte ce se vand cu greu daca nu ai noroc sau nu esti cocalar Editat Mai 25, 2019 de Gixu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 25, 2019 Admin Share Postat Mai 25, 2019 Acum 7 ore, emylyo a spus: L.u.v ai avut vreodata hayabusa sau ai mers vreodata cu vreuna cateva sute de km?Te invit la un schimb de experienta. Am detinut mai mult branduri si tipuri de motoare. Am condus si altele, ale unor amici, sau la un BMW Test. Nu insa Hayabusa. Prin 2006 am inteles ce inseamna confortul la o motocicleta odata cu primul BMW detinut, si de atunci mi-am dat seama ca din punctul asta de vedere nimeni nu este peste bavarezi. Si o spun fara sa fiu partinitor, sunt foarte obiectiv. Am mers recent un drum destul de lung pe GL 1800 al unui amic si am avut surpriza vietii, dar in sens oarecum negativ. Superba ca look, pozitia ok pe ea, cutia foarte silentioasa, motorul misto dar nu foarte diferit de LT-ul meu ca si putere. In schimb doua lucruri mi-au dat cu minus, franele foarte slabe comparativ cu ale mele si zgomotul foarte mare al tobelor, desi erau stock. M-au zapacit de cap pret de 100 km, cat am condus-o. Pe LT exista riscul sa adormi, datorita silentiozitatii oferite de carenaj, parbriz si ansamblul motor / avacuare. Am facut paranteza ca sa intelegi ce tipologie de individ sunt si la ce raportez o motocicleta --> confort si optiuni. Din aceasta cauza nu sunt atras de oricare alt tip de mobra care nu ofera asa ceva la nivelul asteptat de mine. Singura care se apropie de ce vreau este GTR 1400, am condus mobra unui amic, dar si la aia mai trebuie sa fac niste schimbari, saua, parbrizul si sa ii montez inaltatoare de ghidon pentru a fi oarecum pe acolo. Desi nu este locul si vorba despre nemti, ei sunt singurii care fac tourere care vin manusa de la inceput. Imi amintesc de vechiul RT, odata urcat in sa nu a trebuit sa mai reglez, inalt, trag sau schimb absolut nimic. Nu ghidon, parbriz, scarite, manete etc. Te urci pe ea si cobori dupa 500 km sa faci pipi, apoi inca 500 si tot asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosh Postat Mai 25, 2019 Share Postat Mai 25, 2019 Mie astea prea confortabile mi se par mult mai periculoase. Bine, n-as face drumuri de peste 1000 de km cu un SS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 25, 2019 Admin Share Postat Mai 25, 2019 Presupun ca nu ai mers pe altceva mai confortabil decat Hayabusa, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosh Postat Mai 25, 2019 Share Postat Mai 25, 2019 Da, de aceea am zis ca mi se par. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.