Sari la conținut

Detinatori de Suzuki Hayabusa


emylyo

Postări Recomandate

Mi-a venit rezervorul,si i-am auzit in sfarsit glasciorul :rolleyes: Acum,exceptand faptul ca este din alta retea in ceea ce priveste culoarea,a iesit foarte bine.Am aplicat stickerele pe laterale,dupa care m-i sa parut prea incarcat peisajul si le-am dat jos(chiar daca erau de buna calitate(ms hondafan)...Eh..astept farul si gata...vine iarna :D :lol:

post-3768-1256391979_thumb.jpg

post-3768-1256392017_thumb.jpg

post-3768-1256392045_thumb.jpg

post-3768-1256392246_thumb.jpg

Editat de Reaper
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Multtumesc Emi :rolleyes: Initial rezervorul trebuia vopsit jumate alb,jumatate rosu,cu dungile negru si auriu in continuarea celor de pe carene dar m-am saturat sa astept si am zis ROSUUU si gata ! ''pai ce nuanta??'' Nu ma intereseaza ca sia asa o sa fiu in permanenta cu tankrucsacul pe rezervor !'' ok man!''...si a iesit ce vedeti :D (ca si calitate,este vopsit superfain :lol: ) cand ajunge farul,o fotografiez integral .Abia astept !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bravo nasulee!!!

o sa vezi ce misto e in padure...aici sunt mai experimentat..

tre sa-ti gasesti o gasca ca lumea.... :rolleyes: si apoi o alta mobra...ca asta o sa-ti ramana mica repede..

mai muncesti la craiova???

Editat de octavius
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc

macar cu mobra asta sa ies in castig dupa criza asta

muncesc in craiova pana pe 20 decembrie si nu o sa am timp sa ma ocup de ea

kelu o sa aibe onoarea asta

ieri am avut timp sa ies la o tura cu busa am fost la ploiesti , manastirea zamfirei parca cea pictata de grigorescu apoi o pauza de masa la doroftei pub unde se manaca bine si se schimba o vorba frumoasa cu campionul apoi noaptea retur bucuresti

consum 6.5 cu 2 persoane si mers destul de tare top speed 200

iar xenonul noaptea a facut diferenta fata de 2 alte motoare

acum astept sa prind o zi acum sa ies si la padure cu yamaka

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ms Reaper pt. aripa se pupa super bine,apropo sti unde gasesc niste stikere cu insemnul de pe carenele laterale?

Au iesit super carenele tale tineao tot asa.

Cu placere :rolleyes: pentru semne,vb cu @hondafan,te rezolva el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum am venit de la liniute pe aeroport.Sunt greu si plec greu din start si am avut si o zi nasoala din toate punctele de vedere.Am scos un 11,5 sec pe sfert de mila si am luat un loc 3.Plimbarea a facut insa toti banii.S-a racorit si caucioacele se incalzesc greu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum am venit de la liniute pe aeroport.Sunt greu si plec greu din start si am avut si o zi nasoala din toate punctele de vedere.Am scos un 11,5 sec pe sfert de mila si am luat un loc 3.Plimbarea a facut insa toti banii.S-a racorit si caucioacele se incalzesc greu.

bravo<totusi e un loc de podium>

ce moto au iesit pe 1 si 2?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt greu si plec greu din start si am avut si o zi nasoala din toate punctele de vedere...

 

Am vazut ca esti cat un urs si toti stim cum e sa ai o zi "nasoala"... in cazul tau insa, imi pare rau sa o spun, cred ca ti'e frica de motorul tau, sau pur si simplu nu stii sa iei un start. De fapt, asta este si motivul pentru care am plecat inainte de a se termina "competitia".

 

In rest, intr'adevar, drumul a meritat toti banii, mai ales ca portiunea virajata "din padure" a fost proaspat asfaltata... (saraca mea toba!!!).

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai bine sa-i fie frica

decat sa se intample o nenorocire cum sa intamplat la galati acumcativa ani

este o motoreta care impune respect si teama, nu gresesti de 2 ori

oricum respect pentru locul 3

si cu atat mai mult este bine meritat si de apreciat

Editat de NASU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se vinde hayabusa din 2000 gume noi / consumabile noi/ motor fara probleme / evacuare integrala titan 4/2/1/parbriz turing MRA/MONOPOST/ senzor viteza bushit/ in rest fara bube ascunse ....cu proba - 4500 euro FIX URGENT -0747895642

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.hyp4r.com/hayabusa/review.htm

 

Un articol destul de interesant pentru cei doritori de Busa.

 

Emile bravo pt locul 3 - nu e problem toti avem zile mai proaste. Cat de curind aflu daca am rezolvat sau nu problema cu suportii de genti sau topcase-uri si va dau de stire, ce ma ingrijoreaza este faptul ca multi din cei cunoscuti doresc a vinde acel ceva care candva a fost un vis. Sa fie chiar asa de cruda "Criza" asta ?

 

Inca o BUSA care se vinde in caz ca nu a fost postata inca : cea a lui Larry - IMPECABILA 18.000 KM an 2001, de pret stiu ca e undeva la 4500 dar cel mai correct il intrebati pe el.

 

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun loc Emile, Vezi ca miercuri vin incolo... daca esti liber da-mi de veste ca sa ma opresc in Fetesti sa-ti aduc bujiile si kitul KN...

In rest toate bune... probabil ca nu ma apuca sfarsitul lunii acasa... Venezuela ma asteapta :rolleyes:) tre' sa-mi rezolv viza se state...

 

Cele Bune.

 

God speed.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut ca esti cat un urs si toti stim cum e sa ai o zi "nasoala"... in cazul tau insa, imi pare rau sa o spun, cred ca ti'e frica de motorul tau, sau pur si simplu nu stii sa iei un start. De fapt, asta este si motivul pentru care am plecat inainte de a se termina "competitia".

 

In rest, intr'adevar, drumul a meritat toti banii, mai ales ca portiunea virajata "din padure" a fost proaspat asfaltata... (saraca mea toba!!!).

 

Ride Safe!

Tu ai luat locul 1 ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa ma scuz insa am avut niste circumstante.Nu m-am dat niciodata cu busa pe liniute pana acum decat din mers.Motoarele anterioare cu ambreiaj cu sarma erau cu totul altceva.Ambreiajul hidraulic in combinatie cu un aditiv de ulei pus in motor-prostia mea pe care o recunosc si sustin-faceau ca ambreiajul sa reactioneze ciudat si sa debraieze la plecarea de pe loc in diferite pozitii ale manetei.Semaforul ala era o ciudatenie-nu avea culoare intermediara.Viziera fara pinlock mi se aburea si plecam practic cu geamul aburit complet.Abia dupa cateva curse am inceput sa imi intru in mana.Eram si racit si sub tratament cu antiinflamatoare puternice pentru coloana-nici nu aveam voie sa conduc in mod normal.Prietenul meu cazuse cu o zi inainte pe o baliga cu motorul.Cauciucurile reci-nu am putut da un burn din cauza ambreiajului,dar am scos aer din el pana pe la 1 atmosfera si tot burnuia cand schimbam primele trepte de viteza.Nu am fortat si nu am subapreciat motorul.Acest lucru nu trebuie facut cu o busa.Cred ca sunt destule motive ca sa va spun ca am avut o zi proasta.Initial nu am vrut sa ma dau,dar un amic a insistat sa ma bag.Am facut-o si am zis de la inceput ca o fac de dragul acceleratiei.Cei de pe locul 1 si 2 au fost cu r1.Eu cu tot cu motor aveam aproape de 400kg,ei 220-230.Nu am avut nimic de demonstrat si cred ca are dreptate colegul-chiar mi-a fost teama de motor in ziua aia,dar si mai mult de reactiile mele mult diminuate-viteza mi se parea mai mare ca de obicei.Nu am chinuit motorul in ture mari pentru ca ma durea sufletul.A fost insa o placere sa fac o plimbare de 400km si sa ajung intreg acasa si sa ma bucur si alta data deacest motor si de plimbare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai MIG-ule, te iertam, data viitoare sa fie in regula motorul ;) , si eu am luat un cui in cauciuc pe asfaltul ala, a fost nasol rau, conditii nici macar departe de ideale pentru activitatile noastre cu motoarele

 

R1 erau devastatoare, dupa ce schimbam a 2.a ele se duceau in nesimtire in fata mea, in rest nu a fost cine stie ce pe 400 m.

Editat de sorinm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tinand cont ca eu mi-am luat moto pentru terase e bine ca am trecut si de 220 pe sfert de mila! ;) Mi-am facut -mea culpa-.Trag tare bine r1.Am mers cu asa ceva,dar stau ca pe magar.Am facut baschet de performanta si cand m-am lasat m-am facut cat ursul.Da ma pun pe slabit si o sa ma antrenez la plecari.Mi-e teama ca o sa schimb ambriajul.O sa incerc sa schimb uleiul poate scap mai subtire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...