Reaper Postat Octombrie 24, 2009 Share Postat Octombrie 24, 2009 (editat) Mi-a venit rezervorul,si i-am auzit in sfarsit glasciorul Acum,exceptand faptul ca este din alta retea in ceea ce priveste culoarea,a iesit foarte bine.Am aplicat stickerele pe laterale,dupa care m-i sa parut prea incarcat peisajul si le-am dat jos(chiar daca erau de buna calitate(ms hondafan)...Eh..astept farul si gata...vine iarna Editat Octombrie 24, 2009 de Reaper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Octombrie 24, 2009 Autor Share Postat Octombrie 24, 2009 Frumos facuta,deosebita,unicat pe la noi.In sud este inca vreme de iesit.Maine sunt liniute pe aeroport la Tulcea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reaper Postat Octombrie 24, 2009 Share Postat Octombrie 24, 2009 Multtumesc Emi Initial rezervorul trebuia vopsit jumate alb,jumatate rosu,cu dungile negru si auriu in continuarea celor de pe carene dar m-am saturat sa astept si am zis ROSUUU si gata ! ''pai ce nuanta??'' Nu ma intereseaza ca sia asa o sa fiu in permanenta cu tankrucsacul pe rezervor !'' ok man!''...si a iesit ce vedeti (ca si calitate,este vopsit superfain ) cand ajunge farul,o fotografiez integral .Abia astept ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Octombrie 24, 2009 Share Postat Octombrie 24, 2009 fumos a iesit felicitari de azi sunt fericitul posesor al unui XT 600 asta asa pentru fun de padure Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Octombrie 24, 2009 Share Postat Octombrie 24, 2009 (editat) bravo nasulee!!! o sa vezi ce misto e in padure...aici sunt mai experimentat.. tre sa-ti gasesti o gasca ca lumea.... si apoi o alta mobra...ca asta o sa-ti ramana mica repede.. mai muncesti la craiova??? Editat Octombrie 24, 2009 de octavius Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reaper Postat Octombrie 24, 2009 Share Postat Octombrie 24, 2009 Bravo Nasule..sa mai schimbi peisajul Felicitari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stiuca Postat Octombrie 25, 2009 Share Postat Octombrie 25, 2009 Ms Reaper pt. aripa se pupa super bine,apropo sti unde gasesc niste stikere cu insemnul de pe carenele laterale? Au iesit super carenele tale tineao tot asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Octombrie 25, 2009 Share Postat Octombrie 25, 2009 multumesc macar cu mobra asta sa ies in castig dupa criza asta muncesc in craiova pana pe 20 decembrie si nu o sa am timp sa ma ocup de ea kelu o sa aibe onoarea asta ieri am avut timp sa ies la o tura cu busa am fost la ploiesti , manastirea zamfirei parca cea pictata de grigorescu apoi o pauza de masa la doroftei pub unde se manaca bine si se schimba o vorba frumoasa cu campionul apoi noaptea retur bucuresti consum 6.5 cu 2 persoane si mers destul de tare top speed 200 iar xenonul noaptea a facut diferenta fata de 2 alte motoare acum astept sa prind o zi acum sa ies si la padure cu yamaka Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reaper Postat Octombrie 25, 2009 Share Postat Octombrie 25, 2009 Ms Reaper pt. aripa se pupa super bine,apropo sti unde gasesc niste stikere cu insemnul de pe carenele laterale?Au iesit super carenele tale tineao tot asa. Cu placere pentru semne,vb cu @hondafan,te rezolva el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Octombrie 25, 2009 Share Postat Octombrie 25, 2009 am un prieten care face stikere este din bucuresti cine vrea ceva sa-l sune 0723501257 george Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Octombrie 25, 2009 Autor Share Postat Octombrie 25, 2009 Acum am venit de la liniute pe aeroport.Sunt greu si plec greu din start si am avut si o zi nasoala din toate punctele de vedere.Am scos un 11,5 sec pe sfert de mila si am luat un loc 3.Plimbarea a facut insa toti banii.S-a racorit si caucioacele se incalzesc greu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Octombrie 25, 2009 Share Postat Octombrie 25, 2009 Acum am venit de la liniute pe aeroport.Sunt greu si plec greu din start si am avut si o zi nasoala din toate punctele de vedere.Am scos un 11,5 sec pe sfert de mila si am luat un loc 3.Plimbarea a facut insa toti banii.S-a racorit si caucioacele se incalzesc greu. bravo<totusi e un loc de podium> ce moto au iesit pe 1 si 2? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reaper Postat Octombrie 26, 2009 Share Postat Octombrie 26, 2009 Felicitari ! o curiozitate personala..ce presiune aveai in pneul spate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Octombrie 26, 2009 Share Postat Octombrie 26, 2009 Sunt greu si plec greu din start si am avut si o zi nasoala din toate punctele de vedere... Am vazut ca esti cat un urs si toti stim cum e sa ai o zi "nasoala"... in cazul tau insa, imi pare rau sa o spun, cred ca ti'e frica de motorul tau, sau pur si simplu nu stii sa iei un start. De fapt, asta este si motivul pentru care am plecat inainte de a se termina "competitia". In rest, intr'adevar, drumul a meritat toti banii, mai ales ca portiunea virajata "din padure" a fost proaspat asfaltata... (saraca mea toba!!!). Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Octombrie 26, 2009 Share Postat Octombrie 26, 2009 (editat) mai bine sa-i fie frica decat sa se intample o nenorocire cum sa intamplat la galati acumcativa ani este o motoreta care impune respect si teama, nu gresesti de 2 ori oricum respect pentru locul 3 si cu atat mai mult este bine meritat si de apreciat Editat Octombrie 26, 2009 de NASU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MIRELHAY Postat Octombrie 26, 2009 Share Postat Octombrie 26, 2009 se vinde hayabusa din 2000 gume noi / consumabile noi/ motor fara probleme / evacuare integrala titan 4/2/1/parbriz turing MRA/MONOPOST/ senzor viteza bushit/ in rest fara bube ascunse ....cu proba - 4500 euro FIX URGENT -0747895642 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Morrisson Postat Octombrie 26, 2009 Share Postat Octombrie 26, 2009 http://www.hyp4r.com/hayabusa/review.htm Un articol destul de interesant pentru cei doritori de Busa. Emile bravo pt locul 3 - nu e problem toti avem zile mai proaste. Cat de curind aflu daca am rezolvat sau nu problema cu suportii de genti sau topcase-uri si va dau de stire, ce ma ingrijoreaza este faptul ca multi din cei cunoscuti doresc a vinde acel ceva care candva a fost un vis. Sa fie chiar asa de cruda "Criza" asta ? Inca o BUSA care se vinde in caz ca nu a fost postata inca : cea a lui Larry - IMPECABILA 18.000 KM an 2001, de pret stiu ca e undeva la 4500 dar cel mai correct il intrebati pe el. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Octombrie 26, 2009 Share Postat Octombrie 26, 2009 Bun loc Emile, Vezi ca miercuri vin incolo... daca esti liber da-mi de veste ca sa ma opresc in Fetesti sa-ti aduc bujiile si kitul KN... In rest toate bune... probabil ca nu ma apuca sfarsitul lunii acasa... Venezuela ma asteapta ) tre' sa-mi rezolv viza se state... Cele Bune. God speed. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reaper Postat Octombrie 27, 2009 Share Postat Octombrie 27, 2009 Am vazut ca esti cat un urs si toti stim cum e sa ai o zi "nasoala"... in cazul tau insa, imi pare rau sa o spun, cred ca ti'e frica de motorul tau, sau pur si simplu nu stii sa iei un start. De fapt, asta este si motivul pentru care am plecat inainte de a se termina "competitia". In rest, intr'adevar, drumul a meritat toti banii, mai ales ca portiunea virajata "din padure" a fost proaspat asfaltata... (saraca mea toba!!!). Ride Safe! Tu ai luat locul 1 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Octombrie 27, 2009 Share Postat Octombrie 27, 2009 Tu ai luat locul 1 ? Crede'ma, nu faci nimanui nici un serviciu... Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Octombrie 27, 2009 Share Postat Octombrie 27, 2009 de ce ar face? omul a intrebat ceva. ai luat sau nu? ai participat? sau doar gura casca si ne dam cu presupusul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera Postat Octombrie 27, 2009 Share Postat Octombrie 27, 2009 Cumpar sa pasager pt busa, model vechi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Octombrie 27, 2009 Autor Share Postat Octombrie 27, 2009 Nu vreau sa ma scuz insa am avut niste circumstante.Nu m-am dat niciodata cu busa pe liniute pana acum decat din mers.Motoarele anterioare cu ambreiaj cu sarma erau cu totul altceva.Ambreiajul hidraulic in combinatie cu un aditiv de ulei pus in motor-prostia mea pe care o recunosc si sustin-faceau ca ambreiajul sa reactioneze ciudat si sa debraieze la plecarea de pe loc in diferite pozitii ale manetei.Semaforul ala era o ciudatenie-nu avea culoare intermediara.Viziera fara pinlock mi se aburea si plecam practic cu geamul aburit complet.Abia dupa cateva curse am inceput sa imi intru in mana.Eram si racit si sub tratament cu antiinflamatoare puternice pentru coloana-nici nu aveam voie sa conduc in mod normal.Prietenul meu cazuse cu o zi inainte pe o baliga cu motorul.Cauciucurile reci-nu am putut da un burn din cauza ambreiajului,dar am scos aer din el pana pe la 1 atmosfera si tot burnuia cand schimbam primele trepte de viteza.Nu am fortat si nu am subapreciat motorul.Acest lucru nu trebuie facut cu o busa.Cred ca sunt destule motive ca sa va spun ca am avut o zi proasta.Initial nu am vrut sa ma dau,dar un amic a insistat sa ma bag.Am facut-o si am zis de la inceput ca o fac de dragul acceleratiei.Cei de pe locul 1 si 2 au fost cu r1.Eu cu tot cu motor aveam aproape de 400kg,ei 220-230.Nu am avut nimic de demonstrat si cred ca are dreptate colegul-chiar mi-a fost teama de motor in ziua aia,dar si mai mult de reactiile mele mult diminuate-viteza mi se parea mai mare ca de obicei.Nu am chinuit motorul in ture mari pentru ca ma durea sufletul.A fost insa o placere sa fac o plimbare de 400km si sa ajung intreg acasa si sa ma bucur si alta data deacest motor si de plimbare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Octombrie 27, 2009 Share Postat Octombrie 27, 2009 (editat) hai MIG-ule, te iertam, data viitoare sa fie in regula motorul , si eu am luat un cui in cauciuc pe asfaltul ala, a fost nasol rau, conditii nici macar departe de ideale pentru activitatile noastre cu motoarele R1 erau devastatoare, dupa ce schimbam a 2.a ele se duceau in nesimtire in fata mea, in rest nu a fost cine stie ce pe 400 m. Editat Octombrie 27, 2009 de sorinm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Octombrie 27, 2009 Autor Share Postat Octombrie 27, 2009 Tinand cont ca eu mi-am luat moto pentru terase e bine ca am trecut si de 220 pe sfert de mila! Mi-am facut -mea culpa-.Trag tare bine r1.Am mers cu asa ceva,dar stau ca pe magar.Am facut baschet de performanta si cand m-am lasat m-am facut cat ursul.Da ma pun pe slabit si o sa ma antrenez la plecari.Mi-e teama ca o sa schimb ambriajul.O sa incerc sa schimb uleiul poate scap mai subtire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.