Sari la conținut

Detinatori de Suzuki Hayabusa


emylyo

Postări Recomandate

Pentru spectatori se plateste ceva?Daca nu se plateste,vin si eu cu familia la concurs.

 

in regulamentul lor figureaza ca fiecare pilot are dreptul cu un singur insotitor restul trebuie sa achite 20 ron...

in realitate insotitorii nu au platit decat cand au fost mese festive incluse in taxa de particiare pentru piloti...ceea c e nu e este cazul acum

puteti sa veniti linistiti nu cred ca o sa ceara cineva vre-un leu.....decat pe bere si mancare ;)

o sa fie si vremea buna.... :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Octavius - baga un semnal cand esti in zona, o sa fac si eu o plimbare pana la Ciolpani.

 

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Octavius - baga un semnal cand esti in zona, o sa fac si eu o plimbare pana la Ciolpani.

 

Numai bine

eu sunt toata ziua de sambata.....de la 9 pana seara....

cine vine da un tel. 0722519811

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum BUSA merge de rupe ,acum cu noul rezervor de la GEO

noua pompa de benzina model 2008 de pe E-BAY

ma apuc sa mesteresc ceva

si anume TRE

emil are asa ceva si este super incantat

luni ma apuc de treaba va tin la curent

post-15751-1275153390_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum BUSA merge de rupe ,acum cu noul rezervor de la GEO

noua pompa de benzina model 2008 de pe E-BAY

ma apuc sa mesteresc ceva

si anume TRE

emil are asa ceva si este super incantat

luni ma apuc de treaba va tin la curent

incep si io ca oltenii

pei parca tre-ul este pt cele limitate , la a ta ce vrei sa-i faca? :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uite cam ce face

pacaleste motoreta ca este mereu in trepta nr 5 unde avansul este optim

in rest producatorul in treptele inferioare umbla la avans ca sa mai limiteze din putere

asa ca motoreta in loc sa citeasca 1 n 2 3 4 5 6 va citi 5 n 5 5 5 5 5

si tot in acest fel cele limitate nu vor mai fi pentru ca va crede ca este in treapta 5 nu 6

sa vedem ce si cum

 

 

Ivan's Performance Products Timing Retarder Eliminator and Speed Limiter Overide!

 

Manufactured by the inventor of the product, this is the highest quality TRE you can BUY!

 

# Should be installed on every: 1998 - 2005 GSXR750

# 2001 - 2005 GSXR600

# 2001 - 2004 GSXR1000

# 1998 - 2001 TL1000S

# 1998 - 2003 TL1000R

# 2003 - 2006 SV1000/S

# 1999 - 2007 GSX1300R!

 

The TRE is a device which allows much better throttle response in the first 4 gears on all EFI Suzuki sportbike models. What the manufacturer has done is to make a SEPARATE IGNITION MAP FOR EACH GEAR. This has been done for either safety and/or emissions reasons. However, it limits the power and smoothness of your bike in the first 1/2 turn of the throttle in gears 1 through 4.

 

The TRE will disable the speed limiter on the 2001-2004 GSXR1000 and 2001-2004 GSX1300R. This due to the fact that the ECM does not see the 6th gear ignition map, which has an earlier rev-limiter.

 

The TRE is a direct "plug in" installation to your bike - no cutting or splicing The TRE has no effect at full throttle The TRE does have an effect at throttle openings up to 1/2 in gears 1 through 4 at ANY rpm. The TRE will disable the speed limiter on the (2001 - 2004) GSXR1000 and (2001 - 2004) GSX1300R The TRE does NOT affect full throttle power. This has been verified on the dyno as well as on the road under controlled conditions. The TRE has also been tested by Sport Rider Magazine, with rave reviews. The TRE is for "race use only". The TRE does not comply with your warranty . The TRE does not comply with federal emission and/or safety laws.

 

They were clever in the design of this timing retarder. It still allows full timing at full throttle. As you shift up through the gears, the amount of throttle needed to access the advance curve decreases, until you make it into 5th gear and then it's gone. You have nice, smooth operation. Wouldn't you like your bike to respond just as smoothly in the lower gears?

Editat de NASU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare baieti, vin si eu cu o intrebare...foloseste careva ulei Motorex? intreb asta pentru ca tocmai am facut schimbul de ulei si am trecut de la Motul 7100 10W40 la Motorex Top Speed 10W40. Ideea e ca prima impresie e foarta proasta adica acum intra greu in viteze (si cu motorul rece si cu motorul cald) si atunci cand bag in treapta 1, simt cum motocicleta da sa plece usor chiar daca ambreiajul este apasat.

S-a mai lovit cineva de aceasta problema?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da man cum sa nu

stai sa fac sa vad ce si cum

apoi pentru toata lumea

si nu numai pentru busa merge si la alte mobre

Ma abonez si eu daca nu elimina afisajul vitezelor in bord la modelul nou! :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se simte si se simte bine TRE-ul.Eu l-am montat in asa fel indicatorul de treapta ca imi indica toate treptele.Este pe undeva pe hayabusa.org toata schema si detaliile inclusiv ce rezistor trebuie sa fie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata am terminat de mesterit!

Merge si merge bine

Acum mai trebuie sa ies sa zic si cum trage

Dar se simte de ex. daca trag socu creste turatia la 3000 rpm. si daca pornesc TRE-ul creste turatia la 3600 instantaneu.

Eu am facut TRE-ul pe buton adica sa folosesc si cum este mobra original si apoi cu avansul cum trebuie.

Asa ca cine vrea sa ridice 2 degete.

Din pacate la cele noi cu indicator de treapta in bord o sa indice cand este activat decat treapta nr 5 si neutru.

Ne vedem miercuri la arc sa va arat cum merge :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare... asta e si ruleaza fin :lol: nu bagati in seama tankul care va fi acoperit de un chilotel negru Bagster...

 

cam atat deocamdata.

E OK CAPITANE SI DACA MAI TRECI PRIN FOCSANI DA DE VESTE DIN TIMP SA TE INTAMPIN CUM SE CUVINE ! :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gusturile nu se discuta,daca iti place asa atunci e OK si mie imi place.

NASU da si tu mai multe detalii despre TRE,cum ai puse pe firul rosu,la masa,ce valoare are rezistenta :lol: etc.poate imi fac si eu.

Asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:cheers: Multumesc pentru schema,acum pot sa am si eu TRE-ul meu :(.Buna ideea cu contactul.NICE

Mesaj completat

Frumoase discurile de frana,ca si diferenta intre vechi si noi cam care ar fi,ai inlocuit si placutele.Detaliile cu scrisul pierdut sunt super.

Cam asa vreau sa arate a mea,cand o sa dispun de lovele.

post-54536-1275417418_thumb.jpg

post-54536-1275417437_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma abonez si eu daca nu elimina afisajul vitezelor in bord la modelul nou! :cheers:

 

este model mai nou de TRE care mentine afisajul treptelor de viteza..asta care il folosesc baietii e vechi aaa si costa ceva$ in plus

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...