GINO_xxx Postat Octombrie 15, 2010 Share Postat Octombrie 15, 2010 (editat) daca tot e prezentare am zis sa apar si eu .... sa ne vedem cu bine si la anul ! din 2008 pana in prezent. acum e negru mat de la argintiu cu albastru. Editat Octombrie 15, 2010 de GINO_xxx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 15, 2010 Share Postat Octombrie 15, 2010 (editat) A zis cineva ceva, de frumusete? Editat Octombrie 15, 2010 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zagermanz Postat Octombrie 15, 2010 Share Postat Octombrie 15, 2010 A zis cineva ceva, de frumusete? Pfoai! Scoate repede pozele astea de aici! A mea o sa para cea mai urata! )) Frumoasa foc TNG! Sa ai grija de ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scamosu_gl Postat Octombrie 16, 2010 Share Postat Octombrie 16, 2010 A zis cineva ceva, de frumusete? Am zis eu ca asta e cea mai frumoasa am zis am zis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Octombrie 16, 2010 Autor Share Postat Octombrie 16, 2010 (editat) Cateva poze mai noi si cu vaca mea! http://www.bikepics.com/members/emilio100r...1980755&s=0 Editat Octombrie 16, 2010 de emylyo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Octombrie 16, 2010 Share Postat Octombrie 16, 2010 just nice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 16, 2010 Share Postat Octombrie 16, 2010 Bun, revenim cu noutati: Deci albitura mea a beneficiat de un upgrade pentru performanta si anume: 1 P.A.I.R. mod(eliminarea valvei si furtunelor aferente) 2 Clutch mod (am optat pentru sudura acelei piese care s-a recunoscut de mai toata lumea ca este o mica problema. 3 RESOFTAREA (scrierea totala a softului cu harti individuale de avans ,benzina ,valve secundare,timp de incarcare a bobinelor,respectiv o scantee mai buna,delimitarea de viteza,pentru trepta 6,PAIR,valve anulat,echilibarea injectoarelor principale si cele secundare,activarea functiei de quick shifter,cu durata stabilita si toate astea si ceva mai mult pentru FIECARE TEREAPTA DE VITEZA IN PARTE! Din nefericire procedurile s-au incheiat aseara pe la ora 23 si nu am mai putut sa ies la un drive test, cu atat mai putin azi cand ploua afara. O sa va tin la curent cu evolutia lucrurilor cu primul drive test,dupa care vor urma setarile finale monitorizarea AFR-ului si motarea de quick shifter pe schimbator. Mesaj completat Si ceva poze de la "lucrare" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Octombrie 16, 2010 Share Postat Octombrie 16, 2010 pentru modelel de prima generatie merge activarea quickshiter si conectarea lui la ecu original? sau mai bine zis cemrege facut la modelele din prima generatie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tud0r Postat Octombrie 16, 2010 Share Postat Octombrie 16, 2010 Isi doreste benzina mai buna , mai eftina , drumuri ca prin vest si evident pacea mondiala ....doamnelor si domnilor ... autointulata Miss Oradea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 16, 2010 Share Postat Octombrie 16, 2010 (editat) pentru modelel de prima generatiemerge activarea quickshiter si conectarea lui la ecu original? sau mai bine zis cemrege facut la modelele din prima generatie? Sincer nu stiu sigur,pentru ca nu m-am concentrat pe modelul vechi, dar stiu sigur ca se poate lucra pe benzina ,avans,delimitare trepta 6 majorarea turatiilor si functia de quickshiter etc Editat Octombrie 16, 2010 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Octombrie 16, 2010 Share Postat Octombrie 16, 2010 pai bun si cum te legi cu senzorul de la quickshifter la ecu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 16, 2010 Share Postat Octombrie 16, 2010 PS. Nu in ultimul rand trebuie sa multumesc prietenului meu, care fara cunostintele sale din domeniul tuningului cu multe multe ore de "asezat cifre" aceste lucruri nu ar fi fost posibile! MULTUMESC SABIN! Mesaj completat pai bun si cum te legi cu senzorul de la quickshifter la ecu? Acum si tu vrei totul pus pe masa Sunt scrise in soft anumiti pini din ecu pe care se va face aceasta functie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Octombrie 16, 2010 Share Postat Octombrie 16, 2010 nu vroiam totul pus pe masa ,vroiam sa stiu doar daca se poate lega direct la ecu. poate sunt baietii care nu au power commander si vor sa aibe quickshifter. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 16, 2010 Share Postat Octombrie 16, 2010 nu vroiam totul pus pe masa ,vroiam sa stiu doar daca se poate lega direct la ecu.poate sunt baietii care nu au power commander si vor sa aibe quickshifter. Pai asta este si ideea! Am mai spus-o cu ceva timp in urma:TOTUL ESTE PE ECU ORIGINAL! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Octombrie 16, 2010 Share Postat Octombrie 16, 2010 (editat) In sfarsit ai bagat la cap si ai dat 2Pair-ul afara inainte sa faci remappingul... ... se pare ca graficul pus intr-un topic la sectiunea noastra mai acu cateva luni a avut ceva efect... am zis eu candva ca inainte de a face remapping trebuie dat afara returul ala idiot de gaze in cutia de aer, care nu facea decat sa reduca din cuplu datorita mixturii aerului care intra in cutia de aer cu gaze arse. Ar mai fi un pas... Mai trebuie sa anulezi si returul de gaze din cutia de viteze in cutia de aer... normal acolo trebuie pus un filtru si o supapa de trecere cu un singur sens ca sa nu iti curga uleiul pe jos in caz de cazatura. Eu am filtrul, mai trebuie lucrat la capacul care sa-l inlocuiasca pe cel original... care trebuie sa includa si supapa respectiva. Asa mai castigi cativa caluti si mai poti imbogati amestecul O2 cu hidrocarburi umbland pe la timpii de injectie... ... Cele bune. Editat Octombrie 16, 2010 de CaptainBusa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Octombrie 17, 2010 Share Postat Octombrie 17, 2010 @TNG geo ai cumva posibilitatile de tuning si pentru gen1 modelul pe 16 biti(adica alea din 99 -02)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera Postat Octombrie 17, 2010 Share Postat Octombrie 17, 2010 No comment ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Octombrie 17, 2010 Share Postat Octombrie 17, 2010 da din pacate se intampla am patit si eu problema asta atentie cum se ruteaza furtunele de benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera Postat Octombrie 17, 2010 Share Postat Octombrie 17, 2010 (editat) da din pacate se intampla am patit si eu problema asta atentie cum se ruteaza furtunele de benzina Da, Nasule....dar la mine e doua Busa si aceeasi problema, stii doar !... Doar ca de data asta am schimbat furtunele cu unele speciale de benzina, cu acelasi diametru, dar cu 10 lei metrul Cat despre problema cu FI aprins si acul de la benzina jos...tot n-am reusit s-o descifrez, chiar daca am dat toate mufele cu spray contact. Codul de care imi spuneai este : -C00 , deci nada problema ...Totusi, la fel face! Editat Octombrie 17, 2010 de pantera Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Octombrie 18, 2010 Share Postat Octombrie 18, 2010 inseamna ca nu este nici o eroare prezenta sau nu una care sa poata fi monitorizata de cal de motor nu stiu asa la distanta este greu succes totusi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 18, 2010 Share Postat Octombrie 18, 2010 Atata timp cat becul Fi este aprins, atunci se face verificarea codului de eroare fara sa mai opresti motorul s-au sa inchizi contactul ! Daca s-a stins nu o sa ai prezent nici un cod. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Octombrie 18, 2010 Share Postat Octombrie 18, 2010 Am vorbit cu Panterutza... problema cu FI-ul este ca la fiecare 2 sec dispare si apare ceasul, iar apare FI-ul... in manual zice asa... Ca motorul poate sa funcioneze pe "Safe Fail Mode Circuit" circuitul primar este afectat... neprimind informatii de la senzori. vezi un specialist draga Pisicuta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera Postat Octombrie 18, 2010 Share Postat Octombrie 18, 2010 Caut ca disperata un manual de service, ceva microfise... Care aveti un link la indemana ? Sau care aveti chef sa trimiteti un RAR pe mess? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiua Postat Octombrie 18, 2010 Share Postat Octombrie 18, 2010 Caut ca disperata un manual de service, ceva microfise... Care aveti un link la indemana ? Sau care aveti chef sa trimiteti un RAR pe mess? http://www.manualedereparatie.info/categorii/suzuki.html Si gasesti manualul care iti trebuie (in functie de anul de fabricatie). Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera Postat Octombrie 18, 2010 Share Postat Octombrie 18, 2010 http://www.manualedereparatie.info/categorii/suzuki.html Si gasesti manualul care iti trebuie (in functie de anul de fabricatie). Succes! Multumesc frumos ! Am mai primit si de la baieti (Tarzan si Capitanu ) un manual ! Merci inca o data , baieti ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.