Sari la conținut

Detinatori de Suzuki Hayabusa


emylyo

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:bounce:

si zici ca Bula era pe moarte ?:))

...

iti dai seama cum era daca bula...nu era ...pe.. moarte!!!

:cheers:

se pare ca si moartea e.... :crack: ....cam curva !

....

in alta ordine de idei..

ultima oara cand ma hotarasem si eu sa nu mai schimb a saptea...cel mai bun pret de indicator de treapta..era la mac.

imi luasem totusi cam multe jucarii :scratch: ...si in lipsa de "timp" am declinat oferta

bafta

Editat de octavius
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

...

iti dai seama cum era daca bula...nu era ...pe.. moarte!!!

 

se pare ca si moartea e.... :crack: ....cam curva !

....

in alta ordine de idei..

ultima oara cand ma hotarasem si eu sa nu mai schimb a saptea...cel mai bun pret de indicator de treapta..era la mac.

imi luasem totusi cam multe jucarii :scratch: ...si in lipsa de "timp" am declinat oferta

bafta

Si mie imi mai vine sa mai schimb a 7-a :crack: ...Deja am dezvoltat un skill sa nu ma fac de cacao... Am invatat sa schimb ca si cum as schimba a 6-a, de ex. :crack: Abia cand imi dau seama ca nu mai am unde in sus, incerc sa ma scot elegant :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi poate spune cineva ce ulei se recomanda busei?e din 2000 si are 35000km.cartea tehnica zice 10-40.multi zic motul 300v,dar e 10-40?din cate am vazut are alt indice.am folosit castrol cam 3000 km,dar dupa ce se incalzeste am impresia ca vibreaza cam tare intre 5-7000rpm.poate e doar o impresie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi poate spune cineva ce ulei se recomanda busei?e din 2000 si are 35000km.cartea tehnica zice 10-40.multi zic motul 300v,dar e 10-40?din cate am vazut are alt indice.am folosit castrol cam 3000 km,dar dupa ce se incalzeste am impresia ca vibreaza cam tare intre 5-7000rpm.poate e doar o impresie.

Motul 7100 10/40 sau Castrol power 1 10/50 il folosesc de cel putin 10 ani fara probleme!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce liniste pe topicul asta? Ce faceti, dormiti? :burnout:

Din pacate am avut un incident... Un baiat cu un BMW a reusit sa-mi tavaleasca motorul si sa-l si tareasca un metru. A dat cu spatele fara sa observe motorul si la trantit. A fost baiat cumsecade si mi-a ridicat-o la loc, deasemeni mi-a lasat si nr de telefon pe motocicleta. Am fost cu amiabila la ASIROM, unde in patru ore constatatorul a facut 3 dosare. M- ai aveam 5 persoane in fata asa ca am clacat si am plecat acasa. Acum ma gandesc cu groaza ca tre sa ma duc din nou. Apropo...unde revopsesc ce e zgariat ca sa iasa ca la fabrica??? Cateva poze cu pagubele:

post-6592-0-12535200-1306834641_thumb.jpg

post-6592-0-74619500-1306834650_thumb.jpg

post-6592-0-08547700-1306834664_thumb.jpg

post-6592-0-92936100-1306834678_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nasol moment Robert cred ca daca erai de fata mureai cu el de gat. Era si mic rau motorul , cum dreacu nu l-a vazut !Pana a urma ai verificat rezistenta la genti si-au facut banii daca erau altele poate se spargeau. Bafta !

Editat de DragStar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc Nasule, sigur te caut pt vopsit carenele si geanta, dar pana atunci trebuie sa-mi fac timp pt fazer. Trebuie sa-i schimbam si anvelopa fata. Apropo, multumesc si pt ajutorul cu montajul anvelopei spate cand imi frigea buza. Super baiat! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nasol moment!

si cazatoarea si geanta te-au ajutat mult.

mi s-a intamplat si mie acum cativa ani la xx, numai ca vinovatul n-a fost asa civilizat ca al tau. a incercat sa o ridice singur de jos..si cred ca a produs mai multe daune decat cand a lovit-o. :scratch:

...

m-am certat cu ardaf indelung pe tema asta. dauna a fost in aprilie-mai...si am vazut banii in septembrie.

..

nu-i ierta...

Editat de octavius
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc Nasule, sigur te caut pt vopsit carenele si geanta, dar pana atunci trebuie sa-mi fac timp pt fazer. Trebuie sa-i schimbam si anvelopa fata. Apropo, multumesc si pt ajutorul cu montajul anvelopei spate cand imi frigea buza. Super baiat! :)

acum 2 ani am patit acelasi lucru. nu stiu daca lovitura a fost cauza, insa din ziua urmatoare a inceput sa imi curga uleiul din telescoape.

iar cu asigurarea a durat vreo 6 luni...

Editat de alinbugnar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.daca a montat cineva crashpad-uri pe busa,imi poate spune daca cele care se pot monta fara sa dau gauri in carene sunt bune de ceva?si daca nu,de care se recomanda?as vrea sa le montez singur.mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate trebuie sa dai gaura

Sigur fac treaba buna vezi in pozele de mai sus ale lui RO

Acum nu este mare lucru dar ar trebui sa nu tremure mana cand pui bormasina pe carene sa ai o freza de gaurit, sa masori de 10 ori sa gauresti o data si gata ai rezolvat problema

Succes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.daca a montat cineva crashpad-uri pe busa,imi poate spune daca cele care se pot monta fara sa dau gauri in carene sunt bune de ceva?si daca nu,de care se recomanda?as vrea sa le montez singur.mersi.

 

 

Man nu te stresa e ff usor sa gasesti centrul surubului.

Dai carena laterala jos.

Masori distanta dintre surubul central care sustine carena (situat langa urechea de sustinere a motorului)si centrul surubului care sustine motorul (urechea de pe cadru)

Masori o a doua distanta dintre centrul surubului aflat langa pedala de frana (cel care sustine carena jos) si centrul surubului care sustine motorul (urechea de pe cadru)

Pui carena la loc in pozitie prinsa in suruburi.

Cu un compas descrii pe carena doua arcuri de cerc cu distantele respective, iar la intersectia lor o sa fie locul unde trebuie sa dai gaura.

Cu un spiral mic dai gaura conducatoare.

Iar cu freza centrata pe gaura, decupezi carenajul.

 

Sper ca am fost destul de explicit.

daca nu 0722 806 968 si povestim mai multe sau gabrielvld@yahoo.com

 

Cele Bune.

 

O sa pun niste poze cu Puig-urile mele dupa ce m-am varsat... au fost de mare ajutor.

Editat de CaptainBusa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man nu te stresa e ff usor sa gasesti centrul surubului.

Dai carena laterala jos.

Masori distanta dintre surubul central care sustine carena (situat langa urechea de sustinere a motorului)si centrul surubului care sustine motorul (urechea de pe cadru)

Masori o a doua distanta dintre centrul surubului aflat langa pedala de frana (cel care sustine carena jos) si centrul surubului care sustine motorul (urechea de pe cadru)

Pui carena la loc in pozitie prinsa in suruburi.

Cu un compas descrii pe carena doua arcuri de cerc cu distantele respective, iar la intersectia lor o sa fie locul unde trebuie sa dai gaura.

Cu un spiral mic dai gaura conducatoare.

Iar cu freza centrata pe gaura, decupezi carenajul.

 

Sper ca am fost destul de explicit.

daca nu 0722 806 968 si povestim mai multe sau gabrielvld@yahoo.com

 

Cele Bune.

 

O sa pun niste poze cu Puig-urile mele dupa ce m-am varsat... au fost de mare ajutor.

 

Capitane, ne innebunesti cu atata precizie si mai ales cu priceperea (la modul bun),mai ales si dupa ce , din fericire, ne-am cunoscut la Sibiu. Inca un motiv sa ma bucur de aceasta intrunire .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Capitane, ne innebunesti cu atata precizie si mai ales cu priceperea (la modul bun),mai ales si dupa ce , din fericire, ne-am cunoscut la Sibiu. Inca un motiv sa ma bucur de aceasta intrunire .

Eu am o metoda mai simpla pe care nu mi-a dat gres niciodata,si am dat ceva gauri in carene....

Un surub la un capat filet si la capatul opus ascutit.

Desurubezi pe cel original infiletezi surubul ascutit atat cat crezi de cuvinta ca se apropie de carena sau aproape,montezi carena in suruburi,o apropii de varf si cu un ciocan de cauciug dai o lovitura usoara,care face sa marcheze clar centrul gauri finale.Pe urma freza si gata.

Recomandare: sa faci gaura mai mare decat axul bulonului cu putin ,am vazut la cazatura usoara unde s-a strambat surubul si a spart carena, fara sa se strice nimic in alta pate.

RESPECT!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man nu te stresa e ff usor sa gasesti centrul surubului.

Dai carena laterala jos.

Masori distanta dintre surubul central care sustine carena (situat langa urechea de sustinere a motorului)si centrul surubului care sustine motorul (urechea de pe cadru)

Masori o a doua distanta dintre centrul surubului aflat langa pedala de frana (cel care sustine carena jos) si centrul surubului care sustine motorul (urechea de pe cadru)

Pui carena la loc in pozitie prinsa in suruburi.

Cu un compas descrii pe carena doua arcuri de cerc cu distantele respective, iar la intersectia lor o sa fie locul unde trebuie sa dai gaura.

Cu un spiral mic dai gaura conducatoare.

Iar cu freza centrata pe gaura, decupezi carenajul.

 

Eo am folosit alta metoda ...am slabit suruburile unde vin prinse crashurile, apoi am dat pe ele cu corector alb, am pus carena la loc si uiteasa aveam urmele de surub pe carene...ddeaici a fost o joaca de copil

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Capitane, ne innebunesti cu atata precizie si mai ales cu priceperea (la modul bun),mai ales si dupa ce , din fericire, ne-am cunoscut la Sibiu. Inca un motiv sa ma bucur de aceasta intrunire .

 

Daca vrei precizie marita, mai iei o distanta la un alt surub.

Mai trasezi un arc de cerc... daca precizia primelor 2 este pe masura cele 3 arce de cerc se vor inalnii in acelasi punct.

Daca nu obtii un triunghi al errorilor iar in centrul lui de greutate este sigur centrul surubului.... :friends:

 

Love is in air... :makeout:

 

Ps: Aceasta este o aplicatie in practica ptr determinarea cu precizie a unei pozitii.

Cu alte cuvinte cam asa determinam noi pozitia nave pe o harta maritima cu 2 sau 3 distante masurate pe radar...folosind definitia cercului ca fiind un loc geometric al tuturor punctelor aflate la aceeasi distanta fata de un punct fix... :)) si nu dam gres niciodata.

 

cele bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...