pantera Postat Mai 25, 2011 Share Postat Mai 25, 2011 Cine-i, bre, Bula ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutu_m Postat Mai 25, 2011 Share Postat Mai 25, 2011 Cine-i, bre, Bula ? Cuuum, nu stii bancul spus de domnu' Gino cu Bula cand era pe moarte?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
punki Postat Mai 26, 2011 Share Postat Mai 26, 2011 (editat) ...indicator de TREAPTA de viteza. Editat Mai 26, 2011 de punki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TARZAN Postat Mai 26, 2011 Share Postat Mai 26, 2011 ...indicator de TREAPTA de viteza. Gasesti la Polo,sau pe e-bay.Daca nu aduce nimeni produse polo in Sighisoara,faci o plimbarica pina-n Tg Mures la MyMoto si fac comanda ei daca nu au pe stoc.http://www.polo-motorrad.de/de/ganganzeige-mit-blitz.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Mai 26, 2011 Share Postat Mai 26, 2011 (editat) si zici ca Bula era pe moarte ?) ... iti dai seama cum era daca bula...nu era ...pe.. moarte!!! se pare ca si moartea e.... ....cam curva ! .... in alta ordine de idei.. ultima oara cand ma hotarasem si eu sa nu mai schimb a saptea...cel mai bun pret de indicator de treapta..era la mac. imi luasem totusi cam multe jucarii ...si in lipsa de "timp" am declinat oferta bafta Editat Mai 26, 2011 de octavius Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera Postat Mai 27, 2011 Share Postat Mai 27, 2011 ... iti dai seama cum era daca bula...nu era ...pe.. moarte!!! se pare ca si moartea e.... ....cam curva ! .... in alta ordine de idei.. ultima oara cand ma hotarasem si eu sa nu mai schimb a saptea...cel mai bun pret de indicator de treapta..era la mac. imi luasem totusi cam multe jucarii ...si in lipsa de "timp" am declinat oferta bafta Si mie imi mai vine sa mai schimb a 7-a ...Deja am dezvoltat un skill sa nu ma fac de cacao... Am invatat sa schimb ca si cum as schimba a 6-a, de ex. Abia cand imi dau seama ca nu mai am unde in sus, incerc sa ma scot elegant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcian Postat Mai 27, 2011 Share Postat Mai 27, 2011 imi poate spune cineva ce ulei se recomanda busei?e din 2000 si are 35000km.cartea tehnica zice 10-40.multi zic motul 300v,dar e 10-40?din cate am vazut are alt indice.am folosit castrol cam 3000 km,dar dupa ce se incalzeste am impresia ca vibreaza cam tare intre 5-7000rpm.poate e doar o impresie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 27, 2011 Share Postat Mai 27, 2011 imi poate spune cineva ce ulei se recomanda busei?e din 2000 si are 35000km.cartea tehnica zice 10-40.multi zic motul 300v,dar e 10-40?din cate am vazut are alt indice.am folosit castrol cam 3000 km,dar dupa ce se incalzeste am impresia ca vibreaza cam tare intre 5-7000rpm.poate e doar o impresie. Motul 7100 10/40 sau Castrol power 1 10/50 il folosesc de cel putin 10 ani fara probleme! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RoC Postat Mai 31, 2011 Share Postat Mai 31, 2011 Ce liniste pe topicul asta? Ce faceti, dormiti? Din pacate am avut un incident... Un baiat cu un BMW a reusit sa-mi tavaleasca motorul si sa-l si tareasca un metru. A dat cu spatele fara sa observe motorul si la trantit. A fost baiat cumsecade si mi-a ridicat-o la loc, deasemeni mi-a lasat si nr de telefon pe motocicleta. Am fost cu amiabila la ASIROM, unde in patru ore constatatorul a facut 3 dosare. M- ai aveam 5 persoane in fata asa ca am clacat si am plecat acasa. Acum ma gandesc cu groaza ca tre sa ma duc din nou. Apropo...unde revopsesc ce e zgariat ca sa iasa ca la fabrica??? Cateva poze cu pagubele: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Mai 31, 2011 Share Postat Mai 31, 2011 Nasol ce sa zic vezi ca trebuie sa ai nervii de fier si sa te tii tare. Cu vopsitul si alte reparatii te pot ajuta eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragStar Postat Mai 31, 2011 Share Postat Mai 31, 2011 (editat) Nasol moment Robert cred ca daca erai de fata mureai cu el de gat. Era si mic rau motorul , cum dreacu nu l-a vazut !Pana a urma ai verificat rezistenta la genti si-au facut banii daca erau altele poate se spargeau. Bafta ! Editat Mai 31, 2011 de DragStar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera Postat Mai 31, 2011 Share Postat Mai 31, 2011 Pffff..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RoC Postat Mai 31, 2011 Share Postat Mai 31, 2011 Multumesc Nasule, sigur te caut pt vopsit carenele si geanta, dar pana atunci trebuie sa-mi fac timp pt fazer. Trebuie sa-i schimbam si anvelopa fata. Apropo, multumesc si pt ajutorul cu montajul anvelopei spate cand imi frigea buza. Super baiat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Mai 31, 2011 Share Postat Mai 31, 2011 (editat) nasol moment! si cazatoarea si geanta te-au ajutat mult. mi s-a intamplat si mie acum cativa ani la xx, numai ca vinovatul n-a fost asa civilizat ca al tau. a incercat sa o ridice singur de jos..si cred ca a produs mai multe daune decat cand a lovit-o. ... m-am certat cu ardaf indelung pe tema asta. dauna a fost in aprilie-mai...si am vazut banii in septembrie. .. nu-i ierta... Editat Mai 31, 2011 de octavius Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scamosu_gl Postat Mai 31, 2011 Share Postat Mai 31, 2011 Eu nam mai vazut banii de la ASIROM...au zis ca e facatura ..trebuia sa ii dau in judecata da plecand din tara m-am lasat pagubas... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinbugnar Postat Iunie 1, 2011 Share Postat Iunie 1, 2011 (editat) Multumesc Nasule, sigur te caut pt vopsit carenele si geanta, dar pana atunci trebuie sa-mi fac timp pt fazer. Trebuie sa-i schimbam si anvelopa fata. Apropo, multumesc si pt ajutorul cu montajul anvelopei spate cand imi frigea buza. Super baiat! acum 2 ani am patit acelasi lucru. nu stiu daca lovitura a fost cauza, insa din ziua urmatoare a inceput sa imi curga uleiul din telescoape. iar cu asigurarea a durat vreo 6 luni... Editat Iunie 1, 2011 de alinbugnar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcian Postat Iunie 1, 2011 Share Postat Iunie 1, 2011 Salut.daca a montat cineva crashpad-uri pe busa,imi poate spune daca cele care se pot monta fara sa dau gauri in carene sunt bune de ceva?si daca nu,de care se recomanda?as vrea sa le montez singur.mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Iunie 2, 2011 Share Postat Iunie 2, 2011 Din pacate trebuie sa dai gaura Sigur fac treaba buna vezi in pozele de mai sus ale lui RO Acum nu este mare lucru dar ar trebui sa nu tremure mana cand pui bormasina pe carene sa ai o freza de gaurit, sa masori de 10 ori sa gauresti o data si gata ai rezolvat problema Succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sokatu Postat Iunie 2, 2011 Share Postat Iunie 2, 2011 Pffff..... ai mass. Hai cu vara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Iunie 2, 2011 Share Postat Iunie 2, 2011 (editat) Salut.daca a montat cineva crashpad-uri pe busa,imi poate spune daca cele care se pot monta fara sa dau gauri in carene sunt bune de ceva?si daca nu,de care se recomanda?as vrea sa le montez singur.mersi. Man nu te stresa e ff usor sa gasesti centrul surubului. Dai carena laterala jos. Masori distanta dintre surubul central care sustine carena (situat langa urechea de sustinere a motorului)si centrul surubului care sustine motorul (urechea de pe cadru) Masori o a doua distanta dintre centrul surubului aflat langa pedala de frana (cel care sustine carena jos) si centrul surubului care sustine motorul (urechea de pe cadru) Pui carena la loc in pozitie prinsa in suruburi. Cu un compas descrii pe carena doua arcuri de cerc cu distantele respective, iar la intersectia lor o sa fie locul unde trebuie sa dai gaura. Cu un spiral mic dai gaura conducatoare. Iar cu freza centrata pe gaura, decupezi carenajul. Sper ca am fost destul de explicit. daca nu 0722 806 968 si povestim mai multe sau gabrielvld@yahoo.com Cele Bune. O sa pun niste poze cu Puig-urile mele dupa ce m-am varsat... au fost de mare ajutor. Editat Iunie 2, 2011 de CaptainBusa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariuscojo Postat Iunie 2, 2011 Share Postat Iunie 2, 2011 Man nu te stresa e ff usor sa gasesti centrul surubului. Dai carena laterala jos. Masori distanta dintre surubul central care sustine carena (situat langa urechea de sustinere a motorului)si centrul surubului care sustine motorul (urechea de pe cadru) Masori o a doua distanta dintre centrul surubului aflat langa pedala de frana (cel care sustine carena jos) si centrul surubului care sustine motorul (urechea de pe cadru) Pui carena la loc in pozitie prinsa in suruburi. Cu un compas descrii pe carena doua arcuri de cerc cu distantele respective, iar la intersectia lor o sa fie locul unde trebuie sa dai gaura. Cu un spiral mic dai gaura conducatoare. Iar cu freza centrata pe gaura, decupezi carenajul. Sper ca am fost destul de explicit. daca nu 0722 806 968 si povestim mai multe sau gabrielvld@yahoo.com Cele Bune. O sa pun niste poze cu Puig-urile mele dupa ce m-am varsat... au fost de mare ajutor. Capitane, ne innebunesti cu atata precizie si mai ales cu priceperea (la modul bun),mai ales si dupa ce , din fericire, ne-am cunoscut la Sibiu. Inca un motiv sa ma bucur de aceasta intrunire . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tud0r Postat Iunie 2, 2011 Share Postat Iunie 2, 2011 se simte dragostea fratilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 3, 2011 Share Postat Iunie 3, 2011 Capitane, ne innebunesti cu atata precizie si mai ales cu priceperea (la modul bun),mai ales si dupa ce , din fericire, ne-am cunoscut la Sibiu. Inca un motiv sa ma bucur de aceasta intrunire . Eu am o metoda mai simpla pe care nu mi-a dat gres niciodata,si am dat ceva gauri in carene.... Un surub la un capat filet si la capatul opus ascutit. Desurubezi pe cel original infiletezi surubul ascutit atat cat crezi de cuvinta ca se apropie de carena sau aproape,montezi carena in suruburi,o apropii de varf si cu un ciocan de cauciug dai o lovitura usoara,care face sa marcheze clar centrul gauri finale.Pe urma freza si gata. Recomandare: sa faci gaura mai mare decat axul bulonului cu putin ,am vazut la cazatura usoara unde s-a strambat surubul si a spart carena, fara sa se strice nimic in alta pate. RESPECT! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scamosu_gl Postat Iunie 3, 2011 Share Postat Iunie 3, 2011 Man nu te stresa e ff usor sa gasesti centrul surubului. Dai carena laterala jos. Masori distanta dintre surubul central care sustine carena (situat langa urechea de sustinere a motorului)si centrul surubului care sustine motorul (urechea de pe cadru) Masori o a doua distanta dintre centrul surubului aflat langa pedala de frana (cel care sustine carena jos) si centrul surubului care sustine motorul (urechea de pe cadru) Pui carena la loc in pozitie prinsa in suruburi. Cu un compas descrii pe carena doua arcuri de cerc cu distantele respective, iar la intersectia lor o sa fie locul unde trebuie sa dai gaura. Cu un spiral mic dai gaura conducatoare. Iar cu freza centrata pe gaura, decupezi carenajul. Eo am folosit alta metoda ...am slabit suruburile unde vin prinse crashurile, apoi am dat pe ele cu corector alb, am pus carena la loc si uiteasa aveam urmele de surub pe carene...ddeaici a fost o joaca de copil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Iunie 3, 2011 Share Postat Iunie 3, 2011 Capitane, ne innebunesti cu atata precizie si mai ales cu priceperea (la modul bun),mai ales si dupa ce , din fericire, ne-am cunoscut la Sibiu. Inca un motiv sa ma bucur de aceasta intrunire . Daca vrei precizie marita, mai iei o distanta la un alt surub. Mai trasezi un arc de cerc... daca precizia primelor 2 este pe masura cele 3 arce de cerc se vor inalnii in acelasi punct. Daca nu obtii un triunghi al errorilor iar in centrul lui de greutate este sigur centrul surubului.... Love is in air... Ps: Aceasta este o aplicatie in practica ptr determinarea cu precizie a unei pozitii. Cu alte cuvinte cam asa determinam noi pozitia nave pe o harta maritima cu 2 sau 3 distante masurate pe radar...folosind definitia cercului ca fiind un loc geometric al tuturor punctelor aflate la aceeasi distanta fata de un punct fix... ) si nu dam gres niciodata. cele bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.