Sari la conținut

Detinatori de Suzuki Hayabusa


emylyo

Postări Recomandate

poate te-ai invartit mult la un sens giratoriu londonez :D

km ast afac zilnic :D.. am incercat sa numar curbele cum zicea capitanul azi :D da m-am balbait si nam reusit :D creca ceva ramasite deaseara erau d evina :friends:

 

ce se aude de intalneala aia?...ca unii oameni tre sa isi fac concediu dupa ea...si din angli ain romania nas vrea sa vin doar in doua zile...in cel putin vre-o saptamana :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ce se aude de intalneala aia?...ca unii oameni tre sa isi fac concediu dupa ea...si din angli ain romania nas vrea sa vin doar in doua zile...in cel putin vre-o saptamana :D

 

 

slaba activitate aici...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da...

pe alte topicuri se pun intrebari d-alea grele...gen ce ulei sau ce baterie sa-si ia!!!

si apoi apar dispute grave intre "cunoscatori"...

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sunt in priza ca in 15 vrem a dam drumul la magazin in noua locatie! Ma linistesc si eu putin si vedem cum facem mai departe !

 

 

Va pupa fata !

 

 

P.S.: Busica tot am scos-o alaltaieri si ieri la o tura :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am bagat nasu pe sub sa si am citit ce scrie pe CDI---32920-24FAO112100-0720 12V NEP054 DENSO.ARE CINEVA IDEE DACA ESTE PE 64 DE BITZI sau ce zltceva ai spun seriile?Deoarece nu a fost nimeni interesat de troaca mea in iarna aceasta decat la combinatii cu masini dubioase am hotarat sa o tin in continuare.Din cauza crizei si reducerilor salariale a devenit un efort mare sa tin motorul,dar avand suportul familiei si al unor colegi de forum si buni prieteni voi ramane in continuare HAYABUSA OWNER.Consumabile de rezerva mai am,motocicleta este aproape gata de sezon si nu va fii un efort prea mare.Asigurarea incheiata vineri a fost 74 lei!!!=foarte ieftin ca aveam bonus malux 4 parca.Inspectia tehnica cand vor creste temperaturile mai trebuie sa o fac si gata.Daca ne maresc astia salariile promit ca o duc la TNG sa ai faca niste verificari care pe mine ma depasesc si pentru linistea mea ca mobra a implinit 11 ani si nu are schimbat nici macar un furtunel sau o garnitura pe la motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am bagat nasu pe sub sa si am citit ce scrie pe CDI---32920-24FAO112100-0720 12V NEP054 DENSO.ARE CINEVA IDEE DACA ESTE PE 64 DE BITZI sau ce zltceva ai spun seriile?Deoarece nu a fost nimeni interesat de troaca mea in iarna aceasta decat la combinatii cu masini dubioase am hotarat sa o tin in continuare.Din cauza crizei si reducerilor salariale a devenit un efort mare sa tin motorul,dar avand suportul familiei si al unor colegi de forum si buni prieteni voi ramane in continuare HAYABUSA OWNER.Consumabile de rezerva mai am,motocicleta este aproape gata de sezon si nu va fii un efort prea mare.Asigurarea incheiata vineri a fost 74 lei!!!=foarte ieftin ca aveam bonus malux 4 parca.Inspectia tehnica cand vor creste temperaturile mai trebuie sa o fac si gata.Daca ne maresc astia salariile promit ca o duc la TNG sa ai faca niste verificari care pe mine ma depasesc si pentru linistea mea ca mobra a implinit 11 ani si nu are schimbat nici macar un furtunel sau o garnitura pe la motor.

 

 

Bravo prietene, asa mai merge ! Acum mai vorbim ! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am bagat nasu pe sub sa si am citit ce scrie pe CDI---32920-24FAO112100-0720 12V NEP054 DENSO.ARE CINEVA IDEE DACA ESTE PE 64 DE BITZI sau ce zltceva ai spun seriile?Deoarece nu a fost nimeni interesat de troaca mea in iarna aceasta decat la combinatii cu masini dubioase am hotarat sa o tin in continuare.Din cauza crizei si reducerilor salariale a devenit un efort mare sa tin motorul,dar avand suportul familiei si al unor colegi de forum si buni prieteni voi ramane in continuare HAYABUSA OWNER.Consumabile de rezerva mai am,motocicleta este aproape gata de sezon si nu va fii un efort prea mare.Asigurarea incheiata vineri a fost 74 lei!!!=foarte ieftin ca aveam bonus malux 4 parca.Inspectia tehnica cand vor creste temperaturile mai trebuie sa o fac si gata.Daca ne maresc astia salariile promit ca o duc la TNG sa ai faca niste verificari care pe mine ma depasesc si pentru linistea mea ca mobra a implinit 11 ani si nu are schimbat nici macar un furtunel sau o garnitura pe la motor.

32920 este pe 32bit nu exista pe 64bit hayabusa gen 1..din cate stiu eu dar poate ma insel....

 

http://ecuhacking.activeboard.com/t16546225/setting-rpm-limiters-on-32bit-ecus-02-07/

Daca te decizi eu te astept cu placere! :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

32920 este pe 32bit nu exista pe 64bit hayabusa gen 1..din cate stiu eu dar poate ma insel....

 

http://ecuhacking.activeboard.com/t16546225/setting-rpm-limiters-on-32bit-ecus-02-07/

Daca te decizi eu te astept cu placere! :hug:

Stie emil ceva dar confunda 16 biti primele modele de hayabusa (alea nelimitate)

si 32 biti ( cele cu capastru limitate la 300)

Ca am mers destul de mult cu cea de 16 biti pot sa zic ca este mai din topor (mai brutala) decat cea pe 32 biti.

Editat de NASU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E o firma de echipament sportiv. :laugh:

 

 

Vreau si eu scheme/schite, eplicatii, etccu privire la modificarile ce trebuiesc aduse pentru a schimba rezervorul stock (cu pompa externa) cu unul din 2001 (cu pompa interna).

 

Sar'na !!! :cheers:

 

 

Va pupa fata! :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 se da pompa externa jos

2 o sa ramana un furtun de vacum in aer ce intra in regulatorul de retur , acest furtun se obtureaza

3 firele ce alimenteaza pompa externa se conecteaza la pompa interna din reervor

4 sonda de nivel de la vechiul rezervor avea 2 fire ce intrau in el, acum nu mai este nevoie sa legam masa de la ecl senzor pentru ca este comuna cu cea a sondei , mai trebuie legat doar celalat fir de la sonda litrometrica( prectic din 4 fire care faceau treaba pentru pompa de benzina externa si sonda litrometrica se transforma in 3 fire la noul sistem pentru ca masa de la sonda litrometrica a disparut)

5 furtunul ce iese din rezervor va intra direct in rampa de injectie. Atentie!!! Noul sistem nu va mai avea retur acesta fiind incorporat intern in ansamblul pompei de benzina din rezevor.

Daca mai ai ceva nelamuriri astept un telefon.

Spor la treaba.

Respect!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pisica rea ..frate!!!

ce repede l-a zgariat pe asta mic!!

in alta ordine de idei...azi am iesit cu mobraaaa!!!

asa ca ...i'm back!!!

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...