Sari la conținut

Detinatori de Suzuki Hayabusa


emylyo

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salut,

 

imi cer scuze anticipat daca s-a mai vorbit de acest subiect (poate nu am reusit eu sa caut unde trebuie), dar am ajuns la moemntul cand trebuie sa schimb cauciucurile. asadar, ce-mi recomandati din experienta voastra? pana acum cauciucurile originale Bridgestone BT-015 (Battlax)si-au facut treaba, dar parca nu m-am simtit la fel de sigur cum se intampla cu vechiul motor ce avea Pilot Power 2.

 

multumesc celor care isi fac timp sa-mi raspunda.

 

Mihai

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, a venit si momentul in care sunt f aproape de a-mi mai indeplini un vis. Desi initial am zis ca-mi iau un Goldwing sau un Pan European, sunt f aproape de a-mi lua o Busa. La ce ar trebui sa ma uit atunci cand merg sa cumpar un soim, cat de repede papa gumele? Merita sa incerc sa cumpar unu de acasa?

 

Merci anticipat! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, a venit si momentul in care sunt f aproape de a-mi mai indeplini un vis. Desi initial am zis ca-mi iau un Goldwing sau un Pan European, sunt f aproape de a-mi lua o Busa. La ce ar trebui sa ma uit atunci cand merg sa cumpar un soim, cat de repede papa gumele? Merita sa incerc sa cumpar unu de acasa?

 

Merci anticipat! :cheers:

 

 

Sunt cateva de vanzare bune si pe la noi una e a lui Emilyo, ai pierdut una tare a lui Robert (Rocristea) care am inteles ca a renuntat sa o mai vanda dar poti incerca o intrebare

Editat de DragStar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

 

imi cer scuze anticipat daca s-a mai vorbit de acest subiect (poate nu am reusit eu sa caut unde trebuie), dar am ajuns la moemntul cand trebuie sa schimb cauciucurile. asadar, ce-mi recomandati din experienta voastra? pana acum cauciucurile originale Bridgestone BT-015 (Battlax)si-au facut treaba, dar parca nu m-am simtit la fel de sigur cum se intampla cu vechiul motor ce avea Pilot Power 2.

 

multumesc celor care isi fac timp sa-mi raspunda.

 

Mihai

 

Si eu dupa ce le-am schimbat pe cele originale Brigestone care parca erau de ebonita si-a schibat comportamentul motorul pe curbe. Mi-am luat in primavara asta 2CT si sunt f multumit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are careva de vanzare o aripa fata , toba stanga stoc pt busa 99-07?

vand echipament complet original zuzuki pile marimea 52, geaca + pantaloni ,geaca mici zgarieturi umar drept , pantalonii impecabil vezi foto .nou a costat aproape 1000 eur , se vinde urgent cu 200 euro .0727344557

post-53013-0-20162500-1342799869_thumb.jpg

post-53013-0-88586900-1342799892_thumb.jpg

post-53013-0-02006800-1342799905_thumb.jpg

post-53013-0-84535300-1342799918_thumb.jpg

post-53013-0-02542300-1342799933_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt cateva de vanzare bune si pe la noi una e a lui Emilyo, ai pierdut una tare a lui Robert (Rocristea) care am inteles ca a renuntat sa o mai vanda dar poti incerca o intrebare

 

A lui Robert e vis, din pacate este peste bugetul meu. Eu ma orientez catre un 2000-2003.

 

A lui Emilio nu-mi place, e doar o chestie de gust, eu caut o Busa cat mai stock cu putinta. :cheers:

 

Parca ti-a mai venit mintea la cap, Alex! :D

Bafta la cumparaturi! :cheers:

 

Hehehee Nicu, sa ma vad cu vaporul in garaj si dup'aia poti sa ma feliciti. Inca nu sunt 100% decis :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oficial a inceput marea revizie..am inceput cu desfacutul..am gasit placutele papate rulmentii fata praf...semeringurile stiam de ele..am gasit un furtun de ulei praf si tot motorul borat de ulei :(...dinpacate am tras in ultima perioada de ea ignorand-o dar gata..am zis gata..si am inceput...n-am reusit sa imi gasesc cauciucurile dorite... pirelli angel st.. da is pretentios vreau 2012...toti imi vindeau 2010 sau 2011...acum sa vedem ce ne rezerva urmatoarele zile cand continui cu desfacutul...

post-30706-0-52330200-1342906880_thumb.jpg

post-30706-0-80124600-1342906893_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A lui Robert e vis, din pacate este peste bugetul meu. Eu ma orientez catre un 2000-2003.

 

A lui Emilio nu-mi place, e doar o chestie de gust, eu caut o Busa cat mai stock cu putinta. :cheers:

 

 

 

Hehehee Nicu, sa ma vad cu vaporul in garaj si dup'aia poti sa ma feliciti. Inca nu sunt 100% decis :crack:

Gusturi si gusturi!Motocicleta mea poate deveni stoc cat ai bate din palme.Am cateva mici imbunatatiri de bun simt si de look,de admisie si evacuare,de siguranta.Acelasi lucru l-am facut si eu cand am cautat motor-am cautat km reali si putini si stare cat mai originala.Daca motorul meu nu este aproape de serie ce sa mai zic la cate modoficari avea Reaper si cate are Capitanul sau ROCRISTEA?Daca ar fii sa mai cumpar un motor acum as vrea sa dau 500-1000 de euro in plus,decat sa dau mii dupa aceea pentru a le lua si monta eu.Cand cumperi ceva platesti produsul,transportul si montajul.Si ca sa despicam firul in paispe evacuarea pentru mine este ca un drog-nu are importanta cand nu o ai pe ea,dar dupa ce te dai cu unul cu evacuare vrei si tu si nu te mai saturi tragand de gaz.O evacuare full inseamna look,sound,maintenanta usurata lant si roata spate,motor care respira mai usor si se incalzeste mai putin,greutate mai mica cu cel putin 7-8 kg,nemaivorbind de performanta.Daca faci doar touring cu sotia in spate si cu bagaje e recomandabil ceva cu dbkiller.Parbrizul este pentru look si mai ales rezistenta mai buna la fluxul de aer.Un kn de aer deja stie toata lumea de pe aici pt ce foloseste si cat dureaza sa il pui sau dai jos.O pompa de frana performanta si furtune combinate cu placute bune fac diferenta dintre viata si moarte.Crashpadurile te ajuta sa pastrezi culoarea motoretei cat mai intacta in cazul unei caderi usoare din mers sau de pe cric,ori sa poti merge mai departe cu capacul de la alternator intact si uleiul in motor dupa un lowside pe o curba cu nisip sau ulei.Ecranele de bord se pot schimba in 10 minute cu cele originale si deja e cineva la Pitesti care asteapta de vreo 2 ani sa i le dau in caz ca motocicleta s-ar da cu cele originale sau cele personalizate.Un IVAN TRE este un montaj electronic plug@play care se da jos in 2 minute.El te ajuta ca motorul sa mearga in parametrii normali,sa nu mai scoate noxe,avansul fiind in parametrii normali,carburantul in amestec fiind oprim,castig de putere...si bineinteles rupe bariera celor 300,nu cu mult,dar o rupe.Bixenonul este doar o fitza...pentru unii,ptr altii este bun ca sa te faci vazut,ca sa vezi si tu mai bine,dar si un look placut fata de obosita lumina galbena de serie buna doar pe ceata pt cine merge in asemenea conditii.Pinionul cu minus 1 si foaia cu plus 3 ma ajuta sa trag mai tare de ea pt ca in timp te inveti cu acceleratia si vrei tot mai mult,dar si sa vad acul mai sus si sa ma linistesc un pic.Cam atat am eu modificari.Toate se pot da jos si se poate readuce moto in faza de original.Nu am nimic facut dupa ureche,nu am anulat nimic si motorul este in mintile lui,dar dupa modificari cu unul de serie ma joc.Singurul cu care nu ma pot juca este din pacate R1,decat dupa 300 unde nu mai este placere,ci groaza.Pt cei care au trait stiu despre ce vorbesc.Acum ceva timp am renuntat la ideea sa mai dau motorul desi merg putin cu el.Anul acesta am 2600km.Dupa ce am scris ca renunt sa-l mai vand au inceput sa sune oamenii cu oferte care de care mai mult sau mai putin tentante.Acum 2 zile am iesit cu el dupa o pauza de 2-3 saptamani cred.Am mers vreo 150 km si ma uitam la el stationat in peco.Am avut o revelatie si pot zice ca m-am indragostit din nou de el.Nu il mai dau si am si suportul moral al sotiei care insista sa nu il dau.Iti recomand unul identic si in stare mai buna ca al meu ---/index.php?/topic/678054-vand-suzuki-hayabusa/ la un pret bun si in varianta originala.Sant curios de acest motor ce vei mai spune?Mai ai 2-3 variante-modelul 2005 de pe la Timisoara rosu si in stare beton,modelul lui ROCRISTEA care este fara comentarii,motorul lui ADINEL de la Bacau model nou.Si iti mai recomand orice motor al celor din HAYABUSA OWNERS care m-au surprins cum arata si cum isi intretin motoarele.Am vazut insa alte cateva motoare cu multi propietari la activ,cu multe straturi de vopsea,cu multe trante si cu multe probleme.Nu iti doresc sa iei asa ceva.Am un amic care nu m-a ascultat si mai mult a reparat decat s ase dea.Ti-as dori sa te dai cu motorul meu si cu al lui Punkz la interval de 5 minute sa le vezi aliniate si mai vorbim de gusturi dupa.Daca imi lasi contravaloarea sau cheile(actele) la o masina de valoare apropiata iti las motorul sa te dai si mai vorbim si crede-ma ca vorbesc serios si ma poti suna cand trec la mare prin Fetesti la 0764689200.S-au daca vrei sa nu iti mai iei busa vii si te dau eu un pic.Nu o sa mai vrei ever.Pana atunci totul e doar fum.

 

Apropos.Peste cateva zile intru in concediu si as vrea sa merg pe Transalpina cu moto.Daca se mai baga cine sunt disponobil toata luna august mai putin pe 18-19.Astept propuneri.

 

Scuze de greseli,dar de vina sunt graba,viteza,oboseala,telefonul Qwerty si destele mele mari.

 

Scuze de greseli,dar de vina sunt graba,viteza,oboseala,telefonul Qwerty si destele mele mari.

 

Scuze de greseli,dar de vina sunt graba,viteza,oboseala,telefonul Qwerty si destele mele mari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Emy de mobra mea nu zici nimic ? Pai se poate ! Eu sunt totusi de parere ca cine nu-si doreste cu adevarat un lucru face doar mofturi si...... Iar ca viitor posesor de hayabusa trebuie sa ai cat de cat habar si de istoria ei si nu numai . Nu e suficient sa strangi din fund sa faci rost de 3000 euro si sa-ti ei . Stalin vorbind in fata rusilor a zis : Trage-ti sa-i ajunge-ti pe americani dar sa nu-i depasiti ca va vad pantalonii rupti in fund ! PS. Asa ca tu ai punctat cel mai bine cu faza in care preferi sa dai in plus pentru a avea cat mai multe dotari !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul tau face parte din cele mentionate mai sus(hayabusa owners club),dar nu am vrut sa spun ca a ta cu carenele si rezervorul de carbon e cea mai cea ca se supara colegu de spritz Octav(iar imi venea in cap Ovidius) si ne bate cuie in caucioace data viitoare sau pune bodyguarzii pe noi,ori ne opreste stii tu cine pe A1 si ne cauta si in coor ca sa rade de noi.Cred ca tii minte ca a lui era cea mai frumoasa,nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Emilio : Mie personal imi este fix egal ca mobra nu prinde 400, sincer. Am incercat sa o las balta, dar, vorba aia, tonul face muzica.

 

Apreciez faptul ca esti posesor de vitezana de x ani si un impatimit al "tuning-ului" dar permite si altora sa aiba pareri. 3000 km ai cu Busa in total? Eu am facut 3000 km in fiecare luna in ultimele 3 luni. Ma plimb atat singur cat si cu gasca de la munca, iar mie personal mi-e egal ca mobra se aude bestial cu noua toba sau ca e cea mai tare la liniute.Eu stau fix la granita cu Padurea Neagra, deci tre-ul nu-mi aduce nimic. La Busa am visat din liceu, de prima data cand am vazut un articol in Moto Life, deh vise de copil de 15 ani.

 

Eram interesat de viteza cu care papa cauciucurile, tocmai pentru ca am de gand sa o pun la treaba. Un prieten mi-a spus ca lui ii consuma cauciucurile intre 4 si 6 mii km.

 

Vizavi de preturi, singurele motive pt care am zis initial ca ma tenteaza o Busa de acasa, sunt taxele.

 

Busa din 2002, 40000 km cu carte service si garantie un an la 3600 euro nu suna rau nu? Pacat ca nu stim sa ne expunem parerea si altfel decat cu barda.

 

Imi cer scuze pt offtopicul gratuit, dar dupa 3000 km ma indoiesc ca cineva poate capata atata experienta pe Busa incat sa-mi vorbeasca de la o asemenea altitudine. :cheers:

 

Mai usor cu dictatul, mai mult cu ghidonul. :cheers:

 

:friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eram interesat de viteza cu care papa cauciucurile, tocmai pentru ca am de gand sa o pun la treaba. Un prieten mi-a spus ca lui ii consuma cauciucurile intre 4 si 6 mii km.

:friends:

 

Salut, am pus in primavara un set de Dunlop Qualifier II. Am mers tot timpul cu pasager, stilul meu de mers inclina usor spre partea sport. Am mers cu ele ~10 000km, fata mai tine sigur 2000km, dar spatele nu cred ca mai duce 1 500km.

Ma gandesc ca ar fi dus si spatele putin mai mult daca-i faceam presiunea ca in carte, adica 2.9(eu am mers cu 2.5-2.6)

 

Probabil prietenul tau abuzeaza foarte mult de motocicleta de consuma asa rapid cauciucurile, ori le schimba mai devreme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce zic eu si ce intelege Gixu.Am facut cu motorul 22000km in ultimii 4 ani jumate.Anul asta doar 3000.As fii facut mai multi,dar eu nu ma dau cu ea prin oras,nu ma duc cu ea la munca,doar ma dau de placere.Si as merge mai mult,dar nu e usor sa tii 2 masini si o moto,casco-uri,banci,rate,etc dintr-un salariu de bugetar in romanica si redus cu 25%,(tva marit,sporuri luate,bonusuri taiate).Nu ma plang,doar iti spun o situatie.Busa pana la urma o dau cu cat vreau eu ca e lucrul meu si cer cat vreau pe el cu riscul de a o pastra de poza sau trofeu,dar nu imi place ce afirmatii faci pe patratica noastra.Se spune ca busa isi alege stapanul.Busa este o legenda vie,un mit devenit realitate,o minune a tehnicii.Pana una alta esti doar simpatizant si strugurii sunt acrii de dincolo de gard.Iar daca vrei sa tii tonul fii macar respectuos pe taraba noastra.Nu agreez tuningul,prefer si eu originalitatea,dar uneori ai nevoie pt un mers mai bun sau mai sigur sa schimbi ceva.Nu mi-am vopsit sau personalizat mobra.Gumele Dunlop d 209 si Pilot sporr m-au tinut sub 700mkm.Niste mizerii.De ceva timp merg pe semislicuri.Spatele tine 3-4000,fata mai mult,dar merita.Cu Pilot Power imi scartaia fata.L-am dat jos dupa 1000km.Cu gume moi se schimba manevrabilitatea.Acum am Dunlop gp 21 si fata Pirelli Supercorsa Pro(medium pe mijloc si soft pe laterale)=sunt de vis si tot scot fum cand plec fortat sau acimb treapta 2 in 10000ture.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca nu pui gume cu pretentii race..si nu pleci blana de pe loc non stop....te apropii de 10 000 km.

 

eu am reusit asta cu Metz M3 si cu SportAttack....si cu Diablo II am 3000 si nici nu se vad!!!

 

ia-ti busa man...n-o sa-ti para rau!!!

 

putere, stabilitate ( mai ales pe ud ), confort, loc de bagaje, pasager mai fericit....si la nevoie poti pune mari probleme unor piloti de SS!!

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...