Sari la conținut

Detinatori de Suzuki Hayabusa


emylyo

Postări Recomandate

Este oarecum normal comportamentul,si acest fenomen provine de la sistemul de strangere a placilor,brevetat de suzuki.

Se poate rezolva in doua moduri.

1.cumpararea unei piese care elimina acest sistem,dezavantajul fiind costul.

2.Sudarea sistemului existent.avantaj cost redus, DAR executat de cinevare care stie bine ce are de facut si cu sculele aferente.

Ok, oare ce piesa ar fii de cumparat? Unde o gasesc? Chiar nu ma gandeam sa fie normal comportamentul. In rest daca pun piesa respectiva,nu influenteaza cu nimic altceva functionarea ambreajului? Nu prea imi place cum se comporta asa... E oarecum ciudat sa cupleze asa brusc ambreajul...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Stie cineva detalii despre busa de pe olx.ro 2008,alba la un pret care cam bate la ochi.

de asta e vorba?

http://olx.ro/oferta/vand-suzuki-gsx-r-1300-hayabusa-din-2008-ID20MFP.html#8ce53152f4

in DE incep de la 6k euro, asta e la 5,3k

hmmm

daca e in regula, in mintile lui, atunci nu e scump!

 

referitor la ''winter meeting'' totul e OK dpdv al prezentei ?

sau au mai ramas ceva locuri libere la ''rezerve'' ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari,

 

Stiti pe cineva care sa aibe de vanzare roata fata + aripa fata pentru hayabusa 99-07?

Pana acuma am gasit doar pe Ebay, in DE si UK.

 

Mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu meetingul astept sa ies din servici sa verific intrarile(=rezervarile)concrete.Pana atunci nu ma pronunt.Multi noi posesori de busa care intea pe aici doar sa caute cate o oiesa,un sfat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu-mi semneaza ala, vin si eu.

Ideea e ca nu pot sa dispar dupa ce-mi semneaza, caci e maricel proiectul si avem multe de pus la cale pana sa ma apuc efectiv de lucru...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, oare ce piesa ar fii de cumparat? Unde o gasesc? Chiar nu ma gandeam sa fie normal comportamentul. In rest daca pun piesa respectiva,nu influenteaza cu nimic altceva functionarea ambreajului? Nu prea imi place cum se comporta asa... E oarecum ciudat sa cupleze asa brusc ambreajul...

1.Piesa se gaseste in US si costa undeva pe la 250 $

2.Sau varianta sudata metoda pe care am aplicat-o la destule hayabusa din RO inclusiv la cele doua pe care eu le-am avut.

post-15340-0-43114500-1447854639_thumb.jpg

post-15340-0-76042600-1447854648_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1.Piesa se gaseste in US si costa undeva pe la 250 $

2.Sau varianta sudata metoda pe care am aplicat-o la destule hayabusa din RO inclusiv la cele doua pe care eu le-am avut.

Hmmm, ma gandeam ca e mai putin... Oare dupa ce ii sudata nu se decaleste? Ar fii posibilitate sa o dau jos si sa ti-o trimit tie sa o sudezi? Chiar mi-ar placea sa stiu ca am rezolvat problema asta la ambreaj. Mersi TNG!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, oare ce piesa ar fii de cumparat? Unde o gasesc? Chiar nu ma gandeam sa fie normal comportamentul. In rest daca pun piesa respectiva,nu influenteaza cu nimic altceva functionarea ambreajului? Nu prea imi place cum se comporta asa... E oarecum ciudat sa cupleze asa brusc ambreajul...

Ce-i asa deranjant? Risti sa pierzi controlul si sa faci vreo daravela?

» Post actualizat in 18 Nov 2015 17:11

Este oarecum normal comportamentul,si acest fenomen provine de la sistemul de strangere a placilor,brevetat de suzuki.

Se poate rezolva in doua moduri.

1.cumpararea unei piese care elimina acest sistem,dezavantajul fiind costul.

2.Sudarea sistemului existent.avantaj cost redus, DAR executat de cinevare care stie bine ce are de facut si cu sculele aferente.

E doar la Busa comportamentul asta sau si la alte modele?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva detalii despre busa de pe olx.ro 2008,alba la un pret care cam bate la ochi.

Emilio aia am fost prima sa o vad cand m-am decis in februarie sa imi iau Hayabusa si pe cat de incantat am fost de pret si de poze pe atat am fost de dezamagit cu toate ca pretul se mai negocia, modelul este K8 parca si a fost albastra, motocicleta a fost accidentata dar nu stiu cat de grav si revopsita si stikerita cum o vezi in poze, pare destul de profi calitatea vopselei, motorul se aude bine dar una din evacuari este destul de julita,parca si scaritele fata spate pe aceias parte, ceea ce nu apare in poze si lipsa plasticelor de la interior (stanga-dreapta radiatorului) si de sub far, daca ai banii de investit a o readuce pe calea ceea buna sunt sigur ca se mai poate negocia, motivul pretului si istoria acestei motociclete prefer sa o spun la Rasnov, nu este nimic de ascuns dar parca nici cazul de a fi postat pe un form public pur si simplu din respect, eu nu am cumparat aceasta motocicleta pt ca am cautat ceva nepicat, nevopsit ....

» Post actualizat in 18 Nov 2015 17:16

Ce-i asa deranjant? Risti sa pierzi controlul si sa faci vreo daravela?» Post actualizat in 18 Nov 2015 17:11

E doar la Busa comportamentul asta sau si la alte modele?

La am2 generatiile sigur, nu stiu daca si la miare, mai multe detalii gasiti si pe youtube pas cu pas " Hayabusa clutch mode"

» Post actualizat in 18 Nov 2015 17:24

Emilio aia am fost prima sa o vad cand m-am decis in februarie sa imi iau Hayabusa si pe cat de incantat am fost de pret si de poze pe atat am fost de dezamagit cu toate ca pretul se mai negocia, modelul este K8 parca si a fost albastra, motocicleta a fost accidentata dar nu stiu cat de grav si revopsita si stikerita cum o vezi in poze, pare destul de profi calitatea vopselei, motorul se aude bine dar una din evacuari este destul de julita,parca si scaritele fata spate pe aceias parte, ceea ce nu apare in poze si lipsa plasticelor de la interior (stanga-dreapta radiatorului) si de sub far, daca ai banii de investit a o readuce pe calea ceea buna sunt sigur ca se mai poate negocia, motivul pretului si istoria acestei motociclete prefer sa o spun la Rasnov, nu este nimic de ascuns dar parca nici cazul de a fi postat pe un form public pur si simplu din respect, eu nu am cumparat aceasta motocicleta pt ca am cautat ceva nepicat, nerevopsit ....» Post actualizat in 18 Nov 2015 17:16

La am2 generatiile sigur, nu stiu daca si la miare, mai multe detalii gasiti si pe youtube pas cu pas " Hayabusa clutch mode"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

La am2 generatiile sigur, nu stiu daca si la miare, mai multe detalii gasiti si pe youtube pas cu pas " Hayabusa clutch mode"

 

poate nu e f corect, dar eu asa am auzit ca doar la k8 si k9 mai este aceasta problema

incepand cu L0 parca s-a remediat

scuze daca gresesc :)

 

 

 

AMR = 9 !!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmmm, ma gandeam ca e mai putin... Oare dupa ce ii sudata nu se decaleste? Ar fii posibilitate sa o dau jos si sa ti-o trimit tie sa o sudezi? Chiar mi-ar placea sa stiu ca am rezolvat problema asta la ambreaj. Mersi TNG!

Nu se decaleste,stai linistit.

Suntem in 2015 si eu am facut asta la fosta mea busa gen 2 in 2010,si functioneaza ok si acum.

Daca vrei, trimite-mi piesele si le rezolv eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce-i asa deranjant? Risti sa pierzi controlul si sa faci vreo daravela?» Post actualizat in 18 Nov 2015 17:11

E doar la Busa comportamentul asta sau si la alte modele?

NU exista nici un risc al pierderii controlului, la mine (generetia 2) simptomele sunt in felul urmator :

-la ponirea la rece se aude un zgomot nu deranjant in dreptul ambreiajului , rezolvarea mea dau cateva pompe de ambreiaj si zgomotul dispare ... Probabil nu are ulei acolo( zic si eu nu sunt sigur) dar o data cu scaderea turatiei din 1500 rpm in relati 1100-1200 si incalzirea motorului zgomotul dispare

-doar cand motorul este rece (primele 2-3 min) in viteza 1 la plecari dupa loc nu neaparat plecari sportive da mici socuri in lant de transmisie, o data cu incalzirea motorului nu mai am treaba

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NU exista nici un risc al pierderii controlului, la mine (generetia 2) simptomele sunt in felul urmator :

-la ponirea la rece se aude un zgomot nu deranjant in dreptul ambreiajului , rezolvarea mea dau cateva pompe de ambreiaj si zgomotul dispare ... Probabil nu are ulei acolo( zic si eu nu sunt sigur) dar o data cu scaderea turatiei din 1500 rpm in relati 1100-1200 si incalzirea motorului zgomotul dispare

-doar cand motorul este rece (primele 2-3 min) in viteza 1 la plecari dupa loc nu neaparat plecari sportive da mici socuri in lant de transmisie, o data cu incalzirea motorului nu mai am treaba

Nu pleci sportiv si de aceea nu este evident fenomenul.

Cu cat vei incerca sa pleci mai tare de pe loc,cu atat mai mult acel sistem va realiza cuplajul mai brusc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce-i asa deranjant? Risti sa pierzi controlul si sa faci vreo daravela?» Post actualizat in 18 Nov 2015 17:11

E doar la Busa comportamentul asta sau si la alte modele?

sa stii ca e destul de deranjant sa sa nu ai control asupra ambreajului . mie asa mi se pare, si prefer sa remediez problema daca se poate.

» Post actualizat in 18 Nov 2015 19:42

Nu pleci sportiv si de aceea nu este evident fenomenul.

Cu cat vei incerca sa pleci mai tare de pe loc,cu atat mai mult acel sistem va realiza cuplajul mai brusc.

ok, mersi TNG, dupa ce da prima zapada o sa parchez definitiv motoreta :)) apoi o sa o desfac si o sa iti trimit piesa la sudat. Mersi inca odata pt informatii si sfaturi :)
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu pleci sportiv si de aceea nu este evident fenomenul.

Cu cat vei incerca sa pleci mai tare de pe loc,cu atat mai mult acel sistem va realiza cuplajul mai brusc.

ahaaaa...deci e o chestie gandita bine de japonezoti. oricum, nu m-a mancat si nici nu ma mananca pielea...Parerea mea este ca aceste plecari bruste numai bine nu fac la transmisie...plus ca la un cuplu de 108 Nm la 3700 rot/min n-am prea avut curiozitatea si dorinta de a porni ca din pusca. nu-s de mine teribilismele astea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ahaaaa...deci e o chestie gandita bine de japonezoti. oricum, nu m-a mancat si nici nu ma mananca pielea...Parerea mea este ca aceste plecari bruste numai bine nu fac la transmisie...plus ca la un cuplu de 108 Nm la 3700 rot/min n-am prea avut curiozitatea si dorinta de a porni ca din pusca. nu-s de mine teribilismele astea.

Chiar nu e teribilism deloc.De ce ti se pare bine gandita chestia asta? Doar ca e facuta de fabricant? Daca pt tine e teribilism sa incerci 108 Nm la 3800 rot/min, atunci inca nu cred ca ai descoperit diferenta dintre un motor de 500 cmc si cel pe pe care il ai tu , banditul de 1250 cmc. Sa nu crezi ca vb cu rautate , ca nu e nici cea mai mica intentie, ca doar suntem colegi.

Ps, sa vezi tu bruscari la transmisie cand vrei sa pleci sportiv cu busa , si brusc se cupleaza ambreajul :)) tocmai ca daca ai posibilitatea de control 100% la ambreaj, nu se bruscheaza nimic, totul merge ca uns...fara smacituri.

Editat de bucurmarius
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"gandita" in sensul ca o fi facuta pentru aia care au si stiinta si dorinta de a arata ca Busa chiar prinde 100 Km/h in 2,4 secunde sau cat o fi....

"teribilism" consider dorinta unora de a pleca precum din pusca si de a fi mereu primii, adica de a da fum in nas celorlalti (conservarilor), ca sa nu mai vorbesc de ridicatul pe o roata... prin oras desigur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ahaaaa...deci e o chestie gandita bine de japonezoti. oricum, nu m-a mancat si nici nu ma mananca pielea...Parerea mea este ca aceste plecari bruste numai bine nu fac la transmisie...plus ca la un cuplu de 108 Nm la 3700 rot/min n-am prea avut curiozitatea si dorinta de a porni ca din pusca. nu-s de mine teribilismele astea.

Nu-i chiar asa!

Suzuki a scrintit-o putin,a gandit ceva si a iesit altceva.

A vrut arcuri mai moi la actionarea ambreiajului,pentru confortul pilotului,si a decis sa se stranga automat placile din ambreiaj,in functie de cata presiune pui pe transmisie.

Gandirea a fost buna,doar ca nu s-au asteptat la acest efect advers.

O eliberare mai brusca a manetei de ambreiaj,pune o presiune mai mare pe sistemul respectiv,si cuplarea finala se realizeaza mai brusc.

Functionarea sist.este foarte ok atunci cand ambreiajul este cuplat definitiv.Ori ce acceleratie brusca va face ca sistemul sa stranga placile si sa elimine posibilitatea de patinare la 150Nm stok...

Cu cat se uzeaza/foloseste mai mult sistemul se "sensibilizeaza"mai mult si se ajunge la efectul de blocaj si la plecari usoare. Am avut o la modificare o busa care chiar se oprea motorul cand pleca putin mai sportiv,si nu a fost "sanatos" deloc atat pentru motor cat si pentru pilot..

Eliminarea sistemului,si eventual un upgrade cu un set de arcuri mai tari pentru cei mai sportivi, o sa aduca din nou acel control perfect de cuplaj si patinare controlata cu care toti suntem obisnuiti atat la masina cat si la moto.

 

Ps.Plecarile sportive de pe loc atunci cand sunt facute corect nu solicita foarte mult transmisia. Nu uita ca busa este foarte folosita in cursele de drag,si majoritatea nu au nici o modificare la cutie. Doar la ambreiaj si trasmisie finala,si motorul genereaza 3/4/500hp si muuuult cuplu fata de un bandit,chiar daca este de 1250 cc.😉

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Colegul are acelasj model de busa cum am avut eu.La mine debraia ambreiajul normal.As fii vrut sa am unul ca al lui ca sa am o plecare mai rapida.La mine pe liniuta cand cupla la 6-7000 ture deja competitorul avea cativa metrii avans.Posibil sa ai schimbate arcurile sau puse placile altfel pt ca sunt vreo 3-4 modele de placi la k1-k2.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Deci......care ne vedem la Rasnov?

intr-o ordine pur aleatorie.... cam astia am mai fi

1.mariuscojo

2cyp

3emylyo

4captain_busa

5smoke

6 peu

7gino_xxx ????

8 apriliacluj

9 ......kosh ????

10 ????

AMR = 7

@smoke: ai mancat ciuperci? o sa ninga.... Soim cu lanturi n-am vazut inca :)

de aia o sa fie borsul si gulasul piscator sa nu inghetam....

..si palinka tare....

Editat de apriliacluj
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...