TNG Postat Noiembrie 17, 2015 Share Postat Noiembrie 17, 2015 O intrebare legata de ambreajul hayabusei... De ce atunci cand vreau sa plec mai in forta ambreajul cupleaza brusc? Adica practic nu am control 100% la pornirea sport de pe loc. Parca cupleaza brusc, fara sa fie cuplajul treptat si controlat. In rest ambreajul merge si functioneaza perfect. Debraiaza perfect si nu aluneca deloc in sarcina.Este oarecum normal comportamentul,si acest fenomen provine de la sistemul de strangere a placilor,brevetat de suzuki.Se poate rezolva in doua moduri. 1.cumpararea unei piese care elimina acest sistem,dezavantajul fiind costul. 2.Sudarea sistemului existent.avantaj cost redus, DAR executat de cinevare care stie bine ce are de facut si cu sculele aferente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GINO_xxx Postat Noiembrie 17, 2015 Share Postat Noiembrie 17, 2015 Comandante noi venim dar sa vedem daca mai gasim locuri ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Noiembrie 17, 2015 Share Postat Noiembrie 17, 2015 @Gino @Capitanu Sigur mai sunt locuri dupa aritmetica paginii precedente. Plus ca mai sunt si ''rezervele'' !!!! Oameni si bunavointa sa fie ca restul se rezolva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Noiembrie 18, 2015 Autor Share Postat Noiembrie 18, 2015 Stie cineva detalii despre busa de pe olx.ro 2008,alba la un pret care cam bate la ochi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mianmar23 Postat Noiembrie 18, 2015 Share Postat Noiembrie 18, 2015 Stie cineva detalii despre busa de pe olx.ro 2008,alba la un pret care cam bate la ochi. Citeste topicul asta: /index.php?/topic/730164-cumpar-hayabusa-gen-ii/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucurmarius Postat Noiembrie 18, 2015 Share Postat Noiembrie 18, 2015 Este oarecum normal comportamentul,si acest fenomen provine de la sistemul de strangere a placilor,brevetat de suzuki. Se poate rezolva in doua moduri. 1.cumpararea unei piese care elimina acest sistem,dezavantajul fiind costul. 2.Sudarea sistemului existent.avantaj cost redus, DAR executat de cinevare care stie bine ce are de facut si cu sculele aferente. Ok, oare ce piesa ar fii de cumparat? Unde o gasesc? Chiar nu ma gandeam sa fie normal comportamentul. In rest daca pun piesa respectiva,nu influenteaza cu nimic altceva functionarea ambreajului? Nu prea imi place cum se comporta asa... E oarecum ciudat sa cupleze asa brusc ambreajul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Noiembrie 18, 2015 Share Postat Noiembrie 18, 2015 Stie cineva detalii despre busa de pe olx.ro 2008,alba la un pret care cam bate la ochi. de asta e vorba? http://olx.ro/oferta/vand-suzuki-gsx-r-1300-hayabusa-din-2008-ID20MFP.html#8ce53152f4 in DE incep de la 6k euro, asta e la 5,3k hmmm daca e in regula, in mintile lui, atunci nu e scump! referitor la ''winter meeting'' totul e OK dpdv al prezentei ? sau au mai ramas ceva locuri libere la ''rezerve'' ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
puzz Postat Noiembrie 18, 2015 Share Postat Noiembrie 18, 2015 Salutari, Stiti pe cineva care sa aibe de vanzare roata fata + aripa fata pentru hayabusa 99-07? Pana acuma am gasit doar pe Ebay, in DE si UK. Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Noiembrie 18, 2015 Autor Share Postat Noiembrie 18, 2015 Cu meetingul astept sa ies din servici sa verific intrarile(=rezervarile)concrete.Pana atunci nu ma pronunt.Multi noi posesori de busa care intea pe aici doar sa caute cate o oiesa,un sfat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosh Postat Noiembrie 18, 2015 Share Postat Noiembrie 18, 2015 Daca nu-mi semneaza ala, vin si eu. Ideea e ca nu pot sa dispar dupa ce-mi semneaza, caci e maricel proiectul si avem multe de pus la cale pana sa ma apuc efectiv de lucru... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 18, 2015 Share Postat Noiembrie 18, 2015 Ok, oare ce piesa ar fii de cumparat? Unde o gasesc? Chiar nu ma gandeam sa fie normal comportamentul. In rest daca pun piesa respectiva,nu influenteaza cu nimic altceva functionarea ambreajului? Nu prea imi place cum se comporta asa... E oarecum ciudat sa cupleze asa brusc ambreajul... 1.Piesa se gaseste in US si costa undeva pe la 250 $ 2.Sau varianta sudata metoda pe care am aplicat-o la destule hayabusa din RO inclusiv la cele doua pe care eu le-am avut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucurmarius Postat Noiembrie 18, 2015 Share Postat Noiembrie 18, 2015 1.Piesa se gaseste in US si costa undeva pe la 250 $ 2.Sau varianta sudata metoda pe care am aplicat-o la destule hayabusa din RO inclusiv la cele doua pe care eu le-am avut. Hmmm, ma gandeam ca e mai putin... Oare dupa ce ii sudata nu se decaleste? Ar fii posibilitate sa o dau jos si sa ti-o trimit tie sa o sudezi? Chiar mi-ar placea sa stiu ca am rezolvat problema asta la ambreaj. Mersi TNG! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mianmar23 Postat Noiembrie 18, 2015 Share Postat Noiembrie 18, 2015 Ok, oare ce piesa ar fii de cumparat? Unde o gasesc? Chiar nu ma gandeam sa fie normal comportamentul. In rest daca pun piesa respectiva,nu influenteaza cu nimic altceva functionarea ambreajului? Nu prea imi place cum se comporta asa... E oarecum ciudat sa cupleze asa brusc ambreajul... Ce-i asa deranjant? Risti sa pierzi controlul si sa faci vreo daravela? » Post actualizat in 18 Nov 2015 17:11 Este oarecum normal comportamentul,si acest fenomen provine de la sistemul de strangere a placilor,brevetat de suzuki. Se poate rezolva in doua moduri. 1.cumpararea unei piese care elimina acest sistem,dezavantajul fiind costul. 2.Sudarea sistemului existent.avantaj cost redus, DAR executat de cinevare care stie bine ce are de facut si cu sculele aferente. E doar la Busa comportamentul asta sau si la alte modele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Noiembrie 18, 2015 Share Postat Noiembrie 18, 2015 Stie cineva detalii despre busa de pe olx.ro 2008,alba la un pret care cam bate la ochi. Emilio aia am fost prima sa o vad cand m-am decis in februarie sa imi iau Hayabusa si pe cat de incantat am fost de pret si de poze pe atat am fost de dezamagit cu toate ca pretul se mai negocia, modelul este K8 parca si a fost albastra, motocicleta a fost accidentata dar nu stiu cat de grav si revopsita si stikerita cum o vezi in poze, pare destul de profi calitatea vopselei, motorul se aude bine dar una din evacuari este destul de julita,parca si scaritele fata spate pe aceias parte, ceea ce nu apare in poze si lipsa plasticelor de la interior (stanga-dreapta radiatorului) si de sub far, daca ai banii de investit a o readuce pe calea ceea buna sunt sigur ca se mai poate negocia, motivul pretului si istoria acestei motociclete prefer sa o spun la Rasnov, nu este nimic de ascuns dar parca nici cazul de a fi postat pe un form public pur si simplu din respect, eu nu am cumparat aceasta motocicleta pt ca am cautat ceva nepicat, nevopsit .... » Post actualizat in 18 Nov 2015 17:16 Ce-i asa deranjant? Risti sa pierzi controlul si sa faci vreo daravela?» Post actualizat in 18 Nov 2015 17:11 E doar la Busa comportamentul asta sau si la alte modele? La am2 generatiile sigur, nu stiu daca si la miare, mai multe detalii gasiti si pe youtube pas cu pas " Hayabusa clutch mode" » Post actualizat in 18 Nov 2015 17:24 Emilio aia am fost prima sa o vad cand m-am decis in februarie sa imi iau Hayabusa si pe cat de incantat am fost de pret si de poze pe atat am fost de dezamagit cu toate ca pretul se mai negocia, modelul este K8 parca si a fost albastra, motocicleta a fost accidentata dar nu stiu cat de grav si revopsita si stikerita cum o vezi in poze, pare destul de profi calitatea vopselei, motorul se aude bine dar una din evacuari este destul de julita,parca si scaritele fata spate pe aceias parte, ceea ce nu apare in poze si lipsa plasticelor de la interior (stanga-dreapta radiatorului) si de sub far, daca ai banii de investit a o readuce pe calea ceea buna sunt sigur ca se mai poate negocia, motivul pretului si istoria acestei motociclete prefer sa o spun la Rasnov, nu este nimic de ascuns dar parca nici cazul de a fi postat pe un form public pur si simplu din respect, eu nu am cumparat aceasta motocicleta pt ca am cautat ceva nepicat, nerevopsit ....» Post actualizat in 18 Nov 2015 17:16 La am2 generatiile sigur, nu stiu daca si la miare, mai multe detalii gasiti si pe youtube pas cu pas " Hayabusa clutch mode" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Noiembrie 18, 2015 Share Postat Noiembrie 18, 2015 La am2 generatiile sigur, nu stiu daca si la miare, mai multe detalii gasiti si pe youtube pas cu pas " Hayabusa clutch mode" poate nu e f corect, dar eu asa am auzit ca doar la k8 si k9 mai este aceasta problema incepand cu L0 parca s-a remediat scuze daca gresesc AMR = 9 !!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 18, 2015 Share Postat Noiembrie 18, 2015 Hmmm, ma gandeam ca e mai putin... Oare dupa ce ii sudata nu se decaleste? Ar fii posibilitate sa o dau jos si sa ti-o trimit tie sa o sudezi? Chiar mi-ar placea sa stiu ca am rezolvat problema asta la ambreaj. Mersi TNG! Nu se decaleste,stai linistit. Suntem in 2015 si eu am facut asta la fosta mea busa gen 2 in 2010,si functioneaza ok si acum. Daca vrei, trimite-mi piesele si le rezolv eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Noiembrie 18, 2015 Share Postat Noiembrie 18, 2015 Ce-i asa deranjant? Risti sa pierzi controlul si sa faci vreo daravela?» Post actualizat in 18 Nov 2015 17:11 E doar la Busa comportamentul asta sau si la alte modele? NU exista nici un risc al pierderii controlului, la mine (generetia 2) simptomele sunt in felul urmator : -la ponirea la rece se aude un zgomot nu deranjant in dreptul ambreiajului , rezolvarea mea dau cateva pompe de ambreiaj si zgomotul dispare ... Probabil nu are ulei acolo( zic si eu nu sunt sigur) dar o data cu scaderea turatiei din 1500 rpm in relati 1100-1200 si incalzirea motorului zgomotul dispare -doar cand motorul este rece (primele 2-3 min) in viteza 1 la plecari dupa loc nu neaparat plecari sportive da mici socuri in lant de transmisie, o data cu incalzirea motorului nu mai am treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mianmar23 Postat Noiembrie 18, 2015 Share Postat Noiembrie 18, 2015 Multumesc pt raspuns. Eram curios pentru ca la bandit-ul meu de 1250 din 2007 nu am observat fenomenul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 18, 2015 Share Postat Noiembrie 18, 2015 NU exista nici un risc al pierderii controlului, la mine (generetia 2) simptomele sunt in felul urmator : -la ponirea la rece se aude un zgomot nu deranjant in dreptul ambreiajului , rezolvarea mea dau cateva pompe de ambreiaj si zgomotul dispare ... Probabil nu are ulei acolo( zic si eu nu sunt sigur) dar o data cu scaderea turatiei din 1500 rpm in relati 1100-1200 si incalzirea motorului zgomotul dispare -doar cand motorul este rece (primele 2-3 min) in viteza 1 la plecari dupa loc nu neaparat plecari sportive da mici socuri in lant de transmisie, o data cu incalzirea motorului nu mai am treaba Nu pleci sportiv si de aceea nu este evident fenomenul.Cu cat vei incerca sa pleci mai tare de pe loc,cu atat mai mult acel sistem va realiza cuplajul mai brusc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucurmarius Postat Noiembrie 18, 2015 Share Postat Noiembrie 18, 2015 Ce-i asa deranjant? Risti sa pierzi controlul si sa faci vreo daravela?» Post actualizat in 18 Nov 2015 17:11 E doar la Busa comportamentul asta sau si la alte modele? sa stii ca e destul de deranjant sa sa nu ai control asupra ambreajului . mie asa mi se pare, si prefer sa remediez problema daca se poate. » Post actualizat in 18 Nov 2015 19:42 Nu pleci sportiv si de aceea nu este evident fenomenul. Cu cat vei incerca sa pleci mai tare de pe loc,cu atat mai mult acel sistem va realiza cuplajul mai brusc. ok, mersi TNG, dupa ce da prima zapada o sa parchez definitiv motoreta ) apoi o sa o desfac si o sa iti trimit piesa la sudat. Mersi inca odata pt informatii si sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mianmar23 Postat Noiembrie 18, 2015 Share Postat Noiembrie 18, 2015 Nu pleci sportiv si de aceea nu este evident fenomenul. Cu cat vei incerca sa pleci mai tare de pe loc,cu atat mai mult acel sistem va realiza cuplajul mai brusc. ahaaaa...deci e o chestie gandita bine de japonezoti. oricum, nu m-a mancat si nici nu ma mananca pielea...Parerea mea este ca aceste plecari bruste numai bine nu fac la transmisie...plus ca la un cuplu de 108 Nm la 3700 rot/min n-am prea avut curiozitatea si dorinta de a porni ca din pusca. nu-s de mine teribilismele astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucurmarius Postat Noiembrie 18, 2015 Share Postat Noiembrie 18, 2015 (editat) ahaaaa...deci e o chestie gandita bine de japonezoti. oricum, nu m-a mancat si nici nu ma mananca pielea...Parerea mea este ca aceste plecari bruste numai bine nu fac la transmisie...plus ca la un cuplu de 108 Nm la 3700 rot/min n-am prea avut curiozitatea si dorinta de a porni ca din pusca. nu-s de mine teribilismele astea. Chiar nu e teribilism deloc.De ce ti se pare bine gandita chestia asta? Doar ca e facuta de fabricant? Daca pt tine e teribilism sa incerci 108 Nm la 3800 rot/min, atunci inca nu cred ca ai descoperit diferenta dintre un motor de 500 cmc si cel pe pe care il ai tu , banditul de 1250 cmc. Sa nu crezi ca vb cu rautate , ca nu e nici cea mai mica intentie, ca doar suntem colegi.Ps, sa vezi tu bruscari la transmisie cand vrei sa pleci sportiv cu busa , si brusc se cupleaza ambreajul ) tocmai ca daca ai posibilitatea de control 100% la ambreaj, nu se bruscheaza nimic, totul merge ca uns...fara smacituri. Editat Noiembrie 18, 2015 de bucurmarius Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mianmar23 Postat Noiembrie 19, 2015 Share Postat Noiembrie 19, 2015 "gandita" in sensul ca o fi facuta pentru aia care au si stiinta si dorinta de a arata ca Busa chiar prinde 100 Km/h in 2,4 secunde sau cat o fi.... "teribilism" consider dorinta unora de a pleca precum din pusca si de a fi mereu primii, adica de a da fum in nas celorlalti (conservarilor), ca sa nu mai vorbesc de ridicatul pe o roata... prin oras desigur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Noiembrie 19, 2015 Share Postat Noiembrie 19, 2015 AMR = 8 totul in regula colegilor? @emylyo: cum stam cu camerele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 19, 2015 Share Postat Noiembrie 19, 2015 (editat) ahaaaa...deci e o chestie gandita bine de japonezoti. oricum, nu m-a mancat si nici nu ma mananca pielea...Parerea mea este ca aceste plecari bruste numai bine nu fac la transmisie...plus ca la un cuplu de 108 Nm la 3700 rot/min n-am prea avut curiozitatea si dorinta de a porni ca din pusca. nu-s de mine teribilismele astea. Nu-i chiar asa!Suzuki a scrintit-o putin,a gandit ceva si a iesit altceva. A vrut arcuri mai moi la actionarea ambreiajului,pentru confortul pilotului,si a decis sa se stranga automat placile din ambreiaj,in functie de cata presiune pui pe transmisie. Gandirea a fost buna,doar ca nu s-au asteptat la acest efect advers. O eliberare mai brusca a manetei de ambreiaj,pune o presiune mai mare pe sistemul respectiv,si cuplarea finala se realizeaza mai brusc. Functionarea sist.este foarte ok atunci cand ambreiajul este cuplat definitiv.Ori ce acceleratie brusca va face ca sistemul sa stranga placile si sa elimine posibilitatea de patinare la 150Nm stok... Cu cat se uzeaza/foloseste mai mult sistemul se "sensibilizeaza"mai mult si se ajunge la efectul de blocaj si la plecari usoare. Am avut o la modificare o busa care chiar se oprea motorul cand pleca putin mai sportiv,si nu a fost "sanatos" deloc atat pentru motor cat si pentru pilot.. Eliminarea sistemului,si eventual un upgrade cu un set de arcuri mai tari pentru cei mai sportivi, o sa aduca din nou acel control perfect de cuplaj si patinare controlata cu care toti suntem obisnuiti atat la masina cat si la moto. Ps.Plecarile sportive de pe loc atunci cand sunt facute corect nu solicita foarte mult transmisia. Nu uita ca busa este foarte folosita in cursele de drag,si majoritatea nu au nici o modificare la cutie. Doar la ambreiaj si trasmisie finala,si motorul genereaza 3/4/500hp si muuuult cuplu fata de un bandit,chiar daca este de 1250 cc. Editat Noiembrie 19, 2015 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.