Sari la conținut

Detinatori de Suzuki Hayabusa


emylyo

Postări Recomandate

Mersi de recomandari tuturor, sunt obisnuit sa schimb un cauciuc spate pe sezon si unul pe fata la 2 ani. Fac maxim 8.000km, minim 3000km pe an, cam asa. O medie de vreo 5.500km, doar plimbari de seara si de weekend. Doar ca imi place sa tina si pe curbe ca m.am cam invatat cu motoarele sport.

Cu asta mi.e clar ca nu am ce cauta pe circuit dar pe curbele patriei ar trebui sa se incalzeasca repede si sa tina si la un numar mare de curbe in ritm mai sustinut...

Pirelli deobicei face cauciucuri lipicioase dar nu am mai avut Pirelli pe motor de cand am mers cu Diablo ala clasic pe ZX9, acu' vreo 10 ani.

20190721_175256.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vezi că eu am intrat la Serres anul ăsta și nu a fost rău deloc! :D 

 

Să o stăpânești sănătos și poate facem o ieșire împreună sezonul ăsta să îți văd piesa!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 18.07.2019 la 19:25, the mentalist a spus:

Intrebari la Radio Erevan: voi la Busa cu ce presiune mergeti in roti? 

Am bagat 2,5 fata si un 2,6-2,7 spate si se simte ok. Mi-a scazut presiunea la 2.1 fatza si desi la ZX mergeam cu 2.1-2.2 si era ce trebuie, la Busa e moale,se innoada fatza daca e prea moale.

Am Michelin Pilot Power III pe ea.

 

Ce cauciucuri vi se pare ca se potrivesc la Busa?

2.9 fata si 2.9 spate

incaltata cu pirelli angel st 

 

cum scade un pic presiunea in roti nu se mai apleaca usor pe curbe

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Acum 12 ore, lorddanu a spus:

2.9 fata si 2.9 spate

 

Nu am întâlnit nicio motocicletă la care în specificații sa ceară aceeași presiune față / spate. Oricum, 2.9 fața este enorm, la LT ul meu care are 150 kg peste Busa scrie 2.5 cu 2.9 spatele. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hayabusa are trecut pe bascula 2.9 fata si 2.9 spate, indiferent ca esti cu pasager sau nu.
Daca-i pui mai putin, devine instabila pe curbe.

Editat de Kosh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 19.07.2019 at 8:23, apriliacluj said:

da, nu prea ii place cu presiuni joase ca de circuit :)

pe mine cam 6k km ma tine spatele.....

 

Ma bag si eu ca musca-n c*ru calului cu o intrebare. Nu e cam putin 6k? Inteleg daca ar fi fost pe sportive cu roti desumflate ca pe circuit...

Ca si o comparatie la mine la KTM1290 cu V2 140Nm, 240kg, ma tine 17k spatele.  De 2 ori la rand dupa ceas.
Din fabrica am avut Pirelli Scorpion si le-am schimbat la 17k pe bord. Apoi am pus RoadSmart3 de dragul diversitatii si pt ca am un oarece bias spre Dunlop (vitezane GPRacer). Acum am 34k si mai am jumatate milimetru pana la marker. Schimb spatele in 2 sapt. 
Cu presiune dupa ureche la modul.. un 2.6 sau 2.7 spatele ca idee generala, desi in manual zice 2.9.  Cand am pus 2.9 in ele, la drum intins mi-a aparut 3.6bar bord, dupa parerea mea, butelie, asa ca n-au mai vazut vreodata 2.9. 

Civilizat merg doar in linie dreapta. In rest pe curbe capat, oricat de autoutilitara pare troaca, cu cutii cu pasager cu tot ce se poate :) 

 

E cam de 3x mai multa viata, ceva e ciudat... 

Cred ca @the mentalist ar putea sa scoata ceva viata mai lunga tot asa din ceva genul Touring gen RoadSmart3 (e 700lei un spate).  Insa 6k pare foarte putin. 

  

67248813_476672899789397_3321018208193871872_n.jpg

67067168_359784901603180_8422712509936435200_n.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 24.07.2019 la 19:38, Gixu. a spus:

Am adus Busa sa vada Romania...

 

atunci pune-i si ceva burlane mai frumoase!

 

La 24.07.2019 la 22:01, Tornada a spus:

PP 2ct ar putea fi prea moi pe laterale pentru greutatea motorului și cuplul dezvoltat.  

am avut vreo 2 seturi si erau OK, eram multumit de ele

 

Acum 16 ore, LimpTA a spus:

 Nu e cam putin 6k?

 

deci atatea m-au tinut, si am schimbat deja vreo 4, sunt la al cincilea ...., umflate pe la 2,8

5,5-6,5k km....

dar toate au fost cauciucuri de SS, nici unul de touring-sport

una e sa ai sportec, alta e sa ai roadtec, idem cu pilot power vs pilot road, etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 hours ago, apriliacluj said:

 

5,5-6,5k km....

dar toate au fost cauciucuri de SS, nici unul de touring-sport

una e sa ai sportec, alta e sa ai roadtec, idem cu pilot power vs pilot road, etc

Cool. Atunci se explica. Nu stiam ca ai avut doar de SS.  Astea de "road" au carne mai multa un pic. Partea buna e ca fiind moto grea sta ok pe ele si n-am rupt aderenta cu ele pe strada, doar pe circuit. 
Mai e o chestie cu presiunile mari ca poate aparea fenomenul de ColdTear, care contribuie la scaderea duratei de viata, dar cred ca e mai pregnant la moto un pic mai usoare. 👍 
 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am avut niciodata un cauciuc care sa tina mai mult de 8.000km. Poate doar un XX cu Pilot Road II care parca nu se mai tocea dar patina ca pe gheata, ca era deja si vechi si cu multi km.

In mod normal 7-8000km un spate GPRacer care il toceam tot pe mijloc daca mergeam pe strada. Vreo 2 ani cand am fost mai mult pe curbe si circuit am reusit sa il tocesc uniform, in rest mereu patratesc cauciucurile.

Asa ca prefer ceva mai moale si mai ieftin care sa fie proaspat si sa il dau jos dupa un an decat sa am un cauciuc touring de care sa trag multi ani pana sa il dau jos.

Plus ca nu ajung cu ele la ate, cand su ajuns la markere le cam dau jos. Mai merg si cu mai mult de 80km/h uneori :)) si nu imi place sa stiu ca am sub fund un cauciuc de 2mm grosime in carne :)

Stie careva daca in primele doua viteze e limitata puterea si abia dintr-a 3-a are full power? Sau asa mi se pare mie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, TNG a spus:

Asa este!

Se poate umbla si la chestia asta prin resoftare?

Mi.au picat ochii pe o evacuare 4-2-1 de carbon de la TwoBrothers Racing, daca vin sa fac resoftare ar trebui sa iau intai si evacuarea, ca banuiesc ca se regleaza motorul cu tot cu noua evacuare,nu?

 

Sunt in proces de inmatriculare, cu mers la RAR,etc, dar dupa ce termin mi.as lua niste tobe ca nu mai suport cat e de silentioasa, plus ca as vrea sa dau jos niste kg cu schimbarea evacuarii :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75
On 29.07.2019 at 5:39, the mentalist said:

nu mai suport cat e de silentioasa,

 

Uite solutia ieftina :

 

https://dominator.pl/en_BE/c/GSX-1300-R-HAYABUSA-08-18/463

 

Modelul GP1 suna criminal. Mi-am pus la Fireblade si cred ca o sa comand una si pentru Suzi.

 

Pentru ale mele nu exista optiunea GP2, dar vad ca pt Busa este .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

@george05

 

Eu sunt in Olanda acum si o sa mai am treburi pe aici pt cateva saptamani.L-am rugat pe un nepot sa-mi trimita un clip cu sonor...vedem daca e parolist si o si face.

 

In principiu ,la cca 100€/bucata , sunt de 4-5 ori mai ieftine decat Yoshimura dar nu sunt de 4-5 ori mai rele. Raportul pret calitate mie mi se pare foarte bun . Ofera separat si doua tipuri de DB killer (la preturi la fel de rezonabile 15-30€)...deci poti sa ajustezi si sunetul cum vrei.

 

Pe youtube l-am gasit pe asta

 

 

Editat de goe 75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@goe 75

 

Mersi mult. Nu suna rau deloc. Astept o confirmare și eu sa vad daca am voie sa montez pe motor evacuarea aceasta si daca primesc "acceptul" o comand și eu. Ma mira faptul ca au aceasta toba dedicata modelului meu( KTM SMC R 2019) tinand cont ca motorul e cam fitos cand vine vorba de evacuare si se zice ca "accepta" doar Yoshimura dedicata(1200eur), si ca doar Yoshi produce evacuare care nu necesita alte intervenții in soft si nu numai. Mersi mult! 

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Ar fi fenomenal sa gasesti ceva sh  de calitate si la pret bun. Astea de Polonia/China sunt ca vopsitul parului la muieri ...stii ca te tine putin si tre sa te faci din nou curand , dar o faci pt ca vrei o schimbare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Busa & Bucuresti = Sauna moca.

 

Asfaltul e surprinzator de aderent. Anii trecuti era muuult mai rau. Pana si traficul s-a mai relaxat.Noroc cu luna lui August :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...