NASU Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 zi un scor? pesele e ali tali bani e ai mei. no problem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 Ne vedem azi la Arc si povestim... pe la ora 18:00. Ai si un pret... verifica mesageria. Cele Bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 k capitane ne vedem la arc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Mai 20, 2009 Autor Share Postat Mai 20, 2009 Am fost la linii pe aeroport si nu ne-au lasat sa ne dam-le-a fost teama ca le dam rusine!!!Traseul insa a fost superb-Slobozia-Tulcea pe Harsova.SoSEAUA BETON. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 asa arata noua mea evacuare imbracata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tonitza Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 Salutare.....merge cineva la intrunirea moto de la Cluj weekendul 29-31 Mai??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 asa arata noua mea evacuare imbracata Buna buna.... candy Sa le folosesti sanatos... 3 sfaturi 1. Nu uita sa scoti motorul afara la aer... pana se arde un pic textura... nu sta langa el ca o sa te inneci in fuummm. 2. Poti pune un pic de banda de aluminiu pe interiorul carenei in punctele apropiate de esapament... 3. Tine un extinctor pe aproape... just in case... Eu nu am patit nimic. Imi zici dupa aia cum stai cu caldura radiata in trafic Salutare.....merge cineva la intrunirea moto de la Cluj weekendul 29-31 Mai??? Eu plec de joi impreuna cu un grup de 4-5 motociclisti... ne oprim pe la Sighisoara probabil... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 te mai deranjez cu niste intrebari 1 cum ti se par lucrate 2 daca nu demontez 2 air si doar blochez furtunul ce intra in carcasa filtrului de aer nu este acelasi lucru 3 ce rol are 2air 4 mai ai cumva botox ca vreau sa cumpar si eu arata criminal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tonitza Postat Mai 22, 2009 Share Postat Mai 22, 2009 Eu plec de joi impreuna cu un grup de 4-5 motociclisti... ne oprim pe la Sighisoara probabil... Eu ma pornesc de vineri dimineata....atunci ne vedem acolo sau pe traseu daca stati o noapte in Sighisoara....toate bune si asfalt uscat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Mai 22, 2009 Share Postat Mai 22, 2009 te mai deranjez cu niste intrebari1 cum ti se par lucrate 2 daca nu demontez 2 air si doar blochez furtunul ce intra in carcasa filtrului de aer nu este acelasi lucru 3 ce rol are 2air 4 mai ai cumva botox ca vreau sa cumpar si eu arata criminal Arata ok... Modelul tau de Busa se prea poate sa aiba comanda pe vaccum... mai exista un furtunas subtire de vacuum care trebuie blocat... el deschide aerul din air box catre exhaust... Normal la modelele ulterioare acest furtunas de comanda a fost inlocuit cu o comanda electrica... si deschiderea aerului catre evacuare se realizeaza electric prin intermediul unui solenoid. Rolul este de a dilua noxele emise ... in rest nu are alt rol functional. In caz ca ai comanda electrica poti sa deconectezi solenoidul (mufa e in stanga langa vasul de expansiune) iar in dreapta bagi o bila de sticla de la un sah chinezesc si 2 coliere de plastic deasupra bilei si sub bila. Daca ai comanda cu furtunas de vaacum tre sa deconectezi furtunasul si sa opturezi intrarea si vacuumul care este cuplat langa clapetii de aer... urmareste si vezi ce gasesti colea Botoxul se aduce la comanda din state... tre sa ma uit sa vad ce preturi mai au pe acolo... fabricat de Carpenter... poti da un google... gasesti ce vrei acolo. Eu plec de joi impreuna cu un grup de 4-5 motociclisti... ne oprim pe la Sighisoara probabil... Eu ma pornesc de vineri dimineata....atunci ne vedem acolo sau pe traseu daca stati o noapte in Sighisoara....toate bune si asfalt uscat... Ne vedem pe acolo... doamne'ajuta. God Speed. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cucu bau Postat Mai 23, 2009 Share Postat Mai 23, 2009 te mai deranjez cu niste intrebari1 cum ti se par lucrate 2 daca nu demontez 2 air si doar blochez furtunul ce intra in carcasa filtrului de aer nu este acelasi lucru 3 ce rol are 2air 4 mai ai cumva botox ca vreau sa cumpar si eu arata criminal Salutare baieti, bai ce dreacu le faceti ma la mobre, ca m ati lasat cu gura cascata si nu mai inteleg nimic! Nasule la prima intalnire sa mi spui si mie ca poate ii bag si eu la a mea niste bile 'n ...! Bafta la intalnire Capitane! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Mai 23, 2009 Share Postat Mai 23, 2009 (editat) Ce sa facem... asta e Busa cu Botox... am gasit pe cineva care face matrite. Totul este sa imi dau jos prizele de aer si sa le faca negativul... dupa care putem avea o productie proprie la niste preturi acccesibile... avand in vedere ca in state o pereche de Botoxuri Carpenter sunt in jur de 90usd iar daca le aduci ajung la 90eur... In rest la Injectia pe aer de la evacuare... bila te scapa de detonari ... in esapament... bum bum... ) eu am renuntat la tot...inclusiv la toata cacanaria asta de mai jos... o carnatarie care creeeaza numai... efecte nedorite in cazul functionarii defectuoase a ansamblului de comanda 1 Mai dai jos un kg de pe ea... in schimb tre sa opturezi intrarile in evacuare (20,21,22) se pun niste flanse oarbe cu garnituri. Editat Mai 23, 2009 de CaptainBusa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Mai 23, 2009 Share Postat Mai 23, 2009 cam asta e circuitului de aer catre evacuare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Mai 25, 2009 Share Postat Mai 25, 2009 gata astazi am terminat de montat noua evacuare izolata termic fum o gramada maine ies la drum sa vedem ce si cum multumesc capitanului pentru materiale si suport tehnic urmeaza power commander pc3 stie cineva ,de unde iau si eu mai ieftin? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Mai 25, 2009 Share Postat Mai 25, 2009 Sa dau "o sfara in tara" aia... numita USA... de la B usa. Mi-a cerut cineva sa aduc 2 Ventilatoare de aluminiu Muzzy...daca se aduna ceva piese poate lansez o Comanda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Mai 25, 2009 Share Postat Mai 25, 2009 Apropo... in caz de ceva evenimente nedorite sugerez sa completam linkul de mai jos ca sa stim cam ce putem avea in folosinta in caz de avarie sau urgenta. /index.php?...p;#entry1905578 Toti priceputii cu Busa in curte, sunt invitati sa posteze si sa tina linkul pe linie de plutire. Daca aveti acasa orice bucatica de Busa care poate folosi dati de veste postand. Nu se stie niciodata. Ale Bune. God Speed. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 (editat) salut pentru toata lumea.. sunt un foarte nou detinator de busa ( de aproximativ o saptamana ) pe care am cumparat-o de la Londra la "imensul" rulaj de 4164 de mile ( tinand cont ca este un model nelimitat din 1999). inainte de asta am mers pe un 1100xx superblackbird aproximativ 2 ani, motor care mi-a placut foarte mult ( de fapt inca il mai am deoarece n-am reusit inca sa-l vand). in afara de frane care sunt triste rau ( de fapt chiar tragice ) de zgomot si vibratii busa mi se pare mult peste xx. diferenta de cai nu se vede foarte tare dar la manevrabilitate xx-ul e mult in urma. problema mea este insa ca busa nu merge foarte bine. nu stiu din ce cauza ( unii au zis ca din cauza statului in garaj) motorul intrerupe mai ales in ture mari si apoi si in ture joase. am facut tot ce stiam eu sa fac..filtru..ulei..bujii noi..aditiv in benzina...verificat toata liniia de alimentare inclusiv demontat si curatat pompa de benzina care mi s-a parut ok... nu am rezolvat nimic sfaturi am primit ( si ii multumesc) de la emilio si ulterior de la bogdan padure pe care inca nu il cunosc personal dar am inteles ca este specialist in domeniul asta. bogdan a zis ca s-ar putea sa am defecte regulatorul de presiune de la pompa de benzina si/sau pompa de benzina.. asa ca ....va cer ajutor... ati mai intalnit asa ceva??...din ce cauza a fost????....cum ati rezolvat???..detine cineva vre-un regulator sau vre-o pompa de benzina??? ajutati-ma sa ma bucur de ea...ca e asa soare si in we intentionam sa ma duc la enduro maniaco depresiv de la sibiu pe motor.. merci anticipat aaa...uite si poze cu vechile rivale Editat Mai 26, 2009 de octavius Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 bine ai venit printre noi si nu este problema rezolvam am si regulator de presiune si priceperea sa te ajut mai incearca si injectoarele eu am unul care face probleme si l-am comandat la suzuki trebuie sa vina daca esti din bucuresti poate vi maine la arc sa arunc un ochi eu o sa fiu acolo de la ora 18 si o sa iau si regulatorul de benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 (editat) merci mult nu sunt din bucuresti sunt din pitesti, dar daca nu ma lasa bestia pe drum vin..pana la ce ora stati in zona?? lasa-mi te rog si un nr de tel. tu din ce cauza crezi ca intrerupe?? oricum habar n-am cum sa incerc injectoarele..am avut numai carburatoare pana acum merci mult Editat Mai 26, 2009 de octavius Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 (editat) nu cred ca are probleme de regulator de presiune... ma mir ca la 41xx mile adica vreo 6000km face chestii de astea. Nu are voie... 6000km sunt frectie ptr un motor nou de Busa... pana in 10000km esti in rodaj... motorul e strans... pompa de benzina nu are uzura, regulatorul e si el tanar (chiar daca sunt anii trecuti) Daca mai dai si tu ceva detalii... 1.Cand motorul moare ai fost inclinat... in miscare?! (nu conteaza... ture mari sau mici) ... am mai avut un Busist caruia ii murea motorul cand se inclina... totul se datora senzorului de inclinare care era defect. O indrepta pornea... se baga pe serpentine... se oprea cand ii era lumea mai draga. 2. Apare vreun cod scris pe bord dupa ce ti-a murit motorul? 3. Ai vreificat furtunasele de vacuum... sa fie toate in bune conditii... fara crapaturi si alte defecte?! Editat Mai 26, 2009 de CaptainBusa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 (editat) stau pana la 19 30 0723269456 te astept cu placere trebuie vazut dar el zicea cai balabie si la relantiu si in ture de aceia nu cred ca este de la senzorul de inclinare dar poate sa fie de la vreun furtunas de vacum Editat Mai 26, 2009 de NASU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 (editat) Regulatorul de presiune lucreaza pe vacuumul creat de furtunul din capul acestuia si este ajutat de un arc... lucreaza normal la o presiune mai mare de 3 bar.... deschizand returul catre tankul de benzina. Editat Mai 26, 2009 de CaptainBusa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 (editat) nu sunt inclinat cand moare motorul....de obicei intrerupe in jur de 10000 rot/min...isi reduce turatia rusc si apoi isi revine...apoi face si pe la 6 mii. ( se simte cam ca un limitator e turatie). despre senzorul de inclinare pot sa-ti spun doar ca atunci cand am ridicat-o pe un stander...nu a mai pornit....am dat-o jos si a ppornit imediat. nu am observat nici un cod pe bord..dar pentru ca e in mile nu-i dau mare importanta merci mult pentru ajutor mi se intampla doar in miscare...pe loc se tureaza fara probleme si mi s-a mai parut ca se intampla mai des cand motorul e cald sau cand am foarte putina benzina in rezervor oricum nici relentiul nu e foarte stabil ..tot timpul variaza turatia Editat Mai 26, 2009 de octavius Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 Cand ai schimbat bujiile... ai pus fisele in ordine... vezi ca la Busa fisa bujiei 1 e marcata cu un stiker cu 1. Ea ajunge si in soclul bujiei nr.2 fara probleme... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 (editat) Nasicule ....Mai iese fum din izolatii?! Editat Mai 26, 2009 de CaptainBusa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.