Vizitator stress_L&P Postat Decembrie 13, 2004 Share Postat Decembrie 13, 2004 Na daca tot este la moda, hai sa vedem cum putem mari puterea la motoarele in 2 timpi! ce stiu eu sigur: 1. comprimarea motorului: se ia din chiuloasa si din cilindru avand grija ca pistonul sa nu loveasca in garnitura de la chiuloasa sau chiar in chiuloasa in sine (aviz posesorilor de comuniste) 2. aprindere electronica (mareste foarte putin puterea, insesizabil dar... ) 3. bujii bune 4. lustruirea galeriilor de admisie/evacuare ce nu stiu sigur si as vrea sa aflu: 1. ce carburator strain merge cel mai bine pe ij (si jupiter si planeta)? 2. marirea ferestrelor: cum, cat, etc. de la cineva care a mai incercat asta 3. adaptarea unei muzicute (de la ce) si cat de mult ma ajuta 4. ce se mai poate face la 2T pentru a mari puterea? astept si iarna scurta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Decembrie 13, 2004 Share Postat Decembrie 13, 2004 cel mai spectaculos si cel mai sigur: - montrea unei tobe sport calculate special pt motorul respectiv, din care poti regla puterea la o anumita turatie. restul: - montarea unei aprinderi electronice care are posibilitatea reglarii dinamice a avansului - muzicuta - modificarea porturilor - ''aripioare pe ambielaj'' cred ca ii spune power walve (sper sa nu zic prostii) - aste sunt din constructienu se pot face - carburatoare mai performante (pe ij merge de la trabant) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Decembrie 14, 2004 Share Postat Decembrie 14, 2004 se mareste dimensiune ferestrelor (cu 10-20 %) proportional se mareste sectiunea canalelor de transfer se poate monta o clapeta unidirectionala (muzicuta) pe traseul de admisie ... ar fi bine sa se monteze in blocul motor @ ZIDU power valvele este altceva ... un sistem care iti modifica dimensiunea ferestrei de evacuare in functie de turatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
young rider Postat Decembrie 14, 2004 Share Postat Decembrie 14, 2004 merge shi la minsk asha ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Decembrie 15, 2004 Share Postat Decembrie 15, 2004 se mareste dimensiune ferestrelor (cu 10-20 %) proportional se mareste sectiunea canalelor de transfer se poate monta o clapeta unidirectionala (muzicuta) pe traseul de admisie ... ar fi bine sa se monteze in blocul motor @ ZIDU power valvele este altceva ... un sistem care iti modifica dimensiunea ferestrei de evacuare in functie de turatie ai dreptate cu denumirea, la 2 t nu am studiat suficient. oricum, nu poti sa modifici ferestrele oricum, doar pt marirea suprafetei lor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Decembrie 15, 2004 Share Postat Decembrie 15, 2004 E foarte important daca lungesti sau latesti ferestrele....daca le lungesti modifici timpii de admisie/evacuare, nu e o idee buna daca nu faci un studiu documentat. In opinia mea cea mai buna "modificare" esentiala care merita facuta la un 2t comunist e sa te asiguri ca merge perfect ca iesit din fabrica.Degeaba comprimi motorul daca nu e setul etans, degeaba ii pui tu muzicuta daca ia aer pe la simering, etc,etc. CEA MAI PUTERNICA COMUNISTA E AIA CARE TE DUCE DIN PCT A IN PCT B FARA ULEI PE MAINI SI FARA SA TE LASE IN DRUM!!!!!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Decembrie 15, 2004 Share Postat Decembrie 15, 2004 Cine a avut stie!!!!!! Deci MINSK-ul e number one la comuniste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
young rider Postat Decembrie 16, 2004 Share Postat Decembrie 16, 2004 @DCSAN20 : ce i-ai facut man? am shi eu un insk , shi vreau sa shtiu ce ii pot face... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Decembrie 16, 2004 Share Postat Decembrie 16, 2004 @DCSAN20 : ce i-ai facut man? am shi eu un insk , shi vreau sa shtiu ce ii pot face... il lasi in pace si te plimbi cu el. apoi il vinzi si iti iei una mai mare cand te saturi. altfel risti sa ramai pe drum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
young rider Postat Decembrie 16, 2004 Share Postat Decembrie 16, 2004 orikum una mai mare imi iau...dar p-asta nu o vand...shi daca tot nu o vand de ce sa nu o aranjez putzin? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Decembrie 17, 2004 Share Postat Decembrie 17, 2004 orikum una mai mare imi iau...dar p-asta nu o vand...shi daca tot nu o vand de ce sa nu o aranjez putzin? O strici, de aia. Un motor cu tunning tine mai putin si consuma mult mai mult. si dupa aia o sa cand o sa ramai pe drum sau cand o sa mergi la peco. Si adsta pentru doar cativa cai in plus. Tu de ce crezi ca aia de la curse au echipa de mecanici? un motor din ala e reconstruit dupa fiecare cursa, si nu ii intereseaza cat consuma. Un cros de 125 in 2t cu 30 si ceva de cai consuma peste 10 la suta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
young rider Postat Decembrie 17, 2004 Share Postat Decembrie 17, 2004 aham , dar toba la ce poate dauna? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
young rider Postat Decembrie 17, 2004 Share Postat Decembrie 17, 2004 ce rol are bujia la un 2T , si cum mareste performantele???ce bujie este indikata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Decembrie 17, 2004 Share Postat Decembrie 17, 2004 (editat) la motorul in 2 timpi toba joaca rolul supapelor de evacuare de la 4t. DIn ea se poate regla puterea motorului si comportamentul lui. Cu ce poate dauna? o toba prea permisiva (in caz extrem mers fara toba) poate duce la cresterea temperaturii in zona portului de evacuare pana la topirea pistonului Bujia la 2 timpi iti aprinde amestecul. Ea nu mareste performantele motorului, doar il face sa dea ce trebuie. Bujia este indicata de producatorul motorului (atat ca model cat si ca cifra termica - e FOARTE IMPORTANT s le respecti). Producatorul bujiei il alegi tu Editat Decembrie 17, 2004 de ZIDU' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ares666 Postat Decembrie 17, 2004 Share Postat Decembrie 17, 2004 bujia tinere, e bine sa o alegi in functie de temperatura de afara, sincer. exista bujii mai "reci" si bujii mai "calde", diferenta este in lungimea electrodului si a izolatiei lui, temperaturi la care functioneaza mai bine, etc. in principiu bujiile tre sa fie cat mai bune, de firma de preferat, vezi ca este pe la enduristi un intreg topic, mai ales despre bujiile NGK. Exista bujii create special pentru motoarele in 2T de turatie, dar la o comunista pe care o mai inneci din cand in cand, involuntar, ca nu porneste purceaua, zic eu ca nu merita sa dai 1.000.000 lei pe o bujie, pe care o inneci oricum, din moment ce ai sinteromurile de 30.000 bucata si merg oricum. P.S. si inca ceva tinere: de ce pielea lu' Proces Verbal vrei tu sa faci din Minsk -> Armasar? asteapta cei 18 ani, si banii de rigoare, si iti iei mult doritul si visatul GPZ sau GS. cum spunea si Axa, in mod repetat: ai comunista, deci e imposibil sa faci drum fara opriri neplanificate sau fara ulei pe maini, chit ca mergi numa in bucuresti, tot o sa ai surprize. iar in legatura cu bujiile, documenteaza-te, si ia-le pe cele care crezi tu ca sunt compromisul perfect intre pret performante si buzunarul tau... si valoarea motoretei explicatii mai pe larg dar in engleza : http://www.dansmc.com/sparkplugs1.htm Traiasca moshu', ca se pricepe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Decembrie 18, 2004 Share Postat Decembrie 18, 2004 uite niste muzicute i-as pune... stiu ca motocicletele sova au asa ceva din constructie dar se gasesc greu tare de tot (si motocicletele si piesele)... de la ce as putea sa mai iau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Decembrie 26, 2004 Share Postat Decembrie 26, 2004 O strici, de aia. Un motor cu tunning tine mai putin si consuma mult mai mult. si dupa aia o sa cand o sa ramai pe drum sau cand o sa mergi la peco. Si adsta pentru doar cativa cai in plus. Tu de ce crezi ca aia de la curse au echipa de mecanici? un motor din ala e reconstruit dupa fiecare cursa, si nu ii intereseaza cat consuma. Un cros de 125 in 2t cu 30 si ceva de cai consuma peste 10 la suta De ce induci omu`n eroare? cu peste 10% la 125cc 30 cp Cagiva mea nu consuma mai mult de 6% oricat am incercat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Decembrie 26, 2004 Share Postat Decembrie 26, 2004 uite niste muzicute i-as pune... stiu ca motocicletele sova au asa ceva din constructie dar se gasesc greu tare de tot (si motocicletele si piesele)... de la ce as putea sa mai iau? Am euu muzicuta dar tre` sa modifici prinderea la admisie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Decembrie 26, 2004 Share Postat Decembrie 26, 2004 @DCSAN20 : ce i-ai facut man? am shi eu un insk , shi vreau sa shtiu ce ii pot face... Nu ai vrut sa-l iei pe al meu . uitate sa-ti aduci aminte /index.php?showtopic=9697 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
young rider Postat Decembrie 26, 2004 Share Postat Decembrie 26, 2004 gasisem unul din 94...(îl am şi acum şi nu îl vand....) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Decembrie 26, 2004 Share Postat Decembrie 26, 2004 De ce induci omu`n eroare? cu peste 10% la 125cc 30 cp Cagiva mea nu consuma mai mult de 6% oricat am incercat. sorry, nu vreau sa deviez discutia dar uite ce am gasit despre cagiva sxt 125 din 83 Power: 17.00 HP (12.4 kW)) @ 6500 RPM informatia e luata de aici: http://64.233.183.104/search?q=cache:d6BwF...125+power&hl=en Banuiesc ca de asta vb, nu? pana la 30 cai mai este... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Decembrie 29, 2004 Share Postat Decembrie 29, 2004 care sunt dimensiunile muzicutei? vreau sa pun pe un jupiter! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticalosu Postat Decembrie 30, 2004 Share Postat Decembrie 30, 2004 sal ! sfatul meu este ..... lasa-ti miinile de pe modificari!!!! vrei sa mergi mai tare decit altii ... fa-i din mina (condu mai bine) cit despre modificari .... singurele care le-as face ( ca novice) ar fii sa optimizes motorul!... adica reglarea corecta a aprinderii si a carburatorului,intretinerea lantului,rulmentilor de la roti.... nu ride-ti pe vremuri imi rodeam unghiile de ce ii merge mobra lui unu mai tare decit a mea ...... pina m-am prins! iar in ce priveste "tuningul" .... motorul in doi timpi nu-l comprimi din chiulasa si cilindru ... ii micsorezi volumul din carter (acolo unde sint "suncile" ambielajului) daca vrei sa faci neaparat ceva ii poti prelucra baleajele dar este foarte greu si multi (printre care si eu) am stricat cilindri !!!!! despre carburator poti pune unul mai mare dar iti trebuie timp si muuuuuulte jiglere pina il ghicesti!! stiu despre ce vorbesc .... am avut o mobra (asta prin anii `80) facuta cu piston de drujba retezat si carburator de cz de cross cu diametrul de 42 de mm! pe vremea aia ii cam suparam pe cei cu cz si ij-uri !!!!! (cutii de viteze si ambielaje sa ai ca in rest mergea!) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Ianuarie 1, 2005 Share Postat Ianuarie 1, 2005 care sunt dimensiunile muzicutei? vreau sa pun pe un jupiter! Dupa cum spuneam tre`sa modifici ceva ceva dar cred ca merita cu conditia sa schimbi si carburatorul. Dimensiunile sunt: pe adancime 45x70x85 dim. sunt aproximative+- 2 _ 5 mm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Ianuarie 1, 2005 Share Postat Ianuarie 1, 2005 (editat) sorry, nu vreau sa deviez discutia dar uite ce am gasit despre cagiva sxt 125 din 83 Power: 17.00 HP (12.4 kW)) @ 6500 RPM informatia e luata de aici: http://64.233.183.104/search?q=cache:d6BwF...125+power&hl=en Banuiesc ca de asta vb, nu? pana la 30 cai mai este... Esti pe aproape dar nici pe departe cauta si tu pe siteuri Italienesti nu pe basini d`alea a mea e fabricata in 89 si poate 123 km/h si are 98 Kg dezechipata adica asa. Si nu are 30 ci 28 CP. Dar nici o data oricat am incercat nu a consumat mai mult de 6 % in medie cauta si tu pe : www.moto.it Editat Ianuarie 1, 2005 de DCSAN20 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.