Sari la conținut

Hai Portocalii (KTM EXC Rulz)


atillas
 Share

Postări Recomandate

politica de piata a vanzatorului plus diversele taxe locale, probabil mai mici. acolo ktm nu a ajuns la gradul de penetrare pe care il are in europa, iar sua e o piata cu volum f mare, unde armata japo face legea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

exact..honda,suzuki,yamaha sunt regine in "lumea noua"..(dar atata timp cat sportul lor national e sa dai cu bata intr-o minge si sa alergi ca nebunul dupa ea..imi explic de ce nu le place ktm-ul)-luati-o ca pe o gluma va rog.. :D

 

--- Mesaj completat în 11 Mar 2008 18:19 -------------
am mai postat de cateva ori dar vad ca nu prea intereseaza colegii de sport,vis-a vis de modelele 530 iesite pe piata anul trecut,astazi am aflat niste lucruri,pot sa le zic mai mult decat alarmante..

cineva din gasca a povestit cateva ore de curand cu un individ (roman)care este angajat la fabrica de la mattinghoffen,si respectivul a spus ca motorul de pe modelul 530 este cel mai mare esec din istoria companiei ktm,din cauza unor greseli de proiectare,zeci de motoare intorcandu-se in fabrica ptr defecte majore(v-am spus ca si la valcea este un motor care s-a intors de 3 ori le reparat cu motorul blocat si dupa ce s-a blocat iarasi l-au trimis in austria la schimbare de motor),asa ca aviz amatorilor cu modelul asta..

din nefericire nu am avut mult timp sa povestesc cu el dar cat de curand aflu si ce defecte au motoarele ..

 

PS cica fabrica pregateste ptr 2009(fiind deja in teste)un model exc de 350 cc in 4 timpi cu un cuplu ca la 525 si cu toate lichidele (inclusiv plinul de benzina)ajungand undeva pe la 96 de kg iar puterea motorului va fi undeva pe la 40 de caluti..

respectivul zice ca s-a si dat cu capra si ca este un enduro in 4 timpi cu greutatea unui cross-er in 2 t...dar cum am spus sunt doar discutii..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iti explic eu:tot ce este in america este mai ieftin ca in europa,asta este politica lor.o pereche de blugi levis',smecheri sunt in europa 100;150 euro,in america ce-l mai tare model nu depaseste 35 de dolari.eu mi-am adus un utilaj ptr print din canada pe care am dat 15000 de dolari americani,iar in toata europa inclusiv romania el costa 35000 de euro...este o mica diferenta si exemplele pot continua.america a inventat societatea de consum.cumpara-uzeaza-si arunca ptr ca sa cumperi altul.....roata se invarte mai repede acolo

asta am raspuns lui moz

lui atillas ii pot spune ca americanii au un cult ptr honda si nu este chiar nejustificat ptr ca la ultimile lor curse de la baja cei de la ktm s-au chinuit sa scoata o motocicleta speciala ptr aceasta cursa ktm690 baja,care este o frumusete si o bomba si cu toate astea nu a egalat performantele xr-ului,motocicleta cu care alearga ei acolo.mentionez ca nu sunt fan honda si nici nu detin ptr a nu fi luat la ochi...........este pur si simplu un fapt real(off topic)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in alta ordine de idei..cine are modelul 2008 de exc(ma refer la 4 timpi)..mi se pare un dezastru complet motorul..2 buc de 530 sunt in valcea..unul e asa de varza ca a trebuit trimis inapoi in austria dupa ce s-a blocat de 3 ori motorul,celalalt(motorul lui vali/motomania)porneste f greu,cateodata se incapataneaza si nu porneste deloc..etc..asa ca astept comentarii pe tema asta..ce credeti de noile motoare.. :D

Pai iti zic eu ce cred. KKTM :lol: ........si va rog s-o luati strict ca pe o GLUMA :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

350 cmc care sa aiba cuplu similar cu 510 cmc?poate daca va fi ....diesel :crack: altfel e SF.foarte optimista si greutatea.poate e vorba de un model sx, dat chiar si asa tot e f f putin.

530 e inca in copilarie, toata seria exc a avut diverse hibe corectate de al an la an.acelasi lucru e valabil si pentru restul marcilor(vezi problema estarterului la primele wr450). probabil ca generatia 2008 va corecta problemele majore constatate. oricum, mi ar place sa vad mai multe culori, parca e prea mult portocaliu la enduro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

530 e inca in copilarie, toata seria exc a avut diverse hibe corectate de al an la an.acelasi lucru e valabil si pentru restul marcilor(

 

Astept cu interes sa-mi spuneti, macar din auzite, de problemele din copilaria G-ului 450 :blbl: ....... :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astept cu interes sa-mi spuneti, macar din auzite, de problemele din copilaria G-ului 450 :D ....... :crack:

Poti sa ne dai niste detalii despre g 450 ?

Acum am gasit ceva, pretul e de peste 10000 euro, si motorul de 449, atat!

 

PS Eu am auzit ca e de tot ******* :blbl:

Editat de moz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Soso, de ce crezi ca nu seamana la performante (aici comparativ cu exc 450, normal)? Eu n-am gasit date tehnice ca sa-l pot compara. Daca stii ceva, zi-ne si noua.

Moz, de unde ai auzit ca-i de ........

 

:crack:

 

 

ps- sa nu credeti ca as vrea sa spun ca-i mai bun sau mai rau decat altceva. sunt doar curios. chiar daca-mi place mie bmw-ul, pot fi impartial

Editat de Angi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca am gasit cautand aseara ceva referiri la 38 cp, cu 125 kg cu plinurile facute. daca e asa, mai degraba se compara un xr400.referiri la pret nu am vazut, insa ma asteptam sa fie scump.10.000 euro e cam mult , chiar si pt bmw.oricum, deocamdata sunt cam multe speculatii, asteptam ceva concret.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aici au fost niste raspunsuri pentru un utilizator prost, din punctul meu de vedere. le-am sters ca nu merita

---------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Si ca sa nu fiu total off topic, Soso, daca e asa cum zici tu intr-adevar ar fi de k.k.t pentru G. Chiar sunt curios sa aflu niste date tehnice. Poate stie cineva si ne spune.

Editat de Angi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

The exact technical data of the BMW G450 X has not yet been finalised as the machine will not be available to purchase until the middle of 2008. The maximum output is around 37kW (50PS) with a best torque value of approximately 48Nm. The overall weight with full tank is approximately 120kg which means that the BMW G450 X is lighter than the current best weight values in its class. This value is all the more impressive because the machine boasts fuel injection, catalytic converter, electric starter and Euro III homologation. The exact geometrical data of the chassis is subject to last minute fine tuning and will be announced at a later date.

The engine of the G450 X features the latest fuel injection and computer-controlled three-way catalytic converter. It is Euro III homologated

 

OFF-TOPIC: Angi era o gluma, nu mai fi asa frustrat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca are 120 kg cu apa, ulei si benzina e ok.

Azi la salonul moto am vazut si pretul in RO - 8780 Euro CIP :crack: = 10.500 cu tot cu TVA - trebuie sa-ti placa tare BMW-u ca sa dai atatia bani!

Dar asta este subiectul altui topic

 

Sa revenim la KTM - Motomania ne invita maine la Ciolpani la un ridetest cu cateva modele. Voi fi acolo!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa ultimele discutii modelul de 350 cc 2009 si super performante chiar exista pe standurile de probe si cat de curand se vor da in teste pilotilor de incercare..in situatia in care fac rost de poze pun imediat ..multa bafta..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frustrat

:crack:

FRUSTRĂ, frustrez, vb. I. Tranz. A lipsi pe cineva (în special statul sau o instituţie a lui) de un drept sau de un bun; a păgubi; p.ext. a înşela. – Din fr. frustrer, lat. frustrari.

Sursa: DEX '98 |

 

Oare de cate ori trebuie sa mai explic terminologia corecta in limba romana a acestui cuvant ca sa inceapa si el sa fie folosit corect?

Moz, inainte sa incepi sa arunci cu k.k., invata si tu sa te exprimi corect romaneste :D

 

ps- Iar pentru restul, promit ca de acum in colo voi incerca sa fiu tot timpul pe subiect :blbl:

Editat de Angi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Angi, ai ignore.

 

Ca sa nu fiu total off-topic, mi`am indoit radiatorul, nu e spart, nu curge din el, se poate indrepta si daca da, aveti idee unde ?

 

Pun si o poza:

post-27737-1205706401_thumb.jpg

 

Merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Angi, ai ignore.

 

Ca sa nu fiu total off-topic, mi`am indoit radiatorul, nu e spart, nu curge din el, se poate indrepta si daca da, aveti idee unde ?

 

Pun si o poza:

post-27737-1205706401_thumb.jpg

 

Merci

:crack: :blbl: pa si la revedere..jumate din ktm-urile din ro functioneaza cu radiatoarele asa..stai linistit..

nu cred ca indreapta cineva radiatoare..cu toate astea credeam ca ai protectii de radiator..eu am dat sute de trante si din alea urate si radiatoarele sunt ca noi..incarca totusi cu o surubelnita fina sa desfaci aripioarele prin care circula aerul sa ai o ventilare cat mai buna..

 

PS..si nu va mai certati..lasati pe altii sa o faca (fiindca chiar reusesc cu succes) :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:cu toate astea credeam ca ai protectii de radiator.

pai din cate vad eu .. are protectii pt radiator .. :P dar s-a lovit in spatele protectiei .. :| ..bine ca nu s-a spart :haha:

 

 

am fost si eu la Ciolpani ! Duminica :blbl: misto ktm-urile .. 2008 .. dar mie mi s-a parut mai putin manevrabil decat modelul 06 ... si mai ciudat :D poate doar mie mi s-a parut !!! asta e parerea mea :lol: ..numai bine :crack: :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu se mai indreapta dar nici nu e problema daca mergi asa.cadrul negru din poza nu e protectie de radiator?

da, e protectie de radiator, si pe aia am indoit`o, cred atillas le stie pe cele vechi de 300 exc, cele de aluminiu, 08 le are ca 450 525....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

misto ktm-urile .. 2008 .. dar mie mi s-a parut mai putin manevrabil decat modelul 06 ... si mai ciudat :blbl: poate doar mie mi s-a parut !!! asta e parerea mea :D ..numai bine :crack: :D

 

tis-a parut. E chestie de setari. Mie mi se par mai manevrabile astea noi. Si se simt mai usurele. Ramane sa vedem daca si tin la "belite" ca astea vechi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ moz - lasa asa radiatorul

 

@ attilas - motorul ala de 350 cmc e exact ce imi trebuie mie; pt mine 450 e prea tare si 250 prea slab. Daca e adevarat, m-am scos.

 

pana nu vad nu cred dar nu vad ce interes ar avea sa ne minta respectivul mai ales ca e angajat la fabrica din mattinghoffen..oricum ptr multi ar fi o mare rezolvare..oamenii care nu renunta la 4 t sigur vor trece toti pe modelul asta..astora din gasca deja le sclipesc ochii ca de la bautura cand se vorbeste de modelul 2009.. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...