seseseko Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 In gașca noastra suntem 3 cu 200 pe raportul 13-48/49. Pare compromisul ideal pentru motoreta asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bibanu Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 Lasa-l asa.Daca-l faci cum zici, va fi ok pe pietre, dar la urcai mai lungi nu o nimeresti, se inmoaie prea tare. Mark stie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BGS Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 Lasa-l asa.Daca-l faci cum zici, va fi ok pe pietre, dar la urcai mai lungi nu o nimeresti, se inmoaie prea tare. pai tocmai ca eu la urcari vreau sa fie mai tare. daca micsorez pe fata ii dau mai multa putere cred eu Mesaj completat In gașca noastra suntem 3 cu 200 pe raportul 13-48/49. Pare compromisul ideal pentru motoreta asta. asa ma gandesc si eu ca 13-48 e compromisul ideal. 14-48 parca merge bine pe forestier, pasune ... da la o panta mai serioasa parca e prea moale mai ales pe noroiul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 (editat) Ok, hai sa explic mai pe larg Intr-adevar daca micsorezi pinionul, o sa capeti un cuplu mai mare sa zicem, DAR o sa scazi lungimea treptei, respectiv vei fii obligat sa abordezi urcari o idee mai lungi cu treapta 2/3, deoarece primele vor fii prea scurte. Cu a treia o sa vezi ca lesina imediat ce ai redus o idee din gaz sau a crescut panta.. De aceea eu zic ca e bun un raport mai lung de genul 14/48. Ma rog, aici nu este regula, depinde si de stilul de mers. Pune un 13 si vezi cum te simti pe urcari si daca nu-ti place poti intodeauna sa-l pui inapoi. Momentan am doua 200, unul cu 13/52 iar celalalt 14/45. Cu primul nu pot lua viteza suficienta inaintea unei urcari decat daca bag a 3-a iar la al doilea cu a 2-a da sa lesine pe o urcare mai solida, deci compromisul cel mai bun este undeva intre. Bafta! Editat Februarie 24, 2010 de Mark81 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coro Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 am si eu o intrebare am un exc 300 si folosesc 13 cu50 raport de transmisie as vrea sa incerc 13 cu 52 foloseste cineva? un sfat mi-ar prinde bine vreau sa schimb pt ca pe urcari mai lungi abrupte sunt cazuri in care a 2 a mi se pare lunga si mi-ar place un 1,5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 La 300 nu cred ca e nici o problema, are rezerve suficiente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BGS Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 Ok, hai sa explic mai pe larg Intr-adevar daca micsorezi pinionul, o sa capeti un cuplu mai mare sa zicem, DAR o sa scazi lungimea treptei, respectiv vei fii obligat sa abordezi urcari o idee mai lungi cu treapta 2/3, deoarece primele vor fii prea scurte. Cu a treia o sa vezi ca lesina imediat ce ai redus o idee din gaz sau a crescut panta.. De aceea eu zic ca e bun un raport mai lung de genul 14/48. Ma rog, aici nu este regula, depinde si de stilul de mers. Pune un 13 si vezi cum te simti pe urcari si daca nu-ti place poti intodeauna sa-l pui inapoi. Momentan am doua 200, unul cu 13/52 iar celalalt 14/45. Cu primul nu pot lua viteza suficienta inaintea unei urcari decat daca bag a 3-a iar la al doilea cu a 2-a da sa lesine pe o urcare mai solida, deci compromisul cel mai bun este undeva intre. Bafta! multumesc. intr-adevar ramane de incercat si vazut (nu-i mare scofala). oricum eu nu urc nici o panta cu prima viteza. chiar si scurte si abrupte aproape tot mereu intra 2-a asa ca 13-48 mi se pare mai potrivit pt. mine. dupa ce o sa incerc o sa ma decid. multumesc tuturor pt. sfaturi BINE CA A INCEPUT SEZONUL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seseseko Postat Februarie 25, 2010 Share Postat Februarie 25, 2010 (editat) in weekend am iesit cu 14-45 pe mocirloaie, a fost ... distractie in ceea ce priveste 300 am prieteni care merg cu 12-52 desi eu nu-i inteleg ... Editat Februarie 25, 2010 de seseseko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Februarie 25, 2010 Share Postat Februarie 25, 2010 Asa este, 200-le nu-i motoreta ideala pt mocirloaie , nici nu mai conteaza ce raport are. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 am un exc 300 si folosesc 13 cu50 raport de transmisieas vrea sa incerc 13 cu 52 foloseste cineva? un sfat mi-ar prinde bine las-i asa. o sa fie prea smucita cu 13/52. Are cuplu suficient 13/50 pentru orice fel de traseu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENDUROSTORE Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 Ola stiti cumva daca maneta de frana pt 525 exc 2003-, se potriveste si la 530 exc?10x se potriveste... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coro Postat Februarie 27, 2010 Share Postat Februarie 27, 2010 (editat) las-i asa. o sa fie prea smucita cu 13/52. Are cuplu suficient 13/50 pentru orice fel de traseu da are suficient cuplu insa pe o urcare dificila in viteza a-ii-a la un salt sau inrt-un loc unde sunt nevoit sa reduc din viteza destul de greu reusesc sa repornesc cind schimb chitul de lant incerc (acum nu pot fiinca cred ca nu ajunge lantul) Editat Februarie 27, 2010 de coro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduro Braesti Postat Februarie 27, 2010 Share Postat Februarie 27, 2010 da are suficient cuplu insa pe o urcare dificila in viteza a-ii-a la un salt sau inrt-un loc unde sunt nevoit sa reduc din viteza destul de greu reusesc sa repornesc Ia in calcul si 14 - 52....cel putin ptr. mine e compromisul intre zone tehnice si poteca viteza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Februarie 27, 2010 Share Postat Februarie 27, 2010 (editat) da are suficient cuplu insa pe o urcare dificila in viteza a-ii-a la un salt sau inrt-un loc unde sunt nevoit sa reduc din viteza destul de greu reusesc sa repornesc cind schimb chitul de lant incerc (acum nu pot fiinca cred ca nu ajunge lantul) Daca si 300 e prea slab ..... , cred ca problema o rezolvi cu inca 2 timpi Editat Februarie 27, 2010 de Mark81 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cowboy Postat Februarie 28, 2010 Share Postat Februarie 28, 2010 Salut Am cumparat in toamna un Exc 520 din 2001. Problema e ca nu sare cand accelerez, adica daca accelerez usor ia tura, dar cand trag tare parca se ineaca si dupa vreo secunda isi revine. Am si cazut in cap o data din cauza ca n-am putut sa sar un sant. Am incercat ceva reglaje la carburator dar nimic nu sa schimbat. Are cineva idee ce poate fi problema? Multumesc Feri Sovata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinagape Postat Februarie 28, 2010 Share Postat Februarie 28, 2010 SalutAm cumparat in toamna un Exc 520 din 2001. Problema e ca nu sare cand accelerez, adica daca accelerez usor ia tura, dar cand trag tare parca se ineaca si dupa vreo secunda isi revine. Am si cazut in cap o data din cauza ca n-am putut sa sar un sant. Am incercat ceva reglaje la carburator dar nimic nu sa schimbat. Are cineva idee ce poate fi problema? Multumesc Feri Sovata cam toate motocicletele cad in nas daca le accelerezi brusc.Incearca sa folosesti ambreaju la trecut santuri, busteni, etc. Daca intradevar ai o problema cu acceleratia uitete la pompa de spritz(in partea dreapta a carb) si vezi cum actioneaza cand tragi gazul, asta daca o mai ai:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cowboy Postat Februarie 28, 2010 Share Postat Februarie 28, 2010 cam toate motocicletele cad in nas daca le accelerezi brusc.Incearca sa folosesti ambreaju la trecut santuri, busteni, etc.Daca intradevar ai o problema cu acceleratia uitete la pompa de spritz(in partea dreapta a carb) si vezi cum actioneaza cand tragi gazul, asta daca o mai ai:) ok, mersi o sa verific Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stealthTT Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 (editat) va spuneam de kit-ul asta pe care l-am luat spun ca rezolva asta cica, cu o mica bucsa care se ataseaza peste partea metalica a membranei. in state folosesc membrana de Honda- asta daca trebuie sa o schimbi, dar ptr mine bucsa asta face acelasi lucru. am sa va spun rezultat-ul dupa montaj, zilele astea , si sambata pe coclauri. oricum asa cum a spus si Sorin, verfica daca mai ai ceva in pompa de spritz si era sa uit, Merci Serban ptr inaltatoare. abia astept sa vad cum merg cu ele. Editat Martie 2, 2010 de stealthTT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 SalutAm cumparat in toamna un Exc 520 din 2001. Problema e ca nu sare cand accelerez, adica daca accelerez usor ia tura, dar cand trag tare parca se ineaca si dupa vreo secunda isi revine. Am si cazut in cap o data din cauza ca n-am putut sa sar un sant. Am incercat ceva reglaje la carburator dar nimic nu sa schimbat. Are cineva idee ce poate fi problema? Multumesc Feri Sovata Si a mea face la fel. Pare ca se ineaca, intradevar. Am dat jos carburatorul si am actionat acceleratia si, cu toate ca era murdara, pompa de sprit a aruncat un jet puternic de benzina. O sa incerc sa o suspend sa vad cum se comporta. PS Umbland pe la fire, pe sub sa, mai demult am uitat sa mufez la loc TCS (throttle control sensor) de la carburator. Am bagat vreo 2 ture asa. Nam simtit nici o diferenta. Ma intreb daca mai lucreaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Johann Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 cam toate motocicletele cad in nas daca le accelerezi brusc.Incearca sa folosesti ambreaju la trecut santuri, busteni, etc.Daca intradevar ai o problema cu acceleratia uitete la pompa de spritz(in partea dreapta a carb) si vezi cum actioneaza cand tragi gazul, asta daca o mai ai:) Poate sa dea in nas si daca amestecul de relantiu nu e corect, umblati la surubul de reglaj amestec cate o juma de tura si trageti brusc acceleratia pana obtineti o acceleratie fara sughituri, dupa care se ajusteaza turatia de relantiu din celalalt surub. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 Corect. Mi-a fost lene sa confectionez o surubelnita cu care sa am acces la jiclorul de relanti. Dar asta e primul lucru ce trebuie facut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cowboy Postat Martie 13, 2010 Share Postat Martie 13, 2010 Am gasit pompa din dreapta carburatorului, mi se pare ca nu functioneaza. Adica cand trag acceleratia, tija aia nu se misca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinagape Postat Martie 14, 2010 Share Postat Martie 14, 2010 Am gasit pompa din dreapta carburatorului, mi se pare ca nu functioneaza.Adica cand trag acceleratia, tija aia nu se misca. ai pm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Martie 14, 2010 Autor Share Postat Martie 14, 2010 Poate sa dea in nas si daca amestecul de relantiu nu e corect, umblati la surubul de reglaj amestec cate o juma de tura si trageti brusc acceleratia pana obtineti o acceleratie fara sughituri, dupa care se ajusteaza turatia de relantiu din celalalt surub. exact..problema este numai din carburator..este un pic de munca dar pana la urma il reglati..faceti reglajul asta numai cand stiti ca motorul este bine incalzit si sunt macar 15 grade cu plus afara.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BGS Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 o intrebare pt. ce-i care au ktm modelele mai noi cele cu aripa pe spate mai lata. cum ati pus chinga aia de care se ridica spatele motorului ? le-ati prins de suruburile alea de la capatul cadrului sau cum ati facut ? asa dupa ochi, fara sa incerc se pareca daca prind ca la modelele mai vechi, parca tot cu plastic cu tot se ridica cand trag de el. multumesc anticipat. SA INCEAPA ENDUREALA !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.