Mark81 Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 nu te mai necaji aiurea,schimba bobina cu firul de bujie si luleaua,si va porni la sfert(firul de bujie vine cu bobina cu tot)iti fura curent la greu Noi facem 13-14 aici si pe el il doare-n baston Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Aprilie 8, 2010 Autor Share Postat Aprilie 8, 2010 Noi facem 13-14 aici si pe el il doare-n baston bre,am vazut prea tarziu cat de necajiti sunteti..am trecut si eu prin asta,la 100 de metri dupa start la targoviste,au sarit stropi pe fisa dintr-o balta si acolo a murit..eu macar am desfacut motorul bucati ca nu intelegeam ce dracu are..in fine,eu am pus lulea noua si merge ca vioara.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 Ma refeream la proprietrar....noi ne agitam aici si el nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danok Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 Sal. Am un KTM 250 exc luat recent si are o "belea", astfel ca atunci cand cade pe o parte putin mai violent, jugul de sus se roteste usor fata de jugul de jos rezultand o ciclistica aiurea pana cand cade pe partea cealalta si se indreapta. Am strans suruburile ce tin jambele, am strans surubul de sus de pe mijlocul jugului, am strans si piulita mare aflata tot pe mijloc si ...nimic. Manifestarile au ramas aceleasi si sa nu va imaginati ca arunc in ultimul hal cu ea. Ce nu e bine? Daca scot jambele si demontez jugul la ce trebuie sa ma uit dpdv al uzurii? Pe axul dintre juguri sunt ceva caneluri ce s-au uzat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 Sal. Am un KTM 250 exc luat recent si are o "belea", astfel ca atunci cand cade pe o parte putin mai violent, jugul de sus se roteste usor fata de jugul de jos rezultand o ciclistica aiurea pana cand cade pe partea cealalta si se indreapta. Am strans suruburile ce tin jambele, am strans surubul de sus de pe mijlocul jugului, am strans si piulita mare aflata tot pe mijloc si ...nimic. Manifestarile au ramas aceleasi si sa nu va imaginati ca arunc in ultimul hal cu ea. Ce nu e bine? Daca scot jambele si demontez jugul la ce trebuie sa ma uit dpdv al uzurii? Pe axul dintre juguri sunt ceva caneluri ce s-au uzat? Nu exista caneluri. Exista doar 2 rulmenti conici. Verifica daca ei sunt uzati si daca au joc pe axul jugului. Daca au joc, trebuie alt jug sau bailagere (tablite subtiri care umplu spatiul dintre rulmenti si jug). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danok Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 O sa verific ce ai zis tu dar, daca se poate, care este explicatia faptului ca se rotesc independent jugurile? Intreb asta, deoarece am avut o Honda CR la care stiu sigur ca avea rulmentii de la jug uzati(miscand incet de jug, se auzea o bataie), si intr-un an si ceva nu am avut probleme de acest gen. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 (editat) O sa verific ce ai zis tu dar, daca se poate, care este explicatia faptului ca se rotesc independent jugurile? Intreb asta, deoarece am avut o Honda CR la care stiu sigur ca avea rulmentii de la jug uzati(miscand incet de jug, se auzea o bataie), si intr-un an si ceva nu am avut probleme de acest gen. Atunci ramane varianta cu axul jugului uzat. Adica chestia pe care sta interiorul rulmentilor. Ea este de aluminiu si se poate uza daca se blocheaza vreun rulment si incepe sa se invarta pe ax. Da jos telescoapele si vezi care e treaba cu jugul. PS Da, partea de sus si partea de jos a jugului se rotesc independent una fata de alta. Asa e la toate motoretele. Ele sunt aliniate prin intermediul telescoapelor si a axului rotii fata. Editat Aprilie 8, 2010 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danok Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 Se rotesc independent cand sunt slabite suruburile si il demontam, asta stiam. Dar in exploatare, la cazaturi nu are voie sa roteasca unul fata de celalat. Poate nu am explicat bine dar repet:dupa cazatura jugul de sus e rotit putin fata de cel de jos dupa ce in prealabil cu o seara inainte verificasem si stransesem toate suruburile pentru a evita repetarea acestui fenomen. Nu sunt strambe suruburile de la inaltatore, nu e stramb ghidonul, nu sunt stranbe jambele doar, in fct de partea pe care cad, jugul de sus se rasuceste cateva grade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 Sal. Am un KTM 250 exc luat recent si are o "belea", astfel ca atunci cand cade pe o parte putin mai violent, jugul de sus se roteste usor fata de jugul de jos rezultand o ciclistica aiurea pana cand cade pe partea cealalta si se indreapta. Am strans suruburile ce tin jambele, am strans surubul de sus de pe mijlocul jugului, am strans si piulita mare aflata tot pe mijloc si ...nimic. Manifestarile au ramas aceleasi si sa nu va imaginati ca arunc in ultimul hal cu ea. Ce nu e bine? Daca scot jambele si demontez jugul la ce trebuie sa ma uit dpdv al uzurii? Pe axul dintre juguri sunt ceva caneluri ce s-au uzat? Daca cele 4 suruburi de la jug cu amortizorul si cele 2 suruburi de sus de la axul jugului sunt stranse nu ai ce sa faci nu e vorba de nici o uzura.Pur si simplu se pierde paralelismul amortizoarelor cand cazi. Rotesti maxim ghidonul inspre partea in care trebuie deplasata roata si lovesti roata in spre fata cu talpa cizmei hotarat. Nu trebuie s-o trantesti si pe partea cealalta. Cu jocul din rulmentii jugului e alta poveste nu are legatura cu paralelismul amortizoarelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danok Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 K.Daca tre' sa dau cu cizma in ea, asta e o fac si p'asta. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 Dap. Treaba cu uzatul axului jugului nu poate sa dea decat joc la directie. Aliniamentul jug-telescoape-roata e asigurat doar de fixarea telescoapelor in jugul superior, inferior si in axul rotii fata. Si la mine se mai suceste. Nu chiar la fiecare cazatura. Depinde cum cade. Un sut in roata si pornesc mai departe. Acasa slabesc suruburile de la axul rotii si de la unul din juguri, apas de cateva ori fata si strang la loc suruburile. Eu am inlocuit suruburile KTM cu suruburi pt cheie Allen (imbus). PS Poate ai vaselina pe telescoape si d-aia se sucesc mai usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danok Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 Multumesc pentru raspunsuri. Am inteles cum functioneaza treaba si o sa incerc rezolv problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 Dap. Treaba cu uzatul axului jugului nu poate sa dea decat joc la directie. Aliniamentul jug-telescoape-roata e asigurat doar de fixarea telescoapelor in jugul superior, inferior si in axul rotii fata. Si la mine se mai suceste. Nu chiar la fiecare cazatura. Depinde cum cade. Un sut in roata si pornesc mai departe. Acasa slabesc suruburile de la axul rotii si de la unul din juguri, apas de cateva ori fata si strang la loc suruburile. Eu am inlocuit suruburile KTM cu suruburi pt cheie Allen (imbus).PS Poate ai vaselina pe telescoape si d-aia se sucesc mai usor. Salut, ce ai facut cu suruburile originale? Mai ai nevoie de ele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 Salut, ce ai facut cu suruburile originale?Mai ai nevoie de ele? Leam pus intro cutie. Nu mai am nevoie de ele. Cel putin la moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 Fa-le un pret si te-am scapat de ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 Fa-le un pret si te-am scapat de ele. Pai daca vii in Buc. Prin posta costa cat nu fac. Sunt grele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KOBR$ABENY Postat Aprilie 10, 2010 Share Postat Aprilie 10, 2010 produse motorex in cluj sau oriunde prin curier mai multe pe www.ktmexc.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
koss Postat Aprilie 10, 2010 Share Postat Aprilie 10, 2010 Ma refeream la proprietrar....noi ne agitam aici si el nimic. au fost sarbatorile si nu prea am avut timp de "mesterit" , dar azi am recuperat . asa ca partea 3 din misiune imposibila unde ma agit de zor fara nici un rezultat : am urmat sfaturile celor mai priceputi , insa capra refuza sa porneasca , cred ca e tap ca tare incapatanat este. mai exact : am pus electromotorul pe direct (alimentat de la baterie ) , am scos si fisa si bobina si am alimentat electromotorul tot pe direct de la baterie , insa..... nimic nu vrea sa porneasca de la buton , simtomele sunt aqceleasi , invarte putin ...pauza , iar invarte . da senzatia ca nu are putere ( da am pus electromotorul meu pe alt motor identic cu al meu si a pornit din prima ). cu riscul de a pune intrebari timpite ( dar chiar nu mai stiu ce poate sa fie ) , sa fie compresia prea mare , si electromotorul sa nu faca fata ???? de la kick porneste extrem de usor , si la rece si la cald concluzie : am alimentat de la baterie , se exclud fire intrerupte ; an taiat alimentarea de la bobina si fisa (ma gandeam ca fura curent pe acolo ) si tot nimic ...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aplesa Postat Aprilie 10, 2010 Share Postat Aprilie 10, 2010 au fost sarbatorile si nu prea am avut timp de "mesterit" , dar azi am recuperat .asa ca partea 3 din misiune imposibila unde ma agit de zor fara nici un rezultat : am urmat sfaturile celor mai priceputi , insa capra refuza sa porneasca , cred ca e tap ca tare incapatanat este. mai exact : am pus electromotorul pe direct (alimentat de la baterie ) , am scos si fisa si bobina si am alimentat electromotorul tot pe direct de la baterie , insa..... nimic nu vrea sa porneasca de la buton , simtomele sunt aqceleasi , invarte putin ...pauza , iar invarte . da senzatia ca nu are putere ( da am pus electromotorul meu pe alt motor identic cu al meu si a pornit din prima ). cu riscul de a pune intrebari timpite ( dar chiar nu mai stiu ce poate sa fie ) , sa fie compresia prea mare , si electromotorul sa nu faca fata ???? de la kick porneste extrem de usor , si la rece si la cald concluzie : am alimentat de la baterie , se exclud fire intrerupte ; an taiat alimentarea de la bobina si fisa (ma gandeam ca fura curent pe acolo ) si tot nimic ...... ai ceva probleme de contact undeva. Masa de la baterie face contact bine cu motorul? Poate ai un conductor subdimensionat si acolo ai pierderea de putere. Oare ce ar mai putea fi? Ai incercat cu alt electromotor la tine? porneste usor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
koss Postat Aprilie 10, 2010 Share Postat Aprilie 10, 2010 au fost sarbatorile si nu prea am avut timp de "mesterit" , dar azi am recuperat .asa ca partea 3 din misiune imposibila unde ma agit de zor fara nici un rezultat : am urmat sfaturile celor mai priceputi , insa capra refuza sa porneasca , cred ca e tap ca tare incapatanat este. mai exact : am pus electromotorul pe direct (alimentat de la baterie ) , am scos si fisa si bobina si am alimentat electromotorul tot pe direct de la baterie , insa..... nimic nu vrea sa porneasca de la buton , simtomele sunt aqceleasi , invarte putin ...pauza , iar invarte . da senzatia ca nu are putere ( da am pus electromotorul meu pe alt motor identic cu al meu si a pornit din prima ). cu riscul de a pune intrebari timpite ( dar chiar nu mai stiu ce poate sa fie ) , sa fie compresia prea mare , si electromotorul sa nu faca fata ???? de la kick porneste extrem de usor , si la rece si la cald concluzie : am alimentat de la baterie , se exclud fire intrerupte ; an taiat alimentarea de la bobina si fisa (ma gandeam ca fura curent pe acolo ) si tot nimic ...... ai ceva probleme de contact undeva. Masa de la baterie face contact bine cu motorul? Poate ai un conductor subdimensionat si acolo ai pierderea de putere. Oare ce ar mai putea fi? Ai incercat cu alt electromotor la tine? porneste usor? am eliminat toate firele prin alimentarea directa a electromotorului de la baterie, deci nu se pune problema de conductor subdimensionat . am incercat cu alt electromotor (care functioneaza perfect pe alt motor) si avea aceleasi simtome , plus ca al meu mergea snur pe acelasi motor . baterie , releu , si electromotor toate au fost incercate pe alt motor si au functionat si invers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aplesa Postat Aprilie 10, 2010 Share Postat Aprilie 10, 2010 am eliminat toate firele prin alimentarea directa a electromotorului de la baterie, deci nu se pune problema de conductor subdimensionat .am incercat cu alt electromotor (care functioneaza perfect pe alt motor) si avea aceleasi simtome , plus ca al meu mergea snur pe acelasi motor . baterie , releu , si electromotor toate au fost incercate pe alt motor si au functionat si invers Ar putea fi ceva mecanic? suportul(carcasa) indoit? nu se culca exact, nu este aliniat axial ca lumea si forteaza Din ce ai descris, toate posibilitatile de defct electric au fost eliminate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 10, 2010 Share Postat Aprilie 10, 2010 (editat) am eliminat toate firele prin alimentarea directa a electromotorului de la baterie, deci nu se pune problema de conductor subdimensionat .am incercat cu alt electromotor (care functioneaza perfect pe alt motor) si avea aceleasi simtome , plus ca al meu mergea snur pe acelasi motor . baterie , releu , si electromotor toate au fost incercate pe alt motor si au functionat si invers N-am demontat personal dar, din cate vad in manual, kick-ul invarte oala exterioara a ambreiajului iar demarorul invarte arborele cotit. Ambele printr-o serie de pinioane. Ambele trebuie sa aiba cate un freewheel (rulment unidirectional). Inseamna ca la tine e ceva stricat pe traseul demaror - arbore cotit. Mai bine zis, pe traseul demaror - freewheel. Culca motoreta pe stanga, da jos capacul dinspre ambreiaj si vezi cum se invart rotitele pe acolo. Poti sa si incerci sa-l pornesti pt 2-3 sec. Ti apasat butonul de oprit si ii dai la automat. S-ar putea sa sara niste ulei totusi Editat Aprilie 10, 2010 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
koss Postat Aprilie 11, 2010 Share Postat Aprilie 11, 2010 N-am demontat personal dar, din cate vad in manual, kick-ul invarte oala exterioara a ambreiajului iar demarorul invarte arborele cotit. Ambele printr-o serie de pinioane. Ambele trebuie sa aiba cate un freewheel (rulment unidirectional). Inseamna ca la tine e ceva stricat pe traseul demaror - arbore cotit. Mai bine zis, pe traseul demaror - freewheel. Culca motoreta pe stanga, da jos capacul dinspre ambreiaj si vezi cum se invart rotitele pe acolo. Poti sa si incerci sa-l pornesti pt 2-3 sec. Ti apasat butonul de oprit si ii dai la automat. S-ar putea sa sara niste ulei totusi am primit acelasi sfat si de la alta persoana , asta ar fi urmatorul pas : schimbarea rulmentului . oare cat o costa un rulment??? ( de la ktm cred ca o avere , cat nu face tot motorul ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Aprilie 11, 2010 Share Postat Aprilie 11, 2010 (editat) Ai pus o baterie calumea pe motocicleta (noua)? Daca cheltuiala cu o baterie noua e prea mare pune-i cablurie de la masina si ATENTIE!! lasa 10 minute cablurile puse cu motorul masinii mergand. Daca nici asa nu se invarte, abea atunci vei stii ca nu-i de la baterie. Imprumutul bateriei de pe alte motoare nu este f relevant. Editat Aprilie 11, 2010 de Mark81 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danok Postat Aprilie 11, 2010 Share Postat Aprilie 11, 2010 Ce credeti ca genereaza zgomotului ciudat din filmulet? Distributia sau supapele? Zgomotul este foarte pronuntat cand motorul este rece si se estompeaza cand se incalzeste, dar totusi ramne prezent. Se aude mai mult pe partea dreapta(unde s-a facut si filmarea) si vechiul propietar a zis ca ar fi de la carburator .Este ceva in miscare pe acolo? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.