Sari la conținut

Hai Portocalii (KTM EXC Rulz)


atillas
 Share

Postări Recomandate

nu te mai necaji aiurea,schimba bobina cu firul de bujie si luleaua,si va porni la sfert(firul de bujie vine cu bobina cu tot)iti fura curent la greu

 

Noi facem 13-14 aici si pe el il doare-n baston :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Noi facem 13-14 aici si pe el il doare-n baston :blink:

bre,am vazut prea tarziu cat de necajiti sunteti..am trecut si eu prin asta,la 100 de metri dupa start la targoviste,au sarit stropi pe fisa dintr-o balta si acolo a murit..eu macar am desfacut motorul bucati ca nu intelegeam ce dracu are..in fine,eu am pus lulea noua si merge ca vioara..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal. Am un KTM 250 exc luat recent si are o "belea", astfel ca atunci cand cade pe o parte putin mai violent, jugul de sus se roteste usor fata de jugul de jos rezultand o ciclistica aiurea pana cand cade pe partea cealalta si se indreapta. Am strans suruburile ce tin jambele, am strans surubul de sus de pe mijlocul jugului, am strans si piulita mare aflata tot pe mijloc si ...nimic. Manifestarile au ramas aceleasi si sa nu va imaginati ca arunc in ultimul hal cu ea. Ce nu e bine? Daca scot jambele si demontez jugul la ce trebuie sa ma uit dpdv al uzurii? Pe axul dintre juguri sunt ceva caneluri ce s-au uzat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal. Am un KTM 250 exc luat recent si are o "belea", astfel ca atunci cand cade pe o parte putin mai violent, jugul de sus se roteste usor fata de jugul de jos rezultand o ciclistica aiurea pana cand cade pe partea cealalta si se indreapta. Am strans suruburile ce tin jambele, am strans surubul de sus de pe mijlocul jugului, am strans si piulita mare aflata tot pe mijloc si ...nimic. Manifestarile au ramas aceleasi si sa nu va imaginati ca arunc in ultimul hal cu ea. Ce nu e bine? Daca scot jambele si demontez jugul la ce trebuie sa ma uit dpdv al uzurii? Pe axul dintre juguri sunt ceva caneluri ce s-au uzat?

 

Nu exista caneluri. Exista doar 2 rulmenti conici. Verifica daca ei sunt uzati si daca au joc pe axul jugului. Daca au joc, trebuie alt jug sau bailagere (tablite subtiri care umplu spatiul dintre rulmenti si jug).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa verific ce ai zis tu dar, daca se poate, care este explicatia faptului ca se rotesc independent jugurile? Intreb asta, deoarece am avut o Honda CR la care stiu sigur ca avea rulmentii de la jug uzati(miscand incet de jug, se auzea o bataie), si intr-un an si ceva nu am avut probleme de acest gen.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa verific ce ai zis tu dar, daca se poate, care este explicatia faptului ca se rotesc independent jugurile? Intreb asta, deoarece am avut o Honda CR la care stiu sigur ca avea rulmentii de la jug uzati(miscand incet de jug, se auzea o bataie), si intr-un an si ceva nu am avut probleme de acest gen.

 

Atunci ramane varianta cu axul jugului uzat. Adica chestia pe care sta interiorul rulmentilor. Ea este de aluminiu si se poate uza daca se blocheaza vreun rulment si incepe sa se invarta pe ax. Da jos telescoapele si vezi care e treaba cu jugul.

 

PS Da, partea de sus si partea de jos a jugului se rotesc independent una fata de alta. Asa e la toate motoretele. Ele sunt aliniate prin intermediul telescoapelor si a axului rotii fata.

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se rotesc independent cand sunt slabite suruburile si il demontam, asta stiam. Dar in exploatare, la cazaturi nu are voie sa roteasca unul fata de celalat. Poate nu am explicat bine dar repet:dupa cazatura jugul de sus e rotit putin fata de cel de jos dupa ce in prealabil cu o seara inainte verificasem si stransesem toate suruburile pentru a evita repetarea acestui fenomen. Nu sunt strambe suruburile de la inaltatore, nu e stramb ghidonul, nu sunt stranbe jambele doar, in fct de partea pe care cad, jugul de sus se rasuceste cateva grade.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal. Am un KTM 250 exc luat recent si are o "belea", astfel ca atunci cand cade pe o parte putin mai violent, jugul de sus se roteste usor fata de jugul de jos rezultand o ciclistica aiurea pana cand cade pe partea cealalta si se indreapta. Am strans suruburile ce tin jambele, am strans surubul de sus de pe mijlocul jugului, am strans si piulita mare aflata tot pe mijloc si ...nimic. Manifestarile au ramas aceleasi si sa nu va imaginati ca arunc in ultimul hal cu ea. Ce nu e bine? Daca scot jambele si demontez jugul la ce trebuie sa ma uit dpdv al uzurii? Pe axul dintre juguri sunt ceva caneluri ce s-au uzat?

 

Daca cele 4 suruburi de la jug cu amortizorul si cele 2 suruburi de sus de la axul jugului sunt stranse nu ai ce sa faci nu e vorba de nici o uzura.Pur si simplu se pierde paralelismul amortizoarelor cand cazi. Rotesti maxim ghidonul inspre partea in care trebuie deplasata roata si lovesti roata in spre fata cu talpa cizmei hotarat. Nu trebuie s-o trantesti si pe partea cealalta. Cu jocul din rulmentii jugului e alta poveste nu are legatura cu paralelismul amortizoarelor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dap. Treaba cu uzatul axului jugului nu poate sa dea decat joc la directie. Aliniamentul jug-telescoape-roata e asigurat doar de fixarea telescoapelor in jugul superior, inferior si in axul rotii fata. Si la mine se mai suceste. Nu chiar la fiecare cazatura. Depinde cum cade. Un sut in roata si pornesc mai departe. Acasa slabesc suruburile de la axul rotii si de la unul din juguri, apas de cateva ori fata si strang la loc suruburile. Eu am inlocuit suruburile KTM cu suruburi pt cheie Allen (imbus).

PS Poate ai vaselina pe telescoape si d-aia se sucesc mai usor. :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dap. Treaba cu uzatul axului jugului nu poate sa dea decat joc la directie. Aliniamentul jug-telescoape-roata e asigurat doar de fixarea telescoapelor in jugul superior, inferior si in axul rotii fata. Si la mine se mai suceste. Nu chiar la fiecare cazatura. Depinde cum cade. Un sut in roata si pornesc mai departe. Acasa slabesc suruburile de la axul rotii si de la unul din juguri, apas de cateva ori fata si strang la loc suruburile. Eu am inlocuit suruburile KTM cu suruburi pt cheie Allen (imbus).

PS Poate ai vaselina pe telescoape si d-aia se sucesc mai usor. :blink:

 

 

Salut, ce ai facut cu suruburile originale?

Mai ai nevoie de ele?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma refeream la proprietrar....noi ne agitam aici si el nimic.

 

 

au fost sarbatorile si nu prea am avut timp de "mesterit" , dar azi am recuperat .

asa ca partea 3 din misiune imposibila unde ma agit de zor fara nici un rezultat :

am urmat sfaturile celor mai priceputi , insa capra refuza sa porneasca :lol: , cred ca e tap ca tare incapatanat este.

mai exact : am pus electromotorul pe direct (alimentat de la baterie ) , am scos si fisa si bobina si am alimentat electromotorul tot pe direct de la baterie , insa..... nimic nu vrea sa porneasca de la buton :lol: , simtomele sunt aqceleasi , invarte putin ...pauza , iar invarte . da senzatia ca nu are putere ( da am pus electromotorul meu pe alt motor identic cu al meu si a pornit din prima ).

cu riscul de a pune intrebari timpite :love: ( dar chiar nu mai stiu ce poate sa fie ) , sa fie compresia prea mare , si electromotorul sa nu faca fata ????

de la kick porneste extrem de usor , si la rece si la cald :laugh:

 

concluzie : am alimentat de la baterie , se exclud fire intrerupte ; an taiat alimentarea de la bobina si fisa (ma gandeam ca fura curent pe acolo ) si tot nimic ......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

au fost sarbatorile si nu prea am avut timp de "mesterit" , dar azi am recuperat .

asa ca partea 3 din misiune imposibila unde ma agit de zor fara nici un rezultat :

am urmat sfaturile celor mai priceputi , insa capra refuza sa porneasca :lol: , cred ca e tap ca tare incapatanat este.

mai exact : am pus electromotorul pe direct (alimentat de la baterie ) , am scos si fisa si bobina si am alimentat electromotorul tot pe direct de la baterie , insa..... nimic nu vrea sa porneasca de la buton :lol: , simtomele sunt aqceleasi , invarte putin ...pauza , iar invarte . da senzatia ca nu are putere ( da am pus electromotorul meu pe alt motor identic cu al meu si a pornit din prima ).

cu riscul de a pune intrebari timpite :love: ( dar chiar nu mai stiu ce poate sa fie ) , sa fie compresia prea mare , si electromotorul sa nu faca fata ????

de la kick porneste extrem de usor , si la rece si la cald :laugh:

 

concluzie : am alimentat de la baterie , se exclud fire intrerupte ; an taiat alimentarea de la bobina si fisa (ma gandeam ca fura curent pe acolo ) si tot nimic ......

 

ai ceva probleme de contact undeva. Masa de la baterie face contact bine cu motorul? Poate ai un conductor subdimensionat si acolo ai pierderea de putere. Oare ce ar mai putea fi? Ai incercat cu alt electromotor la tine? porneste usor?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

au fost sarbatorile si nu prea am avut timp de "mesterit" , dar azi am recuperat .

asa ca partea 3 din misiune imposibila unde ma agit de zor fara nici un rezultat :

am urmat sfaturile celor mai priceputi , insa capra refuza sa porneasca :lol: , cred ca e tap ca tare incapatanat este.

mai exact : am pus electromotorul pe direct (alimentat de la baterie ) , am scos si fisa si bobina si am alimentat electromotorul tot pe direct de la baterie , insa..... nimic nu vrea sa porneasca de la buton :lol: , simtomele sunt aqceleasi , invarte putin ...pauza , iar invarte . da senzatia ca nu are putere ( da am pus electromotorul meu pe alt motor identic cu al meu si a pornit din prima ).

cu riscul de a pune intrebari timpite :love: ( dar chiar nu mai stiu ce poate sa fie ) , sa fie compresia prea mare , si electromotorul sa nu faca fata ????

de la kick porneste extrem de usor , si la rece si la cald :laugh:

 

concluzie : am alimentat de la baterie , se exclud fire intrerupte ; an taiat alimentarea de la bobina si fisa (ma gandeam ca fura curent pe acolo ) si tot nimic ......

 

 

ai ceva probleme de contact undeva. Masa de la baterie face contact bine cu motorul? Poate ai un conductor subdimensionat si acolo ai pierderea de putere. Oare ce ar mai putea fi? Ai incercat cu alt electromotor la tine? porneste usor?

 

 

am eliminat toate firele prin alimentarea directa a electromotorului de la baterie, deci nu se pune problema de conductor subdimensionat .

am incercat cu alt electromotor (care functioneaza perfect pe alt motor) si avea aceleasi simtome , plus ca al meu mergea snur pe acelasi motor .

baterie , releu , si electromotor toate au fost incercate pe alt motor si au functionat si invers

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am eliminat toate firele prin alimentarea directa a electromotorului de la baterie, deci nu se pune problema de conductor subdimensionat .

am incercat cu alt electromotor (care functioneaza perfect pe alt motor) si avea aceleasi simtome , plus ca al meu mergea snur pe acelasi motor .

baterie , releu , si electromotor toate au fost incercate pe alt motor si au functionat si invers

 

Ar putea fi ceva mecanic? suportul(carcasa) indoit? nu se culca exact, nu este aliniat axial ca lumea si forteaza

Din ce ai descris, toate posibilitatile de defct electric au fost eliminate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am eliminat toate firele prin alimentarea directa a electromotorului de la baterie, deci nu se pune problema de conductor subdimensionat .

am incercat cu alt electromotor (care functioneaza perfect pe alt motor) si avea aceleasi simtome , plus ca al meu mergea snur pe acelasi motor .

baterie , releu , si electromotor toate au fost incercate pe alt motor si au functionat si invers

 

N-am demontat personal dar, din cate vad in manual, kick-ul invarte oala exterioara a ambreiajului iar demarorul invarte arborele cotit. Ambele printr-o serie de pinioane. Ambele trebuie sa aiba cate un freewheel (rulment unidirectional). Inseamna ca la tine e ceva stricat pe traseul demaror - arbore cotit. Mai bine zis, pe traseul demaror - freewheel. Culca motoreta pe stanga, da jos capacul dinspre ambreiaj si vezi cum se invart rotitele pe acolo. Poti sa si incerci sa-l pornesti pt 2-3 sec. Ti apasat butonul de oprit si ii dai la automat. S-ar putea sa sara niste ulei totusi :love:

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am demontat personal dar, din cate vad in manual, kick-ul invarte oala exterioara a ambreiajului iar demarorul invarte arborele cotit. Ambele printr-o serie de pinioane. Ambele trebuie sa aiba cate un freewheel (rulment unidirectional). Inseamna ca la tine e ceva stricat pe traseul demaror - arbore cotit. Mai bine zis, pe traseul demaror - freewheel. Culca motoreta pe stanga, da jos capacul dinspre ambreiaj si vezi cum se invart rotitele pe acolo. Poti sa si incerci sa-l pornesti pt 2-3 sec. Ti apasat butonul de oprit si ii dai la automat. S-ar putea sa sara niste ulei totusi :laugh:

 

 

am primit acelasi sfat si de la alta persoana , asta ar fi urmatorul pas : schimbarea rulmentului .

oare cat o costa un rulment??? ( de la ktm cred ca o avere , cat nu face tot motorul :love: )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai pus o baterie calumea pe motocicleta (noua)?

Daca cheltuiala cu o baterie noua e prea mare pune-i cablurie de la masina si ATENTIE!! lasa 10 minute cablurile puse cu motorul masinii mergand. Daca nici asa nu se invarte, abea atunci vei stii ca nu-i de la baterie.

Imprumutul bateriei de pe alte motoare nu este f relevant.

Editat de Mark81
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce credeti ca genereaza zgomotului ciudat din filmulet? Distributia sau supapele? Zgomotul este foarte pronuntat cand motorul este rece si se estompeaza cand se incalzeste, dar totusi ramne prezent. Se aude mai mult pe partea dreapta(unde s-a facut si filmarea) si vechiul propietar a zis ca ar fi de la carburator :love: .Este ceva in miscare pe acolo?

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...