Sari la conținut

Hai Portocalii (KTM EXC Rulz)


atillas
 Share

Postări Recomandate

inclin sa cred ca va creste cantitatea de ulei CU 0,6 litri DE LA 1,1 litri, cat are aproximativ exc4t<2008

 

nici gama dupa 2008 nu are doar 0,6 L. Ca si utilitate, daca nu sunt mari modificari de facut, costul pare decent, insa de ce ai vrea sa faci enduro touring cu un exc????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nivel de calitate• JASO T-903:2006 MA • API SJ

 

un ulei cu nivelul de calitate de mai sus e ok pentru un exc 450 din 2004 ? ktm ce nivel recomanda pt acelasi exc 450 din 2004 ( in manual apare Motorex Power Synt 4T 10W/50 da nu am gasit nimic legat de nivel de calitate )

unde pot gasi si eu ceva info despre ce inseama toate prescurtarile respective JASO MA 903:2006 , MA2 ; API SL, SJ, SH, SG ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

inclin sa cred ca va creste cantitatea de ulei CU 0,6 litri DE LA 1,1 litri, cat are aproximativ exc4t<2008

nici gama dupa 2008 nu are doar 0,6 L. Ca si utilitate, daca nu sunt mari modificari de facut, costul pare decent, insa de ce ai vrea sa faci enduro touring cu un exc????

 

In postul anterior am rezumat de pe advrider ceea ce spunea Maciek:

"The bikes has originally only 0.6 L of oil in the engine. So we needed this oilcooler which cools down the oil and increases oil in the engine to 1.1L;

In the separated gearbox there is 0.9L."

Am citit topicul acesta cap coada in ultimele doua zile si am intrebat despre acest radiator si utilitatea maririi capacitatii de ulei, fiindca am vazut ca multe lume se plange de problema supraincalzirii motorului. Ma gandeam ca, pe langa ventilatorul de pe radiator care am vazut ca costa 100 de euro ar fi si asta o solutie (chiar daca mult mai grea decat ventilatorul de plastic).

Despre enduro-touring cu EXC-ul, ce sa zic :what:?

Nici eu nu stiu de ce nu au ales DRZ cei despre care discutam.

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ventilator pe radiatorul de apa + radiator de ulei + ventilator pe radiatorul de ulei si nu ar mai trebui sa se supraincalzeasca motorul vreodata. La enduro nu cred ca se gandeste cineva sa foloseasca radiator suplimentar de ulei din cauza cursei pentru kilograme putine.

Enduro-touring ar merge facut cu motoare de enduro in conditiile din LWR, cu masini suport. Fara bagaj sau rezervor marit.

Plolonezii din link-ul de mai sus ori au vreo sponsorizare de la KTM, ori sunt KTM fanatici. Altfel tot la DRZ ar fi fost normal sa se gandeasca daca tineau mortis sa refaca traseul cu ceva mai usor decat LC4.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A folosit careva dintre posesorii de 4T radiatoare de ulei suplimentare?

Eu pe net le-am gasit pe acestea de la HT Racing la aprox. 400 USD:

post-3763-0-43744100-1331509099_thumb.jpg

Facea vorbire despre ele si le-a folosit Maciek Swinarski in a doua lui tura in Siberia :

Zicea ca creste capacitatea uleiului din motor de la 0.6 la 1.1 L

Oil cooler KTM (derulati putin in jos)

 

post-3763-0-12586100-1331509430_thumb.jpg

Am un prieten care a folosit la un dominator ceva de genul acesta,era montat chiar in fata ca sa mai ia si ceva aer,dupa vreo 500 de km a inceput sa bata motorul,l-au desfacut la Sibiu,(motor cu maxim 7000 de km,cumparat de nou din reprezentanta) era varza inauntru.Concluzia,presiune de ulei necorespunzatoare,ungere insuficienta din cauza "camerei" extra de ulei..concluzie:refacut parte superioara motor,demontat radiator de ulei,..parcurs in urmatorii ani peste 20.000 de km,vandut in stare foarte buna,motorul functioneaza si astazi.

Acum o sa imi spuneti ca se completeaza cu cantitatea X de ulei,dar asta am constatat si clar ceva nu este in regula.

Iar daca nici Honda nu fac motoare durabile,nu mai face nimeni..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acu' imi dau si io cu parerea. daca baietii au facut tura si nu le-a crapat nimic e in regula altfel, cum zicea cineva mai sus ar putea dauna mai mult decat ar face bine.

 

vad din poza ca radiatoru ala suplimentar e instalat deasupra baii de ulei si ma gandesc ca odata oprit motoru uleiul se scruge in baie. pompele de ulei ''trag" destula putere din motor. de aceea, producatorii incearca sa le faca cat mai la fix ca si capacitate in debit si greutate. d-aia cred ca-i ia timp stiva pana uleiul ajunge la presiunea care trebuie.

aopi daca motoru e folosit la ture mai de viteza, uleiul va fi mai rece decat trebuie ceea ce iarasi nu e prea bine. in plus mai poate fi dezavantajul condensului regulat in acel radiator.

altfel...o cantitate mai mare de ulei n-ar face decat bine.

personal nu o vad ca pe o solutie prea geniala pt "viata" de zi cu zi...cred ca mai sigur ar fi un ventilator pe fiecare radiator

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BAieti, dar unde va pregatiti voi sa mergeti de nu se descurca motocicleta cu 3 radiatoare si 5 ventilatoare? Eu zic ca se descurca ele asa cum au fost proiectate de INGINERI.

Cat despre touring cu exc, eu nu m-as duce nici pana la bucuresti si nu vad de ce ar face cineva treaba asta cand nu cred ca exista drum pe care sa nu-l faci cu un dual sport chiar si de acum 20 ani.

 

Primavara sa fie, ca fara radiatoare suplimentare ne descurcam noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merge touring cu EXC daca mergi pe langa drum (off the road). Si, cum am mai spus, cu masini suport on the road. Altfel, cu bagaje pe EXC si cu rezervoare de benzina, il transformi intr-un enduro-touring ordinar si fun-factor-ul se diminueaza drastic. Polonezii in cauza or fi vrut sa demonstreze ca si EXC-ul poate fi fiabil. Ma intreb cum schimbau uleiul: la 15 ore, la 30 ore, la 1000 km, la 3000 km?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merge touring cu EXC daca mergi pe langa drum (off the road). Si, cum am mai spus, cu masini suport on the road. Altfel, cu bagaje pe EXC si cu rezervoare de benzina, il transformi intr-un enduro-touring ordinar si fun-factor-ul se diminueaza drastic. Polonezii in cauza or fi vrut sa demonstreze ca si EXC-ul poate fi fiabil. Ma intreb cum schimbau uleiul: la 15 ore, la 30 ore, la 1000 km, la 3000 km?

 

 

Daca nu iti pui ceva la poponeata, te alegi cu un supozitor vibrator desfacator de bucutze

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe langa drumul pe care circula masini si alte vehicule se merge preponderent in picioare. Ce vreau sa zic e ca se poate face turul lumii sau LWR cu EXC. Ele sa mearga printre drumuri iar masinile suport sa mearga pe drum cu intalniri in puncte dinainte stabilite pentru realimentarea mobrelor. Si la sfarsitul zilei, bineinteles. Adica excursia sa aiba aspect de Enduro Raid.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

salutare!

sunt pe cale sa ma alatur si eu familiei de ktm-isti ,dar trebuie sa va intreb cate ceva inainte de a da cu banii.

este vorba de un 525 2003 pe care l-am testat sambata si care mi-a placut tare rau.

INSA,se aude o tacaneala la motor(stiu ca astea tacane de la mama lor,dar asta e mai acut).Tacaneala se manifesta atat la cald cat si la rece.

Motorul nu da cu fum,dar consuma cam multicel ulei din ce am inteles(in cele 10 ore uleiul scade vizibil).e normal?

cum sta cu pretul pieselor din motor si piesele de schimb in general?

cam atat,deocamdata :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea ca patit este sa incerci sa iti cumperi ceva care este f bine intretinuta de la inceput si nu are probleme cu motorul. Mai bine incerci sa dai mai multi bani pe o motocicleta mai scumpa, in toate mintile decat sa te apuci de reparat din prima zi.

 

Pe de alta parte pasiunea e mai presus de ratiune. Nu conteaza ce sfaturi primesti, defectiunea este calea care duce la cimentarea unei reletii deosebite, pasionale, pe termen lung.

 

succes

 

 

 

salutare!

sunt pe cale sa ma alatur si eu familiei de ktm-isti ,dar trebuie sa va intreb cate ceva inainte de a da cu banii.

este vorba de un 525 2003 pe care l-am testat sambata si care mi-a placut tare rau.

:grinbandit:

Editat de ion99
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea ca patit este sa incerci sa iti cumperi ceva care este f bine intretinuta de la inceput si nu are probleme cu motorul. Mai bine incerci sa dai mai multi bani pe o motocicleta mai scumpa, in toate mintile decat sa te apuci de reparat din prima zi.

 

Pe de alta parte pasiunea e mai presus de ratiune. Nu conteaza ce sfaturi primesti, defectiunea este calea care duce la cimentarea unei reletii deosebite, pasionale, pe termen lung.

 

succes

GATA !am luat-o!

daca la inceput am avut ceva dubii,acum toate s-au spulberat!

merg cu ea de 3 zile si m-am indragostit.in viata mea nu m-am inteles asa bine cu o mobra.

deocamdata am decat roti SM,dar am sa-i iau si roti de enduro cat de curand.

KTM RULES !!! :burnout:

post-44323-0-03535400-1333859421_thumb.jpg

post-44323-0-40920700-1333859670_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe de alta parte pasiunea e mai presus de ratiune. Nu conteaza ce sfaturi primesti, defectiunea este calea care duce la cimentarea unei reletii deosebite, pasionale, pe termen lung.

 

:crack: asta e tare...desi uneori ai vrea sa ii dai foc.

 

Sper sa nu ajungi in situatia asta, da totusi, nu e bine sa te indragostesti prea tare..fiarele se mai schimba ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cine stie sa-mi spuna si mie ce este de facut daca un 250f

porneste foarte bine la rece cu shocul tras iar dupa cateva minute se opreste

si porneste ceva mai greu si se tot opreste de multe ori pana se incalzeste motorul atunci cand merge perfect?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema e ca il pornesti la Secaria unde e inca frig. Merge la relanti cu socul tras pana incepe sa se incalzeasca un pic, moment in care incepe sa se inece. D-aia se opreste. Apoi, bineinteles, porneste mai greu, fiind semi-inecat. Nu stii daca sa-l pornesti cu soc sau fara soc. Cel mai bine pleci cu mobra imediat dupa ce ai pornit-o. Fara turatii sau pante exagerate. Dupa cateva viraje bagi socul. Dupa alte cateva viraje se incalzeste la temperatura optima. Totul dureaza maxim 5 minute.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema e ca il pornesti la Secaria unde e inca frig. Merge la relanti cu socul tras pana incepe sa se incalzeasca un pic, moment in care incepe sa se inece. D-aia se opreste. Apoi, bineinteles, porneste mai greu, fiind semi-inecat. Nu stii daca sa-l pornesti cu soc sau fara soc. Cel mai bine pleci cu mobra imediat dupa ce ai pornit-o. Fara turatii sau pante exagerate. Dupa cateva viraje bagi socul. Dupa alte cateva viraje se incalzeste la temperatura optima. Totul dureaza maxim 5 minute.

 

da Andrei, se intampla exact cum spui, numai ca la Secaria chiar nu era frig cand l-am pornit ultimile dati

as pleca cu el pana sa se incalzeasca de tot dar ambreiajul nu-mi tine cum trebuie decat daca este motorul cald bine

deci, dupa cum vezi, am mai gasit o problema, totusi, nu pot face nimic la carburator sa nu se mai inece si sa stea pornit?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum adica nu tine ambreiajul? Patineaza? Chiar nu poti misca mobra cu motorul rece? Nu trebuie sa pleci pe o roata sau cu 100 km/h. Doar cateva ture pe ulita pana se incalzeste suficient sa-i poti baga socul la loc.

Mai poti sa-i maresti turatia la relanti de la surubul de reglare a acceleratiei si, cu motorul cald, sa-i reglezi aerul (adica adevaratul surub de relanti).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cei care aveti probleme cu faptul ca ventilatorul va "suge" bateria va recomand cu caldura DIY de aici link.

Eu am pus o punte redresoare de 35 A si am mai adaugat penbtru filtrare un condensator electrolitic de 2200 micro pe iesirea puntii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cei care aveti probleme cu faptul ca ventilatorul va "suge" bateria va recomand cu caldura DIY de aici link.

Eu am pus o punte redresoare de 35 A si am mai adaugat penbtru filtrare un condensator electrolitic de 2200 micro pe iesirea puntii.

 

 

limbi straine

 

Cum adica nu tine ambreiajul? Patineaza? Chiar nu poti misca mobra cu motorul rece? Nu trebuie sa pleci pe o roata sau cu 100 km/h. Doar cateva ture pe ulita pana se incalzeste suficient sa-i poti baga socul la loc.

Mai poti sa-i maresti turatia la relanti de la surubul de reglare a acceleratiei si, cu motorul cald, sa-i reglezi aerul (adica adevaratul surub de relanti).

 

cand zic ca nu tine de fapt tine prea bine adica nu decupleaza cand e motorul rece

o sa incerc sa-i mai dau si putin aer, posibil sa fie de acolo

mi-as dori sa aflu exact ce sa fac, daca stie cineva ar fi super

Editat de aurelro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca ambreiajul nu functioneaza cum trebuie incearca alt ulei, eu la 525 cele mai bune experiente le-am avut cu yacco sintetic 5w40, cu boxer tot full sintetic nu functiona cum trebuie. pentru problema cu pornitul verifica si sa fie reglate corect supapele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca ambreiajul nu functioneaza cum trebuie incearca alt ulei, eu la 525 cele mai bune experiente le-am avut cu yacco sintetic 5w40, cu boxer tot full sintetic nu functiona cum trebuie. pentru problema cu pornitul verifica si sa fie reglate corect supapele.

 

am sa incerc si alt ulei chiar daca am mers pe ce a recomandat producatorul

de pornit porneste bine, nu sta insa pornit pe masura ce ce incalzeste. odata cald e ok

supapele au fost verificate in urma cu 3 iesiri deci nu cred ca e de acolo. crezi ca e cazul sa o mai fac inca odata sau e cazul sa incerc altceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca ambreiajul nu functioneaza cum trebuie incearca alt ulei

 

Exact. La mine a fost alta poveste cand am schimbat uleiul...iar cu innecatul, uita-te bine la bujie sa vezi daca intra prea multa sau prea putina benzina. Eu cred ca e de la carburator, trebuie sa il ai spalat si suflat bine. La mine pornea greu dupa ce se oprea pt ca nu venea destula benzina, avea un gunoi "bine pus". Prima data carburator(amestec reglat bine, curatat), bujie, apoi restul mai complicat gen valve, zic eu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...