danok Postat Ianuarie 24, 2013 Share Postat Ianuarie 24, 2013 Chiar daca nu are filet, metoda cu rasucire + incalzire+ungere trebuie sa imi rezolve problema. Voi incerca asa si postam un feedback. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Ianuarie 24, 2013 Share Postat Ianuarie 24, 2013 Ala din poza are 2 filete in capatul cu piulita: unul mic pe care deja e infiletata piulita, si unul mai mare, care se infileteaza direct in cadru. asa e axul la 250 2T 2002, probabil la fel e si la motocicleta omului. Ideea e sa nu bata in ax pana inflorste, ci sa incerce in primul rand sa-l invarta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danok Postat Ianuarie 24, 2013 Share Postat Ianuarie 24, 2013 Daca am filet, inseamna ca trebuia sa am in capatul celalat hexagon pt cheia de 19 . Daca nu am inseamna ca nu am filet. Verific. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad_xev Postat Ianuarie 24, 2013 Share Postat Ianuarie 24, 2013 Salutare, Stiu ca ma puteti ajuta cu un raspuns la cele de mai jos. Hai ca puteti, stiu eu ! Intrebarea punctuala ar fi, ati folosit piese not OEM, folositi? Sa merg pe varianta de compromis si sa "salvez" niste costuri, sau neaparat OEM???? Salutare, Scriu acest mesaj pt un prieten...dar sunt sigur ca raspunsurile voastre or sa ajute pe multi "Sunt in neplacuta pozitie de a inlocui kit-ul biela pentru un KTC EXC 450. Recomandarea voastra este de a merge pe piese OEM ? Credeti ca Kit Biela HOT RODS se preteaza? Multumesc" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Ianuarie 25, 2013 Share Postat Ianuarie 25, 2013 cat rahat de costuri "slavezi" cu aftermarket?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vargoneti Postat Ianuarie 25, 2013 Share Postat Ianuarie 25, 2013 Salutare, Stiu ca ma puteti ajuta cu un raspuns la cele de mai jos. Hai ca puteti, stiu eu ! Intrebarea punctuala ar fi, ati folosit piese not OEM, folositi? Sa merg pe varianta de compromis si sa "salvez" niste costuri, sau neaparat OEM???? din ce am tot citit pe alte forumuri , parerile sunt destul de impartite , multi spun ca folosesc de ceva vreme si sunt OK ( numai de 2T stiu ) , alti spun ca sunt proaste(sunt facute in Taiwan,doar ca info) gen chestii All Balls . Personal , daca ar fi sa schimb in motoru meu , as pune OEM . Cat este diferenta de pret dintre OEM si una de la Hot Rods ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat Ianuarie 25, 2013 Share Postat Ianuarie 25, 2013 din ce am tot citit pe alte forumuri , parerile sunt destul de impartite , multi spun ca folosesc de ceva vreme si sunt OK ( numai de 2T stiu ) , alti spun ca sunt proaste(sunt facute in Taiwan,doar ca info) gen chestii All Balls . Personal , daca ar fi sa schimb in motoru meu , as pune OEM . Cat este diferenta de pret dintre OEM si una de la Hot Rods ? eu recomand OEM la piese (nu merita riscat ca diferentele de pret sunt mici), la accesorii, protectii etc merge si aftermarket Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad_xev Postat Ianuarie 25, 2013 Share Postat Ianuarie 25, 2013 Cearta-ma asa ... vorba aia 1200 Ron diferenta la un kit biela nu inseamna a salva nimic. cat rahat de costuri "slavezi" cu aftermarket?? Multumesc tuturor celor ce mi-au raspuns ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Ianuarie 25, 2013 Share Postat Ianuarie 25, 2013 Pentru ca nu a incercat nimeni Hot Rods, probabil. Eu am folosit bucsa PDS de la Prox, si sunt multumit. De asemenea, exista o multime de componente aftermarket net superioare celor OEM, ma refer aici in special la componente special concepute pentru curse: juguri, evacuare, etc. Deci, ideea cu "OEM = good, aftermarket = bad" nu e adevarata, depinde doar de firma care produce piesa care-ti trebuie tie. Intereseaza-te si tu pe google de probleme la piesele Hot Rods si decide daca iti iei asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alfred Postat Ianuarie 25, 2013 Share Postat Ianuarie 25, 2013 (editat) Hot roads e acelasi lucru cu vertex (care vine OEM pe ktm) Vertex, Hot Rods, Hot Cams, Pivot Works. e aceasi firma, aceasi fabrica. Editat Ianuarie 25, 2013 de Alfred Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 (editat) Am reusit sa-mi pierd finala la EXC 250 2T. Dat fiind ca am comandat una pe ebay si imi ajunge in 2-3 saptamani, intrebarea mea e: in afara de diminuarea sunetului, finala are impact major asupra mersului motocicletei? Ca ma cam mananca palma sa ma dau, si ma gandesc sa-i pun doar un furtun din cimpoi ca sa elimine gazele in spate. Am si incercat-o fara finala pentru 30 secunde, parca are mai multa putere, nu-mi mai da in nas ca pana acum. Iar diferenta de zgomot e insesizabila. Editat Februarie 21, 2013 de asds Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Str33TwuSS Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 (editat) Am reusit sa-mi pierd finala la EXC 250 2T. Dat fiind ca am comandat una pe ebay si imi ajunge in 2-3 saptamani, intrebarea mea e: in afara de diminuarea sunetului, finala are impact major asupra mersului motocicletei? Ca ma cam mananca palma sa ma dau, si ma gandesc sa-i pun doar un furtun din cimpoi ca sa elimine gazele in spate. Am si incercat-o fara finala pentru 30 secunde, parca are mai multa putere, nu-mi mai da in nas ca pana acum. Iar diferenta de zgomot e insesizabila. Da,are.Eu unul nu m-as da fara ea,desi am mai vazut motor mergand fara toba dupa ce a pierdut-o in padure. Eu am tot EXC 250 ,da e model 2001 si am schimbat acum 3 ani finala aia oribila cu care veneau din fabrica cu un FMF Powercore II.Se tureaza altfel si se simte diferenta atat la sunet cat si la performanta(mai ales daca schimbi si vata cand trebuie). Am reusit sa-mi pierd finala la EXC 250 2T. Dat fiind ca am comandat una pe ebay si imi ajunge in 2-3 saptamani, intrebarea mea e: in afara de diminuarea sunetului, finala are impact major asupra mersului motocicletei? Ca ma cam mananca palma sa ma dau, si ma gandesc sa-i pun doar un furtun din cimpoi ca sa elimine gazele in spate. Am si incercat-o fara finala pentru 30 secunde, parca are mai multa putere, nu-mi mai da in nas ca pana acum. Iar diferenta de zgomot e insesizabila. Da,are.Eu unul nu m-as da fara ea,desi am mai vazut motor mergand fara toba dupa ce a pierdut-o in padure. Eu am tot EXC 250 ,da e model 2001 si am schimbat acum 3 ani finala aia oribila cu care veneau din fabrica cu un FMF Powercore II.Se tureaza altfel si se simte diferenta atat la sunet cat si la performanta(mai ales daca schimbi si vata cand trebuie). Editat Februarie 21, 2013 de Str33TwuSS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
carlan Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 va salut.are cineva un manual de reparatie pt un ktm mx 125 din 1992??stiti daca se gasesc piese pt acest model(piston,segmenti,discuri ambreiaj..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi200exc Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 Service manual si owner manual pentru KTM exc 200, model 2004, are cineva? Eu am gasit doar pentru modelele fabricate inainte de 2004. am eu manual ptr 200 exc 2004.da-mi un pm si te ajut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alfred Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 va salut.are cineva un manual de reparatie pt un ktm mx 125 din 1992??stiti daca se gasesc piese pt acest model(piston,segmenti,discuri ambreiaj..... Salut, kit de piston cu segmenti si discuri ambreaj se gasesc, la piesele originale de prin motor e putin mai greu cu gasitul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 Din curiozitate pt mine intreb acum... S-ar preta la 110kg care le am in posesie fara echipament un 250 exc-f cu kit marit de 300 sau sa merge pe un 450??? Intreb pt ca am vazut ca multi trec de la 450 la 250 2T si as vrea sa stiu ce sa fac si eu... sa merg 450 sau pe 250 4T??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 450 sau 300 2T, daca erai mai usor mergea uns un 250f Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 Din puctul meu de vedere n-ai ce cauta pe 450 daca nu esti cel putin David Knight. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 450 sau 300 2T, daca erai mai usor mergea uns un 250f Acum dupa ce am mai aprofundat din cautari ... am ales sa ma decid exact intre cele 2 postate de tine... sa vad ce gasesc si sper sa ma incadrez in banii care ii am la un model 2009. Din puctul meu de vedere n-ai ce cauta pe 450 daca nu esti cel putin David Knight. Nu inteleg ce ai vrut sa spui sincer... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 Din puctul meu de vedere n-ai ce cauta pe 450 daca nu esti cel putin David Knight. Luna trecuta Knight i-a batut pe Jarvis si Walker cu 250 4 timpi parca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 Deh, nu mai e chiar asa tanar nici Knighter. Vrea ceva mai usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 Din puctul meu de vedere n-ai ce cauta pe 450 daca nu esti cel putin David Knight. sigur ca un 300 e tot ce e mai bun pt un novice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 Poti fi novice de 60kg sau de 130kg. Nu inseamna ca daca esti novice de 130kg trebuie musai sa incepi cu 125cc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 sigur ca un 300 e tot ce e mai bun pt un novice. Bai dragos da tu parca iti faci un scop din a rastalmaci orice afirmatie. Evident ca nu e bun nici 300 pt un novice. Omu cu doua posturi mai sus nu stia sa se decida intre 250 si 450. E asa greu de intuit ce am vrut sa zic? OK, alex, sfatul meu este sa te uiti dupa un 125 sau 200 exc, 250 exc-f, 350 exc-f (daca nu-ti depaseste bugetul) sau un Freeride. Cu toate ca poate nu ti se pare acum, dar o sa constati mai incolo ca a fost o alegere eficienta, trust me.Toata lumea multumita? Va salut cu drag! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 Gizmo, sunt cam mici cele sugerate de tine. Nu iti contest experienta, dar omul are 1.94 si 110kg ...o sa fie fix supozitor rasuflat...macar sa aiba supozitor intercooler turbo! Nu cred ca 300-le e prea mare pentru un individ determinat, cata vreme se concentreaza sa invete tehnica si nu refuleaza pe poteca viteza cu gazul in blana. Ma uit la un individ de 63 kg ud si 1.68 (incepator ) pe enduro, venerabil pe supersport) care se descurca admirabil si are vointa de a invata. Uneori, cand nu te ajuta tehnica, te ajuta forta bruta si inertia. Atilas ar avea un cuvant..."greu )" de spus. Bre Stefy! Te misca un 200??? Dar un 125? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.