Sari la conținut

Hai Portocalii (KTM EXC Rulz)


atillas
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ala din poza are 2 filete in capatul cu piulita: unul mic pe care deja e infiletata piulita, si unul mai mare, care se infileteaza direct in cadru.

asa e axul la 250 2T 2002, probabil la fel e si la motocicleta omului. Ideea e sa nu bata in ax pana inflorste, ci sa incerce in primul rand sa-l invarta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Stiu ca ma puteti ajuta cu un raspuns la cele de mai jos. Hai ca puteti, stiu eu !

Intrebarea punctuala ar fi, ati folosit piese not OEM, folositi? Sa merg pe varianta de compromis si sa "salvez" niste costuri, sau neaparat OEM????

Salutare,

 

Scriu acest mesaj pt un prieten...dar sunt sigur ca raspunsurile voastre or sa ajute pe multi ;)

 

 

"Sunt in neplacuta pozitie de a inlocui kit-ul biela pentru un KTC EXC 450.

Recomandarea voastra este de a merge pe piese OEM ?

Credeti ca Kit Biela HOT RODS se preteaza?

 

Multumesc"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Stiu ca ma puteti ajuta cu un raspuns la cele de mai jos. Hai ca puteti, stiu eu !

Intrebarea punctuala ar fi, ati folosit piese not OEM, folositi? Sa merg pe varianta de compromis si sa "salvez" niste costuri, sau neaparat OEM????

 

din ce am tot citit pe alte forumuri , parerile sunt destul de impartite , multi spun ca folosesc de ceva vreme si sunt OK ( numai de 2T stiu ) , alti spun ca sunt proaste(sunt facute in Taiwan,doar ca info) gen chestii All Balls . Personal , daca ar fi sa schimb in motoru meu , as pune OEM . Cat este diferenta de pret dintre OEM si una de la Hot Rods ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din ce am tot citit pe alte forumuri , parerile sunt destul de impartite , multi spun ca folosesc de ceva vreme si sunt OK ( numai de 2T stiu ) , alti spun ca sunt proaste(sunt facute in Taiwan,doar ca info) gen chestii All Balls . Personal , daca ar fi sa schimb in motoru meu , as pune OEM . Cat este diferenta de pret dintre OEM si una de la Hot Rods ?

eu recomand OEM la piese (nu merita riscat ca diferentele de pret sunt mici), la accesorii, protectii etc merge si aftermarket

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca nu a incercat nimeni Hot Rods, probabil.

Eu am folosit bucsa PDS de la Prox, si sunt multumit. De asemenea, exista o multime de componente aftermarket net superioare celor OEM, ma refer aici in special la componente special concepute pentru curse: juguri, evacuare, etc.

Deci, ideea cu "OEM = good, aftermarket = bad" nu e adevarata, depinde doar de firma care produce piesa care-ti trebuie tie.

Intereseaza-te si tu pe google de probleme la piesele Hot Rods si decide daca iti iei asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hot roads e acelasi lucru cu vertex (care vine OEM pe ktm)

Vertex, Hot Rods, Hot Cams, Pivot Works. e aceasi firma, aceasi fabrica.

Editat de Alfred
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Am reusit sa-mi pierd finala la EXC 250 2T.

Dat fiind ca am comandat una pe ebay si imi ajunge in 2-3 saptamani, intrebarea mea e: in afara de diminuarea sunetului, finala are impact major asupra mersului motocicletei? Ca ma cam mananca palma sa ma dau, si ma gandesc sa-i pun doar un furtun din cimpoi ca sa elimine gazele in spate.

Am si incercat-o fara finala pentru 30 secunde, parca are mai multa putere, nu-mi mai da in nas ca pana acum. Iar diferenta de zgomot e insesizabila.

Editat de asds
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reusit sa-mi pierd finala la EXC 250 2T.

Dat fiind ca am comandat una pe ebay si imi ajunge in 2-3 saptamani, intrebarea mea e: in afara de diminuarea sunetului, finala are impact major asupra mersului motocicletei? Ca ma cam mananca palma sa ma dau, si ma gandesc sa-i pun doar un furtun din cimpoi ca sa elimine gazele in spate.

Am si incercat-o fara finala pentru 30 secunde, parca are mai multa putere, nu-mi mai da in nas ca pana acum. Iar diferenta de zgomot e insesizabila.

 

Da,are.Eu unul nu m-as da fara ea,desi am mai vazut motor mergand fara toba dupa ce a pierdut-o in padure.

Eu am tot EXC 250 ,da e model 2001 si am schimbat acum 3 ani finala aia oribila cu care veneau din fabrica cu un FMF Powercore II.Se tureaza altfel si se simte diferenta atat la sunet cat si la performanta(mai ales daca schimbi si vata cand trebuie).

 

 

Am reusit sa-mi pierd finala la EXC 250 2T.

Dat fiind ca am comandat una pe ebay si imi ajunge in 2-3 saptamani, intrebarea mea e: in afara de diminuarea sunetului, finala are impact major asupra mersului motocicletei? Ca ma cam mananca palma sa ma dau, si ma gandesc sa-i pun doar un furtun din cimpoi ca sa elimine gazele in spate.

Am si incercat-o fara finala pentru 30 secunde, parca are mai multa putere, nu-mi mai da in nas ca pana acum. Iar diferenta de zgomot e insesizabila.

 

Da,are.Eu unul nu m-as da fara ea,desi am mai vazut motor mergand fara toba dupa ce a pierdut-o in padure.

Eu am tot EXC 250 ,da e model 2001 si am schimbat acum 3 ani finala aia oribila cu care veneau din fabrica cu un FMF Powercore II.Se tureaza

altfel si se simte diferenta atat la sunet cat si la performanta(mai ales daca schimbi si vata cand trebuie).

Editat de Str33TwuSS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

va salut.are cineva un manual de reparatie pt un ktm mx 125 din 1992??stiti daca se gasesc piese pt acest model(piston,segmenti,discuri ambreiaj.....

Salut, kit de piston cu segmenti si discuri ambreaj se gasesc, la piesele originale de prin motor e putin mai greu cu gasitul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din curiozitate pt mine intreb acum... S-ar preta la 110kg care le am in posesie fara echipament un 250 exc-f cu kit marit de 300 sau sa merge pe un 450??? Intreb pt ca am vazut ca multi trec de la 450 la 250 2T si as vrea sa stiu ce sa fac si eu... sa merg 450 sau pe 250 4T???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

450 sau 300 2T, daca erai mai usor mergea uns un 250f

Acum dupa ce am mai aprofundat din cautari ... am ales sa ma decid exact intre cele 2 postate de tine... sa vad ce gasesc si sper sa ma incadrez in banii care ii am la un model 2009.

 

Din puctul meu de vedere n-ai ce cauta pe 450 daca nu esti cel putin David Knight.

Nu inteleg ce ai vrut sa spui sincer...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din puctul meu de vedere n-ai ce cauta pe 450 daca nu esti cel putin David Knight.

Luna trecuta Knight i-a batut pe Jarvis si Walker cu 250 4 timpi parca :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sigur ca un 300 e tot ce e mai bun pt un novice.

Bai dragos da tu parca iti faci un scop din a rastalmaci orice afirmatie.

Evident ca nu e bun nici 300 pt un novice. Omu cu doua posturi mai sus nu stia sa se decida intre 250 si 450. E asa greu de intuit ce am vrut sa zic?

OK, alex, sfatul meu este sa te uiti dupa un 125 sau 200 exc, 250 exc-f, 350 exc-f (daca nu-ti depaseste bugetul) sau un Freeride.

Cu toate ca poate nu ti se pare acum, dar o sa constati mai incolo ca a fost o alegere eficienta, trust me.Toata lumea multumita?

 

Va salut cu drag!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gizmo, sunt cam mici cele sugerate de tine. Nu iti contest experienta, dar omul are 1.94 si 110kg ...o sa fie fix supozitor rasuflat...macar sa aiba supozitor intercooler turbo! Nu cred ca 300-le e prea mare pentru un individ determinat, cata vreme se concentreaza sa invete tehnica si nu refuleaza pe poteca viteza cu gazul in blana. Ma uit la un individ de 63 kg ud si 1.68 (incepator :)) pe enduro, venerabil pe supersport) care se descurca admirabil si are vointa de a invata. Uneori, cand nu te ajuta tehnica, te ajuta forta bruta si inertia.

Atilas ar avea un cuvant..."greu :))" de spus. Bre Stefy! Te misca un 200??? Dar un 125? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...