Mark81 Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 Eu am zis ce aveam de zis si am cam obosit sa ma contrez cu lumea. Sa-si ia fiecare ce vrea. PS Oricum sunt ocupat ca azi am mancat un sanvis in plus, ma duc sa-mi caut un motor mai mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat Martie 27, 2013 Share Postat Martie 27, 2013 Bai dragos da tu parca iti faci un scop din a rastalmaci orice afirmatie. Evident ca nu e bun nici 300 pt un novice. Omu cu doua posturi mai sus nu stia sa se decida intre 250 si 450. E asa greu de intuit ce am vrut sa zic? OK, alex, sfatul meu este sa te uiti dupa un 125 sau 200 exc, 250 exc-f, 350 exc-f (daca nu-ti depaseste bugetul) sau un Freeride. Cu toate ca poate nu ti se pare acum, dar o sa constati mai incolo ca a fost o alegere eficienta, trust me.Toata lumea multumita? Va salut cu drag! e.. asa da... un sfat complet. cand ungurul se chinuie sa scrie 5 randuri ar trebui ascultat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Martie 30, 2013 Share Postat Martie 30, 2013 De azi sunt proprietar de KTM 450 EXCR din 2008 dar intrebarea mare este daca stie cineva unde gasesc un intinzator de lant manual pt un ktm 450 exc din 2008 , pt ca e primul lucru care vreau sa il fac ca mi se pare ca distributia se cam aude si stiu ca au probleme cu treaba asta si de asta vreau sa il rezolv prima oara. Ce ulei puneti in mobre ca as vrea sa stiu spre ce ma orientez, ca as merge pe motorex cross power 4T. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Martie 30, 2013 Share Postat Martie 30, 2013 (editat) cand ungurul se chinuie sa scrie 5 randuri ar trebui ascultat. )) Lasa-l domne ca vorbeste bine. As ramane masca daca s-ar apuca Ervin Kovacs sa ne recite poezii de Eminescu. Alecs, sa-l stapanesti sanatos. Faptul ca ti se pare justifica o investitie. Mono-urile sunt motoare zgomotoase. EXC-urile sunt mai zgomotoase decat drz-ul... Get used to it. Mai degraba ai dezbraca motorul la cadru si motor, gresat tot, facut jocul la supape. Da jos capacul si trage de lant la mijlocul pinionului de la axa...metoda babeasca rulz. Foloseste tubulare la suruburile de la motor. Nu te prosti cu inelare sau fixe. Nu vrei capete belite, trust me... P.s: ulei...ia cartea, citeste si pune orice ulei ce indeplineste sau depaseste cerintele producatorului...restul sunt preferinte si impresii personale...cu unele simti mai bine cutia, cu altele te trezesti ca papa...etc.; pune ce trebuiem luand in considerare si temperatura ambianta si schimba-l la timp, cu tot cu filtru Editat Martie 30, 2013 de Achile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu2000v Postat Martie 30, 2013 Share Postat Martie 30, 2013 (editat) @alecs_1000rr Felicitari, acelasi motor il am si eu. Am avut probleme cu intinzatorul hidraulic (se auzeau niste zgomote ciudate pe acolo cand nu mai tinea relantiul de ex.) Am incercat in prima faza sa schimb Oring-ul de la intinzatorul hidraulic, dar n-a functionat, asa ca am luat de la prietenii americani un intinzator mecano-hidraulic (are o regleta cu 15 dinti in interior, odata extins, regleta impiedica "comprimarea" chiar daca scade presiunea uleiului. Bine am facut ca nu am ascultat sfaturile mecanicilor care spuneau sa schimb lantul de distributie si intinzatorul hidraulic. Iti trimit pe PM (daca vrei) de unde poti cumpara intinzatorul respectiv. Pastile am luat acu vreo 2 ani de 3,1 mm (aveam in motor de 3mm si mie imi trebuiau cam de 3,05mm asa ca le-am polizat). Cred ca am facut o prostie cu asta, ar trebui sa ma mai uit odata pe acolo, cam tacane. Modelele din 2008 au lantul de distributie dublu (daca asculti atent cand montezi intinzatorul asta poti numara click-urile si cam stii cat te mai tine lantul). La mine era 7 din 15. Am ~715 ore si inca nu am schimbat segmentii si semeringurile de supape, dar inca nu fumega. Ulei nu am folosit decat Motorex Cross Power 4T 10W50 si de anul trecut (de cand a aparut 10W60, care nu dispare asa repeda). Editat Martie 30, 2013 de radu2000v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danok Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 (editat) Aveti idee de ce la rulmentii de la bascula avem saibe (stop disk stg-dr) doar la un singur brat . Intalnim aceasta situatie doar la KTM? Editat Aprilie 2, 2013 de danok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 Conform schitei, la celalalt brat nu avem nimic: nici saibe, nici rulmenti, nici bucsi, nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danok Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 Avem la fel mai putin saibe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 Sfatul meu este sa cauti de la 2008 inclusiv, in sus. Cele mai vechi sunt grele si submotorizate. Plus ca supapele trebuie reglate mai mereu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 merci pt sfat! am gasit un 2007 si un 2009 (asta e umpic peste bugetul meu, dar sper sa mai lase din pret) oricum, ramane valabil anuntul meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 Este un 2008 chiar in Bucuresti cu putine ore de functionare. Cauta pe bikeshop Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 Este un 2008 chiar in Bucuresti cu putine ore de functionare. Cauta pe bikeshop cel din bucuresti de care zici tu, daca nu ma insel e pozat intr-o parcare subterana e dat de ceva timp am dat eu telefon. Acum intrebare intrebatoare... care sunt magazinele cu preturile cele mai mici la piese de KTM, ca am si eu nev de un buson de rezervor si protectia de noroi (cea dintre roata spate s amortizor) ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 nu mai este cel din 2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_SP Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 Acum intrebare intrebatoare... care sunt magazinele cu preturile cele mai mici la piese de KTM, ca am si eu nev de un buson de rezervor si protectia de noroi (cea dintre roata spate s amortizor) ??? tot ala... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Aprilie 10, 2013 Share Postat Aprilie 10, 2013 200 exc 2011 are electric start? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
REA Postat Aprilie 11, 2013 Share Postat Aprilie 11, 2013 Nu are. 200-le are electric starter incepand din 2013. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Aprilie 15, 2013 Share Postat Aprilie 15, 2013 Nu are. 200-le are electric starter incepand din 2013. Multumesc! Maine ma duc sa vad un 200 exc..exista ceva probleme cunoscute pt modelul 2011?motorul are decat 23 ore de functionare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 de ieri sunt si eu "portocaliu" mi-am luat un exc250f (2007), asa cum planuisem de mai bine de un an. imi place la maxim si abia astept sa il duc pe teren v-am salutat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_SP Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 sa ai la tine neaparat panduiti si power tape, eventual o sfoara mai lunga cu magneti... sa te bucuri de el! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 merci, merci! panduiti ? power tape pt ce ? sfoara lunga cu magneti ? (aici m-ai pierdut rau de tot) ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_SP Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 Panduitii si power tape sunt ca sa legi/lipesti chestiile care se desfac sau rup pe traseu. Sfoara cu magneti o legi de motoreta si o tragi prin padure dupa tine - sa recupereze o parte din piesele care cad din motor... ;-) lol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 ) bun are cineva un manual de exc250f din 2007? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 de ieri sunt si eu "portocaliu" mi-am luat un exc250f (2007), asa cum planuisem de mai bine de un an. imi place la maxim si abia astept sa il duc pe teren v-am salutat! Sa il stapanesti sanatos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sebaca Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 @alecs_1000rr Felicitari, acelasi motor il am si eu. Am avut probleme cu intinzatorul hidraulic (se auzeau niste zgomote ciudate pe acolo cand nu mai tinea relantiul de ex.) Am incercat in prima faza sa schimb Oring-ul de la intinzatorul hidraulic, dar n-a functionat, asa ca am luat de la prietenii americani un intinzator mecano-hidraulic (are o regleta cu 15 dinti in interior, odata extins, regleta impiedica "comprimarea" chiar daca scade presiunea uleiului. Bine am facut ca nu am ascultat sfaturile mecanicilor care spuneau sa schimb lantul de distributie si intinzatorul hidraulic. Iti trimit pe PM (daca vrei) de unde poti cumpara intinzatorul respectiv. Pastile am luat acu vreo 2 ani de 3,1 mm (aveam in motor de 3mm si mie imi trebuiau cam de 3,05mm asa ca le-am polizat). Cred ca am facut o prostie cu asta, ar trebui sa ma mai uit odata pe acolo, cam tacane. Modelele din 2008 au lantul de distributie dublu (daca asculti atent cand montezi intinzatorul asta poti numara click-urile si cam stii cat te mai tine lantul). La mine era 7 din 15. Am ~715 ore si inca nu am schimbat segmentii si semeringurile de supape, dar inca nu fumega. Ulei nu am folosit decat Motorex Cross Power 4T 10W50 si de anul trecut (de cand a aparut 10W60, care nu dispare asa repeda). ba fumega ,dar nu vezi tu !!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theBD Postat Aprilie 26, 2013 Share Postat Aprilie 26, 2013 ) bun are cineva un manual de exc250f din 2007? abia l-ai luat si vrei sa-l strici? mergi cu el la pacanel ca te rezolva el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.