Sari la conținut

Hai Portocalii (KTM EXC Rulz)


atillas
 Share

Postări Recomandate

cheie tubulara de 8 .. de calitate gasiti la PRACTIKER ... la standul cu scule CONEX .. :disappointed: sunt de super calitate..

da mah bogdane,ideea e o tubulara care sa se potriveasca la manerul ala facut de ei(hexagon)..bine,pana la urma o solutie e sa faci un maner sudat in T si sa folosesti tubulare clasice.(decat deloc mai bine asa)..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am rezolvat si eu problema cheii de 8. De la praktiker. Tubulara, prelungitor, cruce cardanica, maner T, reductii pentru patrate. Au tot ce trebuie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exista reductii de la patrate de 1/2' la 3/8' si la 1/4'. Daca te duci la magazine de scule (praktiker, bricostore, metro, badi, etc) ai sa le vezi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am intrat si eu in marea familie a portocaliilor, cu un exc 250 in 2t. Ce ulei bag la ambreiaj ca nu prea mai e, uleiul din motor cand il schimb, de care bag? Cam cat papa pe ora ca mie mi se pare al naibii de mult 5l in 4-5 ore. Care vine pe la comarnic la enduro luatima si pe mine sa mai invat ceva :D .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am intrat si eu in marea familie a portocaliilor, cu un exc 250 in 2t. ....................................Care vine pe la comarnic la enduro luatima si pe mine sa mai invat ceva :lol: .

 

 

vladutz, nu cu tine ne-am intalnit pe deal intre comarnic si talea we trecut?

 

daca esti tu, ia-ti echipament si baga, ai muntele langa tine.

poate ne mai intalnim cand venim prin zona!

 

 

COMPLETAT:

ok vladutz, ti-am notat telefonul!

Editat de Rebelul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bag (iar) peste topicul asta. Am si eu un of cu sosetele alea de neopren.

Am scos bani din buzunar, mi-am cumparat o pereche ca deh, merita, dar dupa vreo 500km au inceput sa se rupa. La inceput am crezut ca se agata de aparatoarele alea de furca, asa ca le-am mai departat nitel. Apoi rupturile s-au largit la ambele sosete, in acelasi loc: fix in dreptul simmeringului de praf, aproape de imbinare. Am zis ca s-or agata de simmeringurile alea de praf la frane bruste sau stoppie, dar am inspectat problema si nu prea au cum. Nu ramane decat sa frece cauciucul, dar janta nu e descentrata si pare sa fie suficienta distanta intre cauciuc si furca in ambele parti.

Sugestii? Daca se mai rup putin, o sa se despice in doua parti, si bucata de jos o sa fie prea mica pentru a le mai putea folosi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bag (iar) peste topicul asta. Am si eu un of cu sosetele alea de neopren.

Am scos bani din buzunar, mi-am cumparat o pereche ca deh, merita, dar dupa vreo 500km au inceput sa se rupa. La inceput am crezut ca se agata de aparatoarele alea de furca, asa ca le-am mai departat nitel. Apoi rupturile s-au largit la ambele sosete, in acelasi loc: fix in dreptul simmeringului de praf, aproape de imbinare. Am zis ca s-or agata de simmeringurile alea de praf la frane bruste sau stoppie, dar am inspectat problema si nu prea au cum. Nu ramane decat sa frece cauciucul, dar janta nu e descentrata si pare sa fie suficienta distanta intre cauciuc si furca in ambele parti.

Sugestii? Daca se mai rup putin, o sa se despice in doua parti, si bucata de jos o sa fie prea mica pentru a le mai putea folosi.

 

 

Nu stiu, mos. LA KTM nu am nici o problema cu ele. Nu se freaca de nimic. Nu stiu cum e la CCM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incearca poate se pot monta burdufuri din cauciuc...la ktm cum zicea colegu"..nu se rup..eu le schimb anual fiindca se uzeaza neoprenul si apar crapaturi in textura lui..ar mai fi varianta sa fie prea mici si sa forteze materialul prea mult..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu, mos. LA KTM nu am nici o problema cu ele. Nu se freaca de nimic. Nu stiu cum e la CCM.

 

La CCM furca e tot WhitePower, deci la fel ca la mult iubitul EXC. Si protectoarele alea de plastic de la furca originale au fost inlocuite cu unele tot de la KTM. Singura diferenta, pe care am uitat sa o subliniez, e ca rotile mele sunt supermoto.

 

incearca poate se pot monta burdufuri din cauciuc...la ktm cum zicea colegu"..nu se rup..eu le schimb anual fiindca se uzeaza neoprenul si apar crapaturi in textura lui..ar mai fi varianta sa fie prea mici si sa forteze materialul prea mult..

 

Burdufuri de cauciucu pe furca upside-down?

Eu ma asteptam sa tina mai mult de 1 an, dar cred ca nici pe ala nu il prind. Prea mici nu cred ca sunt, dar poate le-am intins eu prea mult cand le-am montat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La CCM furca e tot WhitePower, deci la fel ca la mult iubitul EXC. Si protectoarele alea de plastic de la furca originale au fost inlocuite cu unele tot de la KTM. Singura diferenta, pe care am uitat sa o subliniez, e ca rotile mele sunt supermoto.

 

 

 

Burdufuri de cauciucu pe furca upside-down?

Eu ma asteptam sa tina mai mult de 1 an, dar cred ca nici pe ala nu il prind. Prea mici nu cred ca sunt, dar poate le-am intins eu prea mult cand le-am montat...

 

treaba cu burdufurile era o solutie "in extremis"(daca nu te dai in enduro,poti anula aparatorile si au si burdufurile loc)..vezi ca la ktm sunt 2 modele de telescoape pe fata(dimensiuni diferite)..masoara diametrul telescopului si vezi daca ai luat dimensiunile bune la neoprene..sunt daca nu ma insel de 42 si 48 mm..alea de 42 intra pe 48 dar clar stau tensionate permanent si cedeaza destul de repede..ideea e ca trebuie sa intre pe telescop cat de cat lejer..faptul ca te dai cu supermoto nu are nici o relevanta..dimpotriva neoprenele nu sunt solicitate ca in enduro,(pline de praf,namol,etc si apoi spalate permanent cu presiune)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

treaba cu burdufurile era o solutie "in extremis"(daca nu te dai in enduro,poti anula aparatorile si au si burdufurile loc)..vezi ca la ktm sunt 2 modele de telescoape pe fata(dimensiuni diferite)..masoara diametrul telescopului si vezi daca ai luat dimensiunile bune la neoprene..sunt daca nu ma insel de 42 si 48 mm..alea de 42 intra pe 48 dar clar stau tensionate permanent si cedeaza destul de repede..ideea e ca trebuie sa intre pe telescop cat de cat lejer..faptul ca te dai cu supermoto nu are nici o relevanta..dimpotriva neoprenele nu sunt solicitate ca in enduro,(pline de praf,namol,etc si apoi spalate permanent cu presiune)

 

Chiar ar fi interesant de vazut un supermoto cu burdufuri de cauciuc :lol: . Deci telescoapele mele sunt cele mari, de 48, si sosete pentru 48 am cerut. Nu mi se pare ca stau tensionate, daca ar fi mai largi ar flutura.

Am zis ca rotile sunt de supermoto pentru ca locul e mult mai stramt ca la enduro, unde roata e mult mai subtire si mai inalta. Dar desi locul e stramt, cauciucul nu atinge cand sta pe loc. Ar trebui sa fac o proba ceva la frana, cand suspensia se afunda si roata "urca" pana la punctul de latime maxima a telescopului (la imbinare).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

............................ Ar trebui sa fac o proba ceva la frana, cand suspensia se afunda si roata "urca" pana la punctul de latime maxima a telescopului (la imbinare).

 

cu siguranta cand pui frana fata, se comprima telescopul, se strang si neoprenele, formeaza cute si este foarte posibil sa le agati cu roata(fa o proba la rece-comprima fata, vezi cum se formeaza cutele si vezi daca se freaca de roata)

 

eu l-am taiat odata cu discul de frana(asta cand nu aveam protectiile din plastic care imbraca amortizorul), altfel se rup de la cracile pe care le agata roata, de la noroiul care incarca roata si altele.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar ar fi interesant de vazut un supermoto cu burdufuri de cauciuc :kiss: . Deci telescoapele mele sunt cele mari, de 48, si sosete pentru 48 am cerut. Nu mi se pare ca stau tensionate, daca ar fi mai largi ar flutura.

Am zis ca rotile sunt de supermoto pentru ca locul e mult mai stramt ca la enduro, unde roata e mult mai subtire si mai inalta. Dar desi locul e stramt, cauciucul nu atinge cand sta pe loc. Ar trebui sa fac o proba ceva la frana, cand suspensia se afunda si roata "urca" pana la punctul de latime maxima a telescopului (la imbinare).

pai sa fii tu sanatos cate motoare de enduro transformate in supermoto au burdufe..bine nu cu furca inversata. :D ...cea mai buna varianta este sa tai neoprenul in 2 (sa obtii 2 bucati egale),si sa le lasi prinse doar in partea de sus a telescopului..asa nu mai face cute,previi sa intre mizerie si praf la semering si isi fac si treaba..a facut un amic treaba asta si e in regula..

sunt totusi de parere ca expunerea la mizerii este mult mai mica la un supermoto decat la un enduro,iar neoprenele de fapt sunt gandite ptr enduro..am observat ca in situatia in care neoprenul se rupe,face mai mult rau decat bine..strange namol si mizerie inauntru la greu..asa ca trebuie frecvent verificat starea lor..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragilor,

 

am vazut ca era cineva la vanzari-cumparari care cerea detalii despre un silencer pt toba EXC-ului.

Si eu sunt foarte interesat de asa ceva, sincer ma seaca tobele care oracaie de te iei cu mainile de cap.

Sunetul pe care-l facem in padure cred ca este f agresiv si as fi foarte fericit daca s-ar putea macar diminua in vre-un fel.

Stiti cam care ar fii solutiile?

 

mersi!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragilor,

 

am vazut ca era cineva la vanzari-cumparari care cerea detalii despre un silencer pt toba EXC-ului.

Si eu sunt foarte interesat de asa ceva, sincer ma seaca tobele care oracaie de te iei cu mainile de cap.

Sunetul pe care-l facem in padure cred ca este f agresiv si as fi foarte fericit daca s-ar putea macar diminua in vre-un fel.

Stiti cam care ar fii solutiile?

 

mersi!!

 

marc

eu zic sa stai linistit ca te trezesti ca dai un gaz sa salti o palma fatza si vii in nas. O data ce te apuci de enduro nu mai poti sa fii 100% ecologist. Ai grija sa nu dai benzina si ulei pe jos, nu-ti lua 2 timpi ca altii care vor sa-si ia :kiss: si mergi cu toba stock.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-15042-1218122177_thumb.jpgpost-15042-1218122160_thumb.jpgpost-15042-1218122139_thumb.jpgdb silencer-uri sunt in general montate pe tobele de tunning,care au diametrul la evacuare vizibil mai mare decat cele standard..c-am asa arata..nu incerca sa micsorezi totusi evacuarea standard ca se superincinge motorul,esapamentul,nu mai lucreaza acceleratia cum trebuie..etc..
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

aveti idee ce voltaj trebuie sa scoata statorul la un 300 in 2t, mie-mi scoate intre 2-4V

 

merci

 

e bine trebuie sa fie intre 3,5 -+1 V la Kokusan :kiss:

Editat de moz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

aveti idee ce voltaj trebuie sa scoata statorul la un 300 in 2t, mie-mi scoate intre 2-4V

 

merci

 

e bine trebuie sa fie intre 3,5 -+1 V la Kokusan :)

 

 

baaa, .... la cati portocalii santeti nu sariti nici unu sa ajutati omu'...

 

 

in locul lui parca as pleca din "marea familie" :cheers: ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baaa, .... la cati portocalii santeti nu sariti nici unu sa ajutati omu'...

 

 

in locul lui parca as pleca din "marea familie" :cheers: ;)

 

pleca 1 alti cinzeci ii iau locul..mai avem locuri la categoria "veri din frati"si "nepoti dupa mama"...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...