ionut73 Postat Septembrie 9, 2008 Share Postat Septembrie 9, 2008 meriti un premiu doar pt. rabdarea care ai fata de ea. eu cred ca nu as putea dormi noaptea sa stiu ca am un motor nou in garaj si inca nu i-am facut rodajul si ..... . oricum, sper sa te bucuri de ea cat mai mult si sa nu-ti para rau de trecerea la 2T. acomodare rapida si placuta. merci. deocamdata e la dealer. am dat avans si saptamana asta se termina cu leasingu. De-aia nu "arde". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Septembrie 9, 2008 Share Postat Septembrie 9, 2008 (editat) 2.amestec prea bogat. mai mult aer sau mai putin carburant, ai surubul de reglaj de pe baza carbului accesibul cu scula speciala de reglaj-cuiul e prea sus, mai coboara 1 sau 2 pozitii -e posibil sa fie necesara inlocuirea setului de jucloare, in timp se decalibreaza iar 520 are ceva anishori -nivelul din camera de nivel e prea mare -175 la main jet imi pare cam mare, stiu ca 172 e la setarea racing. i-am coborat cuiul de tot, (era la jumate) si am mai desfacut juma de tura la surubu de aer. consumu a revenit la normal pt. o tura de enduro, adica la fo 10...11l%. la ultimele ture nici n-a mai dat pe rezerva cum facea deobicei. la a mea, pe langa consumul destul de mare , imi ineca si bujia cand porneam la rece. la fel am dat cuiul jos de tot si am un consum tot de 10..11%, iar la bujie n-am mai umblat de-atunci. nu se mai ineaca. merge superb Editat Septembrie 9, 2008 de Cata M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Septembrie 9, 2008 Share Postat Septembrie 9, 2008 dai o bere. totusi, vezi ca e maricel consumul daca nu e tura strong.incearca un mainjet mai mic un numar.daca totusi merge bine la altitudini diferite, maimai pe setarea de acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Septembrie 9, 2008 Autor Share Postat Septembrie 9, 2008 dai o bere.totusi, vezi ca e maricel consumul daca nu e tura strong.incearca un mainjet mai mic un numar.daca totusi merge bine la altitudini diferite, maimai pe setarea de acum. chiar ca e mare..mie imi consuma 525-ul maxim 7,8 l trebuie sa mai umbli la reglaje putin.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Septembrie 9, 2008 Share Postat Septembrie 9, 2008 (editat) dai o bere.totusi, vezi ca e maricel consumul daca nu e tura strong.incearca un mainjet mai mic un numar.daca totusi merge bine la altitudini diferite, maimai pe setarea de acum. la a mea am facut chestia asta imediat ce am luat-o. ma obosea cu schimbatu bujiilor dimineata. mi-a luat ceva timp pana am reglat-o la toate capitolele (amestec si suspensii) eu ma dau numai strong . sunt multumit de consum si merge bine la orice altitudine. duminica a fost testul suprem. am coborat un prag aproape vertical, cu motorul oprit. a pornit mai greu decat de obicei, a galgait a bujie uda (toata benzina din carb cred ca era deja in cilindru), am gadilat un pic gazu' si si-a revenit. inainte sa o reglez, in aceleasi conditii, trebuia sa schimb bujia. Editat Septembrie 9, 2008 de Cata M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MacLeod Postat Septembrie 10, 2008 Share Postat Septembrie 10, 2008 berea e pe drum. Singura problema pe care o am acum e ca face nazuri la pornirea la rece. Am dat relantiul putin mai mare si tot nu e mare lucru. O sa incerc sa schimb main jetul cu unul mai mic si cu setare mai spre consum. Sa vedem atunci. La altitudine nu am avut probleme, cont ca am mai dat putin aer in carburator. Cand iau noul jigler va spun ce si cum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pit Postat Septembrie 11, 2008 Share Postat Septembrie 11, 2008 Salut, Stiti cumva din ce cauza imi tina frana de fata foarte jos? tine bine dar trag de ea pana aproape de ghidon, e un exc 450 . Placutele sunt bune, reglaju e strans la maxim, lichid are.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Septembrie 11, 2008 Share Postat Septembrie 11, 2008 pit - cauta pe thumpertalk "banjo bolt" - Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 12, 2008 Share Postat Septembrie 12, 2008 Salut, Stiti cumva din ce cauza imi tina frana de fata foarte jos? tine bine dar trag de ea pana aproape de ghidon, e un exc 450 . Placutele sunt bune, reglaju e strans la maxim, lichid are.. Lichid are. Dar poate are si aer. Aeriseste circuitul. Sau schimba lichidul cu unul nou (DOT4 sau ce scrie pe capac) si aeriseste-l. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Septembrie 12, 2008 Autor Share Postat Septembrie 12, 2008 Lichid are. Dar poate are si aer. Aeriseste circuitul. Sau schimba lichidul cu unul nou (DOT4 sau ce scrie pe capac) si aeriseste-l. nu e neaparat..dupa 2-3 ani de folosinta incepe sa se uzeze circuitul si nu mai tine maneta sus..ar mai fi o posibilitate sa fie discul de frana super uzat,sau cum zici si tu aer in circuit(dar cred ca atunci nu ar mai tine deloc).. in manualul de reparatie si intretinere scrie clar ca lichidul de frana trebuie schimbat MACAR odata pe an.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Septembrie 12, 2008 Share Postat Septembrie 12, 2008 nu va caliciti, schimbati lichidul si faceti service-ul cat mai aproape de manual, macar operatiunile mai simple. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MacLeod Postat Septembrie 12, 2008 Share Postat Septembrie 12, 2008 Apropo de servisare - in we, cum nu ma dau, vreau sa schimb oringurile la etrierul de pe fata si la pompa. O sa schimb cu aceasta ocazie si lichidul de frana ca nu l-am schimbat niciodata. Intrebarea este: Cu lichid sa spal eu pompa, etrierul si conducta de frana? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pit Postat Septembrie 12, 2008 Share Postat Septembrie 12, 2008 multumesc, O sa schimb lichidul intr-o zi, discu nu cred ca e uzat are 1200km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Septembrie 12, 2008 Autor Share Postat Septembrie 12, 2008 Apropo de servisare - in we, cum nu ma dau, vreau sa schimb oringurile la etrierul de pe fata si la pompa. O sa schimb cu aceasta ocazie si lichidul de frana ca nu l-am schimbat niciodata. Intrebarea este: Cu lichid sa spal eu pompa, etrierul si conducta de frana? eu ii dau cu wd-40 din abundenta si apoi il suflu cu jet.. multumesc, O sa schimb lichidul intr-o zi, discu nu cred ca e uzat are 1200km atunci clar ai aer in instalatie..atentie ptr cine nu stie,lichidul se baga pe jos prin ventilul de aerisire cu o seringa,altfel muncesti de te doare capul si nu scoti niciodata aerul complet..ca sa nu ramaneti la jumate fara lichid folositi o seringa de 20 ml,cu un furtunas de silicon in loc de ac.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Septembrie 19, 2008 Share Postat Septembrie 19, 2008 De ceva timp ma tot macina un gand: ... sa vand LC8-ul si sa-mi iau un 450EXC. Am inceput sa scot tot mai rar LC8-ul din garaj, pentru ca ies tot mai des cu baietii la enduro. Ma simt foarte nasol ca trebuie sa ma tin de iei cu ... rahatul din semnatura mea ! Cand si cand mai ma dau pe mobrele tovarasilor, ca apoi sa ma urc cu (multa) sila pe chinezaria mea ! Cred ca o sa o iau pe urma lui @TheBD ......... o sa dau vaca pentru o capra ! De hotarat, sunt hotarat ! Vreau un EXC de 450 ! Cred ca este cel mai bun pentru mine si pentru pretentiile mele. Cum am mai spus: nu ma vad la vre'un concurs, dar ..... cine stie ! Ce ma ,,baga in ceatza" este faptul ca exista trei feluri de EXC450: - 450 EXC Racing; - 450 EXC Factory Racing; - 450 EXC Six Days. Care sunt diferentele dintre ele ? Care este scopul fiecaruia ? Ce model dintre cele trei se preteaza mai bine pentru mine si pentru ce enduro fac eu ? Adica nu vreau sa dau banii pe un model ,,cu pretentii", iar eu nu sunt demn de el ! Multumesc ! P.S. Inca ceva ... reprezentantele KTM, fac si buy-back ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Septembrie 19, 2008 Share Postat Septembrie 19, 2008 diferentele intre ele sunt de accesorizare - adica modelele factory si six days au mai multe accesorii PowerParts care in total costa mai putin cand iei un astfel de model decat daca le-ai lua separat din catalog. Acu intrebarea e daca merita toate banii Si mai sunt si ceva diferente de design. Dealerii KTM fac buy back dar la niste preturi la care sa fie siguri ca pot sa le vanda mai departe. Merita doar daca te grabesti. Hai sa-ti dau un 450 f bun Daca vrei sa-l testezi, hai la un ride test cu 450 duminica. Eu merg in zona ciolpani sa fac rodaj la motorul nou si pot sa il aduc si pe cel vechi. Daca te intereseaza suna si ne organizam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Septembrie 19, 2008 Autor Share Postat Septembrie 19, 2008 diferentele dintre un factory racing si unul clasic le poti gasi chiar in topicul asta daca rascolesti putin..parerea mea personala vis-a-vis de asta este ca mai bine iti cumperi un model clasic fiindca,"fite"de genul lant portocaliu,stikere,sea imprimata cu sigla etc.nu isi au rostul la un motor pe care il folosesti la hard..stikerele se rup si se decoloreaza,seaua la fel,iar portocaliul de pe lant dupa 500 de km arata jalnic..nu contest ca sunt si chestii interesante pe factory(aerisitoare telescop,scut,sistem antivibratie ghidon)dar astea le poti achizitiona si separat si oricum nu te apropii de pret..in plus fata de standard telescoapele factory au prinderi in 3 suruburi in loc de 2 dar eu personal nu am observat nici o diferenta la comportament.. PS proprietarii de factory din orasul meu toata ziua ii auzi(tre sa imi iau IARA alt set de stikere ca astea s-au desprins si s-au rupt)si nu costa decat 100 de euro..concluzie:un model clasic second deja "imbunatatit"cu protectiile montate si bine intretinut face toti banii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MacLeod Postat Septembrie 24, 2008 Share Postat Septembrie 24, 2008 baieti o sa mancam bataie la anu in WEC la E2 - detalii aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Septembrie 24, 2008 Autor Share Postat Septembrie 24, 2008 baieti o sa mancam bataie la anu in WEC la E2 - detalii aici nasoala situatia..ramane de vazut ce se va intampla..oricum ktm garantat are inca ceva asi in maneca,nu raman ei descoperiti.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Septembrie 24, 2008 Share Postat Septembrie 24, 2008 Asta inseamna focus de marketing. Era tot ce le mai trebuia; cred ca au bagat adanc mana in buzunar dar o sa merite. La E2 e batalia cea mai mare. KTM ii are pe Salminen si belometti care se descurca bine. Poate sa mai aduca din armada finlandeza de la E3 pe Tarkala sau Samuli Aro sau pe Cervantes de la E1. Eu daca as fi team manager la KTM, asa lasa oamenii asa cum sunt la E1 si E3, as muta pe bellometti la E1 sa mai puna osu langa cervantes si l-as aduce pe teddy Blaszusiak la E2 (deocamdata e accidentat dar o sa se faca bine pana la anu). Adica mi-as pastra sansele al E1 si E3 si daca cumva pierd la E2 pot sa minimizez contributia motocicletei - "Knight ii bate pe toti indiferent de motoreta de sub koor" E de urmarit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Septembrie 25, 2008 Share Postat Septembrie 25, 2008 Am tot auzit ca ghidonul (Magura de 28 de aluminiu) nu se poate indrepta. Dar de incercat, a incercat cineva? Daca merge sa-l strambi, de ce n-ar merge si sa-l indrepti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Septembrie 25, 2008 Share Postat Septembrie 25, 2008 Am tot auzit ca ghidonul (Magura de 28 de aluminiu) nu se poate indrepta. Dar de incercat, a incercat cineva?Daca merge sa-l strambi, de ce n-ar merge si sa-l indrepti? am eu unul stramb in garaj daca vrei sa exersezi. Sigur reusesti sa il indrepti, insa va tine pana la urmatorul soc cand se va stramba iar sau se va rupe si atunci nu ar fi fun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PURE PASSION Postat Septembrie 26, 2008 Share Postat Septembrie 26, 2008 Am si eu o intrebare in legatura cu exc-ul de 250 2t.Cam cat consuma la suta/la ora?;ca daca faci hard enduro consumul la suta nu e valabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Septembrie 26, 2008 Share Postat Septembrie 26, 2008 Am si eu o intrebare in legatura cu exc-ul de 250 2t.Cam cat consuma la suta/la ora?;ca daca faci hard enduro consumul la suta nu e valabil. Daca esti intepenit in niste pietre sau intr-o mlastina si ii dai span in continuu, consumul tinde spre infinit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Septembrie 26, 2008 Share Postat Septembrie 26, 2008 (editat) Inca putin si cred ca o sa ma pricopsesc cu un EXC 200 din 2003. Mi-a placut tare mult si ........... usuricaaaaaaa ! Cu voia lui Dumnezeu daca mai strand ceva gologani, maxim intr-o saptamana postez in acest topic ca posesor ! Doamne ajuta ! ..... cruce de trei ori ! Editat Septembrie 26, 2008 de petrica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.