Sari la conținut

Hai Portocalii (KTM EXC Rulz)


atillas
 Share

Postări Recomandate

meriti un premiu doar pt. rabdarea care ai fata de ea. eu cred ca nu as putea dormi noaptea sa stiu ca am un motor nou in garaj si inca nu i-am facut rodajul si ..... .

 

oricum, sper sa te bucuri de ea cat mai mult si sa nu-ti para rau de trecerea la 2T.

 

acomodare rapida si placuta.

 

merci. deocamdata e la dealer. am dat avans si saptamana asta se termina cu leasingu. De-aia nu "arde".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

2.amestec prea bogat. mai mult aer sau mai putin carburant, ai surubul de reglaj de pe baza carbului accesibul cu scula speciala de reglaj

-cuiul e prea sus, mai coboara 1 sau 2 pozitii

-e posibil sa fie necesara inlocuirea setului de jucloare, in timp se decalibreaza iar 520 are ceva anishori

-nivelul din camera de nivel e prea mare

-175 la main jet imi pare cam mare, stiu ca 172 e la setarea racing.

i-am coborat cuiul de tot, (era la jumate) si am mai desfacut juma de tura la surubu de aer.

consumu a revenit la normal pt. o tura de enduro, adica la fo 10...11l%.

la ultimele ture nici n-a mai dat pe rezerva cum facea deobicei.

la a mea, pe langa consumul destul de mare , imi ineca si bujia cand porneam la rece. la fel am dat cuiul jos de tot si am un consum tot de 10..11%, iar la bujie n-am mai umblat de-atunci. nu se mai ineaca. merge superb :scratch:

Editat de Cata M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dai o bere.

totusi, vezi ca e maricel consumul daca nu e tura strong.incearca un mainjet mai mic un numar.daca totusi merge bine la altitudini diferite, maimai pe setarea de acum.

chiar ca e mare..mie imi consuma 525-ul maxim 7,8 l trebuie sa mai umbli la reglaje putin..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dai o bere.

totusi, vezi ca e maricel consumul daca nu e tura strong.incearca un mainjet mai mic un numar.daca totusi merge bine la altitudini diferite, maimai pe setarea de acum.

 

la a mea am facut chestia asta imediat ce am luat-o. ma obosea cu schimbatu bujiilor dimineata. mi-a luat ceva timp pana am reglat-o la toate capitolele (amestec si suspensii)

eu ma dau numai strong :scratch: . sunt multumit de consum si merge bine la orice altitudine. duminica a fost testul suprem. am coborat un prag aproape vertical, cu motorul oprit. a pornit mai greu decat de obicei, a galgait a bujie uda (toata benzina din carb cred ca era deja in cilindru), am gadilat un pic gazu' si si-a revenit. inainte sa o reglez, in aceleasi conditii, trebuia sa schimb bujia.

Editat de Cata M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

berea e pe drum. Singura problema pe care o am acum e ca face nazuri la pornirea la rece. Am dat relantiul putin mai mare si tot nu e mare lucru. O sa incerc sa schimb main jetul cu unul mai mic si cu setare mai spre consum. Sa vedem atunci. La altitudine nu am avut probleme, cont ca am mai dat putin aer in carburator. Cand iau noul jigler va spun ce si cum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Stiti cumva din ce cauza imi tina frana de fata foarte jos? tine bine dar trag de ea pana aproape de ghidon, e un exc 450 . Placutele sunt bune, reglaju e strans la maxim, lichid are..

 

 

Lichid are. Dar poate are si aer. Aeriseste circuitul. Sau schimba lichidul cu unul nou (DOT4 sau ce scrie pe capac) si aeriseste-l.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lichid are. Dar poate are si aer. Aeriseste circuitul. Sau schimba lichidul cu unul nou (DOT4 sau ce scrie pe capac) si aeriseste-l.

nu e neaparat..dupa 2-3 ani de folosinta incepe sa se uzeze circuitul si nu mai tine maneta sus..ar mai fi o posibilitate sa fie discul de frana super uzat,sau cum zici si tu aer in circuit(dar cred ca atunci nu ar mai tine deloc)..

in manualul de reparatie si intretinere scrie clar ca lichidul de frana trebuie schimbat MACAR odata pe an..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo de servisare - in we, cum nu ma dau, vreau sa schimb oringurile la etrierul de pe fata si la pompa. O sa schimb cu aceasta ocazie si lichidul de frana ca nu l-am schimbat niciodata. Intrebarea este: Cu lichid sa spal eu pompa, etrierul si conducta de frana?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo de servisare - in we, cum nu ma dau, vreau sa schimb oringurile la etrierul de pe fata si la pompa. O sa schimb cu aceasta ocazie si lichidul de frana ca nu l-am schimbat niciodata. Intrebarea este: Cu lichid sa spal eu pompa, etrierul si conducta de frana?

eu ii dau cu wd-40 din abundenta si apoi il suflu cu jet..

 

multumesc,

 

O sa schimb lichidul intr-o zi, discu nu cred ca e uzat are 1200km

atunci clar ai aer in instalatie..atentie ptr cine nu stie,lichidul se baga pe jos prin ventilul de aerisire cu o seringa,altfel muncesti de te doare capul si nu scoti niciodata aerul complet..ca sa nu ramaneti la jumate fara lichid folositi o seringa de 20 ml,cu un furtunas de silicon in loc de ac..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ceva timp ma tot macina un gand: ... sa vand LC8-ul si sa-mi iau un 450EXC. Am inceput sa scot tot mai rar LC8-ul din garaj, pentru ca ies tot mai des cu baietii la enduro. Ma simt foarte nasol ca trebuie sa ma tin de iei cu ... rahatul din semnatura mea ! :rolleyes: Cand si cand mai ma dau pe mobrele tovarasilor, ca apoi sa ma urc cu (multa) sila pe chinezaria mea ! Cred ca o sa o iau pe urma lui @TheBD ......... o sa dau vaca pentru o capra !

 

De hotarat, sunt hotarat ! Vreau un EXC de 450 ! Cred ca este cel mai bun pentru mine si pentru pretentiile mele. Cum am mai spus: nu ma vad la vre'un concurs, dar ..... cine stie !

 

Ce ma ,,baga in ceatza" este faptul ca exista trei feluri de EXC450:

 

- 450 EXC Racing;

- 450 EXC Factory Racing;

- 450 EXC Six Days.

 

Care sunt diferentele dintre ele ? Care este scopul fiecaruia ? Ce model dintre cele trei se preteaza mai bine pentru mine si pentru ce enduro fac eu ? Adica nu vreau sa dau banii pe un model ,,cu pretentii", iar eu nu sunt demn de el !

 

Multumesc !

 

P.S. Inca ceva ... reprezentantele KTM, fac si buy-back ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

diferentele intre ele sunt de accesorizare - adica modelele factory si six days au mai multe accesorii PowerParts care in total costa mai putin cand iei un astfel de model decat daca le-ai lua separat din catalog. Acu intrebarea e daca merita toate banii :rolleyes: Si mai sunt si ceva diferente de design.

 

Dealerii KTM fac buy back dar la niste preturi la care sa fie siguri ca pot sa le vanda mai departe. Merita doar daca te grabesti.

 

Hai sa-ti dau un 450 f bun :cheers: Daca vrei sa-l testezi, hai la un ride test cu 450 duminica. Eu merg in zona ciolpani sa fac rodaj la motorul nou si pot sa il aduc si pe cel vechi. Daca te intereseaza suna si ne organizam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

diferentele dintre un factory racing si unul clasic le poti gasi chiar in topicul asta daca rascolesti putin..parerea mea personala vis-a-vis de asta este ca mai bine iti cumperi un model clasic fiindca,"fite"de genul lant portocaliu,stikere,sea imprimata cu sigla etc.nu isi au rostul la un motor pe care il folosesti la hard..stikerele se rup si se decoloreaza,seaua la fel,iar portocaliul de pe lant dupa 500 de km arata jalnic..nu contest ca sunt si chestii interesante pe factory(aerisitoare telescop,scut,sistem antivibratie ghidon)dar astea le poti achizitiona si separat si oricum nu te apropii de pret..in plus fata de standard telescoapele factory au prinderi in 3 suruburi in loc de 2 dar eu personal nu am observat nici o diferenta la comportament..

 

PS proprietarii de factory din orasul meu toata ziua ii auzi(tre sa imi iau IARA alt set de stikere ca astea s-au desprins si s-au rupt)si nu costa decat 100 de euro..concluzie:un model clasic second deja "imbunatatit"cu protectiile montate si bine intretinut face toti banii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta inseamna focus de marketing. Era tot ce le mai trebuia; cred ca au bagat adanc mana in buzunar dar o sa merite.

La E2 e batalia cea mai mare. KTM ii are pe Salminen si belometti care se descurca bine. Poate sa mai aduca din armada finlandeza de la E3 pe Tarkala sau Samuli Aro sau pe Cervantes de la E1. Eu daca as fi team manager la KTM, asa lasa oamenii asa cum sunt la E1 si E3, as muta pe bellometti la E1 sa mai puna osu langa cervantes si l-as aduce pe teddy Blaszusiak la E2 (deocamdata e accidentat dar o sa se faca bine pana la anu). Adica mi-as pastra sansele al E1 si E3 si daca cumva pierd la E2 pot sa minimizez contributia motocicletei - "Knight ii bate pe toti indiferent de motoreta de sub koor" :goodposting:

 

E de urmarit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am tot auzit ca ghidonul (Magura de 28 de aluminiu) nu se poate indrepta. Dar de incercat, a incercat cineva?

Daca merge sa-l strambi, de ce n-ar merge si sa-l indrepti? :goodposting:

 

am eu unul stramb in garaj daca vrei sa exersezi. Sigur reusesti sa il indrepti, insa va tine pana la urmatorul soc cand se va stramba iar sau se va rupe si atunci nu ar fi fun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare in legatura cu exc-ul de 250 2t.Cam cat consuma la suta/la ora?;ca daca faci hard enduro consumul la suta nu e valabil.

 

Daca esti intepenit in niste pietre sau intr-o mlastina si ii dai span in continuu, consumul tinde spre infinit. :goodposting:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca putin si cred ca o sa ma pricopsesc cu un EXC 200 din 2003. Mi-a placut tare mult si ........... usuricaaaaaaa ! :goodposting:

Cu voia lui Dumnezeu daca mai strand ceva gologani, maxim intr-o saptamana postez in acest topic ca posesor !

 

Doamne ajuta ! ..... cruce de trei ori !

post-10224-1222432613_thumb.jpg

Editat de petrica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...