ionut73 Postat Ianuarie 31, 2008 Share Postat Ianuarie 31, 2008 nu de la udat, chiar invers eram intra 4 cu gazul deschis la maxim eu am ngk br7 es, am ars 2 in ultimele 4 h de functionare, ... vezi ca le strici de la reglaje. Sau pui prea mult ulei in benzina. Du-te la unu care se pricepe sa-ti regleze cum trebuie amestecu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moz Postat Ianuarie 31, 2008 Share Postat Ianuarie 31, 2008 (editat) Sau pui prea mult ulei in benzinaan citic cartea service aseara si tot asa scrie si in carte "too much oil may foul the spark plug" , am pus 200ml la 10 l asa mi a spus un prieten, ca e mai sigur,ok multumesc daca nu i trce va mai deranjez odata Editat Ianuarie 31, 2008 de moz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Ianuarie 31, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 31, 2008 an citic cartea service aseara si tot asa scrie si in carte "too much oil may foul the spark plug" , am pus 200ml la 10 l asa mi a spus un prieten, ca e mai sigur,ok multumesc daca nu i trce va mai deranjez odata cip..vad ca nu ai inteles ideea topicului asta...e facut exact ptr situatii ca alte tale..sa ne ajutam cum putem... asa ca nu deranjezi pe nimeni..din contra,ne mai punem si noi mintea si experienta la contributie... iar ulei e bine sa pui in plus la inceput cand faci rodajul dupa care mergi cu cantitatea de amestec din manualul de utilizare..suna-l pe demonu sa iti regleze carb...sa nu fie si de acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moz Postat Ianuarie 31, 2008 Share Postat Ianuarie 31, 2008 (editat) cand l am primit am facut un efort si l am dus la Laci in satul mare sa mi-l regleze si sa i scoata limitarile asa am considerat ca e mai bine si sincer am avut dreptate nu stiu cum fac altii dar el a stat 10 ore si a bibilit pe motor pus ca mi a mai explicat multe... cred ca e cum a zis ionut, am exagerat cu uleiul de frica sa nu pateasca ceva, ma sperie cum face cand e deschis gazul la maxim, tot timpul ma gandesc sa pun putin mai mult ulei ca nu strica, poate ca nu l am amestecat eu bine sau ca am mai ramas pe interior la recipientul din care puneam si toate aste cu un raport de 1l ulei la 50 benzina nu 1 l ulei la 60 benzina cum da cartea o sa incerc cu mai putin ulei si daca problema persista mai postez odata merci raman dator cu o bere, si @cata cand dam o tura sa facem misto de astia cu 4t Editat Ianuarie 31, 2008 de moz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MacLeod Postat Februarie 25, 2008 Share Postat Februarie 25, 2008 Am avut ceva probleme sapt trecuta cu animalul dar am remediat defectul. Imi curgea ulei pe la capacul de la chiuloasa superioara. Am desfacut, am curatat si am pus silicon. Cu aceasta ocazie am verificat si jocul la supapa, s-au reglat si e putin mai intepat. Acu vorbind cu tov. DEMONU, imi spune ca ar trebui sa fac un stoc tampon de piese si chestii, pe care sa le am in caz de urgenta. Asa ca va intreb cam care sunt piesele ce considerati ca ar trebui sa existe in debaraua oricarui catemist? Eu, ma gandesc ca in primul rand setul de manete, si garniturile de la ambreiaj si pompa de apa. PS Sa nu care cumva sa prind pe vreun carcotas ca discutam de fiabilitate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theBD Postat Februarie 25, 2008 Share Postat Februarie 25, 2008 eu iti recomand semeringul de la pompa de apa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Borosescu Postat Februarie 25, 2008 Share Postat Februarie 25, 2008 eu am avut probleme acum cateva zile cu garnitura de la capacul ambreiajului curgea ulei !! dar multumita domnului STEF .. s-a remediat problema .... mii de multumiri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Februarie 25, 2008 Autor Share Postat Februarie 25, 2008 pai daca e vorba de ce trebuie sa fie in debaraua unui exc ..va spun ce am eu: 1 doza wd 40 1 bidonas ulei hidraulic de ambreiaj 2 bidoane 2 l de ulei motor 4 filtre ulei 1 spray ulei de filtru 1 doza de solutie de fixare suruburi(mediu) 1 bidon ulei furca 3 spray-uri de lant 1 tub silicon de garnituri(rosu) IMPORTANT -1 lera de la ktm ptr joc culbutori piese(aici nu zic ca le am pe toate dar astea le consider necesare): 2 bujii 2 simeringuri telescop 1 simerig pompa apa 1 simering pinion atac 1 simering kick starter 1 set manete(frana si ambreiaj) placute de frana fata +spate 1 set mansoane ghidon 1 filtru de aer 1 set ansamblu codita 1 set gume noi acum nu imi sariti in cap daca nu e necesara una sau alta dar eu personal am foarte mare grija de motor si nu am rabdare sa astept pana vin piesele comandate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Februarie 25, 2008 Share Postat Februarie 25, 2008 Asa ca va intreb cam care sunt piesele ce considerati ca ar trebui sa existe in debaraua oricarui catemist? n-ar strica un set de ambreiaj (discuri otel, textolit si arcuri)...am vazut cateva prajite. eu ma gandesc ca mi-ar prinde bine unu in debara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MacLeod Postat Februarie 25, 2008 Share Postat Februarie 25, 2008 eu ma gandesc ca mi-ar prinde bine unu in debara pentru ce? 300 la care tot salivezi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Februarie 26, 2008 Autor Share Postat Februarie 26, 2008 n-ar strica un set de ambreiaj (discuri otel, textolit si arcuri)...am vazut cateva prajite. eu ma gandesc ca mi-ar prinde bine unu in debara asa ar fi bine sa ai tot ce tine de piese de schimb pe stoc dar tine cont si de portofel.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Februarie 26, 2008 Share Postat Februarie 26, 2008 asa ar fi bine sa ai tot ce tine de piese de schimb pe stoc dar tine cont si de portofel.. bai copii, eu am gasit tot timpul piese/consumabile pe stoc la dealerii ktm din bucuresti. Si daca nu aveau ei veneau repede de la SM. Daca aveti KTM asta e ultima grija Eu am tot timpul in geanta cu care plec la enduro un filtru pregatit, placutze de schimb, 2 manete rupte care mai merg putin , spray de lant, wd 40, loctite si la tura plec cu sculele din trusa ktm, soricei, briceag, bujie, zala de lant, cateva suruburi. In 2 ani am ramas o singura data in padure pentru ca intr-o cazatura mi s-a sectionat furtunul de ambreiaj in padure la Patrick intr-o zona super belita plina de bolovani si lemne. Insa pentru asta nu o sa car dupa mine furtun de ambreiaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Februarie 26, 2008 Autor Share Postat Februarie 26, 2008 bai copii, eu am gasit tot timpul piese/consumabile pe stoc la dealerii ktm din bucuresti. Si daca nu aveau ei veneau repede de la SM. Daca aveti KTM asta e ultima grija Eu am tot timpul in geanta cu care plec la enduro un filtru pregatit, placutze de schimb, 2 manete rupte care mai merg putin , spray de lant, wd 40, loctite si la tura plec cu sculele din trusa ktm, soricei, briceag, bujie, zala de lant, cateva suruburi. In 2 ani am ramas o singura data in padure pentru ca intr-o cazatura mi s-a sectionat furtunul de ambreiaj in padure la Patrick intr-o zona super belita plina de bolovani si lemne. Insa pentru asta nu o sa car dupa mine furtun de ambreiaj. da dar eu fac 220 de km pana la cel mai apropiat dealer din bucuresti si pana imi trimite vali piese tre sa dau 10 telefoane,amenintari cu moartea si incendieri,si poate se indura sa imi trimita dupa ce isi aduce aminte si se satura de tel mele..pe cei din cotroceni nu ii stiu personal dar au comandat si altii din valcea la ei si aceeasi poveste(cred ca nu le trebuie bani) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Februarie 26, 2008 Share Postat Februarie 26, 2008 (editat) da dar eu fac 220 de km pana la cel mai apropiat dealer din bucuresti si pana imi trimite vali piese tre sa dau 10 telefoane,amenintari cu moartea si incendieri,si poate se indura sa imi trimita dupa ce isi aduce aminte si se satura de tel mele..pe cei din cotroceni nu ii stiu personal dar au comandat si altii din valcea la ei si aceeasi poveste(cred ca nu le trebuie bani) In mod normal cu cei din Cotroceni n-ar trebui sa ai probleme, mai nou sunt si ei importatori oficiali. La mine s-au laudat ca aduc comanda in 4 zile. Cu Vali am renuntat de mult sa mai fac "afaceri". Si pe mine m-a tratat cu dezinteres. Am mai vorbit cu o cunostinta care a patit la fel la Motomania. Una peste alta, cei din Cotroceni mi s-au parut mult mai seriosi si atenti. Cel mai bine cred c-ar fi sa vorbesti cu un prieten sau cunostinta din Buc care sa faca comanda pentru tine la Cotroceni, s-o ia si sa ti-o trimita prin posta cu plata ramburs. Din ce stiu costa 1,1 lei pe kg. E ieftin si-ti vine cam in 2 zile. Dar trebuie sa gasesti pe cineva in buc. suficient de amabil sa faca aceste comisioane pt tine. Sau poate ai pe cineva in Satu Mare. bafta Editat Februarie 26, 2008 de Angi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Februarie 26, 2008 Autor Share Postat Februarie 26, 2008 In mod normal cu cei din Cotroceni n-ar trebui sa ai probleme, mai nou sunt si ei importatori oficiali. La mine s-au laudat ca aduc comanda in 4 zile. Cu Vali am renuntat de mult sa mai fac "afaceri". Si pe mine m-a tratat cu dezinteres. Am mai vorbit cu o cunostinta care a patit la fel la Motomania. Una peste alta, cei din Cotroceni mi s-au parut mult mai seriosi si atenti. Cel mai bine cred c-ar fi sa vorbesti cu un prieten sau cunostinta din Buc care sa faca comanda pentru tine la Cotroceni, si sa ti-o trimita prin posta cu plata ramburs. Din ce stiu costa 1,1 lei pe kg. E ieftin si-ti vine cam in 2 zile. Dar trebuie sa gasesti pe cineva in buc. suficient de amabil sa faca aceste comisioane pt tine. Sau poate ai pe cineva in Satu Mare. bafta treaba e c-am asa..am facut greseala sa ma imprietenesc cu ei si cu motomania si cu vindex SM si stii cum e ..lasa ca mi-e prieten ..nu se supara..si treaba cu gasitul in buc pe cineva sufi de amabil e c-am greu..majoritatea motociclistilor pe care ii cunosc sunt oameni super-ocupati,si ultimul lucru ar fi sa iti faca mie servicii,cu toata amabilitatea lor..in fine in ideea asta imi fac eu stoc sa fie... --- Mesaj completat în 28 Feb 2008 09:53 -------------in alta ordine de idei..cine are modelul 2008 de exc(ma refer la 4 timpi)..mi se pare un dezastru complet motorul..2 buc de 530 sunt in valcea..unul e asa de varza ca a trebuit trimis inapoi in austria dupa ce s-a blocat de 3 ori motorul,celalalt(motorul lui vali/motomania)porneste f greu,cateodata se incapataneaza si nu porneste deloc..etc..asa ca astept comentarii pe tema asta..ce credeti de noile motoare.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moz Postat Martie 10, 2008 Share Postat Martie 10, 2008 poate cineva sa`mi explice si mie de ce in romania (in toata europa chiar) e 7850e un ktm 300 exc-e si in america un 300 xcw-e(exc-e u nostru) e aproximativ 7200 $ si xc `ul (varianta gen sx cu suspensii pt enduro fara far, euro .... neinmatriculabil ) aprox 5600$ cu toate taxele ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Martie 11, 2008 Autor Share Postat Martie 11, 2008 exact..honda,suzuki,yamaha sunt regine in "lumea noua"..(dar atata timp cat sportul lor national e sa dai cu bata intr-o minge si sa alergi ca nebunul dupa ea..imi explic de ce nu le place ktm-ul)-luati-o ca pe o gluma va rog.. --- Mesaj completat în 11 Mar 2008 18:19 -------------am mai postat de cateva ori dar vad ca nu prea intereseaza colegii de sport,vis-a vis de modelele 530 iesite pe piata anul trecut,astazi am aflat niste lucruri,pot sa le zic mai mult decat alarmante.. cineva din gasca a povestit cateva ore de curand cu un individ (roman)care este angajat la fabrica de la mattinghoffen,si respectivul a spus ca motorul de pe modelul 530 este cel mai mare esec din istoria companiei ktm,din cauza unor greseli de proiectare,zeci de motoare intorcandu-se in fabrica ptr defecte majore(v-am spus ca si la valcea este un motor care s-a intors de 3 ori le reparat cu motorul blocat si dupa ce s-a blocat iarasi l-au trimis in austria la schimbare de motor),asa ca aviz amatorilor cu modelul asta.. din nefericire nu am avut mult timp sa povestesc cu el dar cat de curand aflu si ce defecte au motoarele .. PS cica fabrica pregateste ptr 2009(fiind deja in teste)un model exc de 350 cc in 4 timpi cu un cuplu ca la 525 si cu toate lichidele (inclusiv plinul de benzina)ajungand undeva pe la 96 de kg iar puterea motorului va fi undeva pe la 40 de caluti.. respectivul zice ca s-a si dat cu capra si ca este un enduro in 4 timpi cu greutatea unui cross-er in 2 t...dar cum am spus sunt doar discutii.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cetateanulx Postat Martie 11, 2008 Share Postat Martie 11, 2008 iti explic eu:tot ce este in america este mai ieftin ca in europa,asta este politica lor.o pereche de blugi levis',smecheri sunt in europa 100;150 euro,in america ce-l mai tare model nu depaseste 35 de dolari.eu mi-am adus un utilaj ptr print din canada pe care am dat 15000 de dolari americani,iar in toata europa inclusiv romania el costa 35000 de euro...este o mica diferenta si exemplele pot continua.america a inventat societatea de consum.cumpara-uzeaza-si arunca ptr ca sa cumperi altul.....roata se invarte mai repede acolo asta am raspuns lui moz lui atillas ii pot spune ca americanii au un cult ptr honda si nu este chiar nejustificat ptr ca la ultimile lor curse de la baja cei de la ktm s-au chinuit sa scoata o motocicleta speciala ptr aceasta cursa ktm690 baja,care este o frumusete si o bomba si cu toate astea nu a egalat performantele xr-ului,motocicleta cu care alearga ei acolo.mentionez ca nu sunt fan honda si nici nu detin ptr a nu fi luat la ochi...........este pur si simplu un fapt real(off topic) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Martie 12, 2008 Share Postat Martie 12, 2008 in alta ordine de idei..cine are modelul 2008 de exc(ma refer la 4 timpi)..mi se pare un dezastru complet motorul..2 buc de 530 sunt in valcea..unul e asa de varza ca a trebuit trimis inapoi in austria dupa ce s-a blocat de 3 ori motorul,celalalt(motorul lui vali/motomania)porneste f greu,cateodata se incapataneaza si nu porneste deloc..etc..asa ca astept comentarii pe tema asta..ce credeti de noile motoare.. Pai iti zic eu ce cred. KKTM ........si va rog s-o luati strict ca pe o GLUMA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Martie 13, 2008 Share Postat Martie 13, 2008 530 e inca in copilarie, toata seria exc a avut diverse hibe corectate de al an la an.acelasi lucru e valabil si pentru restul marcilor( Astept cu interes sa-mi spuneti, macar din auzite, de problemele din copilaria G-ului 450 ....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moz Postat Martie 13, 2008 Share Postat Martie 13, 2008 (editat) Astept cu interes sa-mi spuneti, macar din auzite, de problemele din copilaria G-ului 450 ....... Poti sa ne dai niste detalii despre g 450 ? Acum am gasit ceva, pretul e de peste 10000 euro, si motorul de 449, atat! PS Eu am auzit ca e de tot ******* Editat Martie 13, 2008 de moz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Martie 14, 2008 Share Postat Martie 14, 2008 (editat) Soso, de ce crezi ca nu seamana la performante (aici comparativ cu exc 450, normal)? Eu n-am gasit date tehnice ca sa-l pot compara. Daca stii ceva, zi-ne si noua. Moz, de unde ai auzit ca-i de ........ ps- sa nu credeti ca as vrea sa spun ca-i mai bun sau mai rau decat altceva. sunt doar curios. chiar daca-mi place mie bmw-ul, pot fi impartial Editat Martie 14, 2008 de Angi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moz Postat Martie 14, 2008 Share Postat Martie 14, 2008 Angi vezi ca exista Enduro Touring & Adventure ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Martie 14, 2008 Share Postat Martie 14, 2008 (editat) aici au fost niste raspunsuri pentru un utilizator prost, din punctul meu de vedere. le-am sters ca nu merita --------------------------------------------------------------------------------------------------- Si ca sa nu fiu total off topic, Soso, daca e asa cum zici tu intr-adevar ar fi de k.k.t pentru G. Chiar sunt curios sa aflu niste date tehnice. Poate stie cineva si ne spune. Editat Martie 14, 2008 de Angi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moz Postat Martie 15, 2008 Share Postat Martie 15, 2008 The exact technical data of the BMW G450 X has not yet been finalised as the machine will not be available to purchase until the middle of 2008. The maximum output is around 37kW (50PS) with a best torque value of approximately 48Nm. The overall weight with full tank is approximately 120kg which means that the BMW G450 X is lighter than the current best weight values in its class. This value is all the more impressive because the machine boasts fuel injection, catalytic converter, electric starter and Euro III homologation. The exact geometrical data of the chassis is subject to last minute fine tuning and will be announced at a later date. The engine of the G450 X features the latest fuel injection and computer-controlled three-way catalytic converter. It is Euro III homologated OFF-TOPIC: Angi era o gluma, nu mai fi asa frustrat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.