drgn Postat Ianuarie 29, 2008 Share Postat Ianuarie 29, 2008 Suna la nr 0744472211,ZOli(Miercurea -Ciuc) e expert in astfel de probleme( cu vechime de peste 15ani),rezolva problema( schimb garnituri,ulei,nitrogen,bucse etc..) si iti ofera si garantie. mersi pentru raspuns, dar imi este destul de greu sa duc motoreta in miercurea ciuc. sper sa gasesc prin bucuresti ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Ianuarie 29, 2008 Share Postat Ianuarie 29, 2008 Salutare, mai are careva suruburile de prindere in ghidon de la handguard-uri originale (alea de plastic)2004-2005 de care nu mai aveti nevoie? Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Ianuarie 30, 2008 Share Postat Ianuarie 30, 2008 mersi pentru raspuns, dar imi este destul de greu sa duc motoreta in miercurea ciuc. sper sa gasesc prin bucuresti ceva. Suna intai , pt ca mai mult ca sigur trebuie sa trimiti amortizorul cu un curier rapid pana acolo, nu toata motocicleta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Ianuarie 30, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 30, 2008 vad ca toata lumea vorbeste de EXCuri pe la 400 in sus si pretul lor corect pe la 5000E ca sa fie ceva bun. pentru un exc 250 4t credeti ca ar fi un pret corect 3500-4000E DACA E IN STARE BUNA? nu chiar..motoarele de 250 se uzeaza destul de repede si spun asta fiindca vad anunturi pe mobile cu motoare de 2-3000 km rulati care au deja motorul refacut in service complet..etc chiar daca motoarele sunt de 250 pretul e obsedant de mare(o capra in regula este intre 4500-5500 eu) spun asta ca noi cautam de 3-4 luni una ptr adelina si nu gasim...dar asta e bugetul la care ne-am gandit// --- Mesaj completat în 30 Jan 2008 11:05 ------------- salut. am o problema cu motoreta, un 300 exc 2T din 2006. m-am dat pe la -5grade (nu stiu daca e importanta temperatura) prin padure si dupa un timp am ramas fara suspensie pe spate. mie imi da impresia ca toata greutatea mea mai este tinuta doar de arc. aproape ajung sa ating cu roata aripa. puteti sa imi recomandati pe cineva care sa o faca sau cum sa o fac eu, pt ca nu mai vreau sa merg la motomania pt ca nu imi place cum lucreaza baietii de acolo. de fiecare data cand mi-am luat motoru de acolo a mai trebuit sa mai surubaresc eu la el. si nici atmosfera client-service nu imi place acolo. am auzit ca ar mai fi unii pe langa bgs-ul de la apaca... a.. sunt din bucuresti. motoarele astea au si ele o plaja de temperaturi la care pot fi folosite..gazul din telescop s-a dus clar din cauza temperaturii f scazute...da telescopul jos si trimite-l prin curier..ca doar nu oi fi nebun sa trimiti toata capra..e f simplu de montat/demontat.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moz Postat Ianuarie 30, 2008 Share Postat Ianuarie 30, 2008 Iar vin eu cu o intrebare stupida, suportati-ma! Deci, imi tot ard bujiile la ktm, de ce? ce pot sa face sa previn? exista unele mai bune ca cele recomandate de ktm? Merci pt raspunsuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sasa25 Postat Ianuarie 30, 2008 Share Postat Ianuarie 30, 2008 Iar vin eu cu o intrebare stupida, suportati-ma! Deci, imi tot ard bujiile la ktm, de ce? ce pot sa face sa previn? exista unele mai bune ca cele recomandate de ktm? Merci pt raspunsuri Nu stiu cu e la KTM dar uita-te in carte si vezi ce bujii pe langa cea standard recomanda in functie de cum arata bujia cand o scoti afara. La Suzuki de ex mai exista 2 tipuri de bujie pe langa cea standard. Sau schimba daca ai NGK pune Denso sau invers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Ianuarie 31, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 31, 2008 Iar vin eu cu o intrebare stupida, suportati-ma! Deci, imi tot ard bujiile la ktm, de ce? ce pot sa face sa previn? exista unele mai bune ca cele recomandate de ktm? Merci pt raspunsuri ai sigur ceva la aprindere..daca totusi e in regula incearca unele mai scumpicele de la denso cele din gama iridium... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Ianuarie 31, 2008 Share Postat Ianuarie 31, 2008 Iar vin eu cu o intrebare stupida, suportati-ma! Deci, imi tot ard bujiile la ktm, de ce? ce pot sa face sa previn? exista unele mai bune ca cele recomandate de ktm? Merci pt raspunsuri Poti fi mai explicit? Nu cumva se uda si nu mai da scanteie? Eu asa am patit cand mi-am luat prima oara 2T. Mergeam prea incet cu ea, prea subturata si inecam bujia. Daca asta e buba ta, singura solutie e sa-i dai gaz, blana sau span, tu alegi... P.S. folosesc NGK normale si nu am probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moz Postat Ianuarie 31, 2008 Share Postat Ianuarie 31, 2008 nu de la udat, chiar invers eram intra 4 cu gazul deschis la maxim eu am ngk br7 es, am ars 2 in ultimele 4 h de functionare, ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Ianuarie 31, 2008 Share Postat Ianuarie 31, 2008 nu de la udat, chiar invers eram intra 4 cu gazul deschis la maxim eu am ngk br7 es, am ars 2 in ultimele 4 h de functionare, ... vezi ca le strici de la reglaje. Sau pui prea mult ulei in benzina. Du-te la unu care se pricepe sa-ti regleze cum trebuie amestecu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moz Postat Ianuarie 31, 2008 Share Postat Ianuarie 31, 2008 (editat) Sau pui prea mult ulei in benzinaan citic cartea service aseara si tot asa scrie si in carte "too much oil may foul the spark plug" , am pus 200ml la 10 l asa mi a spus un prieten, ca e mai sigur,ok multumesc daca nu i trce va mai deranjez odata Editat Ianuarie 31, 2008 de moz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Ianuarie 31, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 31, 2008 an citic cartea service aseara si tot asa scrie si in carte "too much oil may foul the spark plug" , am pus 200ml la 10 l asa mi a spus un prieten, ca e mai sigur,ok multumesc daca nu i trce va mai deranjez odata cip..vad ca nu ai inteles ideea topicului asta...e facut exact ptr situatii ca alte tale..sa ne ajutam cum putem... asa ca nu deranjezi pe nimeni..din contra,ne mai punem si noi mintea si experienta la contributie... iar ulei e bine sa pui in plus la inceput cand faci rodajul dupa care mergi cu cantitatea de amestec din manualul de utilizare..suna-l pe demonu sa iti regleze carb...sa nu fie si de acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moz Postat Ianuarie 31, 2008 Share Postat Ianuarie 31, 2008 (editat) cand l am primit am facut un efort si l am dus la Laci in satul mare sa mi-l regleze si sa i scoata limitarile asa am considerat ca e mai bine si sincer am avut dreptate nu stiu cum fac altii dar el a stat 10 ore si a bibilit pe motor pus ca mi a mai explicat multe... cred ca e cum a zis ionut, am exagerat cu uleiul de frica sa nu pateasca ceva, ma sperie cum face cand e deschis gazul la maxim, tot timpul ma gandesc sa pun putin mai mult ulei ca nu strica, poate ca nu l am amestecat eu bine sau ca am mai ramas pe interior la recipientul din care puneam si toate aste cu un raport de 1l ulei la 50 benzina nu 1 l ulei la 60 benzina cum da cartea o sa incerc cu mai putin ulei si daca problema persista mai postez odata merci raman dator cu o bere, si @cata cand dam o tura sa facem misto de astia cu 4t Editat Ianuarie 31, 2008 de moz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MacLeod Postat Februarie 25, 2008 Share Postat Februarie 25, 2008 Am avut ceva probleme sapt trecuta cu animalul dar am remediat defectul. Imi curgea ulei pe la capacul de la chiuloasa superioara. Am desfacut, am curatat si am pus silicon. Cu aceasta ocazie am verificat si jocul la supapa, s-au reglat si e putin mai intepat. Acu vorbind cu tov. DEMONU, imi spune ca ar trebui sa fac un stoc tampon de piese si chestii, pe care sa le am in caz de urgenta. Asa ca va intreb cam care sunt piesele ce considerati ca ar trebui sa existe in debaraua oricarui catemist? Eu, ma gandesc ca in primul rand setul de manete, si garniturile de la ambreiaj si pompa de apa. PS Sa nu care cumva sa prind pe vreun carcotas ca discutam de fiabilitate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theBD Postat Februarie 25, 2008 Share Postat Februarie 25, 2008 eu iti recomand semeringul de la pompa de apa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Borosescu Postat Februarie 25, 2008 Share Postat Februarie 25, 2008 eu am avut probleme acum cateva zile cu garnitura de la capacul ambreiajului curgea ulei !! dar multumita domnului STEF .. s-a remediat problema .... mii de multumiri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Februarie 25, 2008 Autor Share Postat Februarie 25, 2008 pai daca e vorba de ce trebuie sa fie in debaraua unui exc ..va spun ce am eu: 1 doza wd 40 1 bidonas ulei hidraulic de ambreiaj 2 bidoane 2 l de ulei motor 4 filtre ulei 1 spray ulei de filtru 1 doza de solutie de fixare suruburi(mediu) 1 bidon ulei furca 3 spray-uri de lant 1 tub silicon de garnituri(rosu) IMPORTANT -1 lera de la ktm ptr joc culbutori piese(aici nu zic ca le am pe toate dar astea le consider necesare): 2 bujii 2 simeringuri telescop 1 simerig pompa apa 1 simering pinion atac 1 simering kick starter 1 set manete(frana si ambreiaj) placute de frana fata +spate 1 set mansoane ghidon 1 filtru de aer 1 set ansamblu codita 1 set gume noi acum nu imi sariti in cap daca nu e necesara una sau alta dar eu personal am foarte mare grija de motor si nu am rabdare sa astept pana vin piesele comandate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Februarie 25, 2008 Share Postat Februarie 25, 2008 Asa ca va intreb cam care sunt piesele ce considerati ca ar trebui sa existe in debaraua oricarui catemist? n-ar strica un set de ambreiaj (discuri otel, textolit si arcuri)...am vazut cateva prajite. eu ma gandesc ca mi-ar prinde bine unu in debara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MacLeod Postat Februarie 25, 2008 Share Postat Februarie 25, 2008 eu ma gandesc ca mi-ar prinde bine unu in debara pentru ce? 300 la care tot salivezi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Februarie 26, 2008 Autor Share Postat Februarie 26, 2008 n-ar strica un set de ambreiaj (discuri otel, textolit si arcuri)...am vazut cateva prajite. eu ma gandesc ca mi-ar prinde bine unu in debara asa ar fi bine sa ai tot ce tine de piese de schimb pe stoc dar tine cont si de portofel.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Februarie 26, 2008 Share Postat Februarie 26, 2008 asa ar fi bine sa ai tot ce tine de piese de schimb pe stoc dar tine cont si de portofel.. bai copii, eu am gasit tot timpul piese/consumabile pe stoc la dealerii ktm din bucuresti. Si daca nu aveau ei veneau repede de la SM. Daca aveti KTM asta e ultima grija Eu am tot timpul in geanta cu care plec la enduro un filtru pregatit, placutze de schimb, 2 manete rupte care mai merg putin , spray de lant, wd 40, loctite si la tura plec cu sculele din trusa ktm, soricei, briceag, bujie, zala de lant, cateva suruburi. In 2 ani am ramas o singura data in padure pentru ca intr-o cazatura mi s-a sectionat furtunul de ambreiaj in padure la Patrick intr-o zona super belita plina de bolovani si lemne. Insa pentru asta nu o sa car dupa mine furtun de ambreiaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Februarie 26, 2008 Autor Share Postat Februarie 26, 2008 bai copii, eu am gasit tot timpul piese/consumabile pe stoc la dealerii ktm din bucuresti. Si daca nu aveau ei veneau repede de la SM. Daca aveti KTM asta e ultima grija Eu am tot timpul in geanta cu care plec la enduro un filtru pregatit, placutze de schimb, 2 manete rupte care mai merg putin , spray de lant, wd 40, loctite si la tura plec cu sculele din trusa ktm, soricei, briceag, bujie, zala de lant, cateva suruburi. In 2 ani am ramas o singura data in padure pentru ca intr-o cazatura mi s-a sectionat furtunul de ambreiaj in padure la Patrick intr-o zona super belita plina de bolovani si lemne. Insa pentru asta nu o sa car dupa mine furtun de ambreiaj. da dar eu fac 220 de km pana la cel mai apropiat dealer din bucuresti si pana imi trimite vali piese tre sa dau 10 telefoane,amenintari cu moartea si incendieri,si poate se indura sa imi trimita dupa ce isi aduce aminte si se satura de tel mele..pe cei din cotroceni nu ii stiu personal dar au comandat si altii din valcea la ei si aceeasi poveste(cred ca nu le trebuie bani) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Februarie 26, 2008 Share Postat Februarie 26, 2008 (editat) da dar eu fac 220 de km pana la cel mai apropiat dealer din bucuresti si pana imi trimite vali piese tre sa dau 10 telefoane,amenintari cu moartea si incendieri,si poate se indura sa imi trimita dupa ce isi aduce aminte si se satura de tel mele..pe cei din cotroceni nu ii stiu personal dar au comandat si altii din valcea la ei si aceeasi poveste(cred ca nu le trebuie bani) In mod normal cu cei din Cotroceni n-ar trebui sa ai probleme, mai nou sunt si ei importatori oficiali. La mine s-au laudat ca aduc comanda in 4 zile. Cu Vali am renuntat de mult sa mai fac "afaceri". Si pe mine m-a tratat cu dezinteres. Am mai vorbit cu o cunostinta care a patit la fel la Motomania. Una peste alta, cei din Cotroceni mi s-au parut mult mai seriosi si atenti. Cel mai bine cred c-ar fi sa vorbesti cu un prieten sau cunostinta din Buc care sa faca comanda pentru tine la Cotroceni, s-o ia si sa ti-o trimita prin posta cu plata ramburs. Din ce stiu costa 1,1 lei pe kg. E ieftin si-ti vine cam in 2 zile. Dar trebuie sa gasesti pe cineva in buc. suficient de amabil sa faca aceste comisioane pt tine. Sau poate ai pe cineva in Satu Mare. bafta Editat Februarie 26, 2008 de Angi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Februarie 26, 2008 Autor Share Postat Februarie 26, 2008 In mod normal cu cei din Cotroceni n-ar trebui sa ai probleme, mai nou sunt si ei importatori oficiali. La mine s-au laudat ca aduc comanda in 4 zile. Cu Vali am renuntat de mult sa mai fac "afaceri". Si pe mine m-a tratat cu dezinteres. Am mai vorbit cu o cunostinta care a patit la fel la Motomania. Una peste alta, cei din Cotroceni mi s-au parut mult mai seriosi si atenti. Cel mai bine cred c-ar fi sa vorbesti cu un prieten sau cunostinta din Buc care sa faca comanda pentru tine la Cotroceni, si sa ti-o trimita prin posta cu plata ramburs. Din ce stiu costa 1,1 lei pe kg. E ieftin si-ti vine cam in 2 zile. Dar trebuie sa gasesti pe cineva in buc. suficient de amabil sa faca aceste comisioane pt tine. Sau poate ai pe cineva in Satu Mare. bafta treaba e c-am asa..am facut greseala sa ma imprietenesc cu ei si cu motomania si cu vindex SM si stii cum e ..lasa ca mi-e prieten ..nu se supara..si treaba cu gasitul in buc pe cineva sufi de amabil e c-am greu..majoritatea motociclistilor pe care ii cunosc sunt oameni super-ocupati,si ultimul lucru ar fi sa iti faca mie servicii,cu toata amabilitatea lor..in fine in ideea asta imi fac eu stoc sa fie... --- Mesaj completat în 28 Feb 2008 09:53 -------------in alta ordine de idei..cine are modelul 2008 de exc(ma refer la 4 timpi)..mi se pare un dezastru complet motorul..2 buc de 530 sunt in valcea..unul e asa de varza ca a trebuit trimis inapoi in austria dupa ce s-a blocat de 3 ori motorul,celalalt(motorul lui vali/motomania)porneste f greu,cateodata se incapataneaza si nu porneste deloc..etc..asa ca astept comentarii pe tema asta..ce credeti de noile motoare.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moz Postat Martie 10, 2008 Share Postat Martie 10, 2008 poate cineva sa`mi explice si mie de ce in romania (in toata europa chiar) e 7850e un ktm 300 exc-e si in america un 300 xcw-e(exc-e u nostru) e aproximativ 7200 $ si xc `ul (varianta gen sx cu suspensii pt enduro fara far, euro .... neinmatriculabil ) aprox 5600$ cu toate taxele ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.