PURE PASSION Postat Octombrie 4, 2008 Share Postat Octombrie 4, 2008 (editat) Intradevar,acela sa dusssss........Las'ca mai sunt destule pe bikeshop bani numai sa fie Am si eu o mica nelamurire.Exista exc 520,525,530, sau numai 520si530??Daca da care este diferenta intre cele trei/doua modele Editat Octombrie 4, 2008 de PURE PASSION Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Octombrie 4, 2008 Autor Share Postat Octombrie 4, 2008 Intradevar,acela sa dusssss........Las'ca mai sunt destule pe bikeshop bani numai sa fie Am si eu o mica nelamurire.Exista exc 520,525,530, sau numai 520si530??Daca da care este diferenta intre cele trei/doua modele la inceputul anilor 2000 a fost lansat 520,motor de altfel foarte,foarte brutal..prin 2003 cred a aparut 525-ul iar in 2008 a parut 530..in principiu este vorba de anii de fabricatie dar se refera in general la aceiasi clasa..diferente sunt destul de mari in ceea ce priveste designul,motorul,suspensia dar cum ziceam se refera la aceiasi clasa de motorizare..ktm a gandit motoarele astea cred ca mai mult ptr rally raid dar se pot folosi si in regim de enduro sau hard enduro fara probleme..plusul lor este motorul foarte puternic,acceleratia brutala numai buna ptr sectoare rapide pe teren accidentat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PURE PASSION Postat Octombrie 5, 2008 Share Postat Octombrie 5, 2008 (editat) Inca ceva...La sx se poate pune instalatie de exc???Daca da,se poate inmatricula dupa aceea ?? Editat Octombrie 5, 2008 de PURE PASSION Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrxx Postat Octombrie 14, 2008 Share Postat Octombrie 14, 2008 Inca ceva...La sx se poate pune instalatie de exc???Daca da,se poate inmatricula dupa aceea ?? se poate pune,dar nu stiu daca merita,ca n-o sa fie exc.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Octombrie 14, 2008 Autor Share Postat Octombrie 14, 2008 Inca ceva...La sx se poate pune instalatie de exc???Daca da,se poate inmatricula dupa aceea ?? exista un kit complet de transformare care contine de la buton pana la baterie tot..dar cum zicea si cbrixxul nu situ daca se merita.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PURE PASSION Postat Octombrie 16, 2008 Share Postat Octombrie 16, 2008 M-am gandit la treaba asta din cauza ca am gasit un sx din 2004 de 450 foarte foarte ieftin,iar la exc nu te intalnesti cu treaba asta,sunt foarte greu de gasit cele de 450,nici vorba sa mai fie si ieftine+ca la sx si rapoartele difera,is mai scurte,mai bune pentru hard(parerea mea).Acum bine inteles ca conteaza si cat costa chitul de exc,ca daca e scump atunci mai bine direct exc.Oricum,deocamdata is foarte nehotarat ,exc-u este super fain dar foarte scump;sx ceva mai accesibil dar cu complicatie(inmatricularea si chitul acela);am mai auzit de sc 625(super comp) ca ar fi foarte usor 125 kg,rez mare 12l.Problema nu este ca nu as avea timp sa ma hotarasc,dar nu pot vinde din "gloata" pt ca acuma se vand sub orice critica si nu prea am money pe stoc!Daca as putea vinde tot ce mi-am propus,din calculul pe care l-am facut as avea bani de un exc 400/450,mai nou,un sx 525 tot nou si de un SC din 2002/2003 +economiile de pana acuma mi-ar ajunge si de un 300 exc ceva mai nou,ca ala e boala mea si atuncea m-as reprofila pe Ktm,care dupa cum spuneam si in topicul LC4,sunt performante,gasesti piese pe toate gardurile si ieftine(in comparatie cu Aprilia,Honda..etc) si toti care au Ktm au parere buna despre el,nimeni nu se plange din nici un punct de vedere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calinsnow Postat Octombrie 17, 2008 Share Postat Octombrie 17, 2008 M-am gandit la treaba asta din cauza ca am gasit un sx din 2004 de 450 foarte foarte ieftin,iar la exc nu te intalnesti cu treaba asta,sunt foarte greu de gasit cele de 450,nici vorba sa mai fie si ieftine+ca la sx si rapoartele difera,is mai scurte,mai bune pentru hard(parerea mea).Acum bine inteles ca conteaza si cat costa chitul de exc,ca daca e scump atunci mai bine direct exc.Oricum,deocamdata is foarte nehotarat ,exc-u este super fain dar foarte scump;sx ceva mai accesibil dar cu complicatie(inmatricularea si chitul acela);am mai auzit de sc 625(super comp) ca ar fi foarte usor 125 kg,rez mare 12l.Problema nu este ca nu as avea timp sa ma hotarasc,dar nu pot vinde din "gloata" pt ca acuma se vand sub orice critica si nu prea am money pe stoc!Daca as putea vinde tot ce mi-am propus,din calculul pe care l-am facut as avea bani de un exc 400/450,mai nou,un sx 525 tot nou si de un SC din 2002/2003 +economiile de pana acuma mi-ar ajunge si de un 300 exc ceva mai nou,ca ala e boala mea si atuncea m-as reprofila pe Ktm,care dupa cum spuneam si in topicul LC4,sunt performante,gasesti piese pe toate gardurile si ieftine(in comparatie cu Aprilia,Honda..etc) si toti care au Ktm au parere buna despre el,nimeni nu se plange din nici un punct de vedere. anul trecut costa aprox 600 eu...teoretic nu ar trebui sa fie mai mult...dar la noi la romani stii cum e....preturile cresc si daca afara raman aceleasi....nu suport oamenii care profita de treaba asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Johann Postat Octombrie 22, 2008 Share Postat Octombrie 22, 2008 sx-ul nu-i bun de enduro, are cutia scurta, la deal nu urca iar la viteza nu se intinde, asa ca nu are rost sa inmatriculezi un motor de cross, nu-i bun numa pentru ce-i facut adica de cross. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PURE PASSION Postat Octombrie 26, 2008 Share Postat Octombrie 26, 2008 (editat) Mersi pt sfaturi! sx-ul nu-i bun de enduro, are cutia scurta, la deal nu urca Te rog aici sa ma lamuresti putin,pt ca mie mi sa parut ca crosul urca mult mai bine la deal,eram cu niste prieteni intro tura de enduro si atunci m-am dat cu o honda cr de 250 si cu un gas gas de 300,care e enduro si mi sa parut ca honda era mult mai nervoasa pe panta ca si gagas-ul Editat Octombrie 26, 2008 de PURE PASSION Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bencze_andy Postat Octombrie 26, 2008 Share Postat Octombrie 26, 2008 Salut băieți. Cam de 6 luni am un KTM 450 EXC deci nu mă pricep încă la unele lucruri foarte bine. A-Âş avea o nelămurire în legătură cu cuplul. Acuma am un cuplu de 13/48 dacă nu mă înÂşel cu care nu prea mă descurc în situațiile în care trebuie să trec peste o râpă, Âşanț, etc. Ce-mi recomandați? Pot să-mi uÂşurez viața cu un alt cuplu? Mersi pt. eventualele răspunsuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Octombrie 27, 2008 Autor Share Postat Octombrie 27, 2008 Salut băieți.Cam de 6 luni am un KTM 450 EXC deci nu mă pricep încă la unele lucruri foarte bine. A-Âş avea o nelămurire în legătură cu cuplul. Acuma am un cuplu de 13/48 dacă nu mă înÂşel cu care nu prea mă descurc în situațiile în care trebuie să trec peste o râpă, Âşanț, etc. Ce-mi recomandați? Pot să-mi uÂşurez viața cu un alt cuplu? Mersi pt. eventualele răspunsuri. clar..iti recomand sa incerci in prima faza sa inlocuiesti spatele cu un pinion de 50..dupa ce te obisnuiesti cu cuplul asta daca ti se pare suficient lasa asa,daca nu mareste spatele la 52 .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bencze_andy Postat Octombrie 27, 2008 Share Postat Octombrie 27, 2008 (editat) Mersi pentru răspunsul prompt. AÂşa voi proceda..... imediat după ce îmi tai ghipsul de pe gleznă Editat Octombrie 27, 2008 de bencze_andy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Johann Postat Noiembrie 1, 2008 Share Postat Noiembrie 1, 2008 Mersi pt sfaturi! sx-ul nu-i bun de enduro, are cutia scurta, la deal nu urca Te rog aici sa ma lamuresti putin,pt ca mie mi sa parut ca crosul urca mult mai bine la deal,eram cu niste prieteni intro tura de enduro si atunci m-am dat cu o honda cr de 250 si cu un gas gas de 300,care e enduro si mi sa parut ca honda era mult mai nervoasa pe panta ca si gagas-ul Salut, uite ce am vrut sa spun: eu am un sx si un exc si diferenta este foarte mare, cu sx-u zbori pe pisata de cross, viteza a intaia nu o folosesti decat la plecare si nu ai nevoie de mai mult de 70, asa e facuta cutia (scurta) pe cand exc-ul are cutia lunga adica cu viteza a intaia urci lejer pante abrupte la ture mici, iar in a cincea prinzi lejer suta. Deci sx-ul nu e atat de flexibil si nu poti face enduro cu el pentru ca te chinui, iar daca mergi cu altii si te faci de cacao nu-ti convine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PURE PASSION Postat Noiembrie 2, 2008 Share Postat Noiembrie 2, 2008 (editat) Pai normal ca exc e de preferat,e grozav,am fost in vizita la niste rude la Harghita si acolo in sat este cineva care inchiriaza ktm-uri.Acum sunt"initiat"la capitolul exc,m-am dat frate cu un 400 pe niste locuri;Mama!E tot ce-ti doresti !Acuma chiar ca m-am imbolnavit,rau de tot.Pana acuma nu stiam despre exc doar din auzite,prea putin m-am dat,si acela de supermoto avea roti,nu am putut merge numa pe asfalt cu el,dar acuma dupa 3 zile la rand,in fiecare zi am bagat 2,3 ore de plimbat,tot la endureala si intradevar este super tare exc-u.Numa de cate ori il scapi, tie mai mare dragu sa-l ridici,usurel...de numa.Sper sa imi cumpar si eu unu in viitoru apropiat,dar acuma nu prea pot vinde ca sa strang bani,dar am timp si rabdare,..........nu prea am rabdare ,asta-i problema Editat Noiembrie 2, 2008 de PURE PASSION Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Noiembrie 5, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 5, 2008 Pai normal ca exc e de preferat,e grozav,am fost in vizita la niste rude la Harghita si acolo in sat este cineva care inchiriaza ktm-uri.Acum sunt"initiat"la capitolul exc,m-am dat frate cu un 400 pe niste locuri;Mama!E tot ce-ti doresti !Acuma chiar ca m-am imbolnavit,rau de tot.Pana acuma nu stiam despre exc doar din auzite,prea putin m-am dat,si acela de supermoto avea roti,nu am putut merge numa pe asfalt cu el,dar acuma dupa 3 zile la rand,in fiecare zi am bagat 2,3 ore de plimbat,tot la endureala si intradevar este super tare exc-u.Numa de cate ori il scapi, tie mai mare dragu sa-l ridici,usurel...de numa.Sper sa imi cumpar si eu unu in viitoru apropiat,dar acuma nu prea pot vinde ca sa strang bani,dar am timp si rabdare,..........nu prea am rabdare ,asta-i problema oricum este pe drumul cel bun catre 'the big orange family'..te asteptam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Noiembrie 5, 2008 Share Postat Noiembrie 5, 2008 Asta inseamna focus de marketing. Era tot ce le mai trebuia; cred ca au bagat adanc mana in buzunar dar o sa merite. La E2 e batalia cea mai mare. KTM ii are pe Salminen si belometti care se descurca bine. Poate sa mai aduca din armada finlandeza de la E3 pe Tarkala sau Samuli Aro sau pe Cervantes de la E1. Eu daca as fi team manager la KTM, asa lasa oamenii asa cum sunt la E1 si E3, as muta pe bellometti la E1 sa mai puna osu langa cervantes si l-as aduce pe teddy Blaszusiak la E2 (deocamdata e accidentat dar o sa se faca bine pana la anu). Adica mi-as pastra sansele al E1 si E3 si daca cumva pierd la E2 pot sa minimizez contributia motocicletei - "Knight ii bate pe toti indiferent de motoreta de sub koor" E de urmarit Strategia mea sa dus pe p&(@ BMW tocmai a anuntat ca i-a luat in echipa oficiala pe Salminen si Tarkkala. Astia chiar sunt hotarati. Si ii mai au pe langa pe Forster (neamtu care a iesti pe 2 la red bull) si inca un neamt meserias. Plus Simo Kirssi. Clar ca si-au facut cea mai tare echipa si nici nu se mai pune problema campionului E2 de la anu. Ramane batalia la E1 si E3. Sa vedem pe cine mai agatza KTM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Covaci Postat Noiembrie 5, 2008 Share Postat Noiembrie 5, 2008 singura sansa la E2, zic eu, e sa il scoata pe Taddy Blasuziak din AMA si sa nu uitam ca la E2 yamaha castiga momentan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Noiembrie 5, 2008 Share Postat Noiembrie 5, 2008 singura sansa la E2, zic eu, e sa il scoata pe Taddy Blasuziak din AMA Nu are nici o sansa intre aia 3. Trebuie sa le lase lor E2 si sa se bata la E1 si E3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seseseko Postat Noiembrie 5, 2008 Share Postat Noiembrie 5, 2008 Cât o mai sta si polonezu' la ktm ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piti_biker Postat Noiembrie 7, 2008 Share Postat Noiembrie 7, 2008 pentru toti portocalii ,tin sa va anunt ca se va lansa cat de curand un nou site http://www.ktmclub.ro/.. ..o sa va tin la curent sper sa il termin cat mai repede.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani31 Postat Noiembrie 10, 2008 Share Postat Noiembrie 10, 2008 (editat) Salut baieti, am urmatoarea problema tehnica. Biela intepenita pe maneton, vibrochen cu zone de supraincingere/decalire si rugina, biela la fel. Motorul mergea bine, a cedat in sarcina. Probabil rulmentul de la maneton spart/topit. Intrebari: - sa cumpar doar rulmentul de la maneton si sa folosesc biela si vibrochenul cu urme de decalire? Poate fi o problema? - daca refolosesc vibrochenul, trebuie re-echilibrat? cum se face asta? daca cumpar set ambielaj (vibrochen + biela) mai trebuie echilibrat ceva? - pot crapa motorul cu scule conventionale? sau trebuie sa cumpar ceva scule speciale de la ktm? (prefer sa nu) - mai pot nimeri aprinderea la loc sau trebuie reglata? la fel - se poate regla cu scule obisnuite? - la ce sa fiu atent cand fac operatiunea? Alternativ, e cineva care sa-mi faca o lucrare "nemteasca" in Bucuresti, fara sa-mi ia pielea de pe mine? Multumesc frumos. edit: exc 250 2005 Editat Noiembrie 10, 2008 de dani31 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Noiembrie 10, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 10, 2008 Salut baieti, am urmatoarea problema tehnica. Biela intepenita pe maneton, vibrochen cu zone de supraincingere/decalire si rugina, biela la fel. Motorul mergea bine, a cedat in sarcina. Probabil rulmentul de la maneton spart/topit. Intrebari: - sa cumpar doar rulmentul de la maneton si sa folosesc biela si vibrochenul cu urme de decalire? Poate fi o problema? - daca refolosesc vibrochenul, trebuie re-echilibrat? cum se face asta? daca cumpar set ambielaj (vibrochen + biela) mai trebuie echilibrat ceva? - pot crapa motorul cu scule conventionale? sau trebuie sa cumpar ceva scule speciale de la ktm? (prefer sa nu) - mai pot nimeri aprinderea la loc sau trebuie reglata? la fel - se poate regla cu scule obisnuite? - la ce sa fiu atent cand fac operatiunea? Alternativ, e cineva care sa-mi faca o lucrare "nemteasca" in Bucuresti, fara sa-mi ia pielea de pe mine? Multumesc frumos. edit: exc 250 2005 du-te fratioare la demonu..ca iti bati joc de motorasul ala(oricum trebuie schimbat tot)te intelegi cu el la pret si e tatic in exceie..0724660430.. ps are si sculele alea smechere.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani31 Postat Noiembrie 11, 2008 Share Postat Noiembrie 11, 2008 du-te fratioare la demonu..ca iti bati joc de motorasul ala(oricum trebuie schimbat tot)te intelegi cu el la pret si e tatic in exceie..0724660430..ps are si sculele alea smechere.. Nu mi-am batut joc pana acum de nici un motor pe care l-am desfacut. Multumesc anticipat celor care au mai desfacut blocuri de exc si care se vor obosi sa imi dea un sfat. P.S. persoana mentionata este din Bucuresti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Noiembrie 11, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 11, 2008 Nu mi-am batut joc pana acum de nici un motor pe care l-am desfacut.Multumesc anticipat celor care au mai desfacut blocuri de exc si care se vor obosi sa imi dea un sfat. P.S. persoana mentionata este din Bucuresti? la cum pui intrebarile(nu te supara pe mine dar asta e realitatea)cred sincer ca ai nevoie de un profesionist..si eu am incercat cu ani de zile in urma sa segmentez motorul dupa ureche,si cand am vazut cum e cu lantul de distributie mi-a trecut..demonu e din bucuresti a lucrat ani de zile la motomania si motoadventure dar din cauza spiritului sau mai rebel nu s-a lipit de ei..are garaj si tot ce trebuie..si foarte important preturi ok.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani31 Postat Noiembrie 11, 2008 Share Postat Noiembrie 11, 2008 la cum pui intrebarile(nu te supara pe mine dar asta e realitatea)cred sincer ca ai nevoie de un profesionist..si eu am incercat cu ani de zile in urma sa segmentez motorul dupa ureche,si cand am vazut cum e cu lantul de distributie mi-a trecut..demonu e din bucuresti a lucrat ani de zile la motomania si motoadventure dar din cauza spiritului sau mai rebel nu s-a lipit de ei..are garaj si tot ce trebuie..si foarte important preturi ok.. Amice, unu la mana doi jumtele meu e doi timpi si nu are lant de distributie. Doi la mana am dat deja cilindrul jos ceea ce mi-a luat cam 20 minute, si daca aveam doar de segmentat terminam intr-o ora tot, nici nu m-as fi gandit sa nu fac asta singur. Trei la mana am facut singur motoare mult mai complicate, dar am invatat ca niciodata nu strica un sfat de la altul mai invatat pentru ca fiecare motor are trickurile lui. Intrebarile mele sunt puse foarte bine, si stiu si singur de ce am nevoie. De fapt intrebat. Multumesc ca mi-ai raspuns la una din intrebari dar as fi vrut mai multe pareri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.