atillas Postat Martie 11, 2009 Autor Share Postat Martie 11, 2009 daca aduci mai multe kit-uri ma intereseaza si pe mine ..nu prea am incredere si nici rabdare in sistemul asta de cumparare,asa ca trece-ma pe lista client sigur.multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Martie 13, 2009 Share Postat Martie 13, 2009 (editat) Am o problema si se pare ca nu-i dau de cap. KTM-ul meu nu mai rulz...defapt, din ce am citit pe advrider si thumpertalk se pare ca simptomul meu rulz numai la KTM. La japoneze ba, dar hai sa o iau cu inceputul. Acum un an am cumparat acest KTM 250 2t din 2000. Toate bune si frumoase (o sa ma refer exclusiv la ambreiaj) pana cand am schimbat uleiu de la cutie.(asa mi-a zis fostu, ca ar trebui schimbat). tin sa mentionez ca pana atunci ambreiajul mergea excelent: o porneam, bagam in viteza, nu agata, nu dadea sa plece de pe loc, nu se oprea motorul, iesea usor din viteza, statea ok la ralanti cu ambreiajul tras. Si LA RECE si LA CALD i-am schimbat uleiul si de atunci nu a mai mers niciodata asa bine. initial am pus ulei de motocicleta 10w40 (asa scrie in manualul ei!).au inceput simptomele de care n-am scapat nici azi: pornesc, trag ambreiaju, bag in viteza, da sa plece de pe loc si se opreste motorul. daca o tin mai turata e oarecum ok, dar cum nu o mai accelerez, incepe sa agatze si ori se opreste ori pleca de pe loc daca nu tin frana de mana trasa si binenteles nu o pot scoate din viteza decat daca o turez foarte tare.am schimbat uleiu cu altu: 80W de cutie...la fel. am incercat cu altu mai subtire 75W..la fel. intre schimburi am spalat discurile cu benzina si culmea. cu benzina in cutie merge ok . intr-un final am pus ulei motorex gear oil 2t care este defapt un 10w30 (75w90-indicativul pt uleiuri de cutii). a mers doar O IDEEE mai bine dar tot m-am chinuit cu ea asa pana cand am zis sa schimb ambreiajul. TOT. am comandat ambreiaj complet BARNETT(toate discurile+arcuri). l-am schimbat(am pastrat uleiul) si a mers CEVA mai bine, dar nu prefect(adica tot agata la ralanti si se oprea daca nu o tineam turata). am zis sa schimb iarasi uleiu ca ala o fi mai vechi. de data asta am schimbat marca am ales PUTOLINE. Ciprian mi-a recomandat GP80 care este defapt un 20w40 (80w90). A inceput sa faca si mai rau. nu sta ABSOLUT deloc la ralanti. parca as baga in viteza FARA ambreiajul tras. Circuitul ambreiajului e ok. adica am maneta, apasa pe placi, se vede ca debreiaza. nu mai ramane sa incerc decat sa-i bag ulei ATF (asa am citit pe unele forumuri) sau uleiul pe care il avea in ea cand am luat-o Yacco BVX1000 care nu este decat tot un 75w90 ulei de cutie obisnuit. HEEELP ca innebunesc! P.S. nu-mi dati sfaturi gen: "du-te la service!" pt. ca nu vreau sa faca altii experimente pe banii mei Editat Martie 13, 2009 de Cata M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Martie 13, 2009 Share Postat Martie 13, 2009 Later Edit: am rectificat si oala ca in timp face niste santzuri acolo unde calca discurile si nu le lasa sa culiseze. nu s-a imbunatatit nimic dupa operatia asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Martie 13, 2009 Share Postat Martie 13, 2009 Li se strica capul. Am impresia ca suruburile pt cheie de opt sunt de fapt de 7.5 si suruburile pt cheie de zece sunt de fapt de 9.5. Primele au cedat suruburile de la sa si plastice. Adica alea pe care le desfac mai des. Doamne ajuta ca nu s-a stricat nici un filet. Dovada ca nu folosesc prelungitoare sau exces de forta. Am observat ca suruburile 2009 sunt facute si cu lacas pt chei torx. Deci si-au dat si ei seama ca au o problema.PS Apropos de bricolaj, eu, pe langa ventilatorul original, am montat inca un ventilator de PC pe radiatorul stang. Ce scule folosesti? Trusa KTM sau altele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 13, 2009 Share Postat Martie 13, 2009 Ce scule folosesti? Trusa KTM sau altele? Altele. Asta sa fie explicatia? Si, intrebarea fireasca acum, sculele KTM se potrivesc si la alte suruburi? Later Edit: am rectificat si oala ca in timp face niste santzuri acolo unde calca discurile si nu le lasa sa culiseze. nu s-a imbunatatit nimic dupa operatia asta. Cata, mai ai uleiul ala cu care ai cumparat motoreta sau l-ai aruncat? Glumesc. Incearca, totusi, si schimba lichidul de ambreiaj si aeriseste bine. Poate o fi de aici. Din cate am inteles, ai incercat toate tipurile de ulei. Poate e de la sistemul de actionare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Martie 13, 2009 Share Postat Martie 13, 2009 (editat) Altele.Asta sa fie explicatia? Si, intrebarea fireasca acum, sculele KTM se potrivesc si la alte suruburi? Probabil cheia pe care o folosesti este de kko. Incearca trusa si ai sa vezi ca este exact de trebuie ( si ca inventar de scule) PS. un sigur surub am bulit si ala din cauza ca am folosit o alta cheie decat cea din trusa. Editat Martie 13, 2009 de gizmo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Martie 13, 2009 Share Postat Martie 13, 2009 (editat) Cata, mai ai uleiul ala cu care ai cumparat motoreta sau l-ai aruncat? Glumesc.Incearca, totusi, si schimba lichidul de ambreiaj si aeriseste bine. Poate o fi de aici. Din cate am inteles, ai incercat toate tipurile de ulei. Poate e de la sistemul de actionare. prost am fost ca m-a mancat in c.ur sa-i schimb uleiu glumeam si io astazi am schimbat si lichidu de ambreiaj si am aerisit bine. nici o schimbare. si inainte si dupa aerisire debreia vizibil placile. se vad prin gaura de la bushonul de ulei. fara ulei in cutie merge bine ... as duce-o si in service, da mecanicului de-acolo nu i-ar fi greu sa-mi zica: aaa, aici trebuie schimbat tot, inclusiv oala si placa de presiune si ambreiaj...si nu vreau sa dau sute de $ pt. un rulment de la ambreiaj, pt. tija sau mai stiu eu ce chestie minora. deja imi ajunge pana acu 400 lei pe ambreiaj si fo 10 litri de ulei de cutie...in zadar. daca e f-un mecanic care sa nu faca experiente pe banii mei as duce-o bucuros. Editat Martie 13, 2009 de Cata M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pasbogdan Postat Martie 13, 2009 Share Postat Martie 13, 2009 o trusa de calitate medie de tubulare,torxuri,imbusuri,clicheti si prelungitoare costa aprox 270 RON. Am desfacut tot ce se putea desface de pe motor si nu am stricat nici un surub. Tub de 8 prelungitor mediu+clichet mic=desfacut sa. Tub de 6+8 prelungitor mediu+clichet mic=desfacut suruburi plastice laterale rezervor Imbus de 4 +prelungitor mediu+clichet mic=desfacut surub rezervor Patent=desfacut furtun benzina +furtun gaze de carter Imbus de 3=desfacut capac protectie cabluri acceleratie. Cheie fixa de 10=desfacut cabluri acceleratie de pe carburator Surubelnita=desfacut coliere carburator Surubelnita ingusta=desfacut mufa cablu senzor de clapeta Imaginatie=carburator luat de pe motocicleta Imbus de 2+prelungitor mediu+clichet mic=desfacut capac clapeta acceleratie Sa va fereasca Dumnezeu de probleme la garnitura clapetei de acceleratie,ca o sa visati si noaptea procedura asta De aceea zic ca e buna trusa @cata m ti-am cerut un id de messenger sa incerca sa vad daca nu pot ajuta cu ceva referitor la ambreaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 14, 2009 Share Postat Martie 14, 2009 prost am fost ca m-a mancat in c.ur sa-i schimb uleiu glumeam si io astazi am schimbat si lichidu de ambreiaj si am aerisit bine. nici o schimbare. si inainte si dupa aerisire debreia vizibil placile. se vad prin gaura de la bushonul de ulei. fara ulei in cutie merge bine ... as duce-o si in service, da mecanicului de-acolo nu i-ar fi greu sa-mi zica: aaa, aici trebuie schimbat tot, inclusiv oala si placa de presiune si ambreiaj...si nu vreau sa dau sute de $ pt. un rulment de la ambreiaj, pt. tija sau mai stiu eu ce chestie minora. deja imi ajunge pana acu 400 lei pe ambreiaj si fo 10 litri de ulei de cutie...in zadar. daca e f-un mecanic care sa nu faca experiente pe banii mei as duce-o bucuros. Pai, daca l-ai pornit fara ulei (fiind 2T nu e o problema), ai putea sa-l mai pornesti cu capacul de la ambreiaj dat jos. Sa vezi clar cum actioneaza ambreiajul. Poate oala ext. sau oala int. nu se invart bine, nu sunt centrate etc. Vezi mai bine ce se intampla. Daca, cu toate tipurile de ulei, ambreiajul tot agata, pune in ulei niste aditivi. Peste tot se recomanda a nu se folosi aditivi pt. ca ambreiajul va aluineca. La tine s-ar putea sa fie perfect. Asta e alta gluma. PS Nu cunosc mecanici. Si in nici un caz mecanici de incredere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stealthTT Postat Martie 14, 2009 Share Postat Martie 14, 2009 ce faci cu 2 saorme Ilie ??? pe langa ca poti sa le mananci, poti face si ceva folositor am modificat toba OEM de EXC modificand capacul tobei care o iesire destul de restrictiva, cu o bucata de teava de inox 40mm diametru, si aproximativ 70mm lungime. am urmarit exact instructiunile oferite pe ThumperTalk si a iesit. A iesit chiar mai bine, pentru ca noi am taiat si teava in unghi. rezultatul este mai mult decat multumitor si recomand tuturor celor cu 4T sa faca asa ceva. Astfel, toba actuala mentine un back pressure, diametrul folosit fiind mai mic decat cel al galeriei, iar sunetul este absolut superb - Nu este cu mult mai zgomotoasa motocicleta decat era stock, iar sunetul este mult mai gros, la ralanti pufaie ca si una avand o toba aftermarket, cat despre ture, pe revenire face exact ce trebuie : arde gazele acumulate , asa cum se vede in filmul atasat. o sa vina si alte poze si un film mai bun sa vedeti cum arata asta. oricum mersi BEC ptr ajutor, iar pentru ceilalti de pe aci care sunt pasionati de sudura, va recomand o vizita pe la BEC, omu asta e mai mult decat pasionat de asta si acest lucru se vede. INOX WORKS !!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi bv Postat Martie 14, 2009 Share Postat Martie 14, 2009 pe langa ca poti sa le mananci, poti face si ceva folositor am modificat toba OEM de EXC modificand capacul tobei care o iesire destul de restrictiva, cu o bucata de teava de inox 40mm diametru, si aproximativ 70mm lungime. am urmarit exact instructiunile oferite pe ThumperTalk si a iesit. A iesit chiar mai bine, pentru ca noi am taiat si teava in unghi. rezultatul este mai mult decat multumitor si recomand tuturor celor cu 4T sa faca asa ceva. Astfel, toba actuala mentine un back pressure, diametrul folosit fiind mai mic decat cel al galeriei, iar sunetul este absolut superb - Nu este cu mult mai zgomotoasa motocicleta decat era stock, iar sunetul este mult mai gros, la ralanti pufaie ca si una avand o toba aftermarket, cat despre ture, pe revenire face exact ce trebuie : arde gazele acumulate , asa cum se vede in filmul atasat. o sa vina si alte poze si un film mai bun sa vedeti cum arata asta. oricum mersi BEC ptr ajutor, iar pentru ceilalti de pe aci care sunt pasionati de sudura, va recomand o vizita pe la BEC, omu asta e mai mult decat pasionat de asta si acest lucru se vede. INOX WORKS !!!! Salut. Ma intereseaza si pe mine modificarea pe care ai facut-o la toba.... Pune o schita sau daca ai un desen de executie (cu cote) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Martie 15, 2009 Autor Share Postat Martie 15, 2009 Altele.Asta sa fie explicatia? Si, intrebarea fireasca acum, sculele KTM se potrivesc si la alte suruburi? Cata, mai ai uleiul ala cu care ai cumparat motoreta sau l-ai aruncat? Glumesc. Incearca, totusi, si schimba lichidul de ambreiaj si aeriseste bine. Poate o fi de aici. Din cate am inteles, ai incercat toate tipurile de ulei. Poate e de la sistemul de actionare. exact asa am patit la un exc mai vechi cumparat de mine..lichidul era varza,nu l-am schimbat niciodata si nu reuseam sa mai ambreiez deloc..lichidul era la nivel doar cam tulbure..dupa ce am schimbat lichidul nu s-a vazut nici o schimbare(pana am invatat sa aerisesc sistemul corect)si am scapat de necaz. am observat si eu cand foloseam alte scule(decat cele dedicate)ca au putin joc suruburile dar mi-am mai luat o trusa de scule de rezerva si nu lucrez decat cu alea.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stealthTT Postat Martie 15, 2009 Share Postat Martie 15, 2009 Salut.Ma intereseaza si pe mine modificarea pe care ai facut-o la toba.... Pune o schita sau daca ai un desen de executie (cu cote) salut, schita sau desen tehnic: nu ai nevoie de asa ceva. ai nevoie asa cum am spus de o bucata de teava diametru 40mm - de preferat INOX T304, teava din care tai o bucata de 70mm lungime, taietura sa fie undeva intre 15-25 grade deviata, adica nu o taietura dreapta. nu te abate prea mult de la taietura normala pentru ca iese unghiul prea ascutit si nu poti sa o fixezi acolo. am sa pun cateva poze sa vezi despre ce este vorba. maine am sa mai fac cateva poze la final cu toba inchisa. pe langa sudura, cel mai greu va fi sa indepartezi teava originala pe care o gasesti acolo. in mod normal poti folosi o freza(carota) cu care sa tai efectiv capacul. Noi am folosit plasma cutter-ul lui Bec, ca freza era praf. teava pe care o pui sa fie orientata ca si cea originala, adica spre exterior, altfel ai putea arde plasticele un pic. mai jos sunt pozele facute cu telefonul(de cacao dar astea sunt singurele). am mai pus si o poze de pe TT, sa fie de ajutor. toba din pozele de pe TT nu chiar ca a mea dar e la fel in interior. in orice caz, aceasta modificare este foarte practicata in US, este rapida si eficace - multi spun ca nu ai nevoie de o alta toba. maine poze cu aparatul foto la produsul final. Toba de 530 exc. si pozele mele de pe tel Toba orig. capacul scos cu teava restrictiva din interior - cat se vede din ea. Bec in actiune cu plasma cutter-ul capacul taiat, se poate si mai bine cu o freza asa cum am spus. si finalul, sudura TIG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
acladdesign Postat Martie 15, 2009 Share Postat Martie 15, 2009 cat dureaza si cat costa toata povestea asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 ce scule imi trebuies ca sa scot rulmentii? Trebuie presa? Are cineva una de impumut in Bucuresti? Vreau sa-i scot si sa bag vasilina multa - din fabrica vin f putin gresati. Merci Ionut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 ce scule imi trebuies ca sa scot rulmentii? Trebuie presa? Are cineva una de impumut in Bucuresti?Vreau sa-i scot si sa bag vasilina multa - din fabrica vin f putin gresati. Merci Ionut Ce rulmenti? De la roti? Elegant si corect, orice rulment trebuie scos cu presa. Altfel, cican si dorn. Si chin mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 Ce rulmenti? De la roti? Elegant si corect, orice rulment trebuie scos cu presa. Altfel, cican si dorn. Si chin mare. Mai mai gandit - o duc la service pentru operatiunea asta. La cat de priceput sunt eu s-ar putea sa imi ia o juma de zi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 ce scule imi trebuies ca sa scot rulmentii? Trebuie presa? Are cineva una de impumut in Bucuresti?Vreau sa-i scot si sa bag vasilina multa - din fabrica vin f putin gresati. Merci Ionut deobicei rulmentii de la roti sunt casetati, nu ai cum sa bagi vaselina IN ei. tocmai i-am schimbat acu 3 sapt. pa aia de pe fata. ii schimbi numa daca au joc si trebe verificate si bucsile de aluminiu si simeringurile. daca astea doua sunt praf, se duce si rulmentu foarte repede. te plictisesti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 acuma te-a a apucat ioane de intretinere? rulmentii de roata lasa-i, daca vrei sa ungi ceva unge-i pe cei de la jug.eventual verifca si suruburile, poti sa te trezesti ca incepe fieru sa se dezintegreze de nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 ce scule imi trebuies ca sa scot rulmentii? Trebuie presa? Are cineva una de impumut in Bucuresti?Vreau sa-i scot si sa bag vasilina multa - din fabrica vin f putin gresati. Merci Ionut Cu siguranta nu se umbla in rulmenti.Au in ei vaselina, nu se pune nici alta , nici mai multa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 bai cum sunteti ... cand ma apucase si pe mine elanul muncitoresc. Bine. M-ati convins. Gresez doar jugul si axul de la bascula - la service ca am inteles ca e cam lucrare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 Nu e complicat, lasa ca trec eu pe la sf de saptamana pe la tine cu cauciucul ala si in 30 min nu avem ce face Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 In alta ordine de idei, se poate baga si altceva in afara de "Magura blood" la ambreiaj astfel incat sa fie aprox la fel de moale? Am incercat mai devreme cu ATF si maneta este chiar mai tare decat atunci cand aveam ulei de motor(deh, reparatii in padure ). Am observat ca dupa ce am schimbat lichidul la ambreiaj 9si la 450 si la 200), chiar si folosind Magura, maneta devine mai greu de actionat. Poate fii din cauza cantitatii? Multumesc, Mark Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alfred Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 In alta ordine de idei, se poate baga si altceva in afara de "Magura blood" la ambreiaj astfel incat sa fie aprox la fel de moale?Am incercat mai devreme cu ATF si maneta este chiar mai tare decat atunci cand aveam ulei de motor(deh, reparatii in padure ). Am observat ca dupa ce am schimbat lichidul la ambreiaj 9si la 450 si la 200), chiar si folosind Magura, maneta devine mai greu de actionat. Poate fii din cauza cantitatii? Multumesc, Mark Salut, Ai incercat de la motorex Hydraulic fluid ? eu asta am acum in ambreaj si merge bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Martie 19, 2009 Autor Share Postat Martie 19, 2009 In alta ordine de idei, se poate baga si altceva in afara de "Magura blood" la ambreiaj astfel incat sa fie aprox la fel de moale?Am incercat mai devreme cu ATF si maneta este chiar mai tare decat atunci cand aveam ulei de motor(deh, reparatii in padure ). Am observat ca dupa ce am schimbat lichidul la ambreiaj 9si la 450 si la 200), chiar si folosind Magura, maneta devine mai greu de actionat. Poate fii din cauza cantitatii? Multumesc, Mark cantitatea nu are nici o legatura..curata tot sistemul manetei (prinderea,surubul de fixare,etc)e posibil sa fie imbacsit si toate astea dau o ambreiere mai grea.am vazut ca difera de la tip la tip,la 300 exc fata de 525 parca te joci cu ambreiajul.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.