sorinagape Postat Decembrie 3, 2009 Share Postat Decembrie 3, 2009 (editat) As vrea sa schimb arcurile fata, spate care sunt normale de la ktm exc 2006 cu arcuri de grasi. Deoarece arcurile noi sunt "ieftine" ma gandesc ca poate sunt dinte noi care NU au gabaritul depasit si au arcuri tari pe motor desi nu le trebuie si ar dori sa faca schimb. Cei interesati ma puteti contacta pe PM Mesaj completat As vrea sa schimb arcurile fata, spate care sunt normale de la ktm exc 2006 cu arcuri de grasi. Deoarece arcurile noi sunt "ieftine" ma gandesc ca poate sunt dinte noi care NU au gabaritul depasit si au arcuri tari pe motor desi nu le trebuie si ar dori sa faca schimb. Cei interesati ma puteti contacta pe PM Arcurile mele sunt pt o persoana de 70-80 kg Valabil si pt cei care se dau cu SX-ul prin padure si au nevoie de arcuri mai moi(sx-ul are pe fata arcuri pentru 90-100kg) Editat Decembrie 3, 2009 de sorinagape Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Decembrie 10, 2009 Share Postat Decembrie 10, 2009 2w KTM 200 in dotarea politiei romane http://www.autodigest.ro/stiri/politia-cap...politia-in-2009 o sa puna radare in padure Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Decembrie 10, 2009 Share Postat Decembrie 10, 2009 Cine o fi misterriosul om de afaceri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seseseko Postat Decembrie 10, 2009 Share Postat Decembrie 10, 2009 ...motociclete KTM de capacitate: 200 cc, Putere: 34 cp si un pret ce sare de 7990 EUR Ca de obicei pretul la absolut orice (surub, cui, masina, avion, etc) pentru stat este umflat. In cazul acesta cu cel putin 1000 EURO. Motocicletele sunt dotate pentru munca de politie si vor fi folosite de toti angajatii Politiei Capitalei. lol daca esti endurist si angajat al politiei s'ar putea sa ai ... întâietate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos_lz Postat Decembrie 20, 2009 Share Postat Decembrie 20, 2009 (editat) Intrebare pentru ktm'isti, si va rog sa nu radeti de mine... Ce e chestia aia de pe saua?! Adica la ce foloseste? Sunt tare curios Editat Decembrie 20, 2009 de dragos_lz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Decembrie 21, 2009 Share Postat Decembrie 21, 2009 Intrebare pentru ktm'isti, si va rog sa nu radeti de mine... Ce e chestia aia de pe saua?! Adica la ce foloseste? Sunt tare curios In chestia aia de pe sa se pune o hartiuta cu versurile de imbarbatare Sprite: "Sunt singurel, bing, bang...." Mie imi pare un banal portofel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Decembrie 21, 2009 Share Postat Decembrie 21, 2009 (editat) In chestia aia de pe sa se pune o hartiuta cu versurile de imbarbatare Sprite: "Sunt singurel, bing, bang...." chestia aia este gandita pentru a tine in ea cartela de cursa pe care sa o perforezi/stampilezi in punctele de control. sau, poti sa ti acolo un calendar cu basescu, este stiut ca de la nervi creste forta fizica Editat Decembrie 21, 2009 de Soso Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Decembrie 21, 2009 Autor Share Postat Decembrie 21, 2009 chestia aia este gandita pentru a tine in ea cartela de cursa pe care sa o perforezi/stampilezi in punctele de control. sau, poti sa ti acolo un calendar cu basescu, este stiut ca de la nervi creste forta fizica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos_lz Postat Decembrie 21, 2009 Share Postat Decembrie 21, 2009 Deci e un fel de portact... si cat m'am gandit eu ca ce ar putea sa fie acolo?! Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
koss Postat Ianuarie 12, 2010 Share Postat Ianuarie 12, 2010 caut si eu un kick pentru un KTM 450 EXC din 2004 , daca are cineva unul sh , mi-ar trebui numai bucata care intra pe axul de la motor , nu kick-ul cu totul (pedala e intreaga ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_led Postat Ianuarie 12, 2010 Share Postat Ianuarie 12, 2010 (editat) chestia aia este gandita pentru a tine in ea cartela de cursa pe care sa o perforezi/stampilezi in punctele de control. sau, poti sa ti acolo un calendar cu basescu, este stiut ca de la nervi creste forta fizica cin' se-aseamana se-aduna sau portocaliu la portocaliu trage ? singura asemanare intre un c..t si o ciocolata este culoarea. in cazul de mai sus coicolata are roti ! Editat Ianuarie 12, 2010 de blue_led Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alesckool Postat Ianuarie 12, 2010 Share Postat Ianuarie 12, 2010 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Ianuarie 13, 2010 Share Postat Ianuarie 13, 2010 (editat) Ola, care ar fi raportul corect la enduro la un 530 exc: 14 cu 52 sau 13 cu 50? eu acum am 14 cu 45 si nu prea merge deloc... Editat Ianuarie 13, 2010 de Sher Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 13, 2010 Share Postat Ianuarie 13, 2010 (editat) Ola, care ar fi raportul corect la enduro la un 530 exc:14 cu 52 sau 13 cu 50? eu acum am 14 cu 45 si nu prea merge deloc... 13 cu 52 - enduro 15 cu 50 - supermoto 14 cu 45 cred ca trece de 200 km/h PS Vezi ca o sa-ti trebuiasca lant mai lung Editat Ianuarie 13, 2010 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_led Postat Ianuarie 13, 2010 Share Postat Ianuarie 13, 2010 http://adsoftheworld.com/files/images/Ktm_..._ddb&co.jpg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Ianuarie 14, 2010 Share Postat Ianuarie 14, 2010 13 cu 52 - enduro15 cu 50 - supermoto 14 cu 45 cred ca trece de 200 km/h PS Vezi ca o sa-ti trebuiasca lant mai lung Ok, merci, mi-am luat un pinion de 52 si o sa il montez cu cel fata de 14 sa vad cum ma descurc. daca o sa fie prea lungi rapoartele o sa schimb si fata. Car despre lant, mai am zale de rezerva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stealthTT Postat Ianuarie 19, 2010 Share Postat Ianuarie 19, 2010 am vazut ca mai exista un thread despre ghidoane dar am cateva intrebari legate de setarea lui care m-am gandit ca sunt mai binevenite aici. 1. este corecta pozitia ghidonului spre fata, considerata mai buna ptr mers in picioare? eu unul o gasesc cam incomoda pozitionarea lui asa. 2. exista vreun standard ptr inaltatoarele astea in functie de inaltime? eu am inaltatoare de la ktm, daca astea sunt inaltatoare(par mai mult adaptoare de ghidon) si ghidon de 28 dar as vrea ceva mai sus sa stea ghidonul. vezi poza: ce imi recomandati? de unde? se pare ca sambata ies la plimbare si doar asta ar mai fi de pus la punct. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Ianuarie 20, 2010 Share Postat Ianuarie 20, 2010 se pare ca sambata ies la plimbare si doar asta ar mai fi de pus la punct. In ce tara te duci sambata cu motorul la plimbare? Revenind 1. nu e nimic standard. Fiecare isi aranjeaza ghidonul si comenzile in functie de inaltime si de ... cum ii vine lui bine. De ex, eu pe 450 mergeam cu ghidonul mai in fara (mi l-a pus Radu Goneta o data asa si mi-a placut). La 300 nu-mi mai place asa - ma dezechilibreaza la acceleratiile bruste ale fiarei asteia. pozitia se modidica destul de repede; tine cheia la indemana si muta cate putin o data de 2 ori in timpul unei ture si vezi cum ti-e mai bine. 2. la fel ... nu e nici un standard. Daca stai bine cu spatele, ar fi bine sa mergi asa, fara inaltatoare; o controlezi mai bine pe urcari si in zonele tehnice. Daca trebuie sa pui neaparat inaltatoare, pune cat mai mici. Eu am 1.90, am mers cu inaltatoare de 1.8 cm pe 450. Cand am luat 300 am incercat sa merg fara, insa ma durea spatele; asa ca am pus si pe asta tot 1.8 si acum mi-e f bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stealthTT Postat Ianuarie 20, 2010 Share Postat Ianuarie 20, 2010 In ce tara te duci sambata cu motorul la plimbare? Revenind 1. nu e nimic standard. Fiecare isi aranjeaza ghidonul si comenzile in functie de inaltime si de ... cum ii vine lui bine. De ex, eu pe 450 mergeam cu ghidonul mai in fara (mi l-a pus Radu Goneta o data asa si mi-a placut). La 300 nu-mi mai place asa - ma dezechilibreaza la acceleratiile bruste ale fiarei asteia. pozitia se modidica destul de repede; tine cheia la indemana si muta cate putin o data de 2 ori in timpul unei ture si vezi cum ti-e mai bine. 2. la fel ... nu e nici un standard. Daca stai bine cu spatele, ar fi bine sa mergi asa, fara inaltatoare; o controlezi mai bine pe urcari si in zonele tehnice. Daca trebuie sa pui neaparat inaltatoare, pune cat mai mici. Eu am 1.90, am mers cu inaltatoare de 1.8 cm pe 450. Cand am luat 300 am incercat sa merg fara, insa ma durea spatele; asa ca am pus si pe asta tot 1.8 si acum mi-e f bine Botswana am vorbit cu cativa amici, si suntem destui pana acum, sa mergem pe la Calugareni, Giurgiu - Sambata. Avand in vedere ca ninge in continuare, cred ca imi iau si schiurile la mine ptr orice eventualitate. daca te bate vre-un gand spune-mi. referitor la oile noastre. ma cam doare un pic spatele si cred ca am sa incerc de 1.8 cum ai tu, daca nu sunt ok le pot da jos. banuiesc ca ar cam trebui sa dau o tura prin Pipera sa vad ce gasesc. ar trebui sa ma uit dupa un brand anume? dupa prinderea pe jug? merci de sfat. Ilie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alfred Postat Ianuarie 20, 2010 Share Postat Ianuarie 20, 2010 Botswana am vorbit cu cativa amici, si suntem destui pana acum, sa mergem pe la Calugareni, Giurgiu - Sambata. Avand in vedere ca ninge in continuare, cred ca imi iau si schiurile la mine ptr orice eventualitate. daca te bate vre-un gand spune-mi. referitor la oile noastre. ma cam doare un pic spatele si cred ca am sa incerc de 1.8 cum ai tu, daca nu sunt ok le pot da jos. banuiesc ca ar cam trebui sa dau o tura prin Pipera sa vad ce gasesc. ar trebui sa ma uit dupa un brand anume? dupa prinderea pe jug? merci de sfat. Ilie Salut, uita-te sa fie inaltatoare pentru KTM, caci la ochi sunt exact la fel si cele pentru japoneze doar ca le despart vreo 3-4mm si nu o sa poti pune suruburile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Ianuarie 20, 2010 Share Postat Ianuarie 20, 2010 Salut, uita-te sa fie inaltatoare pentru KTM, caci la ochi sunt exact la fel si cele pentru japoneze doar ca le despart vreo 3-4mm si nu o sa poti pune suruburile. Ai la vanzare inaltatoare pt KTM EXC? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Ianuarie 20, 2010 Share Postat Ianuarie 20, 2010 sa mergem pe la Calugareni, Giurgiu - Sambata. daca te bate vre-un gand spune-mi. merci. mi-am luat portia de "enduro sub 0 grade" saptamana trecuta. mai stau la caldurica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stealthTT Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 Salut, uita-te sa fie inaltatoare pentru KTM, caci la ochi sunt exact la fel si cele pentru japoneze doar ca le despart vreo 3-4mm si nu o sa poti pune suruburile. ai asa ceva la vanzare? daca ai, da si mie un pm cu o poza si pretul. merci Mesaj completat merci. mi-am luat portia de "enduro sub 0 grade" saptamana trecuta. mai stau la caldurica. am inteles. ai prins zapada? cu ce cauciucuri te-ai dat. ma uit si vad ca multi merg cu cauciucuri cumparate sau facute cu tinte, sau suruburi dupa caz, si nu stiu ce sa fac. adica am posibilitatea sa iau cauciucuri de "iarna" dar nu stiu daca se merita efortul, demontat-montat, etc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 ai prins zapada? cu ce cauciucuri te-ai dat. Am acut cauciucuri normale - enduro 3 comp - am muncit putin, dar au mers. Nu au mers chiar peste tot, dar am mai impins, am mai ocolit ... ma uit si vad ca multi merg cu cauciucuri cumparate sau facute cu tinte, sau suruburi dupa caz, si nu stiu ce sa fac. adica am posibilitatea sa iau cauciucuri de "iarna" dar nu stiu daca se merita efortul, demontat-montat, etc... Daca te dai suficient de mult iarna, eu zic ca merita. Eu nu am mers iarna pentru ca ultimele 4 ierni am fost tot timpul accidentat Insa pentru la anul imi pregatesc si eu un set cu suruburi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BGS Postat Ianuarie 30, 2010 Share Postat Ianuarie 30, 2010 /index.php?showtopic=476872 aici am vrut sa-l postez de la inceput dar... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.