koss Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 LA UN EXC 450 DIN 2004 , NU MERGE SA-L PORNESC DE LA BUTON , AM INCERCAT CU ALTA BATERIE SI TOT NIMIC (AM PUS SI BATERIA MEA PE ALT MOTOR SI MERGEA). RELEUL DE INCARCARE MERGE DAR MAI DEPARTE E PROBLEMA , CAND INCERC SA-L PORNESC DE LA BUTON VREA SA INVARTA DA PARCA NU ARE PUTERE ( INVARTE FOARTE RAR SI GREU ), CAND NU ARE COMPRESIE PARCA MERGE UN PIC MAI USOR , DAR CU COMPRESIE NU PORNESTE DE NICI O CULOARE... LA CE AR TREBUI SA MA MAI UIT , SAU CARE AR PUTEA FI BUBA MERCI FRUMOS !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aplesa Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 LA UN EXC 450 DIN 2004 , NU MERGE SA-L PORNESC DE LA BUTON , AM INCERCAT CU ALTA BATERIE SI TOT NIMIC (AM PUS SI BATERIA MEA PE ALT MOTOR SI MERGEA).RELEUL DE INCARCARE MERGE DAR MAI DEPARTE E PROBLEMA , CAND INCERC SA-L PORNESC DE LA BUTON VREA SA INVARTA DA PARCA NU ARE PUTERE ( INVARTE FOARTE RAR SI GREU ), CAND NU ARE COMPRESIE PARCA MERGE UN PIC MAI USOR , DAR CU COMPRESIE NU PORNESTE DE NICI O CULOARE... LA CE AR TREBUI SA MA MAI UIT , SAU CARE AR PUTEA FI BUBA MERCI FRUMOS !!! Dupa simptomele descrise poate fi contactul de pornire. Incearca sa desfaci si sa cureti butonul de pornire. Sigur e murdar si are rezistenta de contact mare. Dupa ce il cureti, dai un WD40 pe el, stergi usor, montat la loc si sigur va rezista inca bine in timp. In cazul in care ai releu, aceeasi problema. Daca nu merge asa inseamna ca ai un scurt pe undeva si consuma curentul pt pornire. Spor la munca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
koss Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 (editat) LA UN EXC 450 DIN 2004 , NU MERGE SA-L PORNESC DE LA BUTON , AM INCERCAT CU ALTA BATERIE SI TOT NIMIC (AM PUS SI BATERIA MEA PE ALT MOTOR SI MERGEA).RELEUL DE INCARCARE MERGE DAR MAI DEPARTE E PROBLEMA , CAND INCERC SA-L PORNESC DE LA BUTON VREA SA INVARTA DA PARCA NU ARE PUTERE ( INVARTE FOARTE RAR SI GREU ), CAND NU ARE COMPRESIE PARCA MERGE UN PIC MAI USOR , DAR CU COMPRESIE NU PORNESTE DE NICI O CULOARE... LA CE AR TREBUI SA MA MAI UIT , SAU CARE AR PUTEA FI BUBA MERCI FRUMOS !!! Dupa simptomele descrise poate fi contactul de pornire. Incearca sa desfaci si sa cureti butonul de pornire. Sigur e murdar si are rezistenta de contact mare. Dupa ce il cureti, dai un WD40 pe el, stergi usor, montat la loc si sigur va rezista inca bine in timp. In cazul in care ai releu, aceeasi problema. Daca nu merge asa inseamna ca ai un scurt pe undeva si consuma curentul pt pornire.Spor la munca sa fie rezolvarea asa de simpla ??? o sa incerc si asta merci Editat Martie 22, 2010 de koss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENDUROSTORE Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 Eram curios ca mi-as fi dorit unul alb si in toamna cand l-am luat nu am gasit decat asa port/ngru. Cautasem pe ebay, dar parca nu l-am vazut.Ce ma deranjeaza este ca nu suie pe radiatoare cum trebuie (tind sa cred ca o fi de la radiatoare) dar parca luftul e cam mare. PS daca-l preferi pe negru, il dau bucuros la schimb vrea cineva portocaliu de 13l? sh...190 euro...usor zgariat....stare f buna ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amatoru Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 Salutare ,am intrat de curand in posesia unui 540 SXC din 98 ,la care am descoperit ca mai am ceva bani de bagat ,imi puteti recomanda de unde imi pot comanda piese mai accesibile ca pret ? Multumesc . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 Salutare ,am intrat de curand in posesia unui 540 SXC din 98 ,la care am descoperit ca mai am ceva bani de bagat ,imi puteti recomanda de unde imi pot comanda piese mai accesibile ca pret ? Multumesc . eu iti recomand sa nu mai bagi bani in el. Si cand o sa mearga, nu o sa poti face mare lucru cu el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danok Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 Aveti in plus o protectie de ghidon? Preferabil cu KTM........Desigur, nu o vreau gratis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amatoru Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 eu iti recomand sa nu mai bagi bani in el. Si cand o sa mearga, nu o sa poti face mare lucru cu el. Ti-as fi recunoscator daca ai dezvolta putin ,in cunostinta de cauza .Mersi . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 Ti-as fi recunoscator daca ai dezvolta putin ,in cunostinta de cauza .Mersi . e bunicu lu LC4. E greu sa faci enduro cu aia. E foart greu de reglat, porneste greu, daca o dai pe jos se ineaca imediat ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seseseko Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 Aveti in plus o protectie de ghidon? Preferabil cu KTM... Nu exista protectie de ghidon. Daca te referi la "handlebar pad" alea îți protejează meclăul (sau alte body parts) contra impactului cu ghidonul. Mesaj completat Electric bullshit ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_led Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 (editat) Electric bullshit ... din specificatii "Maximum energy content 2.5 kWh" benzina are putere specifica de aproximativ 34200 kJ / l ori 8,5 litri rezervorul = 290700 kJ daca arzi aceasta benzina intr-o ora rezulta 80.75 kWh energie per plin comparind bateria de la jucaria electrica de 2.5 kWh ne putem da seama cam ce poti face cu aceasta putere - antenament in oras sau liniute ! daca te lasa bateria in padure ai brusc o problema de 90 kg. motocicelta nu este 0 emisiva de CO2. sa se spuna si cit CO2 degaja termocentrala care incarca bateria electrocicletei © Editat Martie 26, 2010 de blue_led Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nomad_shop Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 Si in plus bateria tine 1 ora maxim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clauuualc Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 Are cineva un rezervor sh mare(13l) pentru exc dupa 2008??? ce pret? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alfred Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 Vezi pagina anterioara, e unu la 190 euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seseseko Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 Sau http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Acerbis-Gas...lQ5fMerchandise Desi e putintel scump ... ar trebui sa fie cu ~50 USD mai ieftin ... dar chiar si asa pretul este bunicel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
koss Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 LA UN EXC 450 DIN 2004 , NU MERGE SA-L PORNESC DE LA BUTON , AM INCERCAT CU ALTA BATERIE SI TOT NIMIC (AM PUS SI BATERIA MEA PE ALT MOTOR SI MERGEA).RELEUL DE INCARCARE MERGE DAR MAI DEPARTE E PROBLEMA , CAND INCERC SA-L PORNESC DE LA BUTON VREA SA INVARTA DA PARCA NU ARE PUTERE ( INVARTE FOARTE RAR SI GREU ), CAND NU ARE COMPRESIE PARCA MERGE UN PIC MAI USOR , DAR CU COMPRESIE NU PORNESTE DE NICI O CULOARE... LA CE AR TREBUI SA MA MAI UIT , SAU CARE AR PUTEA FI BUBA MERCI FRUMOS !!! Dupa simptomele descrise poate fi contactul de pornire. Incearca sa desfaci si sa cureti butonul de pornire. Sigur e murdar si are rezistenta de contact mare. Dupa ce il cureti, dai un WD40 pe el, stergi usor, montat la loc si sigur va rezista inca bine in timp. In cazul in care ai releu, aceeasi problema. Daca nu merge asa inseamna ca ai un scurt pe undeva si consuma curentul pt pornire.Spor la munca sa fie rezolvarea asa de simpla ??? o sa incerc si asta merci s-au facut urmatoarele verificari : bateri - OK(am pus bateria pe alt motor si a pornit , am pus alta baterie pe al meu si nu a pornit ) releu incarcare - OK(am luat alt releu de la alt exc tot din 2004 ,tot 450 si nu a pornit ) electromotorul - OK(am pus electromotorul pe alt motor si a pornit, am luat alt electromotor si aceeasi problema nu a pornit) am eliminat toate firele de la contact pana la releul de pornire si l-am pus pe direct , tot degeaba.... , invarte un pic electromotorul , pauza o secunda , iar da sa invarta electromotorul , iar pauza 2 sec ( parca nu ar avea putere destula) as mai incerca sa pun electromotorul pe direct , sa-l alimentez de la baterie . are bujia vro legatura ( o sa incerc si asta , sa schimb bujia) ; am mai observat ca fisa de la bujie a fost in contact cu motorul si e topita izolatia (sper ca doar izolatia nu m-am uitat atent) , sa "fure" curent pe acolo ? astept pareri si indrumari . merci !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 s-au facut urmatoarele verificari : bateri - OK(am pus bateria pe alt motor si a pornit , am pus alta baterie pe al meu si nu a pornit )releu incarcare - OK(am luat alt releu de la alt exc tot din 2004 ,tot 450 si nu a pornit ) electromotorul - OK(am pus electromotorul pe alt motor si a pornit, am luat alt electromotor si aceeasi problema nu a pornit) am eliminat toate firele de la contact pana la releul de pornire si l-am pus pe direct , tot degeaba.... , invarte un pic electromotorul , pauza o secunda , iar da sa invarta electromotorul , iar pauza 2 sec ( parca nu ar avea putere destula) as mai incerca sa pun electromotorul pe direct , sa-l alimentez de la baterie . are bujia vro legatura ( o sa incerc si asta , sa schimb bujia) ; am mai observat ca fisa de la bujie a fost in contact cu motorul si e topita izolatia (sper ca doar izolatia nu m-am uitat atent) , sa "fure" curent pe acolo ? astept pareri si indrumari . merci !!! Verifica pe direct; e posibil ca butonul de pornire sa fie stricat sau un contact slab pe traseul baterie, buton pornire,electromotor. Verifica legatura la masa a bateriei. Altceva nu ti-a mai ramas; daca fura curent aprinderea invarte bine dar nu porneste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 am mai observat ca fisa de la bujie a fost in contact cu motorul si e topita izolatia (sper ca doar izolatia nu m-am uitat atent) , sa "fure" curent pe acolo ? asta nu are legatura cu "invarteala" electromotorului, insa poate sa-ti dea multa bataie de cap daca e ciupita sau luleaua aia fisurata. Schimba-le mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 salut, pun o intrebare si aici. Vreau sa-mi iau un EXC 450 pe care sa-l folosesc cu roti de SM sau cu cauciucuri de strada pe jantele originale la mers prin oras/trafic/Bucuresti. Este OK? Se preteaza la asa ceva? Mi-e teama de faptul ca mergind prin oras practic fac multi km si o sa trebuiasca sa schimb ulei filtre, etc foarte des. thx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 Este OK? Se preteaza la asa ceva? NU - resectand reviziile, o sa-ti iasa un cost/km f mare - motocicleta e destul de turbata - nu e confortabila la mers "la pas" - saua e ca o scandura - nu ai cheie -> trebuie sa o legi daca o lasi undeva. Cauta altceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ktk79 Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 salut, pun o intrebare si aici. Vreau sa-mi iau un EXC 450 pe care sa-l folosesc cu roti de SM sau cu cauciucuri de strada pe jantele originale la mers prin oras/trafic/Bucuresti. Este OK? Se preteaza la asa ceva? Mi-e teama de faptul ca mergind prin oras practic fac multi km si o sa trebuiasca sa schimb ulei filtre, etc foarte des. thx KTM LC4-trebuie pentru asa ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 thx! o sa ma orientez catre altceva. (de fapt sunt orientat dar nu gasesc inca.. DRZ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 thx! o sa ma orientez catre altceva. (de fapt sunt orientat dar nu gasesc inca.. DRZ) Si XR, XT ar mai fi. Dar alea cu racire pe apa. Eventual Husqvarna sau Husaberg. Dar alea peste 600 cc. Singurul sub 600 cc cu racire pe apa ar fi DRZ. EXC-urile sunt pur de competitie. SuperMoto sportiv, Hard Enduro. Nici macar la Rally Raid nu cred ca se preteaza. Vezi ultima editie Paris-Dakar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 s-au facut urmatoarele verificari : bateri - OK(am pus bateria pe alt motor si a pornit , am pus alta baterie pe al meu si nu a pornit )releu incarcare - OK(am luat alt releu de la alt exc tot din 2004 ,tot 450 si nu a pornit ) electromotorul - OK(am pus electromotorul pe alt motor si a pornit, am luat alt electromotor si aceeasi problema nu a pornit) am eliminat toate firele de la contact pana la releul de pornire si l-am pus pe direct , tot degeaba.... , invarte un pic electromotorul , pauza o secunda , iar da sa invarta electromotorul , iar pauza 2 sec ( parca nu ar avea putere destula) as mai incerca sa pun electromotorul pe direct , sa-l alimentez de la baterie . are bujia vro legatura ( o sa incerc si asta , sa schimb bujia) ; am mai observat ca fisa de la bujie a fost in contact cu motorul si e topita izolatia (sper ca doar izolatia nu m-am uitat atent) , sa "fure" curent pe acolo ? astept pareri si indrumari . merci !!! Salut, motoreta ta are pedala. Daca totul este in regula ar trebui sa porneasca fara probleme si la pedala, astfel excluzi bubele cu electo, buton, baterie, etc. Verifica daca motorul se invarte rotund la pedala ( sa nu fie ceva rupt in el), daca ai scanteie si daca-ti curge benzina. Daca cele de mai sus is ok, ar trebui sa-ti plece si fara baterie. De aici incolo e simplu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 am tot citit pe diverse forumuri ca modelul asta lc4 cam are probleme cu carburatia/aprinderea si ca nu sunt f fiabile, adica nu se compara cu drz-ul la fiabilitate. asa este? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.