coro Postat Februarie 27, 2010 Share Postat Februarie 27, 2010 (editat) las-i asa. o sa fie prea smucita cu 13/52. Are cuplu suficient 13/50 pentru orice fel de traseu da are suficient cuplu insa pe o urcare dificila in viteza a-ii-a la un salt sau inrt-un loc unde sunt nevoit sa reduc din viteza destul de greu reusesc sa repornesc cind schimb chitul de lant incerc (acum nu pot fiinca cred ca nu ajunge lantul) Editat Februarie 27, 2010 de coro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduro Braesti Postat Februarie 27, 2010 Share Postat Februarie 27, 2010 da are suficient cuplu insa pe o urcare dificila in viteza a-ii-a la un salt sau inrt-un loc unde sunt nevoit sa reduc din viteza destul de greu reusesc sa repornesc Ia in calcul si 14 - 52....cel putin ptr. mine e compromisul intre zone tehnice si poteca viteza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Februarie 27, 2010 Share Postat Februarie 27, 2010 (editat) da are suficient cuplu insa pe o urcare dificila in viteza a-ii-a la un salt sau inrt-un loc unde sunt nevoit sa reduc din viteza destul de greu reusesc sa repornesc cind schimb chitul de lant incerc (acum nu pot fiinca cred ca nu ajunge lantul) Daca si 300 e prea slab ..... , cred ca problema o rezolvi cu inca 2 timpi Editat Februarie 27, 2010 de Mark81 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cowboy Postat Februarie 28, 2010 Share Postat Februarie 28, 2010 Salut Am cumparat in toamna un Exc 520 din 2001. Problema e ca nu sare cand accelerez, adica daca accelerez usor ia tura, dar cand trag tare parca se ineaca si dupa vreo secunda isi revine. Am si cazut in cap o data din cauza ca n-am putut sa sar un sant. Am incercat ceva reglaje la carburator dar nimic nu sa schimbat. Are cineva idee ce poate fi problema? Multumesc Feri Sovata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinagape Postat Februarie 28, 2010 Share Postat Februarie 28, 2010 SalutAm cumparat in toamna un Exc 520 din 2001. Problema e ca nu sare cand accelerez, adica daca accelerez usor ia tura, dar cand trag tare parca se ineaca si dupa vreo secunda isi revine. Am si cazut in cap o data din cauza ca n-am putut sa sar un sant. Am incercat ceva reglaje la carburator dar nimic nu sa schimbat. Are cineva idee ce poate fi problema? Multumesc Feri Sovata cam toate motocicletele cad in nas daca le accelerezi brusc.Incearca sa folosesti ambreaju la trecut santuri, busteni, etc. Daca intradevar ai o problema cu acceleratia uitete la pompa de spritz(in partea dreapta a carb) si vezi cum actioneaza cand tragi gazul, asta daca o mai ai:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cowboy Postat Februarie 28, 2010 Share Postat Februarie 28, 2010 cam toate motocicletele cad in nas daca le accelerezi brusc.Incearca sa folosesti ambreaju la trecut santuri, busteni, etc.Daca intradevar ai o problema cu acceleratia uitete la pompa de spritz(in partea dreapta a carb) si vezi cum actioneaza cand tragi gazul, asta daca o mai ai:) ok, mersi o sa verific Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stealthTT Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 (editat) va spuneam de kit-ul asta pe care l-am luat spun ca rezolva asta cica, cu o mica bucsa care se ataseaza peste partea metalica a membranei. in state folosesc membrana de Honda- asta daca trebuie sa o schimbi, dar ptr mine bucsa asta face acelasi lucru. am sa va spun rezultat-ul dupa montaj, zilele astea , si sambata pe coclauri. oricum asa cum a spus si Sorin, verfica daca mai ai ceva in pompa de spritz si era sa uit, Merci Serban ptr inaltatoare. abia astept sa vad cum merg cu ele. Editat Martie 2, 2010 de stealthTT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 SalutAm cumparat in toamna un Exc 520 din 2001. Problema e ca nu sare cand accelerez, adica daca accelerez usor ia tura, dar cand trag tare parca se ineaca si dupa vreo secunda isi revine. Am si cazut in cap o data din cauza ca n-am putut sa sar un sant. Am incercat ceva reglaje la carburator dar nimic nu sa schimbat. Are cineva idee ce poate fi problema? Multumesc Feri Sovata Si a mea face la fel. Pare ca se ineaca, intradevar. Am dat jos carburatorul si am actionat acceleratia si, cu toate ca era murdara, pompa de sprit a aruncat un jet puternic de benzina. O sa incerc sa o suspend sa vad cum se comporta. PS Umbland pe la fire, pe sub sa, mai demult am uitat sa mufez la loc TCS (throttle control sensor) de la carburator. Am bagat vreo 2 ture asa. Nam simtit nici o diferenta. Ma intreb daca mai lucreaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Johann Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 cam toate motocicletele cad in nas daca le accelerezi brusc.Incearca sa folosesti ambreaju la trecut santuri, busteni, etc.Daca intradevar ai o problema cu acceleratia uitete la pompa de spritz(in partea dreapta a carb) si vezi cum actioneaza cand tragi gazul, asta daca o mai ai:) Poate sa dea in nas si daca amestecul de relantiu nu e corect, umblati la surubul de reglaj amestec cate o juma de tura si trageti brusc acceleratia pana obtineti o acceleratie fara sughituri, dupa care se ajusteaza turatia de relantiu din celalalt surub. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 Corect. Mi-a fost lene sa confectionez o surubelnita cu care sa am acces la jiclorul de relanti. Dar asta e primul lucru ce trebuie facut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cowboy Postat Martie 13, 2010 Share Postat Martie 13, 2010 Am gasit pompa din dreapta carburatorului, mi se pare ca nu functioneaza. Adica cand trag acceleratia, tija aia nu se misca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinagape Postat Martie 14, 2010 Share Postat Martie 14, 2010 Am gasit pompa din dreapta carburatorului, mi se pare ca nu functioneaza.Adica cand trag acceleratia, tija aia nu se misca. ai pm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Martie 14, 2010 Autor Share Postat Martie 14, 2010 Poate sa dea in nas si daca amestecul de relantiu nu e corect, umblati la surubul de reglaj amestec cate o juma de tura si trageti brusc acceleratia pana obtineti o acceleratie fara sughituri, dupa care se ajusteaza turatia de relantiu din celalalt surub. exact..problema este numai din carburator..este un pic de munca dar pana la urma il reglati..faceti reglajul asta numai cand stiti ca motorul este bine incalzit si sunt macar 15 grade cu plus afara.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BGS Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 o intrebare pt. ce-i care au ktm modelele mai noi cele cu aripa pe spate mai lata. cum ati pus chinga aia de care se ridica spatele motorului ? le-ati prins de suruburile alea de la capatul cadrului sau cum ati facut ? asa dupa ochi, fara sa incerc se pareca daca prind ca la modelele mai vechi, parca tot cu plastic cu tot se ridica cand trag de el. multumesc anticipat. SA INCEAPA ENDUREALA !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 Vine ca si la modelul vechi pe suruburile de jos de la semicadru spate. Nici o diferenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 (editat) Am si eu o mare rugaminte pt cine vrea sa imi raspunda Ce as putea face(repara/schimba), pentru a mari puterea in ture joase la un 530 exc. Motorul trage foarte bine sus, dar in ture joase este dezastru. Am raport 13/52.. Sa fie ceva din carburator, nivel, vreun jiclor, sau asta este cuplul lor jos? Editat Martie 16, 2010 de Sher Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 17, 2010 Share Postat Martie 17, 2010 Am si eu o mare rugaminte pt cine vrea sa imi raspundaCe as putea face(repara/schimba), pentru a mari puterea in ture joase la un 530 exc. Motorul trage foarte bine sus, dar in ture joase este dezastru. Am raport 13/52.. Sa fie ceva din carburator, nivel, vreun jiclor, sau asta este cuplul lor jos? Schimba-l cu un 450 sau un 400 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BGS Postat Martie 17, 2010 Share Postat Martie 17, 2010 Vine ca si la modelul vechi pe suruburile de jos de la semicadru spate. Nici o diferenta. multumesc. tu ai facut asta ? nu trage si aripa in sus ? ms oricum o sa incerc asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Martie 17, 2010 Autor Share Postat Martie 17, 2010 Am si eu o mare rugaminte pt cine vrea sa imi raspundaCe as putea face(repara/schimba), pentru a mari puterea in ture joase la un 530 exc. Motorul trage foarte bine sus, dar in ture joase este dezastru. Am raport 13/52.. Sa fie ceva din carburator, nivel, vreun jiclor, sau asta este cuplul lor jos? sigur e o problema la motor daca la cuplul ala nu trage,al meu cu 13/52 imi rupe mainile din umeri..dar daca tu consideri ca totusi e prea moale,monteaza o linie de esapament tunning..te va ajuta mult mai mult in ture joase..cu toate ca sunt foarte sceptic..am facut o tura cu un 530 si era mult mai agresiv ca al meu si avea totul stock si raport 14/52 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Martie 17, 2010 Share Postat Martie 17, 2010 (editat) Trage foarte bine motorul, doar jos este problema, are simptomele unei trepte superioare inadecvate pe urcare, parca ai merge cu 3-4 la relanti si accelerezi de acolo. O sa caut o evacuare aftermarket, am finala Akrapovik. Nu trebuie sa schimb cumva si setul de jicloare cand fac lucrul acesta? Azi am vrut sa reglez putin amestecul de carburant si am fost surprins sa vad ca surubul de amestec este aproape inaccesibil... Editat Martie 17, 2010 de Sher Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Martie 17, 2010 Share Postat Martie 17, 2010 Sher Du-o la cineva care se pricepe sa-ti regleze carburatorul. Nu are cum sa nu traga un 530 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Martie 17, 2010 Share Postat Martie 17, 2010 (editat) multumesc. tu ai facut asta ? nu trage si aripa in sus ? ms oricum o sa incerc asa Suruburile se infileteaza in capetele semicadrului spate si deci de el tragi nu de aripa Editat Martie 17, 2010 de edi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENDUROSTORE Postat Martie 17, 2010 Share Postat Martie 17, 2010 Trage foarte bine motorul, doar jos este problema, are simptomele unei trepte superioare inadecvate pe urcare, parca ai merge cu 3-4 la relanti si accelerezi de acolo. O sa caut o evacuare aftermarket, am finala Akrapovik. Nu trebuie sa schimb cumva si setul de jicloare cand fac lucrul acesta?Azi am vrut sa reglez putin amestecul de carburant si am fost surprins sa vad ca surubul de amestec este aproape inaccesibil... pai este foarte clar ca trebuie sa reglezi carburatia....de ce dracu te gandesti la altceva cand asta e primul lucru care trebuie facut...mai ales ca ai simptome clare ! du-l la doctor imediat si dupa aia mai vorbim... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seseseko Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 cum ati pus chinga aia de care se ridica spatele motorului? le-ati prins de suruburile alea de la capatul cadrului sau cum ati facut ? Vine ca si la modelul vechi pe suruburile de jos de la semicadru spate. Nici o diferenta. multumesc. tu ai facut asta ? nu trage si aripa in sus ? Suruburile se infileteaza in capetele semicadrului spate si deci de el tragi nu de aripa Vezi http://picasaweb.google.com/mobutu139728/2...025385430955090 Fa download la poza originala hi-res, baga zoom si se vede bine de tot, prinderea e pe cadru spate, n-ai cum sa tragi de plastic. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 Vezi http://picasaweb.google.com/mobutu139728/2...025385430955090 Fa download la poza originala hi-res, baga zoom si se vede bine de tot, prinderea e pe cadru spate, n-ai cum sa tragi de plastic. Succes! s-o stapanesti sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.