Sari la conținut

Hai Portocalii (KTM EXC Rulz)


atillas
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vezi http://picasaweb.google.com/mobutu139728/2...025385430955090

Fa download la poza originala hi-res, baga zoom si se vede bine de tot, prinderea e pe cadru spate, n-ai cum sa tragi de plastic.

Succes!

 

Salve,

 

zi si mie te rog de unde ai luat rez ala alb, si cum vine la radiator.

Eu am unul luat de la ktm si nu atinge bucsiel alea de la radiator sub nici o forma pe nici o parte.

 

Mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve,

Zi si mie te rog de unde ai luat rez ala alb, si cum vine la radiator.

Eu am unul luat de la ktm si nu atinge bucsiel alea de la radiator sub nici o forma pe nici o parte.

Mersi

 

 

L-am luat din state, rezervor de 3.4G/13L, supercoincidenta, de la acelasi vanzator postat de Alfred mai sus.

Parerea mea este ca "vine" bine la radiatoare, sau nu inteleg ce vrei sa spui.

Atentie, linkul dat mai sus de Alfred te duce la un rezervor de 6.3 gallon adica 24L ... nu cred ca vrei sa pui asa ceva :drink:

Din ce am vazut rezervorul este aproape identic cu cel powerparts ktm (produs de Acerbis in regim OEM pentru ktm) diferentele fiind:

-alb vs portocaliu/negru (albul cica in 1-2 ani se "ingalbeneste" dar sincer ma doare la baston, si-asa in timpul ăsta motoreta va fi abuzata si nu mai conteaza cum arata, plus ca pot vedea lejer de tot nivelul benzinei);

-busonul nu este din ăla smecher ci clasic, simplu. Mai bine asa, zic eu, stiu 2 cazuri in care busonul "smecher" s-a desfacut singur la niste trante nasoale si a inceput sa curga benzina, noroc ca nu au luat motoretele foc ... iar in alt caz a intrat mizerie in mecanismul de deschidere a busonului "smecher" si s-au chinuit vreo ora sa-l desfaca. Asa ca mai bine simplu si eficient;

-vine fara robinet, dar acesta este foarte ieftin si se gaseste pe toate gardurile (eu l-am folosit pe cel de la rezervorul initial);

-pretul ... e aproape la jumatate fata de ~380 EUR cat cer nesimtitii ăia de la ktm pe el.

Asa ca dpmdv alegerea e no-brainer.

Editat de seseseko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eram curios ca mi-as fi dorit unul alb si in toamna cand l-am luat nu am gasit decat asa port/ngru. Cautasem pe ebay, dar parca nu l-am vazut.

Ce ma deranjeaza este ca nu suie pe radiatoare cum trebuie (tind sa cred ca o fi de la radiatoare) dar parca luftul e cam mare.

 

PS daca-l preferi pe negru, il dau bucuros la schimb :drink:

post-4651-1269199352_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

LA UN EXC 450 DIN 2004 , NU MERGE SA-L PORNESC DE LA BUTON , AM INCERCAT CU ALTA BATERIE SI TOT NIMIC (AM PUS SI BATERIA MEA PE ALT MOTOR SI MERGEA).

RELEUL DE INCARCARE MERGE DAR MAI DEPARTE E PROBLEMA , CAND INCERC SA-L PORNESC DE LA BUTON VREA SA INVARTA DA PARCA NU ARE PUTERE ( INVARTE FOARTE RAR SI GREU ), CAND NU ARE COMPRESIE PARCA MERGE UN PIC MAI USOR , DAR CU COMPRESIE NU PORNESTE DE NICI O CULOARE...

LA CE AR TREBUI SA MA MAI UIT , SAU CARE AR PUTEA FI BUBA

MERCI FRUMOS !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

LA UN EXC 450 DIN 2004 , NU MERGE SA-L PORNESC DE LA BUTON , AM INCERCAT CU ALTA BATERIE SI TOT NIMIC (AM PUS SI BATERIA MEA PE ALT MOTOR SI MERGEA).

RELEUL DE INCARCARE MERGE DAR MAI DEPARTE E PROBLEMA , CAND INCERC SA-L PORNESC DE LA BUTON VREA SA INVARTA DA PARCA NU ARE PUTERE ( INVARTE FOARTE RAR SI GREU ), CAND NU ARE COMPRESIE PARCA MERGE UN PIC MAI USOR , DAR CU COMPRESIE NU PORNESTE DE NICI O CULOARE...

LA CE AR TREBUI SA MA MAI UIT , SAU CARE AR PUTEA FI BUBA

MERCI FRUMOS !!!

 

Dupa simptomele descrise poate fi contactul de pornire. Incearca sa desfaci si sa cureti butonul de pornire. Sigur e murdar si are rezistenta de contact mare. Dupa ce il cureti, dai un WD40 pe el, stergi usor, montat la loc si sigur va rezista inca bine in timp. In cazul in care ai releu, aceeasi problema. Daca nu merge asa inseamna ca ai un scurt pe undeva si consuma curentul pt pornire.

Spor la munca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

LA UN EXC 450 DIN 2004 , NU MERGE SA-L PORNESC DE LA BUTON , AM INCERCAT CU ALTA BATERIE SI TOT NIMIC (AM PUS SI BATERIA MEA PE ALT MOTOR SI MERGEA).

RELEUL DE INCARCARE MERGE DAR MAI DEPARTE E PROBLEMA , CAND INCERC SA-L PORNESC DE LA BUTON VREA SA INVARTA DA PARCA NU ARE PUTERE ( INVARTE FOARTE RAR SI GREU ), CAND NU ARE COMPRESIE PARCA MERGE UN PIC MAI USOR , DAR CU COMPRESIE NU PORNESTE DE NICI O CULOARE...

LA CE AR TREBUI SA MA MAI UIT , SAU CARE AR PUTEA FI BUBA

MERCI FRUMOS !!!

 

Dupa simptomele descrise poate fi contactul de pornire. Incearca sa desfaci si sa cureti butonul de pornire. Sigur e murdar si are rezistenta de contact mare. Dupa ce il cureti, dai un WD40 pe el, stergi usor, montat la loc si sigur va rezista inca bine in timp. In cazul in care ai releu, aceeasi problema. Daca nu merge asa inseamna ca ai un scurt pe undeva si consuma curentul pt pornire.

Spor la munca

 

 

sa fie rezolvarea asa de simpla ??? o sa incerc si asta :rose:

merci

Editat de koss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eram curios ca mi-as fi dorit unul alb si in toamna cand l-am luat nu am gasit decat asa port/ngru. Cautasem pe ebay, dar parca nu l-am vazut.

Ce ma deranjeaza este ca nu suie pe radiatoare cum trebuie (tind sa cred ca o fi de la radiatoare) dar parca luftul e cam mare.

 

PS daca-l preferi pe negru, il dau bucuros la schimb :rose:

 

vrea cineva portocaliu de 13l? sh...190 euro...usor zgariat....stare f buna !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare ,am intrat de curand in posesia unui 540 SXC din 98 ,la care am descoperit ca mai am ceva bani de bagat ,imi puteti recomanda de unde imi pot comanda piese mai accesibile ca pret ? Multumesc .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare ,am intrat de curand in posesia unui 540 SXC din 98 ,la care am descoperit ca mai am ceva bani de bagat ,imi puteti recomanda de unde imi pot comanda piese mai accesibile ca pret ? Multumesc .

 

eu iti recomand sa nu mai bagi bani in el. Si cand o sa mearga, nu o sa poti face mare lucru cu el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu iti recomand sa nu mai bagi bani in el. Si cand o sa mearga, nu o sa poti face mare lucru cu el.

Ti-as fi recunoscator daca ai dezvolta putin ,in cunostinta de cauza .Mersi .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ti-as fi recunoscator daca ai dezvolta putin ,in cunostinta de cauza .Mersi .

 

e bunicu lu LC4. E greu sa faci enduro cu aia. E foart greu de reglat, porneste greu, daca o dai pe jos se ineaca imediat ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveti in plus o protectie de ghidon? Preferabil cu KTM...

 

Nu exista protectie de ghidon.

Daca te referi la "handlebar pad" alea îți protejează meclăul (sau alte body parts) contra impactului cu ghidonul.

Mesaj completat

Electric bullshit ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Electric bullshit ...

 

din specificatii "Maximum energy content 2.5 kWh"

 

benzina are putere specifica de aproximativ 34200 kJ / l ori 8,5 litri rezervorul = 290700 kJ

daca arzi aceasta benzina intr-o ora rezulta 80.75 kWh energie per plin

comparind bateria de la jucaria electrica de 2.5 kWh ne putem da seama cam ce poti face cu aceasta putere - antenament in oras sau liniute !

daca te lasa bateria in padure ai brusc o problema de 90 kg.

 

motocicelta nu este 0 emisiva de CO2. sa se spuna si cit CO2 degaja termocentrala care incarca bateria electrocicletei ©

Editat de blue_led
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

LA UN EXC 450 DIN 2004 , NU MERGE SA-L PORNESC DE LA BUTON , AM INCERCAT CU ALTA BATERIE SI TOT NIMIC (AM PUS SI BATERIA MEA PE ALT MOTOR SI MERGEA).

RELEUL DE INCARCARE MERGE DAR MAI DEPARTE E PROBLEMA , CAND INCERC SA-L PORNESC DE LA BUTON VREA SA INVARTA DA PARCA NU ARE PUTERE ( INVARTE FOARTE RAR SI GREU ), CAND NU ARE COMPRESIE PARCA MERGE UN PIC MAI USOR , DAR CU COMPRESIE NU PORNESTE DE NICI O CULOARE...

LA CE AR TREBUI SA MA MAI UIT , SAU CARE AR PUTEA FI BUBA

MERCI FRUMOS !!!

 

 

Dupa simptomele descrise poate fi contactul de pornire. Incearca sa desfaci si sa cureti butonul de pornire. Sigur e murdar si are rezistenta de contact mare. Dupa ce il cureti, dai un WD40 pe el, stergi usor, montat la loc si sigur va rezista inca bine in timp. In cazul in care ai releu, aceeasi problema. Daca nu merge asa inseamna ca ai un scurt pe undeva si consuma curentul pt pornire.

Spor la munca

 

 

sa fie rezolvarea asa de simpla ??? o sa incerc si asta :)

merci

 

 

s-au facut urmatoarele verificari : bateri - OK(am pus bateria pe alt motor si a pornit , am pus alta baterie pe al meu si nu a pornit )

releu incarcare - OK(am luat alt releu de la alt exc tot din 2004 ,tot 450 si nu a pornit )

electromotorul - OK(am pus electromotorul pe alt motor si a pornit, am luat alt electromotor si aceeasi problema nu a pornit)

am eliminat toate firele de la contact pana la releul de pornire si l-am pus pe direct , tot degeaba.... , invarte un pic electromotorul , pauza o secunda , iar da sa invarta electromotorul , iar pauza 2 sec ( parca nu ar avea putere destula)

 

 

as mai incerca sa pun electromotorul pe direct , sa-l alimentez de la baterie .

are bujia vro legatura ( o sa incerc si asta , sa schimb bujia) ; am mai observat ca fisa de la bujie a fost in contact cu motorul si e topita izolatia (sper ca doar izolatia nu m-am uitat atent) , sa "fure" curent pe acolo ?

 

astept pareri si indrumari .

merci !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

s-au facut urmatoarele verificari : bateri - OK(am pus bateria pe alt motor si a pornit , am pus alta baterie pe al meu si nu a pornit )

releu incarcare - OK(am luat alt releu de la alt exc tot din 2004 ,tot 450 si nu a pornit )

electromotorul - OK(am pus electromotorul pe alt motor si a pornit, am luat alt electromotor si aceeasi problema nu a pornit)

am eliminat toate firele de la contact pana la releul de pornire si l-am pus pe direct , tot degeaba.... , invarte un pic electromotorul , pauza o secunda , iar da sa invarta electromotorul , iar pauza 2 sec ( parca nu ar avea putere destula)

 

 

as mai incerca sa pun electromotorul pe direct , sa-l alimentez de la baterie .

are bujia vro legatura ( o sa incerc si asta , sa schimb bujia) ; am mai observat ca fisa de la bujie a fost in contact cu motorul si e topita izolatia (sper ca doar izolatia nu m-am uitat atent) , sa "fure" curent pe acolo ?

 

astept pareri si indrumari .

merci !!!

 

Verifica pe direct; e posibil ca butonul de pornire sa fie stricat sau un contact slab pe traseul baterie, buton pornire,electromotor. Verifica legatura la masa a bateriei. Altceva nu ti-a mai ramas; daca fura curent aprinderea invarte bine dar nu porneste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am mai observat ca fisa de la bujie a fost in contact cu motorul si e topita izolatia (sper ca doar izolatia nu m-am uitat atent) , sa "fure" curent pe acolo ?

 

asta nu are legatura cu "invarteala" electromotorului, insa poate sa-ti dea multa bataie de cap daca e ciupita sau luleaua aia fisurata. Schimba-le mai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...