moz Postat Decembrie 2, 2007 Share Postat Decembrie 2, 2007 la romaniacs cu 300 exc-e a castigat, cu tot cu e-starter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_nightwishX Postat Decembrie 2, 2007 Share Postat Decembrie 2, 2007 Cateva intrebari de la un aspirant de super-moto: Ce model de Ktm se potriveste mai bine si e mai fiabil pentru super-moto? Care e treaba asta cu orele d functionare,e valabila si la super-moto? Fata de un Drz400 sm ce tip de Ktm e mai bun la clasa SM? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Decembrie 2, 2007 Share Postat Decembrie 2, 2007 Daca vrei pe strada, ia LC4. Daca vrei la nivel de circuit, SX sau EXC. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_nightwishX Postat Decembrie 2, 2007 Share Postat Decembrie 2, 2007 Daca vrei pe strada, ia LC4. Daca vrei la nivel de circuit, SX sau EXC. ce tip d lc4? Ca am vazut ca sunt si de 4 si de 5 si de 6 sute. Sunt mai fiabile decat un drz? <small>--- Mesaj completat în 03 Dec 2007 00:56 -------------</small><br/>Offtopic: Cer scuze pt dubluri.reeditez maine cand o sa fiu la pc. Wap-u merge aiurea pe orange Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marees2 Postat Decembrie 3, 2007 Share Postat Decembrie 3, 2007 Cateva intrebari de la un aspirant de super-moto: Ce model de Ktm se potriveste mai bine si e mai fiabil pentru super-moto? Care e treaba asta cu orele d functionare,e valabila si la super-moto? Fata de un Drz400 sm ce tip de Ktm e mai bun la clasa SM? Daca vrei sa ai cat de cat rezultate cel mai potriviit la SM este Ktm Sx, in primul rand din cauza k are doar 4 trepte de viteza (shi conteaza foarte mult). Cu Lc4 nu poti intra asha bine pe viraj shi asta are 5 trepte de viteze ca shi exc-ul de altfel. Bafta in alegere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_nightwishX Postat Decembrie 3, 2007 Share Postat Decembrie 3, 2007 Daca vrei sa ai cat de cat rezultate cel mai potriviit la SM este Ktm Sx, in primul rand din cauza k are doar 4 trepte de viteza (shi conteaza foarte mult). Cu Lc4 nu poti intra asha bine pe viraj shi asta are 5 trepte de viteze ca shi exc-ul de altfel. Bafta in alegere. sarumana ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Decembrie 3, 2007 Autor Share Postat Decembrie 3, 2007 Da cum are campionul mondial( arata asa si atat in rest n-are nimic comun in afara ca are 2 roti ),normal,un motor de curse trebuie intretinut ca atare.. <small>--- Mesaj completat în 02 Dec 2007 19:09 -------------</small><br/> Inteleg si respect asta Offtopic:ff frumos supermotoul:)) e clar motorul de curse nu prea are legatura cu cele de serie ma refer la exc dar sunt oricum motoare f pretentioase..cine vrea fiabilitate si confort sa caute altceva...bmw,suzuki..etc ps ma gandeam ca iti place mai mult roaba.... --- Mesaj completat în 03 Dec 2007 14:12 ------------- sarumana ... daca vrei un supermoto de mare performanta (nu numai sa te dai prin oras cu el)modifica un exc sau un sx de capacitate mare....pune-i o evacuare akrapovic si arde-o..... lc4 face si el fata cu brio dar nu are centrul de greutate al exc-ului si nu e la fel de manevrabil... am pus o poza cu un SM bestial acum cateva post-uri..inspira-te... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrxx Postat Decembrie 3, 2007 Share Postat Decembrie 3, 2007 e clar motorul de curse nu prea are legatura cu cele de serie ma refer la exc dar sunt oricum motoare f pretentioase..cine vrea fiabilitate si confort sa caute altceva...bmw,suzuki..etc ps ma gandeam ca iti place mai mult roaba.... <small>--- Mesaj completat în 03 Dec 2007 14:12 -------------</small><br/> daca vrei un supermoto de mare performanta (nu numai sa te dai prin oras cu el)modifica un exc sau un sx de capacitate mare....pune-i o evacuare akrapovic si arde-o..... lc4 face si el fata cu brio dar nu are centrul de greutate al exc-ului si nu e la fel de manevrabil... am pus o poza cu un SM bestial acum cateva post-uri..inspira-te... Si nici roaba nu-i mai prejos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_nightwishX Postat Decembrie 3, 2007 Share Postat Decembrie 3, 2007 am vazut-o ..mdea . imi fac sange rau . o sa iau un exc de capacitate mare o sa ii pun niste tobe.. inca ma gandeam la DRZ 400 SM . e mai fiabil ca un KTM ? sincer sa fiu nimanui nu ii prea place sa stea cu surubelnita in motor, nu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Decembrie 3, 2007 Autor Share Postat Decembrie 3, 2007 (editat) am vazut-o ..mdea . imi fac sange rau . o sa iau un exc de capacitate mare o sa ii pun niste tobe.. inca ma gandeam la DRZ 400 SM . e mai fiabil ca un KTM ? sincer sa fiu nimanui nu ii prea place sa stea cu surubelnita in motor, nu ? definitiv e mai fiabil..avem pe cineva in grup care si-a luat un drz-400 sm...ia schimbat rotile pentru enduro...dar cum spune si el e departe departe de ktm..e o diferenta ca intre o pisica salbatica care vaneaza sa traiasca si una persana care mananca wiskas de cand s-a nascut... ps daca vrei sa folosesti sm-ul si ptr enduro tre sa cumperi roata noua ptr spate ca nu se potriveste nici un cauciuc cramponat..exista ceva ceva la mitas dar pe orice namol te-a vazut sfantul Editat Decembrie 3, 2007 de atillas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_nightwishX Postat Decembrie 3, 2007 Share Postat Decembrie 3, 2007 definitiv e mai fiabil..avem pe cineva in grup care si-a luat un drz-400 sm...ia schimbat rotile pentru enduro...dar cum spune si el e departe departe de ktm..e o diferenta ca intre o pisica salbatica care vaneaza sa traiasca si una persana care mananca wiskas de cand s-a nascut... ps daca vrei sa folosesti sm-ul si ptr enduro tre sa cumperi roata noua ptr spate ca nu se potriveste nici un cauciuc cramponat..exista ceva ceva la mitas dar pe orice namol te-a vazut sfantul cum . .e mai fiabil DRZ=-ul vrei sa zici ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi bv Postat Decembrie 3, 2007 Share Postat Decembrie 3, 2007 ma gandeam la DRZ 400 SM . e mai fiabil ca un KTM ? sincer sa fiu nimanui nu ii prea place sa stea cu surubelnita in motor, nu ? Cine a zis ca stam toata ziua cu surubelnita in motor? Primul KTM pe care l-am avut a fost un LC 4 de 400 din 97 si vreau sa-ti zic ca nu am facut absolut nimic la el in afara de schimb de ulei si filtre si bineinteles restul consumabilelor. Am facut cu el aprox. 1000 de km/luna in regim hard enduro incepand din august 2006 si pana in iunie 2007 cu exceptia lunilor noi. dec. si ian. Nici macar bujia nu am scos-o(nu am avut cheie). Mi-a pornit intotdeauna la prima pedala. L-am dat unui tip din Bacau si mai vorbim din cand in cand si zice ca porneste la fel de usor. In iulie am luat un EXC de 400 din 2000 si nici la asta nu am mesterit prea mult. Am schimbat consumabile; ulei, filtre, placute, pinioane, cauciucuri......asa ca mai lasati-o pe aia cu fiabilitatea. Uite-te si tu la poze de prin competitii si ai sa vezi ca mai mult de jumatate sunt KTM....De ce? ca nici ieftine nu sunt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Decembrie 3, 2007 Autor Share Postat Decembrie 3, 2007 cum . .e mai fiabil DRZ=-ul vrei sa zici ? definitiv..motoarele de suzuki sunt recunoscute ptr fiabilitate..dar repet dupa ce m-am dat jos de pe exc-u drz-ul mi s-a parut jucarie de copii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_nightwishX Postat Decembrie 3, 2007 Share Postat Decembrie 3, 2007 definitiv..motoarele de suzuki sunt recunoscute ptr fiabilitate..dar repet dupa ce m-am dat jos de pe exc-u drz-ul mi s-a parut jucarie de copii ei bine . .un 525 EXC sau DRZ 400 SM . .asta imi era alegerea . . auzisem ceva de un CCM 400 de la un prieten ? e un motor de suzu pus pe cadru de KTM ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Decembrie 3, 2007 Autor Share Postat Decembrie 3, 2007 Cine a zis ca stam toata ziua cu surubelnita in motor? Primul KTM pe care l-am avut a fost un LC 4 de 400 din 97 si vreau sa-ti zic ca nu am facut absolut nimic la el in afara de schimb de ulei si filtre si bineinteles restul consumabilelor. Am facut cu el aprox. 1000 de km/luna in regim hard enduro incepand din august 2006 si pana in iunie 2007 cu exceptia lunilor noi. dec. si ian. Nici macar bujia nu am scos-o(nu am avut cheie). Mi-a pornit intotdeauna la prima pedala. L-am dat unui tip din Bacau si mai vorbim din cand in cand si zice ca porneste la fel de usor. In iulie am luat un EXC de 400 din 2000 si nici la asta nu am mesterit prea mult. Am schimbat consumabile; ulei, filtre, placute, pinioane, cauciucuri......asa ca mai lasati-o pe aia cu fiabilitatea. Uite-te si tu la poze de prin competitii si ai sa vezi ca mai mult de jumatate sunt KTM....De ce? ca nici ieftine nu sunt. daca ingrijesti motorul de la inceput sau il repari si apoi ai grija de el nu cred ca se strica doar daca are cate un defect de fabricatie...ma alatur si eu lui gabi si f serios la ktm-urile mele(am avut 5 buc pana in prezent) nu am facut decat intretinere..adica ulei,filtre,placute,cate un simering care pisa,maruntisuri care apar la toate motoarele... --- Mesaj completat în 03 Dec 2007 15:40 ------------- ei bine . .un 525 EXC sau DRZ 400 SM . .asta imi era alegerea . . auzisem ceva de un CCM 400 de la un prieten ? e un motor de suzu pus pe cadru de KTM ? spre norocul tau avem si un ccm in gasca si m-am dat cu el ..motorul este definitiv suzuki drz 400,are telescoape ktm,este un amestec de marci cumparate si ansamblate si vandute ca ccm..ce am observat ca are bascula mult mai lunga ca la ktm si e destul de dificil de controlat pe coborari...in rest este in regula ..nu poti sa ai pretentii de ktm...si inca o treaba sunt f putine in romania...nu stiu nimic de servisare sau de piese..dar nu este discutie care sa cadreze cu topicul de fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sasa25 Postat Decembrie 4, 2007 Share Postat Decembrie 4, 2007 am vazut-o ..mdea . imi fac sange rau . o sa iau un exc de capacitate mare o sa ii pun niste tobe.. inca ma gandeam la DRZ 400 SM . e mai fiabil ca un KTM ? sincer sa fiu nimanui nu ii prea place sa stea cu surubelnita in motor, nu ? Daca vrei performanta iei un KTM, daca vrei fiabilitate sa nu stai cu surubernita pe el ia DRZ 400 SM cred ca n-o sa-ti para rau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Decembrie 5, 2007 Share Postat Decembrie 5, 2007 M-am dat cu un KTM 450 EXC-F . Puterea o dezvolta foarte controlabil . Treapta 1 este parca un picut cam lunga dar nu deranjeaza . Fata de Yamaha YZ400 care este brutala e mult mai prietenos . Concluzia : incintator ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moz Postat Decembrie 5, 2007 Share Postat Decembrie 5, 2007 (editat) Important pt posesorii de 450/530 exc-r 08 http://www.ktm.com/fileadmin/systemdata/do...ne_oil_E_34.pdf nu stiu daca stiati sau s a mai discutat da ... Editat Decembrie 5, 2007 de moz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Decembrie 5, 2007 Share Postat Decembrie 5, 2007 Treapta 1 este parca un picut cam lunga dar nu deranjeaza asta depinde foooooarte mult de transmisie. Un dinte in plus sau un minus pe fata si 2-3 pe spate iti schimba motoreta. Depinde la ce-ti trebuie. Eu merg 13/52 ... sa vezi cat de scurte sunt vitezele. Asta e o extrema, insa si cu 14/50 (raport clasic) 1-a si a 2-a sunt suficient de scurte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Decembrie 5, 2007 Share Postat Decembrie 5, 2007 Nu inteleg ce-i cu toata miaunareala despre fiabilitate...cine dumnezeu tine o motocicleta 10 ani ca sa-si puna problema asta? Daca o iei SH aia-i alta treaba poate sa aibe 2 ani si sa fie muci indiferent de marca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Decembrie 5, 2007 Autor Share Postat Decembrie 5, 2007 (editat) Nu inteleg ce-i cu toata miaunareala despre fiabilitate...cine dumnezeu tine o motocicleta 10 ani ca sa-si puna problema asta? Daca o iei SH aia-i alta treaba poate sa aibe 2 ani si sa fie muci indiferent de marca. credeam ca numai eu gandesc asa..eu unu nu as da bani nici daca ar fi din 2007 si are 18.000 rulati.ideea e ca nu poti sa o cumperi ieftin din cauza anului recent de fabricatie,sa iti merite sa bagi diferenta in motor... avem la valcea un exc MUNCIT din 2000...e varza...l-a luat cu 2500 eu,a bagat 1000 eu degeaba in motor ca trebuie schimbat..baga apa in motorsi face uleiul pasta in 10 minute...teoretic trebuie dezmembrat si vandut de piese.... <small>--- Mesaj completat în 05 Dec 2007 20:29 -------------</small><br/>va propun urmatoarele..toti bikerii care au alte motoare decat ktm ii tot dau in sus si in jos cu reparatii fiabilitati,vis a vis de exc ..as vrea sa scrieti ce motoare,ce km,ce an de fabricatie si ce reparatii ati avut in afara de intretinere(ulei,filtre,placute) sau accidente,sa ne lamurim de unde sunt prejudecatile astea... am sa incep eu exc 525 racing/2003/8000km -schimbat rezervor superior ambreiaj exc 525 racing/2006/3500km -nimic exc-f 250 racing/2003/4500 km-nimic(3 bujii pe sezon) Editat Decembrie 5, 2007 de atillas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Decembrie 5, 2007 Share Postat Decembrie 5, 2007 as vrea sa scrieti ce motoare,ce km,ce an de fabricatie si ce reparatii ati avut in afara de intretinere(ulei,filtre,placute) sau accidente,sa ne lamurim de unde sunt prejudecatile astea... Stef, La sportul asta stricaciunile sunt direct proportionale cu chinuiala pe care si-o ia motorul. Iar ajungem la discutia aia cu cat de enduro sau de hard enduro se da fiecare. Eu am vazut baieti care dadeau cu motoarele de toti peretii si am vazut si baieti care se stresau la fiecare cazatura (inclusiv eu acum vreun an ). O sa intre aici un baiat cu un TTR din 90 si o sa-ti zica ca ii schimba uleiul o data la 2 ani si face enduro cu el de 10 si n-a avut nici o problema. Ceea ce poate fi adevarat. Numai ca, repet, e "enduro" si "enduro". Eu am zis-o de 100 de ori - sunt motoare de curse, super fiabile in clasa lor, care trebuiesc intretinute ca niste motoare de curse. Il intretii cum scrie la carte - nu te doare capul! Si mai zic - in momentul asta nu exista nici o motocicleta de enduro de competitii care sa tina la tavaleala cum tine KTM-ul. Si nu o zic eu - o zic enduristi cu experienta care in ultimii ani au inceput sa mearga cu KTM tocmai pentru FIABILITATE. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Decembrie 5, 2007 Share Postat Decembrie 5, 2007 (editat) Exact. Fiabilitate la un enduro eu inteleg sa nu se faca muci atunci cand dai cu el de pamant. Degeaba nu umblii la motor nicodata daca la prima tranta ai rupt ghidonu si ai ramas in varful muntelui. EXC-ul te duce acasa. Editat Decembrie 5, 2007 de gizmo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Decembrie 6, 2007 Autor Share Postat Decembrie 6, 2007 FRATILOR...aveti dreptate si ca sa dau un exemplu la o iesire de antrenamente pe rape la noi langa valcea eu fac motoru lumanare si il arunc sau il scap la vale intre 10 si enspe ori...daca ma intorc fara cele minim 10 trante nu am facut enduro..a venit cateva ture cu noi un tip cu un wr nou nout...la prima freza s-a strambat semicadrul,la fel si cu CCM-ul ....la cate freze am dat eu trebuia sa fiu la al 10 motor..si nu am schimbat la el nimic-nimicuta,urmeaza doar aripa spate si ranforsarea de plastic ca sunt facute varza si legate cu sarma... PS..asa e nu are rost sa incepem iar si iar o discutie dar m-am saturat cand vorbesc cu un ne-portocaliu,care vede ktm-ul si zice bah e frumos dar la fiabilitate...sau moama,tre sa ai un sac de bani sa il intretii...pur si simplu m-am saturat... --- Mesaj completat în 06 Dec 2007 09:09 ------------- asta depinde foooooarte mult de transmisie. Un dinte in plus sau un minus pe fata si 2-3 pe spate iti schimba motoreta. Depinde la ce-ti trebuie. Eu merg 13/52 ... sa vezi cat de scurte sunt vitezele. Asta e o extrema, insa si cu 14/50 (raport clasic) 1-a si a 2-a sunt suficient de scurte haha si eu tot cu 13/52 si tre sa amestec in bezina de ma plictisesc cu schimbatorul cand iesim pe vreun drum forestier..in 200 de metri am schimbat toate treptele..dar discutia asta a mai fost cu cateva pagini in urma... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Decembrie 6, 2007 Share Postat Decembrie 6, 2007 haha si eu tot cu 13/52 si tre sa amestec in bezina de ma plictisesc cu schimbatorul cand iesim pe vreun drum forestier..in 200 de metri am schimbat toate treptele..dar discutia asta a mai fost cu cateva pagini in urma... E alegerea fiecaruia. Eu merg incet si imi place cuplu pe care il am cu transmisia asta. Eu le-am incercat acum cam pe toate si o sa ma opresc la 13/50 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.