Sari la conținut

Hai Portocalii (KTM EXC Rulz)


atillas
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ce e aia benzina amestec? Se gaseste la pompa?

 

da se gaseste la pompa, dar nu la noi ci prin Maroc :rolleyes: si chiar asa se numeste gasoil. :cheers:

asa ca daca vrea pana atunci i-si face amestecul de aici- 150ml ulei 2T la 10L benzina. si cu doar cateva plinuri pe ora ajunge si la pompa :drink: :laugh:

Editat de extremusski
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bujie noua , curata filtru de aer , curata carburatoru ( jigelerele , daca a fost plin cu benzina sa depus tot ulei si infunda jigloarele, am patit )

am reusit sa il pornesc,multam

ce ulei recomandati sa pun si ce cantitate, prsiunea roti fata spate cat

 

asa arata jucaria, am tras de acceleratie ca la transalp si era sa dea cu mine de mama terra

post-12038-0-76022700-1340794385_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am reusit sa il pornesc,multam

ce ulei recomandati sa pun si ce cantitate, prsiunea roti fata spate cat

 

asa arata jucaria, am tras de acceleratie ca la transalp si era sa dea cu mine de mama terra

 

ce bine arata , e ca noua,mai are si gumele originale :peace:

 

poti folosi motul,motorex(sau alt ulei sintetic de calitate) , cam astea sunt cele uzuale care sunt pe la noi , cartea iti da 1:60 la amestec ( la 300-le cel putin) , eu prefer sa pun mai mult , merg cu 1:50 sau 1:55.

presiune poti baga 0.9 bar,nu e regula,e un punct de plecare,depinde de conditile in care te plimbi,mai poti jongla, al mai bine baga un mousse pe spate si ai scapat de griji.

 

ps - punei un scut la motor si da jos claxonu ala :bounce:

 

 

daca pot intreba , cat ai dat pe ea ?

Editat de vargoneti
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce bine arata , e ca noua,mai are si gumele originale :peace:

 

poti folosi motul,motorex(sau alt ulei sintetic de calitate) , cam astea sunt cele uzuale care sunt pe la noi , cartea iti da 1:60 la amestec ( la 300-le cel putin) , eu prefer sa pun mai mult , merg cu 1:50 sau 1:55.

presiune poti baga 0.9 bar,nu e regula,e un punct de plecare,depinde de conditile in care te plimbi,mai poti jongla, al mai bine baga un mousse pe spate si ai scapat de griji.

 

ps - punei un scut la motor si da jos claxonu ala :bounce:

 

 

daca pot intreba , cat ai dat pe ea ?

 

inca nu am dat nimic, am primit-o pt teste, e a sefului meu

daca imi place endureala o sa aflu si cat vrea pe ea

el a cumparat o de noua si a facut cateva iesiri cu ea

pe afisajul electronic imi scrie 14.03 in dreapta, ce reprezinta?

mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inca nu am dat nimic, am primit-o pt teste, e a sefului meu

daca imi place endureala o sa aflu si cat vrea pe ea

el a cumparat o de noua si a facut cateva iesiri cu ea

pe afisajul electronic imi scrie 14.03 in dreapta, ce reprezinta?

mersi

 

cred ca sunt orele de functionare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baieti,aveti idee unde gasesc si eu jucaria din metal care vine imediat langa maneta de acceleratie?

nu stiu cum ii zice,prin ea trec si fac cot cablurile de acceleratie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca sunt orele de functionare

de fapt scria 144,3

si acum scrie 166,4

si m am plimbat vreo ora ca pensionarii

cand schimb vitezele in timpul mersului trag de ambreiaj?

unii enduristi mi au zis ca da, altii ca nu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de fapt scria 144,3

si acum scrie 166,4

si m am plimbat vreo ora ca pensionarii

cand schimb vitezele in timpul mersului trag de ambreiaj?

unii enduristi mi au zis ca da, altii ca nu

 

cred ca 2h, ti s-a parut 1 din cauza etatii

mai bine sa tragi ambreiajul de fiecare data cand poti

daca-l mai ratezi din cand in cand nu e nici o nenorocire

 

repet intrebarea de mai sus cu termocupla pentru toata lumea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

se potriveste CDI-ul de pe exc400, 2003 cu cel de pe 450 model mai nou? nu imi mai da scanteie, el pare intreg, s-a oprit deodatata si fara sa intre in apa sau alte lovituri, socuri. as vrea sa il probez si pe aici nu gasesc decat exc 450.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@grex....nu as pune alt cdi, mai ales daca sunt generatii diferite.

@aurelro...nu cred ca dureaza mai mult de 4 zile la dealer ktm, iar pe stoc pe la altii m-as mira sa gasesti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e vb sa pun alt cdi, as vrea sa il probez pe al meu, sa fiu sigur ca ala e dus si sa cumpar altul. nu-mi vine sa dau comanda pt altul si sa descopar ca e alta buba. sau are cineva o schema de verificare a cdi? la japoneze am gasit de fiecare data, in schimb la ktm nu gasesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

M-am saturat sa dau la pedala, dupa ce-mi termina bateria ventilatorul...

 

Pentru o alegere fericita va rog sa-mi recomandati o baterie ce tine la motorul meu. Mentionez ca eu am acum 12V5Ah/10HR, care pesemne e cam gata, sau e subnutrita

 

Dupa ce o cumpar, sau deodata cu ea ar trebui sa-mi iau si un incarcator? Credeti ca e nevoie de resuscitare sistematica din reteaua hidroelectrica...?

 

 

merci anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@2roti

 

ai mai multe optiuni

1. invata sa dai la pedala, nu e nimic tragic in asta

2. pune un intrerupator prin care sa poti intrerupe ventilatorul cand e motoreta oprita

3. verifica ce altceva nu e in regula, nu e prea uzual ca un exc sa fiarba non stop, chiar si la hardcoreala. poate o transmisie mai scurta, ca sa nu mai patinezi atat ambreiajul? poate incerci trasee prea grele pentru nivelul tau actual? poate termocupla porneste ventilatorul prea devreme.

4. daca nici dupa incarcare bateria nu mai tine atunci schimba-o.(daca tot o descarci cu ventilatorul non stop, e bine sa o incarci dupa fiecare iesire). Eu am folosit doar modelul de serie, yuassa y7bls sau asa ceva. pe 525 am schimbat-o dupa 4 ani, dar ar mai fi mers, desi nu am avut ventilator pe mobra aia niciodata. Da, mai fierbea ocazional :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

M-am saturat sa dau la pedala, dupa ce-mi termina bateria ventilatorul...

 

Pentru o alegere fericita va rog sa-mi recomandati o baterie ce tine la motorul meu. Mentionez ca eu am acum 12V5Ah/10HR, care pesemne e cam gata, sau e subnutrita

 

Dupa ce o cumpar, sau deodata cu ea ar trebui sa-mi iau si un incarcator? Credeti ca e nevoie de resuscitare sistematica din reteaua hidroelectrica...?

 

 

merci anticipat

Ia o baterie de 6-7 amperi, ceva gen YTZ7S. Are aceeasi dimensiune. Dupa ce o cumperi este necesar sa o pui pe redresor, ca si dupa fiecare tura. Un redresor moto, gasesti de la 100 ron

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, sa-i dai mai mult aer. Dar nu in sensul sa saracesti amestecul. Ci sa cureti filtrul de aer sau sa-i pui un filtru de aer mai permisiv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...