robertoo Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 Va salut! Sunt posesorul unui ktm exc 525 din ianuarie 2013,motoreta extrem de fiabila si foarte puternica,nici o problema pana acum si cu putin hard enduro la sarata monteoru pot sa zic.Azi am reusit sa o mai pun in miscare putin dupa 2 luni de hibernat si am iesit pe sosea o tura scurta.Mi a cazut pedala de schimbator la un wheelie si nu stiu cum a fost prinsa pe ax,sigur mai lipseste ceva ca nu sta deloc.Am trecut de la quad la enduro si era cu totul alta prindere acolo la pedala de schimbator.Aici chiar nu pot sa mi dau seama cum vine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 13, 2013 Share Postat Septembrie 13, 2013 Uita-te si tu pe fisele cu piese de pe net, pe manuale de reparatie, etc. N-as zice ca e asa greu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat Septembrie 14, 2013 Share Postat Septembrie 14, 2013 Cine imi spune si mie ce trebuie sa dau jos la un 300 2012 daca vreau sa renunt la pornirea la buton? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alfred Postat Septembrie 14, 2013 Share Postat Septembrie 14, 2013 Electromtoor,bendix,baterie si poti schimba capacul cu unul de 250(fara electromotor)sau poti pune un dop in capacul de 300. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat Septembrie 15, 2013 Share Postat Septembrie 15, 2013 Releu pornire, siguranta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 15, 2013 Share Postat Septembrie 15, 2013 Cu siguranta si cablurile de la borne. Bateria de ceas n-a functionat? Oricum, demarorul ala caraia de alunga toata fauna si flora pe o raza de 5 km.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat Septembrie 15, 2013 Share Postat Septembrie 15, 2013 Cu siguranta si cablurile de la borne. Bateria de ceas n-a functionat? Oricum, demarorul ala caraia de alunga toata fauna si flora pe o raza de 5 km.... nu a mers iti dai seama, tot compar 2 scheme electrice (300 si 250 2009) si vad ca pe langa partea care vreau eu sa o dau jos la 250 mai apare un un CAPACITOR am impresia ca fara asta nu o sa mearga claxonul, stie cineva exact? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 15, 2013 Share Postat Septembrie 15, 2013 Claxonul e greu. Ma mir ca nu l-ai dat jos pana acum. Mai usor e un fluier, d-ala de ceata, sa aduni oile ratacite. Capacitor = Condensator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat Septembrie 22, 2013 Share Postat Septembrie 22, 2013 (editat) ma poate ajuta cineva cu mufa care intra in mufa din poza? Editat Septembrie 22, 2013 de aurelro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Septembrie 24, 2013 Share Postat Septembrie 24, 2013 baieti, ma ajutati va rog cu niste raspunsuri? 1. are cineva codurile de filtru de ulei lung si scurt, la exc250f model 2007? p.s. am ramas paf cand am vazut ca are doua filtre, pana acum nu am mai vazut asa ceva, la moto de strada cel putin. ) 2. voi cat de tare intindeti lantu, sa zicem cand sunteti cu toata greutatea pe moto? ce marja permiteti, cati cm? 3. aveti idee daca 7000 km la un astfel de moto e mult? in sensul ca se apropie momentul de refacut motor? pana acum toti cu care am stat de vorba ziceau de ore de functionare, de aia nu imi dau seama. (ma duc in weekend cu un prieten sa isi ia moto si nu stiu cum sa interpretez acesti 7000 km?!) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Septembrie 24, 2013 Share Postat Septembrie 24, 2013 1. vezi in catalogul de piese - nu am catalog, tocmai de aia va intreb pe voi.. 2. in manualul proprietarului (se gaseste pe net gratuit, cred ca si pe site ul ktm) gasesti exact modalitatea de a regla tenisunea in lant. Dupa ce faci de cateva ori iti dai seama la ochi - ma interesa si o parere a riderilor; de multe ori nu se face ca la carte si e mai bine asa 3. pt 250 as spune ca nu e putin 7000 km, eu cu 525 din 2007 aveam cam 260 ore si 6800 km cand l-am dat, iar cilindru&pistonul erau boboc. Totusi, 250 e mai chinuit. - good info, merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vargoneti Postat Septembrie 24, 2013 Share Postat Septembrie 24, 2013 1. vezi in catalogul de piese - nu am catalog, tocmai de aia va intreb pe voi.. 2. in manualul proprietarului (se gaseste pe net gratuit, cred ca si pe site ul ktm) gasesti exact modalitatea de a regla tenisunea in lant. Dupa ce faci de cateva ori iti dai seama la ochi - ma interesa si o parere a riderilor; de multe ori nu se face ca la carte si e mai bine asa 3. pt 250 as spune ca nu e putin 7000 km, eu cu 525 din 2007 aveam cam 260 ore si 6800 km cand l-am dat, iar cilindru&pistonul erau boboc. Totusi, 250 e mai chinuit. - good info, merci la katemeu , in general le place un lantz un pic mai lasat ca sa zic asa , daca il pui sa stea mai intins tinde sa curga semeringu de la pinion destul de repede(nu stiu cum sa ma exprim , dar cred ca ai inteles ideea , cum a zis si Soso , se vede la ochi destul de usor ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Septembrie 24, 2013 Share Postat Septembrie 24, 2013 Catalogul: http://piesektm.ro/index.php?route=oem/fichefinder#2007/604/2001 Daca alegi o alta fisa, iti arata ce vrei tu in materie de piese, inclusiv preturi aproximative. Eu nu vad decat un singur filtru de ulei, cine ti-a spus ca sunt 2? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Septembrie 25, 2013 Share Postat Septembrie 25, 2013 la katemeu , in general le place un lantz un pic mai lasat ca sa zic asa , daca il pui sa stea mai intins tinde sa curga semeringu de la pinion destul de repede(nu stiu cum sa ma exprim , dar cred ca ai inteles ideea , cum a zis si Soso , se vede la ochi destul de usor ) exact despre asta vorbeam, merci; am inteles ideea Catalogul: http://piesektm.ro/index.php?route=oem/fichefinder#2007/604/2001 Daca alegi o alta fisa, iti arata ce vrei tu in materie de piese, inclusiv preturi aproximative. Eu nu vad decat un singur filtru de ulei, cine ti-a spus ca sunt 2? merci domnule! la R6 am catalog offline, dar asta e si mai bun uite aici am vazut doua filtre, dar e posibil sa fie la alt model...ca e manual de 250/525 SX,MXC,EXC.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 25, 2013 Share Postat Septembrie 25, 2013 Poza aia e dintr-un manual 2000 - 2003. Pana in 2007 au mai fost schimbari. Motoarele mai mari de 250cc au ramas cu doua filtre de ulei. http://piesektm.ro/index.php?route=oem/fichefinder#2007/592/1927 Dar iti poti da seama imediat daca mobra ta are doua sau un filtru de ulei daca te uiti pur si simplu la ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Septembrie 25, 2013 Share Postat Septembrie 25, 2013 pai stiu, dar o am la brasov si nu am acces la ea zilele astea.. merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
akruno Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 De unde imi iau o toba pentru 2 timpi(ktm 300)???a mea se cam dezintegreaza.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
geza.benedekfi Postat Septembrie 30, 2013 Share Postat Septembrie 30, 2013 De unde imi iau o toba pentru 2 timpi(ktm 300)???a mea se cam dezintegreaza.. Daca Te intereseaza... 0744214679 sau PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
akruno Postat Octombrie 1, 2013 Share Postat Octombrie 1, 2013 Intre timp,am comandat una de la fmf,daca mu se va onora comanda te contactez.Mercy de oferta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Octombrie 2, 2013 Share Postat Octombrie 2, 2013 revin cu o alta intrebare. in cazul in care motorul a fost lasat mai jos din amortizorul spate, este complicat sa il ridic la loc? arcul nu cred ca a fost schimbat.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 2, 2013 Share Postat Octombrie 2, 2013 Din pilita imensa de la suspensia spate. Googleste dupa reglarea SAG-ului la dirt bikes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Octombrie 3, 2013 Share Postat Octombrie 3, 2013 Din pilita imensa de la suspensia spate. Googleste dupa reglarea SAG-ului la dirt bikes. da, am dat pe google inainte sa intreb aici si am gasit exact ce zici si tu; totusi, am zis sa va intreb si pe voi. btw am cumparat un excf 250 din 2008 in weekend, pt un prieten. mi se pare ca trage o idee mai bine ca al meu (2007) dar totusi parca imi place mai mult 2007-le. ce-i drept nu l-am testat pe teren foarte accidentat si in conditii cu adevarat grele. oricum, merita toti banii motoarele astea, e distractie la puterea "plus infinit" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovistein Postat Octombrie 5, 2013 Share Postat Octombrie 5, 2013 Salutare tuturor. Ce pareri aveti despre 525 EXC 2006-2007 ? De ce sa imi iau acest motor? si de ce sa nu il iau. Calitati si defecte. il folosesc la ENDUROOO aproape de HARD,aproape. Am mai avut un 250 exc din 99 .. iar acuma un 426 2003 care ma batut la maxim cu datu la carja. Astept pareri cat mai sincere. Sanatate maxima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_jesus Postat Octombrie 5, 2013 Share Postat Octombrie 5, 2013 Salut .De astazi am revenit si eu pe doua roti dar de data asta am schimbat categoria la off road . Deci cum s-ar spune sunt incepator in noroaie. Portocala care probabil o sa ma dea si pe jos e o Exc 300 din 2002. Daca aveti ceva sfaturi si pareri am sa fiu prin zona sa le citesc . Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 6, 2013 Share Postat Octombrie 6, 2013 Salutare tuturor. Ce pareri aveti despre 525 EXC 2006-2007 ? De ce sa imi iau acest motor? si de ce sa nu il iau. Calitati si defecte. il folosesc la ENDUROOO aproape de HARD,aproape. Am mai avut un 250 exc din 99 .. iar acuma un 426 2003 care ma batut la maxim cu datu la carja. Astept pareri cat mai sincere. Sanatate maxima. Cand te va lasa bateria (si te va lasa) si 525-ul te va bate maxim cu datul la carja. Eu, motoarele astea mari 4T, gen 500, 450 si chiar 400, le vad bune pt Paris-Dakar sau enduro peisagistic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.