gabyolty Postat Aprilie 23, 2014 Share Postat Aprilie 23, 2014 cam da! e detasabil cu caterul:)) fostul proprietar era pisica ) are cineva uitat pe undeva axul schimbatorului de viteze la un ktm exc200 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Mai 15, 2014 Share Postat Mai 15, 2014 baieti, aveti vreunu din voi o pedala de la kickstarter in plus? un prieten a reusit sa o distruga.. are un exc250f din 2008. piesa noua am gasit-o, dar ma intereseaza daca stiti pe cineva care ar dori sa vanda piesa SH. bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex padurean Postat Mai 24, 2014 Share Postat Mai 24, 2014 La un motor nou in 2 timpi cate ore trebuie sa ii fac rodajul?aveti idee? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dmikel Postat Mai 25, 2014 Share Postat Mai 25, 2014 (editat) Regleaza carburatia pt. mediul tau, dupa manual. Du-te pe un forestier sa-l duci prin toate vitezele, gaz cam max. 2/3 din plaja vreo 3-4 ore. Pune ulei un pic mai mult in amestec. A doua tura poti sa mergi in padure, nu-i da blana mai mult de 4-5sec. Schimba uleiul la cutie. Dupa inca 5 ore schimba iar uleiul la cutie. Gata, intri in regim normal. Editat Mai 25, 2014 de dmikel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vargoneti Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 dupa multe ore de citit enshpe mii de pareri pe forumuri , am ales varianta de care multi ziceau si nimeni nu se plangea . Incalzesti motorul 2-3 minute la relantiu, ulei pui normal , nu mai mult , meri cu el pe un drum intins , il treci prin toate vitezele o data dupa care ii dai blana. Segmentii se aseaza cand ii dai forja , nu cand il menajezi, si daca este sa cedeze ceva oricum cedeaza in primii metri . Aceasta varianta este daca ai schimbat in el piese ( kit piston etc ). Daca motorul este nou ( adica toata motocicleta ) , cumparat de nou , poti sa ii dai blana linistit , motoarele sunt pornite si forjate inainte sa ajunga la dealer , nu sunt virgine. Faci numa primele 2-3 schimburi de ulei la cutie foarte des , dupa primele ore/ture sa se mai curete de span. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex padurean Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 E noua noutza..am facut 4 ore,cred ca ajunge! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viespe Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 salutare. caut capac aprindere exc 450 2007 SH.....dezmembreaza cineva asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costicsergiu Postat Iulie 13, 2014 Share Postat Iulie 13, 2014 Salutare. Am o problema la incalzirea unui ktm 525, se incalzeste foarte tare si la relanti si in viteza(deci nu in padure ca imi este frica sa nu in calesc), am termocupla care lucreaza corect+radiator pe furtun. Dupa 5-10 min de la pornire porneste termocupla iar dupa inca 5 min, radiaza foarte mare caldura si fierbe apa. Distributia este pusa la punct iar termostatul lucreaza corect deoarece recircula apa din radiatoare, antigelul este la nivel, nu scoate gram de fum... Tin sa mentionez ca am jiglerul de 85, mie mi se pare prea mare si as vrea sa il schimb , care ar fi cel stock ? Va rog mult ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 la orice motor, saracirea amestecului creste temepratura de ardere, deci incinge motorul. E f probabil ca marirea dimensiunii cuielor sa te ajute la problema. 525 se incalzeste daca e tinut la ralanti mult, dar in padure il fierbeam doar cand erau pasaje dificile, cu mers pe langa ea, patinat, etc. Am observat ca se incalzea mai rapid cand patinam ambreiajul. Verifica sa functioneze corect termostatul, poate deschide la temperatura prea inalta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dmikel Postat Iulie 16, 2014 Share Postat Iulie 16, 2014 (editat) Salutare. Am o problema la incalzirea unui ktm 525, se incalzeste foarte tare si la relanti si in viteza(deci nu in padure ca imi este frica sa nu in calesc), am termocupla care lucreaza corect+radiator pe furtun. Dupa 5-10 min de la pornire porneste termocupla iar dupa inca 5 min, radiaza foarte mare caldura si fierbe apa. Distributia este pusa la punct iar termostatul lucreaza corect deoarece recircula apa din radiatoare, antigelul este la nivel, nu scoate gram de fum... Tin sa mentionez ca am jiglerul de 85, mie mi se pare prea mare si as vrea sa il schimb , care ar fi cel stock ? Va rog mult ! fierbe ? Pierzi apa (antigel) ? ce inseamna la tine "se incalzeste foarte tare" ? Vad ca zici ca antigelul este la nivel.........E normal ca motorul sa fie cald doar nu vrei sa ramana rece in timp ce mergi. Asta nu inseamna neaparat ca are o problema..... Editat Iulie 16, 2014 de dmikel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costicsergiu Postat Iulie 17, 2014 Share Postat Iulie 17, 2014 Salut. Incalzit, inseamna ca dupa 1 min de la pornire, seara tobele se inrosesc pe o distanta de 30-40 si este imposibil de mers cu motorul pentru ca se incalzeste foarte tare. Jiglerul principal este de 162 iar in carte ar trebui sa fie de 178, restul jiglerelor sunt ca in carte. Credeti ca de la diferenta asta mica se poate incalzi asa tare? Sistemul de racire functioneaza perfect. Se poate sa fie ceva de la aprindere ? Va rog un mic ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dmikel Postat Iulie 17, 2014 Share Postat Iulie 17, 2014 diferenta nu e "chiar asa mica". si da , amestecul mai sarac incalzeste mai tare, insa ca sa ajungi in plaja jiglerului principal tre sa ai gazul deschis > jumate. Verifica si cuiul + jigler mic + pilot. Si tobele se inrosesc frecvent la 4T nu e ceva extraordinar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costicsergiu Postat Iulie 17, 2014 Share Postat Iulie 17, 2014 Starter jigler ii de 85 ca in carte iar pilot jigler ii de 45 iar in carte trebuie sa fie de 42 nu cred ca poate fi problema asta. Problema ar mai fi, acceleratia. Nu se accelereaza instant cum ar trebui sa se accelereze un 525. Cand ii dai acceleratie, da sa moara. Iar surplusul de benzina care il da carburatorul functioneaza perfect. Senzorul de acceleratie (TPS) poate provoca problema asta? Tin sa mentionez ca motorul este montat pe un Polaris 525 2008 IRS , dar este identic cu unul de pe un exc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Iulie 18, 2014 Share Postat Iulie 18, 2014 Gasesc si eu pe la cineva un manual de service ( nu owner manual) pt un 2010 KTM 250EXC in format electronic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Iulie 19, 2014 Share Postat Iulie 19, 2014 recomandati un anumit kit de lant pt exc250f? trebe sa il schimb si nu stiu ce sa aleg?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
twingoo Postat Iulie 20, 2014 Share Postat Iulie 20, 2014 Ceva pareri de la actuali/fosti detinatori de KTM EXC 125 modelul 2006? Tin sa mentionez ca sunt mai putin decat incepator in ale "caprelor" de cross, am mers 2 ani pe un BMW F650 si putin pe un Transalp '99. Cat de drastica va fi schimbarea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costicsergiu Postat Iulie 20, 2014 Share Postat Iulie 20, 2014 (editat) Salut. Incalzit, inseamna ca dupa 1 min de la pornire, seara tobele se inrosesc pe o distanta de 30-40 si este imposibil de mers cu motorul pentru ca se incalzeste foarte tare. Jiglerul principal este de 162 iar in carte ar trebui sa fie de 178, restul jiglerelor sunt ca in carte. Credeti ca de la diferenta asta mica se poate incalzi asa tare? Sistemul de racire functioneaza perfect. Se poate sa fie ceva de la aprindere ? Va rog un mic ajutor. Rezolvare problema. Am schimbat carburatorul cu unul de 36mm de pe un drz si acuma merge perfect, dar a aparut alta problema. Dupa o plimbare de 1 ora motorul avand o temperatura optima de functionare, a inceput sa dea rateuri si sa nu se mai accelereze pana cand sa oprit. Dupa 5 min a pornit sfert de cheie, dar nu merge mai mult de 5 min pana se incalzeste si iara se opreste. Deci dupa oprire daca il lasi 5 min porneste sfert si merge inca 5 min pana se opreste iar. Motorul are compresie buna, jocul la supape este perfect, lucreaza la o temperatura buna, distributia nu este sarita, bobina de inductie pusa noua(dar degeaba). Se poate sa fie aprinderea acuma ? Tin sa mentionez ca nici nu incarca bateria... Am desfacut capacul de pe partea stanga nu se vede nimica ars.. Cum as putea verifica aprinderea? Editat Iulie 20, 2014 de costicsergiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan d Postat Iulie 20, 2014 Share Postat Iulie 20, 2014 Ceva pareri de la actuali/fosti detinatori de KTM EXC 125 modelul 2006? Tin sa mentionez ca sunt mai putin decat incepator in ale "caprelor" de cross, am mers 2 ani pe un BMW F650 si putin pe un Transalp '99. Cat de drastica va fi schimbarea? ca unul care a trecut si el de pe un F650 pe un EXC125 (2010), primul lucru pe care l-am observat a fost ca EXC-ul trebuie tinut mai turat (e 2T). Si are intervale de service in ore. Si desi are 6 viteze, cand ai ajuns in a 3-a pe offroad deja esti maro in pantaloni. Si e de 2 ori mai usoara, pare jucarie (una puternica!!) Si imi pare rau ca am dat F650-ul , as fi vrut sa le tin pe amandoua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Septembrie 14, 2014 Share Postat Septembrie 14, 2014 Salutare, ma intereseaza si pe mine daca are cineva aruncat prin casa un surub de la aerisitoarele de furca. Ma intereseaza surubul original nu aerisitorul...daca aveti, dati mi si mie un semn... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragossss Postat Octombrie 30, 2014 Share Postat Octombrie 30, 2014 (editat) Salut, ma poate ajuta cineva cu un manual de service pt ktm 200 exc 2010 ? Editat Octombrie 30, 2014 de dragossss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Octombrie 30, 2014 Share Postat Octombrie 30, 2014 Salut, ma poate ajuta cineva cu un manual de service pt ktm 200 exc 2010 ? M-am chinuit indeajuns sa caut si eu un manual de SERVICE nu owner, nu spare parts manual dar se pare ca nu prea exista pe nicaieri... daca faci rost de el in format electronic , te rog da-mi si mie un semn ca am si eu nev pt un 250.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vargoneti Postat Octombrie 30, 2014 Share Postat Octombrie 30, 2014 M-am chinuit indeajuns sa caut si eu un manual de SERVICE nu owner, nu spare parts manual dar se pare ca nu prea exista pe nicaieri... daca faci rost de el in format electronic , te rog da-mi si mie un semn ca am si eu nev pt un 250.... dai o bere si te rezolv eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Octombrie 31, 2014 Share Postat Octombrie 31, 2014 dau dau ce bere? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flaudili2 Postat Noiembrie 20, 2014 Share Postat Noiembrie 20, 2014 Salut portocalii, Am un KTM 300 exc din anul 2003 care imi arde farul in 3 minute. Imi poate spune cineva care este cauza si ce sa-i fac sa nu-mi mai arda becul?? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 20, 2014 Share Postat Noiembrie 20, 2014 Releul. Vezi ca exista pe net manuale de reparatie pt 2003. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.