black_jesus Postat Iulie 13, 2015 Share Postat Iulie 13, 2015 Salutare . Stie cineva cine reface cilindrii cu nikasil? Am un ktm de 300 si s-a cam stricat (de tot) » Post actualizat in 13 Jul 2015 13:54si niste poze cu cilindrul si pistonul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Iulie 14, 2015 Share Postat Iulie 14, 2015 Cauta si tu renicasilari cilibdru. Se face pe 'afara' si costa cam 200-250 fara sa fie zgariat. La fiecare zgarietura ce trebuie incarcata se mai adauga 10-20-30 de euro. Sfatul meu: http://olx.ro/oferta/cilindru-ktm-ID2ULrB.html#94eb021b8c Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat Iulie 14, 2015 Share Postat Iulie 14, 2015 (editat) are cineva un bloc de lumini de vanzare? evident de ktm cod: 50311070000 Editat Iulie 14, 2015 de aurelro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Iulie 23, 2015 Share Postat Iulie 23, 2015 salutare,am un gg ec 200 cu carb ca pe ktm si multe altele adica keihin pwk 38. Momentan am pilot jet 40 main jet 175 si cui NEDH. Intrebarea e daca merge bn pilot jet cu cuiul asta? simt ca e cam bogat amestecul pe ture joase. Scuzati de intrebarea asta plasata aici dar mi se pare cel mai activ topic in sectiunea hard enduro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Iulie 27, 2015 Share Postat Iulie 27, 2015 E prea bogat pe ture joase, nu prea influenteaza main jetul acolo. Ideea e ca ju stiu cum sa combin cuiul NEDH, cui foarte bun îmi place mult cum e facut sa distribuie puterea insa nu stiu ce pilot e bun pt el avand in vedere ca acest cui de suzuki e unul pt amestec bigat. E musai un pilot mai mare? Sau sa merg pe 40, momentan am 42. » Post actualizat in 27 Jul 2015 07:43 Dupa manual de ktm ar trebuii sa am 45 cui nozg si main 178, ceea ce mi se pare prea bogat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 27, 2015 Share Postat Iulie 27, 2015 Daca e prea bogat la ture joase, mai degraba iti trebuie un jigler de relanti (pilot jet) mai mic si surubul de aer/amestec/bla bla mai desfacut. La motoare uzate, setarile din manual nu mai sunt valabile. La mine, siguranta acului (jet needle) e cu 2 pozitii mai sus..... Jiglerul principal (main jet/needle jet) il simti doar cu gazul deschis la maxim. Combinatia ac - jigler principal o simti doar la turee medii si inalte. La ture joase si la relanti conteaza cel mai mult forma suberului si, binenteles, setarile circuitului de relanti (pilot jet + desfiletare surubel). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Iulie 27, 2015 Share Postat Iulie 27, 2015 Avusem suber #5 acum am pus #6 mare diferenta, altfel accelereaza acum, insa e acel compromis, merge mobra bine pe joase fara sa se balbaie dar iti lipseste cuplul. Oricum maine am sa probez o noua combinatie.Ma tem ca pilot jet de 40 sa nu fie prea mic pt cui NEDH. Ramane sa vad. Cu combinatia actula am un consum nesimtit de bun insa e cam palid motorul, sa zic asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 27, 2015 Share Postat Iulie 27, 2015 Uf! Pilot jet-ul nu are legatura cu cuiul. Are legatura cu surubelul. Cuiul are legatura cu main jetul. E absurd sa zici ca pilot jetul 40 e prea mic pt cuiul nedh. E ca si cum ai zice ca roata spate e prea mare pt ghidon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Iulie 27, 2015 Share Postat Iulie 27, 2015 Sa fie asa? Înseamnă ca cei de pe gasgasrider.com nu prea le au cu jettingul... nu am prea gasit informatii cu privire la cuiul NEDH dar vazusem ca se specifica de multe ori legatura dintre pilot si cui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 27, 2015 Share Postat Iulie 27, 2015 Poate se refera la intrepatrunderea dintre functionarea la relanti si turatii mici (unde conteaza circuitul de relanti al carbului si este reglat de pilot jet si surubul de "aer") si functionarea la turatii medii ( unde conteaza circuitul principal al carbului si este reglat de forma siberului si de pozitia/forma cuiului). La tuatii mari conteaza doar main jet-ul. Am asociat turatiile cu deschiderea acceleratiei. Adica turatii maxime = deschidere totala a acceleratiei. Stii, cam orice carb are 3 circuite de benzina: principal, relanti si rece. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Iulie 27, 2015 Share Postat Iulie 27, 2015 Ce cui folosesti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 27, 2015 Share Postat Iulie 27, 2015 nozi si nozh. Nu m-am hotarat. Pilot jet 35, main jet 160, a doua crestatura pe cui, 2.5 ture la surubel. Totul departe de standard. Dar carbul e 36, nu 38. Si mobra e EXC 200 2010. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Iulie 27, 2015 Share Postat Iulie 27, 2015 Da, carbul de 36 are nevoie de alte setari.Ma mir ca folosesti cuiue de KTM, majoritatea folosesc cuie de suzi honda si yamaha. Pe forumuri de Ktm ziceau ca e greu de setat carbul cu cuie originale. Incearca ceva de la suzuki, trage foarte bine si liniar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi200exc Postat Iulie 28, 2015 Share Postat Iulie 28, 2015 PE 200 am avut succes cu acul de honda R 1370 dka.cu main mai mare,ptr ca cere acul...200-le meu a devenit alta mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_jesus Postat Iulie 30, 2015 Share Postat Iulie 30, 2015 eu am trimis cilindrul la fabrica, a fost aproape 400 euro in care a intrat transportul si pistonul nou, cota zero. La mine una din "ghearele" de la fusta cilindrului era rupta La ce fabrica? mai ai ceva date de contact? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat August 16, 2015 Share Postat August 16, 2015 Salut,am o problema la un 525 din 2004,am bagat ulei motorex cross power 10w50 si am constatat ca in circa 12 ore am completat cca 200 de ml si azi cand i-am schimbatam scos doar un litru de ulei,deci mi-ar fi mancat cca 500 de ml in circa 12 ore si aproximativ 800 de km? pare cam mult,nu da fum,am verificat si in sarcina,si nici sa curga grav,la 500 de ml consumati ar trebui sa faca balta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat August 28, 2015 Share Postat August 28, 2015 In 12 ore ai facut 800 km? Parca ai mers pe sosea. In 15 ore fac cam 200-300 km prin padure. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat August 28, 2015 Share Postat August 28, 2015 Da e supermoto,dar am facut pe serpentine plus ca pe dn nu l-am tinut constant intr-o turatie,l-am dus intr-o plaja mare de turatii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Septembrie 18, 2015 Share Postat Septembrie 18, 2015 Pt supermoto parca se schimba la 1000 km uleiul pa KTM. Sau dupa fiecare cursa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat Octombrie 6, 2015 Share Postat Octombrie 6, 2015 stie cineva ce dimensiuni are oringul de la kickstarter la ktm de dupa 2012? in carte nu scrie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu2000v Postat Octombrie 6, 2015 Share Postat Octombrie 6, 2015 Pare a fi semering acolo 19x30x7 (la 300 XC 2015). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 6, 2015 Share Postat Octombrie 6, 2015 (editat) stie cineva ce dimensiuni are oringul de la kickstarter la ktm de dupa 2012? in carte nu scrie Masoara interiorul din pedala, masoara exteriorul stutzului si afli grosimea. Iei un O-ring putin mai mic la interior si putin mai gros. M-as uita la al meu, dar precis e prea turtit ca sa-l masor. Orice o-ring e bun, daca incape. Editat Octombrie 6, 2015 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat Octombrie 6, 2015 Share Postat Octombrie 6, 2015 stiu Andrei, dar vreau unul la fel ca cel original, si eu l-as masura dar sigur nu mai e ca la inceput ca de aia vreau sa il schimb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 6, 2015 Share Postat Octombrie 6, 2015 N-auzi? Pune oricare oring incape. Si de robineti sanitari. Acum ma gandesc ca merge sa etansezi cu oring plus silicon sanitar, sa nu intre mizeria. Nu e vre-un element de motor pe unde sa iasa ulei sau altceva complex. Si mai adanceste, cu un burghiu, gaurica pt bilutza. Si vaselina marina, hidrofoba, etc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat Octombrie 7, 2015 Share Postat Octombrie 7, 2015 moooooooooor, daca nu sti despre ce e vorba de ce te bagi in discutie nu e de etansare, nu e nici un ulei, e pentru ca sa stea pedala la locul ei pliata ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.