andrei belcic Postat Iulie 27, 2015 Share Postat Iulie 27, 2015 Poate se refera la intrepatrunderea dintre functionarea la relanti si turatii mici (unde conteaza circuitul de relanti al carbului si este reglat de pilot jet si surubul de "aer") si functionarea la turatii medii ( unde conteaza circuitul principal al carbului si este reglat de forma siberului si de pozitia/forma cuiului). La tuatii mari conteaza doar main jet-ul. Am asociat turatiile cu deschiderea acceleratiei. Adica turatii maxime = deschidere totala a acceleratiei. Stii, cam orice carb are 3 circuite de benzina: principal, relanti si rece. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Iulie 27, 2015 Share Postat Iulie 27, 2015 Ce cui folosesti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 27, 2015 Share Postat Iulie 27, 2015 nozi si nozh. Nu m-am hotarat. Pilot jet 35, main jet 160, a doua crestatura pe cui, 2.5 ture la surubel. Totul departe de standard. Dar carbul e 36, nu 38. Si mobra e EXC 200 2010. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Iulie 27, 2015 Share Postat Iulie 27, 2015 Da, carbul de 36 are nevoie de alte setari.Ma mir ca folosesti cuiue de KTM, majoritatea folosesc cuie de suzi honda si yamaha. Pe forumuri de Ktm ziceau ca e greu de setat carbul cu cuie originale. Incearca ceva de la suzuki, trage foarte bine si liniar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi200exc Postat Iulie 28, 2015 Share Postat Iulie 28, 2015 PE 200 am avut succes cu acul de honda R 1370 dka.cu main mai mare,ptr ca cere acul...200-le meu a devenit alta mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_jesus Postat Iulie 30, 2015 Share Postat Iulie 30, 2015 eu am trimis cilindrul la fabrica, a fost aproape 400 euro in care a intrat transportul si pistonul nou, cota zero. La mine una din "ghearele" de la fusta cilindrului era rupta La ce fabrica? mai ai ceva date de contact? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat August 16, 2015 Share Postat August 16, 2015 Salut,am o problema la un 525 din 2004,am bagat ulei motorex cross power 10w50 si am constatat ca in circa 12 ore am completat cca 200 de ml si azi cand i-am schimbatam scos doar un litru de ulei,deci mi-ar fi mancat cca 500 de ml in circa 12 ore si aproximativ 800 de km? pare cam mult,nu da fum,am verificat si in sarcina,si nici sa curga grav,la 500 de ml consumati ar trebui sa faca balta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat August 28, 2015 Share Postat August 28, 2015 In 12 ore ai facut 800 km? Parca ai mers pe sosea. In 15 ore fac cam 200-300 km prin padure. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat August 28, 2015 Share Postat August 28, 2015 La ce fabrica? mai ai ceva date de contact? vertex in germania. A relationat cu ei un amic din brasov care are service moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat August 28, 2015 Share Postat August 28, 2015 Da e supermoto,dar am facut pe serpentine plus ca pe dn nu l-am tinut constant intr-o turatie,l-am dus intr-o plaja mare de turatii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Septembrie 18, 2015 Share Postat Septembrie 18, 2015 Pt supermoto parca se schimba la 1000 km uleiul pa KTM. Sau dupa fiecare cursa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat Octombrie 6, 2015 Share Postat Octombrie 6, 2015 stie cineva ce dimensiuni are oringul de la kickstarter la ktm de dupa 2012? in carte nu scrie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu2000v Postat Octombrie 6, 2015 Share Postat Octombrie 6, 2015 Pare a fi semering acolo 19x30x7 (la 300 XC 2015). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 6, 2015 Share Postat Octombrie 6, 2015 (editat) stie cineva ce dimensiuni are oringul de la kickstarter la ktm de dupa 2012? in carte nu scrie Masoara interiorul din pedala, masoara exteriorul stutzului si afli grosimea. Iei un O-ring putin mai mic la interior si putin mai gros. M-as uita la al meu, dar precis e prea turtit ca sa-l masor. Orice o-ring e bun, daca incape. Editat Octombrie 6, 2015 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat Octombrie 6, 2015 Share Postat Octombrie 6, 2015 stiu Andrei, dar vreau unul la fel ca cel original, si eu l-as masura dar sigur nu mai e ca la inceput ca de aia vreau sa il schimb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 6, 2015 Share Postat Octombrie 6, 2015 N-auzi? Pune oricare oring incape. Si de robineti sanitari. Acum ma gandesc ca merge sa etansezi cu oring plus silicon sanitar, sa nu intre mizeria. Nu e vre-un element de motor pe unde sa iasa ulei sau altceva complex. Si mai adanceste, cu un burghiu, gaurica pt bilutza. Si vaselina marina, hidrofoba, etc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat Octombrie 7, 2015 Share Postat Octombrie 7, 2015 moooooooooor, daca nu sti despre ce e vorba de ce te bagi in discutie nu e de etansare, nu e nici un ulei, e pentru ca sa stea pedala la locul ei pliata ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 7, 2015 Share Postat Octombrie 7, 2015 (editat) L-ai desfacut ca sa afirmi ca rolul o-ringului e sa stea pedala pliata? Daca intradevar nu ai biluta si arculet acolo, inseamna ca le-ai pierdut. Anyway, cum vrei sa-ti furnizeze cineva informatia solicitata de tine daca, pe schema explodata nu e figurat oringul iar oricine si-ar desface pedala va avea de masurat un oring deja turtit? Astepti raspunsul de la cineva care asambleaza mobrele, vreun forumist care are prieteni in fabrica de la Mattighofen? Editat Octombrie 7, 2015 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Octombrie 7, 2015 Share Postat Octombrie 7, 2015 moooooooooor, daca nu sti despre ce e vorba de ce te bagi in discutie nu e de etansare, nu e nici un ulei, e pentru ca sa stea pedala la locul ei pliata ... La modelul de pedala veche 2004-2010 nu este oring, ci o garnitura de plastic care cu timpul se uzeaza si nu mai functioneaza bine pedala. Asta am observat cand desfacut sa ung pedala. Eu am pus o shaiba subtire valurita care isi face treaba bine. Garnitura originala nu se gaseste de cumparat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat Octombrie 7, 2015 Share Postat Octombrie 7, 2015 (editat) L-ai desfacut ca sa afirmi ca rolul o-ringului e sa stea pedala pliata? Daca intradevar nu ai biluta si arculet acolo, inseamna ca le-ai pierdut. Anyway, cum vrei sa-ti furnizeze cineva informatia solicitata de tine daca, pe schema explodata nu e figurat oringul iar oricine si-ar desface pedala va avea de masurat un oring deja turtit? Astepti raspunsul de la cineva care asambleaza mobrele, vreun forumist care are prieteni in fabrica de la Mattighofen? esti simpatic foc te pup! Editat Octombrie 7, 2015 de aurelro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ktm2stroke Postat Octombrie 13, 2015 Share Postat Octombrie 13, 2015 Salut ! Stie cineva unde as putea gasi o sticla pentru far la modelul ktm 2005 ? sau tot farul. Sau este cineva care are ? Imi cer scuze daca am postat unde nu trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi200exc Postat Noiembrie 23, 2015 Share Postat Noiembrie 23, 2015 nu o sa gasesti sticla de far separat,poate doar de la cineva care l-a spart si a scapat sticla(mai rar asa ceva) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cazacu Daniel Postat Decembrie 12, 2015 Share Postat Decembrie 12, 2015 salut am un ktm 520 exc din 2002. si nu are termostat e grav sau merge si asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sebaca Postat Decembrie 12, 2015 Share Postat Decembrie 12, 2015 N are nimic. Eu merg fara el din 2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cazacu Daniel Postat Decembrie 13, 2015 Share Postat Decembrie 13, 2015 multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.