Sari la conținut

Hai Portocalii (KTM EXC Rulz)


atillas
 Share

Postări Recomandate

Poate se refera la intrepatrunderea dintre functionarea la relanti si turatii mici (unde conteaza circuitul de relanti al carbului si este reglat de pilot jet si surubul de "aer") si functionarea la turatii medii ( unde conteaza circuitul principal al carbului si este reglat de forma siberului si de pozitia/forma cuiului). La tuatii mari conteaza doar main jet-ul. Am asociat turatiile cu deschiderea acceleratiei. Adica turatii maxime = deschidere totala a acceleratiei.

 

Stii, cam orice carb are 3 circuite de benzina: principal, relanti si rece.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

nozi si nozh. Nu m-am hotarat. Pilot jet 35, main jet 160, a doua crestatura pe cui, 2.5 ture la surubel. Totul departe de standard. Dar carbul e 36, nu 38. Si mobra e EXC 200 2010.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, carbul de 36 are nevoie de alte setari.Ma mir ca folosesti cuiue de KTM, majoritatea folosesc cuie de suzi honda si yamaha. Pe forumuri de Ktm ziceau ca e greu de setat carbul cu cuie originale. Incearca ceva de la suzuki, trage foarte bine si liniar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salut,am o problema la un 525 din 2004,am bagat ulei motorex cross power 10w50 si am constatat ca in circa 12 ore am completat cca 200 de ml si azi cand i-am schimbatam scos doar un litru de ulei,deci mi-ar fi mancat cca 500 de ml in circa 12 ore si aproximativ 800 de km? pare cam mult,nu da fum,am verificat si in sarcina,si nici sa curga grav,la 500 de ml consumati ar trebui sa faca balta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

In 12 ore ai facut 800 km? Parca ai mers pe sosea. In 15 ore fac cam 200-300 km prin padure.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Pt supermoto parca se schimba la 1000 km uleiul pa KTM. Sau dupa fiecare cursa :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

stie cineva ce dimensiuni are oringul de la kickstarter la ktm de dupa 2012? in carte nu scrie

Masoara interiorul din pedala, masoara exteriorul stutzului si afli grosimea. Iei un O-ring putin mai mic la interior si putin mai gros. M-as uita la al meu, dar precis e prea turtit ca sa-l masor. Orice o-ring e bun, daca incape.

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-auzi? Pune oricare oring incape. Si de robineti sanitari. Acum ma gandesc ca merge sa etansezi cu oring plus silicon sanitar, sa nu intre mizeria. Nu e vre-un element de motor pe unde sa iasa ulei sau altceva complex.

Si mai adanceste, cu un burghiu, gaurica pt bilutza. Si vaselina marina, hidrofoba, etc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

L-ai desfacut ca sa afirmi ca rolul o-ringului e sa stea pedala pliata? Daca intradevar nu ai biluta si arculet acolo, inseamna ca le-ai pierdut. Anyway, cum vrei sa-ti furnizeze cineva informatia solicitata de tine daca, pe schema explodata nu e figurat oringul iar oricine si-ar desface pedala va avea de masurat un oring deja turtit? Astepti raspunsul de la cineva care asambleaza mobrele, vreun forumist care are prieteni in fabrica de la Mattighofen?

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

moooooooooor, daca nu sti despre ce e vorba de ce te bagi in discutie :)

nu e de etansare, nu e nici un ulei, e pentru ca sa stea pedala la locul ei pliata ...

La modelul de pedala veche 2004-2010 nu este oring, ci o garnitura de plastic care cu timpul se uzeaza si nu mai functioneaza bine pedala. Asta am observat cand desfacut sa ung pedala.

Eu am pus o shaiba subtire valurita care isi face treaba bine. Garnitura originala nu se gaseste de cumparat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

L-ai desfacut ca sa afirmi ca rolul o-ringului e sa stea pedala pliata? Daca intradevar nu ai biluta si arculet acolo, inseamna ca le-ai pierdut. Anyway, cum vrei sa-ti furnizeze cineva informatia solicitata de tine daca, pe schema explodata nu e figurat oringul iar oricine si-ar desface pedala va avea de masurat un oring deja turtit? Astepti raspunsul de la cineva care asambleaza mobrele, vreun forumist care are prieteni in fabrica de la Mattighofen?

 

esti simpatic foc :10:

te pup!

Editat de aurelro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...