RENEGADE Postat Decembrie 22, 2004 Share Postat Decembrie 22, 2004 Alaturi de topicul "in memoriam" cred ca ar fi binevenit sa ne gindim si la cei vii. As vrea sa pun doar o intrebare: Stim ce NU trebuie sa facem cind suntem pe motor? Cred ca o recapitulare a tot ce s-a scris pe acest site referitor la cum conducem si ce facem cind suntem pe motor nu strica. Si asta ca si o masura de prevedere pentru sezonul care vine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Decembrie 23, 2004 Share Postat Decembrie 23, 2004 PAi.....cea mai mare greseala a mea de sezonul care s-a incheiat a fost sa presupun ca idiotul cu rabla aia de dacie, baut la volan, opreste la culoarea rosie a semaforului.In realitate l-a durut la basca de semafor si asa am ajuns ornament de capota In concluzie , ce sa nu facem: Sa nu presupunem ca daca avem prioritate conservatii o si respecta Orice sofer trebuie considerat vinovat de intentii criminale din oficiu,pana la proba contrarie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mike Postat Decembrie 23, 2004 Share Postat Decembrie 23, 2004 In concluzie , ce sa nu facem: Sa nu presupunem ca daca avem prioritate conservatii o si respecta Orice sofer trebuie considerat vinovat de intentii criminale din oficiu,pana la proba contrarie adica sa incetinim in zona intersectiilor si a trecerilor de pietoni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mike Postat Decembrie 23, 2004 Share Postat Decembrie 23, 2004 (editat) eu as mai adauga cateva lucruri care pot fi prevazute din timp: 1. inainte de a pleca la drum (oricat de scurt ar fi el) sa ne asiguram ca avem o motocicleta corespunzatoare dpdv tehnic (verificare lumini, semnal sonor, frane fata, frane spate, lant - daca e cazul - corespunzator intins, roti bine presurizate, cabluri si furtune OK) 2. in functie de temperaturile de afara, sa ne asiguram ca ridicam temperatura cauciucurilor la un nivel de aderenta, care sa nu ne joace feste, inainte de a ne aventura in depasiri sau curbe dificile. 3. pe timp ploios, a se lua in calcul aquaplanarea... deci viteza redusa si frane progresive 4. sa evitam franarile sau manevrele bruste pe marginile drumurilor din cauza reziduurilor adunate pe acolo (praf, nisip, gunoaie). Acelasi lucru este valabil si pentru zonele din spatele refugiilor de tramvai... se formeaza un triunghi de mizerie destul de mare in acele zone... 5. atentie la toti participantii la trafic, cu alte cuvinte, o conducere preventiva excesiva... e preferabil sa putem evita noi o manevra neatenta sau rauvoitoare a unui sofer, decat sa asteptam ca el sa ne inteleaga intentiile. 6. sa ne asiguram ca avem destul spatiu si vizibilitate inainte de orice depasire si sa nu ne bazam pe: "cunosc drumul... n-are ce sa mi se intample" sau "nu vine nimeni din fata pe portiunea aceasta de drum" sau "m-a vazut... o sa incetineasca pentru a ma lasa sa intru in fata lui la timp" 7. la deplasarile in grup sa se stabileasca de la inceput cateva reguli de drum (stabilirea unui deschizator de drum si a unui inchizator de coloana, viteza de deplasare, depasirea in interiorul grupului, depasirea in grup, forma de deplasare - zig-zag sau alta forma, diferite semne de constientizare a diferitelor pericole)... de cele mai multe ori se omit astfel de discutii... 8. sa evitam sa ne grabim in trafic... mai ales in vederea ajungerii unui alt grup din urma... 9. sa evitam sa lasam in urma un membru al grupului pentru a nu-l forta sa faca ce am explicat la punctul 8 10. sa consultam cel putin un buletin meteorologic inainte de deplasarile mai lungi si de mai lunga durata Editat Decembrie 23, 2004 de mike Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Decembrie 23, 2004 Share Postat Decembrie 23, 2004 ....aducetiva din cind in cind aminte de viteza in intersectii si in afara de localitaTIVITEZA ADUCETIVA AMINTE DE VITEZA CU CARE CIRCULATI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alveola Postat Ianuarie 30, 2005 Share Postat Ianuarie 30, 2005 Cred ca cel mai important e sa verificam daca avem capul pe umeri si sangele rece in artere... Fii atent la ceilalti, ca ceilalti nu sunt la tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLEX Postat Ianuarie 31, 2005 Share Postat Ianuarie 31, 2005 1. Nu sta in UNGHIUL MORT al oglinzilor unei masini si mai ales nu incepe o manevra de depasire plecind de acolo (unghiul mort incepe 5-7m din spatele masinii, pe laterale si tine pina ajungi in dreptul geamului lateral fata, cind soferul te vede cu coada ochiului) 2. Foloseste CLAXONUL (eventual pune unul mai puternic). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fester Postat Ianuarie 31, 2005 Share Postat Ianuarie 31, 2005 Casca ochii larg la suprafata carosabilului pe care circuli! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Februarie 1, 2005 Share Postat Februarie 1, 2005 Cea mai urata greseala a fost sa nu consider unghiul mort al oglinzilor mele. Era sa dea peste mine o masina .. din vina mea. La o depasire, pe langa asigurarea in oglinzi .. intoarceti si capul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Judas Iscariot Postat Februarie 1, 2005 Share Postat Februarie 1, 2005 Luati aminte. Lasati berica pe alta data. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tga Postat Februarie 1, 2005 Share Postat Februarie 1, 2005 inainte de toate PURTATI ECHIPAMENT COMPLET TOT TIMPUL! Asta te salveaza in cele mai multe situatii neplacute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Februarie 1, 2005 Share Postat Februarie 1, 2005 NU UITA SA-TI PUI PROTECTIILE DE GENUNKI + GAMBE !!! Multi isi iau casca , geaca , manusile si gata , la drum . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Februarie 2, 2005 Share Postat Februarie 2, 2005 Scoateti filtrele din tobe e cea mai buna protectie cu exceptia cand treceti pe langa o RABA si scoate plamanii din tine ca "bate axa in aspiratie" ca ala nu se aude pe el insusi dapai pe tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Placebo Postat Februarie 3, 2005 Share Postat Februarie 3, 2005 ....aducetiva din cind in cind aminte de viteza in intersectii si in afara de localitaTIVITEZA ADUCETIVA AMINTE DE VITEZA CU CARE CIRCULATI Exact. Chiar daca exista accidente care nu pot fi evitate la nici o viteza ... impactul si consecintzele vor fi mult diminuate la o viteza scazuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Februarie 7, 2005 Share Postat Februarie 7, 2005 Exact.Chiar daca exista accidente care nu pot fi evitate la nici o viteza ... impactul si consecintzele vor fi mult diminuate la o viteza scazuta. Ce viteza mai nene cand e sa se intample te loveste dobitocul si stand pe loc. Asta pot s-o spun din proprie experienta cred ca l-am hipnotizat ca ne priveam fix in ochi si sa emotionat ,mia facut masina muci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.