Sari la conținut

Test pentru sezonul viitor!


RENEGADE
 Share

Postări Recomandate

Alaturi de topicul "in memoriam" cred ca ar fi binevenit sa ne gindim si la cei vii. As vrea sa pun doar o intrebare:

 

Stim ce NU trebuie sa facem cind suntem pe motor?

 

Cred ca o recapitulare a tot ce s-a scris pe acest site referitor la cum conducem si ce facem cind suntem pe motor nu strica. Si asta ca si o masura de prevedere pentru sezonul care vine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PAi.....cea mai mare greseala a mea de sezonul care s-a incheiat a fost sa presupun ca idiotul cu rabla aia de dacie, baut la volan, opreste la culoarea rosie a semaforului.In realitate l-a durut la basca de semafor si asa am ajuns ornament de capota :blink: :P B) :nono:

 

In concluzie , ce sa nu facem: Sa nu presupunem ca daca avem prioritate conservatii o si respecta :huh: Orice sofer trebuie considerat vinovat de intentii criminale din oficiu,pana la proba contrarie :smoke:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In concluzie , ce sa nu facem: Sa nu presupunem ca daca avem prioritate conservatii o si respecta :blink: Orice sofer trebuie considerat vinovat de intentii criminale din oficiu,pana la proba contrarie :P

adica sa incetinim in zona intersectiilor si a trecerilor de pietoni B)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu as mai adauga cateva lucruri care pot fi prevazute din timp:

 

1. inainte de a pleca la drum (oricat de scurt ar fi el) sa ne asiguram ca avem o motocicleta corespunzatoare dpdv tehnic (verificare lumini, semnal sonor, frane fata, frane spate, lant - daca e cazul - corespunzator intins, roti bine presurizate, cabluri si furtune OK)

2. in functie de temperaturile de afara, sa ne asiguram ca ridicam temperatura cauciucurilor la un nivel de aderenta, care sa nu ne joace feste, inainte de a ne aventura in depasiri sau curbe dificile.

3. pe timp ploios, a se lua in calcul aquaplanarea... deci viteza redusa si frane progresive

4. sa evitam franarile sau manevrele bruste pe marginile drumurilor din cauza reziduurilor adunate pe acolo (praf, nisip, gunoaie). Acelasi lucru este valabil si pentru zonele din spatele refugiilor de tramvai... se formeaza un triunghi de mizerie destul de mare in acele zone...

5. atentie la toti participantii la trafic, cu alte cuvinte, o conducere preventiva excesiva... e preferabil sa putem evita noi o manevra neatenta sau rauvoitoare a unui sofer, decat sa asteptam ca el sa ne inteleaga intentiile.

6. sa ne asiguram ca avem destul spatiu si vizibilitate inainte de orice depasire si sa nu ne bazam pe: "cunosc drumul... n-are ce sa mi se intample" sau "nu vine nimeni din fata pe portiunea aceasta de drum" sau "m-a vazut... o sa incetineasca pentru a ma lasa sa intru in fata lui la timp"

7. la deplasarile in grup sa se stabileasca de la inceput cateva reguli de drum (stabilirea unui deschizator de drum si a unui inchizator de coloana, viteza de deplasare, depasirea in interiorul grupului, depasirea in grup, forma de deplasare - zig-zag sau alta forma, diferite semne de constientizare a diferitelor pericole)... de cele mai multe ori se omit astfel de discutii...

8. sa evitam sa ne grabim in trafic... mai ales in vederea ajungerii unui alt grup din urma...

9. sa evitam sa lasam in urma un membru al grupului pentru a nu-l forta sa faca ce am explicat la punctul 8

10. sa consultam cel putin un buletin meteorologic inainte de deplasarile mai lungi si de mai lunga durata

Editat de mike
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

1. Nu sta in UNGHIUL MORT al oglinzilor unei masini si mai ales nu incepe o manevra de depasire plecind de acolo (unghiul mort incepe 5-7m din spatele masinii, pe laterale si tine pina ajungi in dreptul geamului lateral fata, cind soferul te vede cu coada ochiului)

2. Foloseste CLAXONUL (eventual pune unul mai puternic).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

....aducetiva din cind in cind aminte de viteza in intersectii si in afara de localitaTIVITEZA ADUCETIVA AMINTE DE VITEZA CU CARE CIRCULATI :wave:

Exact.

Chiar daca exista accidente care nu pot fi evitate la nici o viteza ... impactul si consecintzele vor fi mult diminuate la o viteza scazuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact.

Chiar daca exista accidente care nu pot fi evitate la nici o viteza ... impactul si consecintzele vor fi mult diminuate la o viteza scazuta.

Ce viteza mai nene cand e sa se intample te loveste dobitocul si stand pe loc. Asta pot s-o spun din proprie experienta cred ca l-am hipnotizat ca ne priveam fix in ochi si sa emotionat ,mia facut masina muci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...