Sari la conținut

Honda Cbr 1000 Rr 08'


Calin C.
 Share

Postări Recomandate

M-am mai uitat putin pe poze...mai studiat ce zvonuri mai sant despre noul model si trebuie sa spun ca a ajuns sa-mi placa. Desigur din lateral pare cam turtit frontal dar....te obisnuiesti. Ma uitam putin pe noile modele scoase de mai toiti producatorii japonezi si chiar italieni. Din cate am obesrvat au cam renuntat la muchii si colturi facandu-le mai fluide...poate asta a fost si ideea celor de la Honda. DAR un detaliu care vad ca e la moda la mai toti producatorii dar cu care nu sant deloc de acord este acea toba, parca in stil MotoGP numai ca ceva mai stilata...God ce urata poate fi. :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 147
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Poate cei cu devarat interesati s-au uitat deja pe pagina oficiala dar pentru cei care nu inca...cateva poze de pe honda.com. Nu e chiar asa de urata...stilul de diferit fata de cel din 2007 sau 2006. A devenit ceva mai rotunjoara...poate chiar mai aerodinamica. Eu unul mi-as lua modelul 2008. Toate afirmatiile de mai sus spune eu sant pur rautacioase...chiar si eu m-am grabit la primul meu post...probabil ca lumea se astepta de la Honda ca ptr 2008 sa fie lansata o racheta, fara roti care sa leviteze deasupra soselei si sa arata ca ceva din anul 3000. Ce ar fi sa asteptam niste teste...sa vedem cum se comporta si apoi sa raportam la concurenta! Hai noroc :ok: !

post-11890-1194000321_thumb.jpg

post-11890-1194000346_thumb.jpg

post-11890-1194000356_thumb.jpg

post-11890-1194000365_thumb.jpg

post-11890-1194000379_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e chiar asa de urata... Toate afirmatiile de mai sus spune eu sant pur rautacioase...

E posibil sa ai dreptate. Promit sa ma mai uit o data la ea dupa ce sterg monitorul de bucatelele de carne si brinza. Taiteii din coltul gurii nu ma deranjeaza, probabil din cauza socului.

Gata ca mi-e frica sa nu se faca scurt de la supa cu vin si cafea care se scurge din tastatura direct pe hard. Mi-a intrat si-n nas.:D

v

v

v

v

v

P.S. :lol: :lol:

v

v

P.P.S. Nu ca ceilalti 3 ar fi anu' asta cu mult mai breji :cheers: Aici se acorda un premiu special pt. Yamaha care-a reusit anu' trecut numa' s-o poceasca pe 3 sferturi fata de aia din 2006, da' nu i-a spart fata TOTAL, ca ceilalti 3. Adica ceva din ciclul "Chioru'-i rege in tara orbilor".

Acum mie mi-e mai clar ca niciodata de ce MV Agusta F-4 cu termopanu' ala in fata si alte macaroane de astea "al dente" sint considerate mari frumuseti.

Pai fata de Camilla Parker Bowles si eu daca ma epilez si imi pun 2 portocale sint mare frumusete. :lol: ;) :)

 

Na, m-am racorit, ca nu mai puteam. S-au timpit tare designerii. Da' TARE. In toate breslele de artisti, fie ca sint ei designeri, muzicieni, regizori de teatru, etc., se pare ca-n ultima vreme talentu' si bun-gustu' is veri primari cu amigdalele si apendicele, care or fi sau nu bune la ceva ..... nu stim. Insa trebuie date jos REPEDE, daca se poate in copilarie, sa nu cumva sa ne-ncurce mai incolo.... :moto:

Macar io sint multumit: N-o fi motoreta mea o frumusete, da' macar are o forma generala de motocicleta si seamana ceva mai putin ca altele cu o caracatita beata sau cu o pereche de mere coapte cu bigudiuri. :)

Editat de Taz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E posibil sa ai dreptate. Promit sa ma mai uit o data la ea dupa ce sterg monitorul de bucatelele de carne si brinza. Taiteii din coltul gurii nu ma deranjeaza, probabil din cauza socului.

Gata ca mi-e frica sa nu se faca scurt de la supa cu vin si cafea care se scurge din tastatura direct pe hard. Mi-a intrat si-n nas.:10:

v

v

v

v

v

P.S. :lol: :lol:

v

v

P.P.S. Nu ca ceilalti 3 ar fi anu' asta cu mult mai breji :cheers: Aici se acorda un premiu special pt. Yamaha care-a reusit anu' trecut numa' s-o poceasca pe 3 sferturi fata de aia din 2006, da' nu i-a spart fata TOTAL, ca ceilalti 3. Adica ceva din ciclul "Chioru'-i rege in tara orbilor".

Acum mie mi-e mai clar ca niciodata de ce MV Agusta F-4 cu termopanu' ala in fata si alte macaroane de astea "al dente" sint considerate mari frumuseti.

Pai fata de Camilla Parker Bowles si eu daca ma epilez si imi pun 2 portocale sint mare frumusete. ;) :) :D

 

Na, m-am racorit, ca nu mai puteam. S-au timpit tare designerii. Da' TARE. In toate breslele de artisti, fie ca sint ei designeri, muzicieni, regizori de teatru, etc., se pare ca-n ultima vreme talentu' si bun-gustu' is veri primari cu amigdalele si apendicele, care or fi sau nu bune la ceva ..... nu stim. Insa trebuie date jos REPEDE, daca se poate in copilarie, sa nu cumva sa ne-ncurce mai incolo.... :lol:

Macar io sint multumit: N-o fi motoreta mea o frumusete, da' macar are o forma generala de motocicleta si seamana ceva mai putin ca altele cu o caracatita beata sau cu o pereche de mere coapte cu bigudiuri. :)

 

Bine Taz...las...mai capat eu ceva experientza si apoi pe aia o iau...ne vedem in Fundatie si promit sa-ti dau o tura sa vezi cum se simte :D ! Acuma serios...e o chestie de gusturi. Mie unuia imi place si sper sa nu fiu crucificat pentru asta. Ca in ochii altora(si ai mei) babybladeul lui rzv o fi mai frumoasa asta e. Recunosc...de vechiul model te indragosteai la prima vedere. Cu asta cred ca trebuie sa te casatoresti cum o fi cu nu o fi...si dupa o luna spui...buei...chiar e buna! Cel putin asa sper! Apropo...daca o vad in realitate si nu-mi place promit ca dau o bere Taz! Hai noroc :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este o motocicleta Superbike. Conteaza asa mult cum arata? Conteaza mai mult ce poate, CP, Kg, ciclistica etc. E tehnologie 2008. Fiti convinsi ca ale noastre pot fi aruncate in comparatie cu modelele 2008.

Poate este urata pentru o motocicleta de terasa cum sunt multe supersport si superbike folosite la noi, doar pentru terase si pentru accidente.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate ai dreptate dar estetic e urata:(! mai toate modelele 2008 au ceva parca aiurea! cat despre performanta nu-ti poti lua motor doar pt curse si atata timp cat sunt facute pt strada ar trebuii sa aibe si un design atragator!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este o motocicleta Superbike. Conteaza asa mult cum arata? Conteaza mai mult ce poate, CP, Kg, ciclistica etc. E tehnologie 2008. Fiti convinsi ca ale noastre pot fi aruncate in comparatie cu modelele 2008.

Poate este urata pentru o motocicleta de terasa cum sunt multe supersport si superbike folosite la noi, doar pentru terase si pentru accidente.

Nu, nu conteaza cum arata. Drept urmare este OBLIGATORIU ca orice motoreta de super-bike 2008 care se respecta sa semene cu o musca drogata cu sutienu' pe cap :lol: In alta ordine de idei eu personal cred ca motoru' meu poate fi aruncat in comparatie cu modelele 2008 exact atunci cind modelele 2008 vor putea fi aruncate in comparatie cu modelele 2018. Adica un pic mai incolo :) Da' daca tu il arunci pe-al tau anunta-ma unde, ca vin sa-l iau eu. Si cu banii pe care ii iau din vinzare imi up-gradez motoreta de-asa maniera incit sa poata fi aruncata comparatie cu modelele 2024 :cheers:

Serios acu', daca criteriul era frumusetea sau imaginea poate acum aveam altceva... Da' parca anu' asta s-a sarit calu'.. :lol:

 

Bine Taz...las...mai capat eu ceva experientza si apoi pe aia o iau...ne vedem in Fundatie si promit sa-ti dau o tura sa vezi cum se simte :D ! Acuma serios...e o chestie de gusturi. Mie unuia imi place si sper sa nu fiu crucificat pentru asta. Ca in ochii altora(si ai mei) babybladeul lui rzv o fi mai frumoasa asta e. Recunosc...de vechiul model te indragosteai la prima vedere. Cu asta cred ca trebuie sa te casatoresti cum o fi cu nu o fi...si dupa o luna spui...buei...chiar e buna! Cel putin asa sper! Apropo...daca o vad in realitate si nu-mi place promit ca dau o bere Taz! Hai noroc :moto:

Sa ti se-mplineasca, man! ;) Stii cum e cu astea.... o data ce te sui pe ele nu le mai vezi cum arata. Ca la bordel: Ti-e un pic rusine pina intri, sa nu te vada vreo cunostinta> Dupa aia stingi lumina si treaba-i sub control. :)

Acu' na... nu ma indoiesc de faptul ca o sa mearga bine. Nu vad vreun motiv pt. care sa fie altfel... si daca tie-ti place, atunci marca banu'!

P.S. Vin fiert, nu bere; nu ma supar nici daca dau eu. :lol:

Editat de Taz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@taz: subscriu la 99% din ce ai zis.

E urata cu spume, modelul din 2005-2006 era mai frumoasa ca R1.

Dar asta-i urata rau.E mai urata decat busa '99 care si aia ziceau ca-i urata cand au scos-o, dar ziceau cel putin c-au fost obligati s-o faca asa din cauze de aerodinamica.

Pun pariu ca ZX10-le iese si mai urat :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@taz: subscriu la 99% din ce ai zis.

E urata cu spume, modelul din 2005-2006 era mai frumoasa ca R1.

Dar asta-i urata rau.E mai urata decat busa '99 care si aia ziceau ca-i urata cand au scos-o, dar ziceau cel putin c-au fost obligati s-o faca asa din cauze de aerodinamica.

Pun pariu ca ZX10-le iese si mai urat :cheers:

In um e o poza mare cu noul zx 10 r. Farurile sant facute d asa maniera incat ai impresia k motocicleta te priveste crucis din fata. In rest arata bine, spun eu. Revenind la fireblade si la ce se spune mai sus tind sa mentionez din nou k la capitolul design e o chestie d gust. O sa va ajunga sa va plak vreti nu vreti. Anul acesta designerii au adoptat un nou stil...si se va continua in aceasta maniera. Curbele mai accentuate si revenirea tobei laterale sant doar cateva detalii. Sa va du un mic exemplu: bmw. Mai tineti minte cand cris bangle a venit cu ideea d flaming surface incepand cu seria 7? Toata lumea la criticat, spunand k nu va tine trendul, si nici slujba lui k designer sef la bmw. 5-6 ani mai tarziu pana si rivalii ii recunosc meritele sh ii cam fura ideile d baza. Asa se intampla si in industria moto...un nou trend. Toti criticam noile modele dar cand o sa le vedem p strada o sa incepem sa le apreciem. Eu asa cred...poate ma insel si generatia urmatoare va fi altfel...dar park prea toti producatorii adopta acest nou trend...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:cheers:

Pun pariu ca ZX10-le iese si mai urat :moto:

Pai...

Da- a aparut.

Nu- nu e mai urita. :) Da ce folos ca nici cu mult mai misto nu este... Uite link:

 

http://zx-10r.net/forum/showthread.php?t=45920

 

P.S. Sawyer, acum am vazut ca si tu ai scris. Merge netu prost. Ma apucasem sa scriu de 10-R-ul nou, da' ma cam lungeam si ca sa nu fac un "thread hijack", am mutat aia unde ii este locul.

Asa. Man, Nici nu stii cit ma bucur ca ai adus vorba de BMW-ul din seria 7 :lol: Deci cam asta e problema, ca lumea incepe sa accepte cam orice i se baga pe git. Chris Bangle ala este, posibil de la mare distanta, cel mai idiot designer care a avut vreodata acces la asa o platforma tehnica. Tu nici nu iti dai seama ce noroc avem noi ca asta nu s-a apucat sa deseneze motociclete. Eu unul multumesc lui Dumnezeu pt. asta. Se putea si mai rau. Daca lumea asta mult prea insensibila la gafe de asemnea nivel inghitea un pic mai greu flatulentele de design ale eroului nostru, BMW ajungea in stare de faliment. Locul unui BMW 700 nu este pe strada, este in bucatarie, alaturi de colegii lui de la Arctic si de la Gorenje. Ala e frigider, nu masina... Drept urmare, celor de la BMW le-au mai venit piticii inapoi acasa (cam tirziu, ca inca nici nu se vede vreun rezultat, astea sint efecte pe termen lung....) si L-AU DAT AFARA pe Herr Bangle! Cu suturi in fund, chiar daca s-a incercat sa se salveze imaginea (mai ales a BMW-ului) si sa se acrediteze ideea ca nu stiu ce treburi avea omu' nostru de facut pe la el prin bucatarie (la frigider :lol: ) si d'aia a plecat. Mare ghinion.

Pai ca sa ne intoarcem la oile noaste: din momentul asta chiar incep sa nu mai fiu de acord cu Sebi. Conteaza cum arata. Adica uite, poftim, acum ma leg de Zx-10R: NU SE POATE SA ARATE CHIAR IN HALUL ASTA, mai ales cind asta afecteaza fuctionalitatea si protectia la viteze mari..... Si mai au si tupeul sa minta toti ca porcii si sa sustina ca AU IMBUNATATIT COEFICIENTUL AERODINAMIC. Pe bune?! Cum ati masurat-o, baieti, cu piticu' nr.7 ??! Ca sigur nu cu mine...

 

O sa va ajunga sa va plak vreti nu vreti.

Vezi ca deja presimt ca o sa dai de baut o tura, asta o sa fie a 2-a :lol:

Editat de Taz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:moto:

Pai...

Da- a aparut.

Nu- nu e mai urita. :lol: Da ce folos ca nici cu mult mai misto nu este... Uite link:

 

http://zx-10r.net/forum/showthread.php?t=45920

 

P.S. Sawyer, acum am vazut ca si tu ai scris. Merge netu prost. Ma apucasem sa scriu de 10-R-ul nou, da' ma cam lungeam si ca sa nu fac un "thread hijack", am mutat aia unde ii este locul.

Asa. Man, Nici nu stii cit ma bucur ca ai adus vorba de BMW-ul din seria 7 :lol: Deci cam asta e problema, ca lumea incepe sa accepte cam orice i se baga pe git. Chris Bangle ala este, posibil de la mare distanta, cel mai idiot designer care a avut vreodata acces la asa o platforma tehnica. Tu nici nu iti dai seama ce noroc avem noi ca asta nu s-a apucat sa deseneze motociclete. Eu unul multumesc lui Dumnezeu pt. asta. Se putea si mai rau. Daca lumea asta mult prea insensibila la gafe de asemnea nivel inghitea un pic mai greu flatulentele de design ale eroului nostru, BMW ajungea in stare de faliment. Locul unui BMW 700 nu este pe strada, este in bucatarie, alaturi de colegii lui de la Arctic si de la Gorenje. Ala e frigider, nu masina... Drept urmare, celor de la BMW le-au mai venit piticii inapoi acasa (cam tirziu, ca inca nici nu se vede vreun rezultat, astea sint efecte pe termen lung....) si L-AU DAT AFARA pe Herr Bangle! Cu suturi in fund, chiar daca s-a incercat sa se salveze imaginea (mai ales a BMW-ului) si sa se acrediteze ideea ca nu stiu ce treburi avea omu' nostru de facut pe la el prin bucatarie (la frigider :lol: ) si d'aia a plecat. Mare ghinion.

Pai ca sa ne intoarcem la oile noaste: din momentul asta chiar incep sa nu mai fiu de acord cu Sebi. Conteaza cum arata. Adica uite, poftim, acum ma leg de Zx-10R: NU SE POATE SA ARATE CHIAR IN HALUL ASTA, mai ales cind asta afecteaza fuctionalitatea si protectia la viteze mari..... Si mai au si tupeul sa minta toti ca porcii si sa sustina ca AU IMBUNATATIT COEFICIENTUL AERODINAMIC. Pe bune?! Cum ati masurat-o, baieti, cu piticu' nr.7 ??! Ca sigur nu cu mine...

Vezi ca deja presimt ca o sa dai de baut o tura, asta o sa fie a 2-a ;)

 

Nu pot sa ma abtin...dar sincer nu sant DELOC de acord cu ce se spune despre Bangle...dar crede-ma DELOC. El a fost inlocuit cu.... Adrian van Hooydonk si din cate stiu cei doi au mai lucrat impreuna. Ideile lui Bangle de flaming surface inca stau la baza BMW-urilor. Recunosc Bangle a incercat prea mult din prima...dar intentia lui a fost buna.

NU sant de acord cu imaginea noilor motociclete DAR eu cred ca designerii incearca noi idei...iar urmatoarea generatie va fi o combinatie intre noile idei radicale(si detestate din cate vad) prezentate anul asta si vechile trenduri in materie de design. Ce ar fi fost daca designerii de acum 7-8 ani ar fi zis ca o motocicleta cu doua faruri ar arata ridicol...nu mai apareau...iar eu simt ca ar fi fost o pierdere! De exemplu farurile noului Fireblade mi se pare foarte tari...o forma care imi convine de minune. Nu imi place in schimb codita sau toba dar imi place rezervorul. Daca la anul apare ceva combinate intre modelul 2008 si cel 2006...bat la pariu ca o sa placa la toti.

Sa ne imaginam scenariul...anul asta ar fi fost lansat Firebladeul 2008...la care sa spunem ar mai fi adaugat o priza de aer intre faruri...gen 600RR. Eu personal as fi fost foarte dezamagit...prea putin progres as fi spus...prea conservator. Honda a riscat sa lanseze ceva radical...nu a prins...insa au cateva elemente de design care spun eu ca prind chiar foarte bine. Taz in weekend ne vedem pe scarile din Fundatie si apoi mergem la o bere...pardon vin fiert ca e friga afara(sper sa nu ninga sa mai dau macar o tura anu asta) si mai discutam. Bottoms up :)

 

Hai noroc :cheers: !

Editat de Sawyer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chris Bangle ala este, posibil de la mare distanta, cel mai idiot designer care a avut vreodata acces la asa o platforma tehnica.

 

Toti avem gusturi si preferinte, tuturor ne displac anumite modele, iar designul este deseori ales dintre mai multe variante de alte persoane decat designerul (pentru a corespunde trasaturilor "corporate" ale marcii etc.).

Deci eu zic sa ne vedem lungul nasului si sa nu mai contestam valoarea personala a unor oameni despre care nu stim defapt nimic, si fata de care suntem defapt niste nulitati pe zona respectiva de competenta (asta daca nu esti cumva vre-un designer pe la Ferrari).

 

Nu de alta, da cadem in PENIBIL.

 

Off-topic closed.

 

 

P.S. Pana una alta BMW-ul e la polul opus falimentului, cu designul lui Bangle cu tot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

P.S. Pana una alta BMW-ul e la polul opus falimentului, cu designul lui Bangle cu tot.

Si pana una alta acel model de seria 7 creat de el care a adus in perspectiva flamig surface a avut un mare succes la vanzari...depasind A8 si apropiindu-se periculos de S-Klasse...asta ca offtopic!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toti avem gusturi si preferinte, tuturor ne displac anumite modele, iar designul este deseori ales dintre mai multe variante de alte persoane decat designerul (pentru a corespunde trasaturilor "corporate" ale marcii etc.).

Deci eu zic sa ne vedem lungul nasului si sa nu mai contestam valoarea personala a unor oameni despre care nu stim defapt nimic, si fata de care suntem defapt niste nulitati pe zona respectiva de competenta (asta daca nu esti cumva vre-un designer pe la Ferrari).

 

Nu de alta, da cadem in PENIBIL.

 

Off-topic closed.

P.S. Pana una alta BMW-ul e la polul opus falimentului, cu designul lui Bangle cu tot.

 

 

 

Riscul de a nu-ti vedea lungul nasului si de a cadea in PENIBIL e intr-adevar foarte mare, daca-ti dai cu parerea despre ceva care iti depaseste zona de competenta. Spre norocul meu, insa, nu mi-am dat cu parerea nici despre Auguste Rodin si nici despre Antoni Gaudi. Si nici, mai cu seama, despre Michelangelo Buonarotti. Nu trebuie sa ma crezi pe cuvint si nici n-am de gind sa intru in amanunte, insa cred ca pot sa-mi dau cu parerea despre Chris Bangle, chiar daca nu cunosc in ce an a absolvit el Facultatea de design si nici la Ferrari S.p.A. nu lucrez.

Mai sint personalitati de succes din lumea artei cu productii aflate la polul opus falimentului. Despre care nu stiu prea multe si fata de care sunt de fapt o nulitate pe zona respectiva de competenta. Unul din ei e Nicolae Guta. Te invit si pe tine, pe acesta cale, sa nu-ti dai cu parerea despre el daca nu stii nimic despre subiect si daca fata de el esti o nulitate pe zona respectiva de competenta. Asta daca nu cumva esti Dirijorul Orchestrei Filarmonice din Londra.:lol:

 

Off-topic closed.

 

 

@Sawyer:

 

"Bangle a incercat prea mult din prima...dar intentia lui a fost buna. "

Drumul spre iad este pavat cu bune intentii. Sint convins ca si intentiile lui Mao Tze Dun erau laudabile :cheers:

Pe chestia aia cu "De gustibus non est disputandum" ne certam simbata. :moto: :lol: :)

Si daca fortam paharu' (in loc sa-l schimbam cu unu' mai mare) putem sa folosim cuvinte care nu contin litera "R" :lol: ;)

Editat de Taz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmmm, apreciez forma generala a coditei (dupa gustul meu e bine ca au scurtat-o putin), bascula spate cel putin arata "criminal", sper ca se si comporta la fel, apreciez compartimentul motor compactat, apreciez forma generala a rezervorului (mai putin sigla aia de pe el). Nu apreciez botul ala tesit si atitudinea... sa zicem... confuza.

Na, ca mi-am zis si io parerea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu trebuie sa ma crezi pe cuvint si nici n-am de gind sa intru in amanunte, insa cred ca pot sa-mi dau cu parerea despre Chris Bangle, chiar daca nu cunosc in ce an a absolvit el Facultatea de design si nici la Ferrari S.p.A. nu lucrez.

Mai ai doar de sesizat diferenta dintre parere si insulta.

Exemplu: nu-mi place Guta, dar nu sustin ca e un idiot (desi am facut 8 ani de pian si 2 de chitara).

Oricum, eu zic sa o lasam mai uror cu paralelele hiper-savante pentru ca riscam sa cadem in PENIBIL.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...