Sari la conținut

Postări Recomandate

Salutare ktmistilor!Este misto ca sunt doua topice extreme LC4 enduro,greu si asezat numai bun de plimbari lungi si exc,dedicat pt hardenduro(parerea mea),usor,sprinten si bun de forjat pe rape.Am avut din amandoua modelele cate un exemplar,din pacate cu roti de supermoto si nu le-am putut experimenta performantele la enduro.Le-am vandut pe amandoua de mai mult timp pt ca le-am cumparat la bani putini si LC4-ul avea o problema cu motorul,iar exc-ul nu avea acte,asa ca nu avea nici un rost sa le tinDupa cum spuneam si in topicul exc vreau,adica mai bine zis sunt ferm hotarat sa imi cumpar un exc numai ca nu-s toti banii adunati acuma.Am auzit de la cineva ca modelul LC4 SuperComp are rez doar de 8l si are 145kg la plin.Daca e asa(astept mai multe info ),atunci o sa vand tot ce am in afara de honda :blbl: ,bineinteles in domeniul moto,si o sa imi cumpar,primadata un exc 250,400,sau530 4t,dupa aia un exc 300 2t,si daca imi convine greutatea de la lc4 SuperComp,pentru ca la lc4 singurul aspect care ma deranjeaza este greutatea,o sa imi cumpar si din acesta un exemplar.Sunt hotarat sa fac aceasta schimbare deoarece:

-KTM-ul este prezent pe la toate concursurile,ceea ce inseamna ca este foarte performant.

-Este marca austriaca si toate piesele de care ai nevoie le poti cumpara si mai ieftin si sosesc mai repede(banuiesc ca din cauza ca Austria se afla in europa)

-Pe oricine am intrebat orice lucru despre KTM am auzit numai lucruri bune despre aceasta marca.

Uitati aici poze cu LC4-ul,cu exc-ul nu am poze :rock:

 

Acum ca am mai multe informatii despre acel model rectific:Nu este lc4 modelu,ci SC(supercompetition)cu motor lc4 625,cu inbunatatiri aduse sasiului si suspensiilor si cu roti de supermoto,dar se pot pune roti de enduro :rock: .Cam atatea informatii am dar astept mai multe de la cei care au avut sau stiu despre acest model.

post-40524-1223131865_thumb.jpg

post-40524-1223131891_thumb.jpg

post-40524-1223131909_thumb.jpg

Editat de PURE PASSION
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 201
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Legat de SC, eu am SC de 609ccubi. e din 1998. E usor (cred 138kg fara benzina), rezervor 9l. Are carburator delorto si e mai intepat decat cele cu carburator vacumatic. In rest, e un super motor. Il vand acum ca am si transalp si m-am cam lenevit si nu mai ies la endureala :|

Atat am avut de zis!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi de oferta dar ma intereseaza doar modelul adventure din 2003. Din cate am inteles modelul din 2003 ii cam cel mai bun. Astept o parere din partea cuiva care si are o "jucarie" din asta(am vazut ca userul @samolapraga a avut si modelul mai vechi si momentan il are cel din 2003).

 

Multumesc anticipat pentru un raspuns :rock:

 

Am dat un search mai amplu si am citit tot ce am vrut. Acum e cazul sa ma conving cum sta practic ce am citit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lupu are dreptate,

 

daca ii faci mentenanta in regula, atunci va tine destul. Doar ca ...hmm.. daca bibilesti orice mobra.. va tine. Si tocmai asta e problema la KTM-uri: ca, de bun simt sau nu.. trebuiesc bibilite ceva mai mult decat alte motoare. Poate ca daca faci cross, merge. Dar daca pleci in calatorii lungi, cu piese de schimb mai greu de gasit si scule la fel, prin colturi de lume mai "neumblate" si de multe ori si cu un buget de timp limitat (adica.... cam "adventure" cred ca spun eu aici), ai cam prefera sa poti fi mai badaran cu mentenantza. Aici cam pierde KTM-ul. Eu am un LC4 400 Military model 2004 (limitat la 130kmh max cica pentru robustete) si am avut probleme cu el (garnituri duse, ulei in apa, rulment la rocker spart si cama lovind direct in bratul rockerului). Da, e adevarat, n-am fost prea temeinic cu mentenanta (pentru ca nu s-a putut, de exemplu, am strans totul la mana, cu cu cheia dinamometrica, pentru ca am ales sa nu o car dupa mine, ulei 10w50 sintetic care sa mi se para si original n-am gasit intre Georgia si Vladivostok, etc.. si a trebuit sa car cu mine 2 litri de ulei de schimb si si asa n-am putut respecta intervalul recomandat). Desigur, se poate spune ca daca ai vrea si ai cauta si ai sta si ai face si ai drege.. atunci gasesti si faci oriunde. Insa tocmai asta-i ideea: cateodata vrei sa mergi, nu sa stai si sa surubaiesti ;). Asta eu in vara asta. Altii poate ca nu. Poate ca au timp de surubait. De fapt.. acum am si eu:). Dar cand e de mers.. n-am. Ma repet. ;).

 

Lasand astea cu motorul la o parte.. in rest un bike excelent: suspensii super-ok, tine bine la cazaturi si buseli.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lupu are dreptate,

 

daca ii faci mentenanta in regula, atunci va tine destul. Doar ca ...hmm.. daca bibilesti orice mobra.. va tine. Si tocmai asta e problema la KTM-uri: ca, de bun simt sau nu.. trebuiesc bibilite ceva mai mult decat alte motoare. Poate ca daca faci cross, merge. Dar daca pleci in calatorii lungi, cu piese de schimb mai greu de gasit si scule la fel, prin colturi de lume mai "neumblate" si de multe ori si cu un buget de timp limitat (adica.... cam "adventure" cred ca spun eu aici), ai cam prefera sa poti fi mai badaran cu mentenantza. Aici cam pierde KTM-ul. Eu am un LC4 400 Military model 2004 (limitat la 130kmh max cica pentru robustete) si am avut probleme cu el (garnituri duse, ulei in apa, rulment la rocker spart si cama lovind direct in bratul rockerului). Da, e adevarat, n-am fost prea temeinic cu mentenanta (pentru ca nu s-a putut, de exemplu, am strans totul la mana, cu cu cheia dinamometrica, pentru ca am ales sa nu o car dupa mine, ulei 10w50 sintetic care sa mi se para si original n-am gasit intre Georgia si Vladivostok, etc.. si a trebuit sa car cu mine 2 litri de ulei de schimb si si asa n-am putut respecta intervalul recomandat). Desigur, se poate spune ca daca ai vrea si ai cauta si ai sta si ai face si ai drege.. atunci gasesti si faci oriunde. Insa tocmai asta-i ideea: cateodata vrei sa mergi, nu sa stai si sa surubaiesti ;). Asta eu in vara asta. Altii poate ca nu. Poate ca au timp de surubait. De fapt.. acum am si eu:). Dar cand e de mers.. n-am. Ma repet. ;).

 

Lasand astea cu motorul la o parte.. in rest un bike excelent: suspensii super-ok, tine bine la cazaturi si buseli.

 

Am vazut ca ai facut inconjurul lumii pe motocicleta asta si se cam intelege.

Cu un service calumea am vazut lc4 adventure cu 21000km fara nici o problema, tot in regim offroad, din polonia pana in capatul Siberiei. Motocicleta nu a avut nici o problema, in rest la o motocicleta cu cu service'ul repezit, un surub pierdut o insemnat o motocicleta "rupta" in jumatate si ceva problema la motor la o a 3-a motocicleta.

Oricum LC4 Adventure, bine intretinuta, mi se pare o motocicleta numa buna de mers cu ea pe sosea pana se termina drumu si dupa de continuat pe offroad fara nici o retinere. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Pe forum am vazut 2 membri cu 690E. Dar nu stiu cat activi is pe partea asta de forum.

Or fi pe coclau toata ziulica.

 

Am citit pe afara pe forumuri, se pare ca motorul este foarte reusit.

Au inceput sa apara si carene gen Adventure pentru el, facute de firme mici, si ceva rezervoare auxiliare.

Ok

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Or fi pe coclau toata ziulica.

 

Am citit pe afara pe forumuri, se pare ca motorul este foarte reusit.

Au inceput sa apara si carene gen Adventure pentru el, facute de firme mici, si ceva rezervoare auxiliare.

Ok

:)

 

Dar am citit si de rau de el. Acuma poate or fi americanii cu figuri da pe advrider.com citeam despre problema cu incalzitu tobei si ca ii posibil sa ii prajesti piciorul pasagerului, rezervorul de sub sea care la unele modele nu a fost fixat bine si era sa aiba o motocicleta din 2 bucati si despre problema bateriei descarcate care face injectia sa "inebuneasca"(unui tip dupa cateva minute de functionare cu bateria descarcata i s-a incens asa de tare toba incat s-a topit panoul de plastic ce acoperea toba si rezervorul sa deformat putin. Alte probleme ar fi unghiul de bracare putin prea mic si daca vrei sa renunti la suportul de numar si sa pui numarul si semnalizatoare direct pe "aripa" cu stopul, semnalizatoarele se topesc. Dar problema tobei stoc se poate rezolva fie cu o akrapovic die wings sau FMF.

Daca ar mai scadea putin preturile mi-as lua si eu una pentru un dual-sport, dar la cat costa acum mai repede as da banii pe un 950 adventure(SH offcourse).

 

O chestie ciudata: primele 2 690E de pe mobile.de is vandute de KTM Satu-Mare(Vindex), ambele la km putini si pret mai mic ca in Germania, care ii smecheria? :)

Editat de Schumy CJ
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de VIndex: Cred ca nu s-a acomodat proprietarul cu motorul, asta cred ca-i problema la pretul ala. Dc aveam bani, il luam.

 

Problema de plastic incins nu e chiar asa mare, din cate am inteles doar in USA au problema asta, si deja au remediato.

Problemutze mici sunt. Doar e un nou inceput cu acest 690. Doar doar de ar merge motorul fara probleme, ca in rest specificatile sunt super. M-am dat unpic cu un 690SMC, frane excelente. Motor excelent, nu vibreaza deloc. (nu compar cu un 4linie normal). O alta problema e ca se abureste pe interior displayul.

Proprietarul zice un consum de 4 la suta in conditii de mers sportiv (pe Cheia).

 

Ar mai fi Husqvarna 610te cu 2mii euro mai ieftina cam in aceiasi zona, dar motorul ala ar avea unele probleme, de exemplu la 10k km trebuie schimbat lantul de distributie. Mi se pare cam putin sincer, la un motor cu schimbat ulei la 6000km.

In fine... vorbim noi vorbim.. dar unde-s ownerii sa ne zica ei cum sta treaba?? :)

Hai baieti!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de VIndex: Cred ca nu s-a acomodat proprietarul cu motorul, asta cred ca-i problema la pretul ala. Dc aveam bani, il luam.

 

Problema de plastic incins nu e chiar asa mare, din cate am inteles doar in USA au problema asta, si deja au remediato.

Problemutze mici sunt. Doar e un nou inceput cu acest 690. Doar doar de ar merge motorul fara probleme, ca in rest specificatile sunt super. M-am dat unpic cu un 690SMC, frane excelente. Motor excelent, nu vibreaza deloc. (nu compar cu un 4linie normal). O alta problema e ca se abureste pe interior displayul.

Proprietarul zice un consum de 4 la suta in conditii de mers sportiv (pe Cheia).

 

Ar mai fi Husqvarna 610te cu 2mii euro mai ieftina cam in aceiasi zona, dar motorul ala ar avea unele probleme, de exemplu la 10k km trebuie schimbat lantul de distributie. Mi se pare cam putin sincer, la un motor cu schimbat ulei la 6000km.

In fine... vorbim noi vorbim.. dar unde-s ownerii sa ne zica ei cum sta treaba?? :)

Hai baieti!

 

"Owner"-ii is putini pe la noi din cauza pretului cam marisor al motocicletei, nu cred ca prea multa lume isi permite sa dea 8200e pe o motocicleta dual-sport de 600. Concurenta ii intradevar mai ieftina, Husqvarna costa numa 6.700 si BMW G 650 X-challenge 7.500, bani care pot fi investiti in accesorii.

Ca si capabilitati injectia de pe 690 ii un punct forte si mai ales noul motor care nu mai vibreaza asa tare. Din ce am vazut de la proprietarii din alte parti se poate merge linistit cu moto si pe autostrada inclusiv, atata timp cat vantul nu ii un inconvenient. Ca si putere lumea ii multumita, pentru o motocicleta asa usoara, treptele de putere reglabile is chiar foarte bune mai ales daca ii de mers pe noroi sau pietris. Un punct in minus ar fi numa ca treptele alea de putere trebuiau sa fie facute sa se schimbe dintr-un reglaj in bord de exemplu, fara sa te mai complici cu desfacutul sei.

Daca o sa apara modele mai ieftine(SH) pana la vara o sa ma puna pe ganduri, doar bani sa fie.

 

Si da, niste proprietari romani ar putea zice 2 cuvinte despre motoarele lor daca dau de partea asta de forum

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti apela la un tapiter, sau cel mai ieftin (daca ai picioare lungi) iti pui o pernita cu gel sub fund. Se gasesc pe luis.de.

Dar cu o sa mai confortabila nu inseamna ca ai rezolvat problema ... mai raman vibratiile la maini si picioare. Dupa 300km in saua unui LC4 simtii ca iti zdrancane trotuarul sub picioare, cand te opresti in pauza.

 

Nu iti voi spune ,,schimba mobra", ci ... succes la accesorii: sa custom, scarite cu cauciuc, bocanci cu talpa moale, cate despre ghidon ... chiar nu stiu !? :) bucsele de prindere in jug sa fie ok. Daca iti mai manufacturezi si un mic parbriz din plexiglas ... te apropii de adevar !

 

Bafta ! :)

 

P.S. ... ia uite-te aici ce a facut baiatu', acum cativa ani, cand avea LC4 si ma chinuiau aceleasi ganduri ca si pe tine ! :)

vreau sa imi fac si eu un parbriz dinasta pe motor, ce fel de plexiglas ai folosit,cum l-ai indoit , ce lungime are ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Eu mi-am schimbat placutele chiar inainte sa plec, deci am facut aproape 7000km cu ele si nici nu sunt la jumatate. Am luat ktm originale, "organice", am inteles ca tin mai mult. Vreo 120 ron spatele si cam tot pe acolo fata. Am incercat si ferodo luat dupa dupa cod de piesa, mai ieftine, la vreo 80ron, luate de la unul din magazinele auto de pe agricultori, m-au tinut vreo 5000km dar scartaiau destul de tare dupa nici 500km si nu mi-au placut .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mi-am schimbat placutele chiar inainte sa plec, deci am facut aproape 7000km cu ele si nici nu sunt la jumatate. Am luat ktm originale, "organice", am inteles ca tin mai mult. Vreo 120 ron spatele si cam tot pe acolo fata. Am incercat si ferodo luat dupa dupa cod de piesa, mai ieftine, la vreo 80ron, luate de la unul din magazinele auto de pe agricultori, m-au tinut vreo 5000km dar scartaiau destul de tare dupa nici 500km si nu mi-au placut .

 

 

merci :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
Poate sa-mi zica cineva daca cadrul de 620 difera fata de cel de 640 si daca da la ce anume este diferit?

un prieten bun avea 620, cadru' era din otel-crom-molibden, cu codita din aluminiu si intariri de otel la jug.

din cate am observat eu, difera de 640 ca prindere a basculei si a motorului(strict locurile suruburilor), da' aproape bag mana-n foc ca difera si prinderea coditei si codita...

Editat de stardust
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un prieten bun avea 620, cadru' era din otel-crom-molibden, cu codita din aluminiu si intariri de otel la jug.

din cate am observat eu, difera de 640 ca prindere a basculei si a motorului(strict locurile suruburilor), da' aproape bag mana-n foc ca difera si prinderea coditei si codita...

scuzati, id-ul iubitei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...