Sari la conținut

Postări Recomandate

Nu pun problema ca ma murdaresc in offroad, dar cum merg cu el zi de zi la munca nu-mi convine sa stau mereu plin de noroi. Aripa pe roata mi se pare ineficienta in offroad deoarece se incarca foarte repede cu noroi. Eu am ca la LC4 enduro.

Sorry nu am fost atent, ma gandeam la manualul de intretinere, daca fac rost de cel de reparatii te anunt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 208
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

aveam eu pe undeva un manual de reparatii ptr LC4 in format pdf, il caut si il uploadez aici.. era mai vechiut, nu stiu sa spun exact, cert este ca si astea noi "e la fel"....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

A fost frumos in weekend!

Ati iesit careva din orash [oricare ar fi el] ?

 

Uite aici am gasit ceva manuale:

http://www.carlsalter.com/motorcycle-manuals.asp

 

Acum, am luat un adventure cu lateralele rezervorului julite.

Ma gandeam sa-l retushez... aveti vreo sugestie?

Vre-un vospitor priceput la asha ceva.. sau alta solutie?

 

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

mie nu mi se pare asa de mult.. la bmw ai incercat sa vezi cat e? :wave:

 

Da, gasesti in Louis cu 20 euro, pe cand pentru ktm ioc :cheers:

Daca-mi spui de unde sa iau mai ieftin, iti dau o bere la nisip :D , in stii tu care desert :cheers:

Editat de Angi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut tuturor. :blbl:

 

Radu ma cheama si am intrat si eu de curand in randurile voastre, cu un LC4 625 SMC. Il am de 3 zile abia, dar imi place de nu mai pot.

 

Sper sa nu va suparati daca va stresez si eu cu cateva intrebari. In primul rand, sunt curios de un aspect legat de castile pt offroad: la drum intins intra curentul in zona de sub ochelari, sau forma castii directioneaza curentul altfel? Ma gandesc sa imi iau o asemenea casca, dar parca n-as vrea sa ma bata vantul tot timpul in fata cand merg la drum intins.

 

Multumesc pentru ajutor :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
la drum intins intra curentul in zona de sub ochelari, sau forma castii directioneaza curentul altfel? Ma gandesc sa imi iau o asemenea casca, dar parca n-as vrea sa ma bata vantul tot timpul in fata cand merg la drum intins.

 

Da, la drum intins intra curent pe la ochelari. Atunci cand este frig deranjeaza cel mai rau curentul rece care intra pe la ochelari. Eu m-am obisnuit, dar poate cel mai bine e sa ai doua casti. Una de enduro si o integrala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

salut .... nou posesor de un KTM 620 lc4 de prin 96

 

am ceva probleme la pornirea la rece ..... mi se blocheaza pedala ..... si porneste foarte greu .....

 

in plus de asta, pedala de pornire se misca pe ax .... astfel ca a trebuit sa o strang sa o pot introduce inapoi la locasul ei .... cre ca trebuie sa-mi iau alta .....

 

ceva sfaturi de revizii, etc ....

 

sal

 

are cineva manual complet ptr 620LC4 din 96 (de vanzare sau free); de motor si instalatia electrica am ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

HAI NOROC !

 

Stie cineva daca pe un lc4 din 2000 se poate pune o sa (sha) mai confortabila pt drum lung ?

 

Cam ce recomandati ca ar mai trebui pus pe motoreta ca sa o fac mai de drum ? ( ca de oras e super ok )

 

10x !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

HAI NOROC !

 

Stie cineva daca pe un lc4 din 2000 se poate pune o sa (sha) mai confortabila pt drum lung ?

 

Cam ce recomandati ca ar mai trebui pus pe motoreta ca sa o fac mai de drum ? ( ca de oras e super ok )

 

10x !

 

Poti apela la un tapiter, sau cel mai ieftin (daca ai picioare lungi) iti pui o pernita cu gel sub fund. Se gasesc pe luis.de.

Dar cu o sa mai confortabila nu inseamna ca ai rezolvat problema ... mai raman vibratiile la maini si picioare. Dupa 300km in saua unui LC4 simtii ca iti zdrancane trotuarul sub picioare, cand te opresti in pauza.

 

Nu iti voi spune ,,schimba mobra", ci ... succes la accesorii: sa custom, scarite cu cauciuc, bocanci cu talpa moale, cate despre ghidon ... chiar nu stiu !? :disappointed: bucsele de prindere in jug sa fie ok. Daca iti mai manufacturezi si un mic parbriz din plexiglas ... te apropii de adevar !

 

Bafta ! :blbl:

 

P.S. ... ia uite-te aici ce a facut baiatu', acum cativa ani, cand avea LC4 si ma chinuiau aceleasi ganduri ca si pe tine ! :)

post-10224-1217232297_thumb.jpg

post-10224-1217232346_thumb.jpg

post-10224-1217232367_thumb.jpg

post-10224-1217232391_thumb.jpg

Editat de petrica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

imi dau gsx600f-ul pe un super moto + diferenta din partea mea

 

vand suzuki gsx600f din 2002 urgent! are kitul de lant nou ulei motul schimbat placute de frana galfer semimetalice (race) tot ambreiajul schimbat nou nout un cablu de ambreiaj in punga nounout de schimb rim stripuri puig accept orice test pretul este urgent 2700e f putin negociabil la fata locului Motivul vanzarii trec la super moto accept unele schimburi cu super moto daca este cazul tel 0766.73.76.79

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa inviu un pic topicul:

Am si eu o intrebare: stie cineva sau a folosit serviciile unor tapiteri specializati in sei de enduro in ro sau europa? In genul celor de la renazco dar sa fie mai aproape... ca nu prea mi-e la indemana sa trimit seaua pana in america si tare as vrea sa-i aduc niste imbunatatiri pentru sosea/drum lung. Eu pe varianta mea din 2003 am "chipurile" sa confort, si intr-adevat se simte o diferenta fata de scandura pe care o aveam pe cea din 2001, dar nu e ceea ce ma asteptam, tot mi se pare prea putin confortabila .

Vad ca pana acum nu s-a dat link la un topic de pe advrider care contine intr-un format concentrat tot ce ar trebui sa stie un proprietar de lc4, asa ca o sa fac eu asta: http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=86958.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa inviu un pic topicul:

Am si eu o intrebare: stie cineva sau a folosit serviciile unor tapiteri specializati in sei de enduro in ro sau europa? In genul celor de la renazco dar sa fie mai aproape... ca nu prea mi-e la indemana sa trimit seaua pana in america si tare as vrea sa-i aduc niste imbunatatiri pentru sosea/drum lung. Eu pe varianta mea din 2003 am "chipurile" sa confort, si intr-adevat se simte o diferenta fata de scandura pe care o aveam pe cea din 2001, dar nu e ceea ce ma asteptam, tot mi se pare prea putin confortabila .

Vad ca pana acum nu s-a dat link la un topic de pe advrider care contine intr-un format concentrat tot ce ar trebui sa stie un proprietar de lc4, asa ca o sa fac eu asta: http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=86958.

 

Incearca la ... ASTIA ! Poate te rezolva si sunt din Bucuresti ... extrem de aproape ! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...
eu am un 690 smr si vreau sa-i pun roti de adventure...merge?

schimb si geanta sau...

 

Nu sunt sigur, dar este posibil SMR-ul sa aiba bascula mai scurta si nu-ti intra ,,un cramponat" de 18". Pe fata nu este problema, cred totusi ca suspensia o sa fie cam tare pentru enduro, dar poti sa o setezi. Ar mai fi o problema la etrierul de frana din fata. SMR-ul are discul de frana mai mare in diametru, trebuie sa pastrezi discul de frana pe roata de enduro casa nu umblii la etrier.

 

..... zi eu ! :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...